Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Prezentări trasee regionale

133 posts, 76008 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Capatul "Otopeni" si continuarea traseului spre Capitala ...

DSC_0417.JPG (207.6 KB; downloaded 9135 times)


DSC_0418.JPG (204.33 KB; downloaded 8998 times)


DSC_0419.JPG (178.72 KB; downloaded 8996 times)


DSC_0420.JPG (312.16 KB; downloaded 9013 times)


DSC_0421.JPG (315.05 KB; downloaded 8998 times)


DSC_0423.JPG (218.8 KB; downloaded 9028 times)


DSC_0424.JPG (356.38 KB; downloaded 8995 times)


DSC_0425.JPG (269.44 KB; downloaded 8996 times)


DSC_0426.JPG (216.24 KB; downloaded 8989 times)


DSC_0427.JPG (250.31 KB; downloaded 8990 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Diferite indicatoare de statii, concurenta RATB-ului pe traseul liniei 449 si graficele de la cele 2 capete de linii.

DSC_0428.JPG (291.73 KB; downloaded 8995 times)


DSC_0429.JPG (205.34 KB; downloaded 8993 times)


Piata Presei 105, 449.JPG (192.56 KB; downloaded 9015 times)


Gara Baneasa.JPG (299.42 KB; downloaded 8988 times)


Otopeni 449.JPG (184.29 KB; downloaded 8987 times)


Aeroportul Henri Coanda 449.JPG (157.28 KB; downloaded 9014 times)


DSC_0440.JPG (299.01 KB; downloaded 8988 times)


DSC_0475.JPG (273.96 KB; downloaded 8991 times)


449 PPL.jpg (109.65 KB; downloaded 9019 times)


449 OTP.jpg (113.8 KB; downloaded 9088 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Pe data de 19 Iulie 2017, au circulat la schimbul 1 si 2: 4772, 4794, 4925 si 4982.

4772 - Linia 449 - Bulevardul Marasti





4794 - Linia 449 - Piata Presei





4925 - Linia 449 - Gara Baneasa/ Fantana Miorita





4982 - Linia 449 - Piata Presei



 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Linia 402: Romprim – Soseaua Oltenitei – Danubiana
Autobaza Ferentari - 3 ture (Luni-Vineri); 1 tur (Sambata-Duminica)

Date tehnice

- 11 de statii pe ambele sensuri;
- Durata unei semicurse: 16 - 17 minute (in functie de ora/zi);
- Interval de succedare: 15 – 20 – 22 – 23 – 40 - 45 minute (in functie de ora/zi);
- Lungime Traseu: Dus - Intors (Aproximativ 5,15 km - Conform Google Maps din care 4,75 km in Judetul Ilfov):
DUS-INTORS: Romprim – Soseaua Oltenitei – DN 4 – Primaria Popesti-Leordeni - Danubiana

- Turatie:
Luni - Vineri: 3 ture;
Sambata – Duminica: 1 tur
Mentiuni: In timpul saptamanii, un tur e ranforsare (se retrage la 10:26 si iese din nou cu prima cursa la 14:10)
In weekend, e doar un autobuz.

- Autobuze repartizate: 4360, 4428, 4656, 4793, 4796, 6236

Observatii personale

Una dintre cele mai rapide linii preorasenesti (din punct de vedere al traseului si al intervalului de succedare) se afla in partea de sud-est a Capitalei si se intinde pe doar 5,15 km.

Linia 402 asigura o legatura rapida intre Bucuresti si orasul Popesti Leordeni. Acestea se afla în județul Ilfov, regiunea Muntenia. Soseaua Olteniei reprezinta cea mai importanta artera din oras, fiind "inregistrata" pe Drumul National 4 care uneste Capitala Romaniei de orasul Oltenita. Conform recensământului din anul 2011, Popești-Leordeni are o populație de 21.895 de locuitori, fiind al patrulea centru urban al județului Ilfov din punct de vedere demografic, după Voluntari, Pantelimon și Buftea. Așezarea este cunoscută drept locul unei vechi comunități de bulgari catolici. Structural vorbind, Popesti-Leordeni este alcatuit din 3 sate: Popesti-Romani, Popesti-Leordeni si Leordeni.

Din punct de vedere al istoriei, orasul mentionat beneficiaza de ani buni de transport in comun deservit de catre RATB, cu exceptia unei perioade din a doua jumatate a aniilor '00. In "Ghidul Comercial al Bucurestiului" - Editia 18, Ianuarie - Iunie 2003, sunt mentionate a fi in exploatare, la vremea aceea, urmatoarele trasee RATB prin Popesti-Lordeni:
144: Danubiana S.A. - Soseaua Oltenitei - Piata Eroii Revolutiei;
154: Piata Sudului - Soseaua Oltenitei - Strada Leordeni - Glincarn S.A.;
243: Piata Sudului - Soseaua Oltenitei - Agropol S.A.;
244: Piata Sudului - Soseaua Oltenitei - Danubiana S.A.;
245: Piata Sudului - Soseaua Oltenitei - IVCO S.A.;

In anul 2009, linia 402 era deservita cu autobuze Daf Castrosua si Daf Hispano Carrocera de la Autobaza Ferentari. A fost o perioada in care linia a disparut, a reaparut, iar la pachet cu 414, mergea din Danubiana pana la Sudului. De aici, autobuzele se intorceau la Romprim, iar se duceau la Sudului, iar intr-un final se indreaptau spre capatul din Judetul Ilfov.

Practic, in prezent, linia 402 detine aproape in totalitate traseul fostei linii 244, indicativ utilizat de catre concurenta de la maxi-taxi. Intervalele autobuzelor Mercedes Citaro sunt bune, dar in anumite momente ale zilei, pot aparea blocaje pe traseu in urmatoarele puncte:
- la intrarea/iesirea din Popesti-Leordeni spre Bucuresti;
- intersectia Soselei Oltenita cu Drumul Fermei (aici se afla si o trecere de pietoni, iar atunci cand se formeaza blocaje, un echipaj al politiei locale vine si dirijeaza circulatia);
- pe Strada/Soseaua Oltenitei, intre Strada Taberei si cea care duce spre Danubiana. Aici, mereu sunt blocaje din cauza intersectiei cu Soseaua de Centura care se afla la aproximativ 500 de metri de statia "Aleea Danubiana".

De asemenea, as mai mentiona faptul ca intre ultimele 2 statii din Danubiana, au fost multe situatii in care tiristii au parcat pe trotuar si nu au lasat spatiu pentru autobuze ca sa treaca, respectiv in giratoriul de la Danubiana S.A. Din pacate, desi primaria din Popesti-Leordeni a facut un efort si a montat inca de ani buni refugii in aproape toate statiile (mai sunt si unele din anii '90 uitate de lume, precum e focarul de infectie de la statia "Aleea Danubiana"), nu totit calatorii isi valideaza calatoria, dar prefera sa fie transportati cu un maxi-taxi de pe vremea lui Decebal si Traian. Tariful, la concurenta, este de 2 lei, iar la RATB - 1,5 lei. Concurenta poseda si microbuze Isuzu (precum cele de la Braila), dar parca tot intr-un autobuz normal siguranta e sporita.

As mai puncta comentariul meu un pic grabit din urma cu cateva zile, atunci cand Puss in Boots solicita ca cele 2 linii sa fie duse la metroul de la Sudului. Sa spunem ca as fi de acord cu cele mentionate de catre ele. In timp, am vazut cu totii, prin acte oficiale, ca primaria din Popesti-Leordeni a si initiat demersurile in privinta acestei schimbari, dar as veni cu urmatoarele precizari:
- in urmatoarele zile/saptamani, vom avea din nou linia 11 la Romprim (aici va fi o mica problema in privinta parcarii autobuzelor la capat, deoarece isi mai au ultima si prima statie din traseu: 124, 418, 634. 11 totusi avea/are/va avea un interval decent si ar asigura o legatura rapida catre gura de metrou de la Piata Sudului;
- in cazul enumerat mai sus, este buna afirmatia lui Puss in Boots care spune ca oamenii vor achita (daca sunt corecti) o noua calatorie;
- retinerea mea in privinta prelungirii liniior 402 si 414 la Piata Sudului ar fi eventualele blocaje de pe Strada Iriceanu, respectiv Soseaua Berceni care ar anula garantat actualele intervalele bune de succedare. Sigur, pe calatori i-ar ajuta foarte mult aceasta modificare, dar ar trebui adaugata o masina in plus pe fiecare linie.

In concluzie, o bila alba primeste aceasta linie, dar trebuie ca oamenii sa invete sa-si achite calatoria. Sunt convins ca daca dubele vor disparea, iar patronii firmelor din zona isi vor da seama ca e mai echitabil, financiar, sa-si plateasca angajatii sa vina cu RATB-ul la fabricile de pe traseu, vor avea ambele parti de castigat: calatorii - conditii bune de transport (eventual legatura rapida cu metroul), iar superiorii lor - economie pe fiecare om din intreprindere.

Va las sa urmariti pozele de pe traseul liniei 402 realizate luni dupa-amiaza.

402.jpg (1.91 MB; downloaded 9236 times)


Traseu 402 var1.png (258.64 KB; downloaded 9242 times)


DSC_0598.JPG (229.12 KB; downloaded 9232 times)


DSC_0600.JPG (293.07 KB; downloaded 9232 times)


DSC_0601.JPG (282.87 KB; downloaded 9229 times)


DSC_0606.JPG (233.43 KB; downloaded 9238 times)


DSC_0618.JPG (258.23 KB; downloaded 9277 times)


DSC_0610.JPG (244.77 KB; downloaded 9232 times)


DSC_0616.JPG (187.48 KB; downloaded 9236 times)


DSC_0617.JPG (230.44 KB; downloaded 9230 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Continuare pe Starda/Soseaua Oltenitei catre Danubiana ...

DSC_0620.JPG (258.41 KB; downloaded 9199 times)


DSC_0629.JPG (228.7 KB; downloaded 9245 times)


DSC_0631.JPG (223.66 KB; downloaded 9207 times)


DSC_0634.JPG (216.52 KB; downloaded 9210 times)


DSC_0635.JPG (156.72 KB; downloaded 9211 times)


DSC_0640.JPG (245.49 KB; downloaded 9201 times)


DSC_0646.JPG (266.6 KB; downloaded 9200 times)


DSC_0651.JPG (355.97 KB; downloaded 9203 times)

 


Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo Victor92

Nu am mai fost pe Drumul Comunal 125 (de la Domnesti la Teghes) din August 2017. La mai bine de doi ani distanta, capatul liniei R423 ( 428 in trecut) a fost modernizat, iar in sat se desfasoara lucrari ample: se (re)construiesc trotuare pe ambele parti, au fost facute alveole pentru autobuze intre Domnesti si Teghes. Posibil ca la finalul lucrarilor sa fie așternut un covor nou de asfalt.

Povestea liniei R423 (in urma cu 2 ani era traseul preorasenesc428) o reputeti citi aici: https://bit.ly/2kvd5G2

4396 - Linia R423 - DC 125





DSC_0478.JPG (224.13 KB; downloaded 8695 times)


DSC_0480.JPG (203.21 KB; downloaded 8735 times)


DSC_0481.JPG (220.73 KB; downloaded 8698 times)


DSC_0482.JPG (204.5 KB; downloaded 8701 times)


De asemenea, in Darvari, se desfasoara lucrari de asfaltare si de executie a trotuarelor.

Din aceasta cauza, se circula cu dificultate in clipa de fata la intersectia DJ602/DJ401A (in dreptul bisericii - daca nu ma insel). A fost montat un semafor provizoriu pentru ambele sensuri.

 


Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo Dragos31

Cu mici posibile erori, la data de 14 Septembrie 2019, avem următoarea structură a traseelor și a autobazelor care deservesc liniile regionale:

R402: Străulești - Buftea - Sitaru(Autobaza Nordului - 3 ture).
R405: Complex Comercial Titan - Glina(Autobaza Titan - 2 ture)
R413: Bucur Obor - Afumati - Sindrilita(Autobaza Pipera - 4 ture)
R418: Piata Eroii Revolutiei - 1 Decembrie - Copaceni(Autobaza Ferentari - 1 tur)
R419: Piata Eroii Revolutiei - Bumbacaria Jilava(Autobaza Ferentari - 3 ture)
R421: Ghencea - Bragadiru - Cornetu(Autobaza Alexandria - 6 ture)
R422: Ghencea - Domnești - Dârvari(Autobaza Ferentari - 4 ture)
R423: Ghencea - Domnești - Țegheș(Autobaza Militari - 4 ture)
R424: Ghencea - Bragadiru - Clinceni(Autobaza Alexandria - 5 ture)
R425: Ghencea - Domnești - Clinceni - Ordoreanu(Autobaza Ferentari - 4 ture)
R426: Ghencea - Magurele - Pruni(Autobaza Alexandria - 5 ture)
R427: Ghencea - Magurele - Darasti-Ilfov(Autobaza Alexandria - 2 ture)
R428: Ghencea - Magurele - Jilava - CFR Progresul(Autobaza Ferentari - 4 ture)
R430: Pacii - Chiajna - Cartier Militari(Autobaza Militari - 2 ture)
R431: Pacii - Darvari(Autobaza Militari - 3 ture)
R432: Pacii - Dragomiresti Vale - Zurbaua(Autobaza Militari - 6 ture)
R433: Pacii - Dragomiresti Deal(Autobaza Militari - 2 ture)
R434: Lujerului - Chiajna(Autobaza Militari - 4 ture)
R436: Cartier Damaroaia - Mogosoaia - Buftea(Autobaza Nordului - 5 ture)
R438: Piata Sudului - Berceni - Vidra(Autobaza Ferentari - 1 tur)
R439: Piata Sudului - Popesi-Leordeni - Danubiana(Autobaza Ferentari - 4 ture)
R440: Piata Sudului - Popesi-Leordeni - Leordeni(Autobaza Ferentari - 4 ture)
R441: Piata Presei - Otopeni - Ostratu(Autobaza Nordului - 5 ture)
R442: Piata Presei - Otopeni(Autobaza Pipera - 5 ture)
R443: Piata Presei - Otopeni - Tancabesti - Peris(Autobaza Pipera - 3 ture)
R444: Piata Presei - Otopeni - Ciolpani - Piscu(Autobaza Floreasca - 2 ture)
R446: Piata Presei - Otopeni - Silistea Snagovului - Gruiu(Autobaza Pipera - 3 ture)
R447: Piata Presei - Otopeni - Vladiceasca - Snagov - Gruiu(Autobaza Floreasca - 4 ture)
R448:Piata Presei - Otopeni - Balotesti - Moara Vlasiei(Autobaza Pipera - 3 ture)
R452: Republica - Pantelimon - Islaz(Autobaza Titan - 5 ture)
R454: Republica - Pantelimon(Autobaza Titan - 2 ture)
R455: Bd. Basarabia - Dobroiesti(Autobaza Ttian - 2 ture)
R457: Republica - Pantelimon - Cozieni - Piteasca(Autobaza Ttian - 2 ture)
R458: Republica - Pantelimon - Branesti(Autobaza Ttian - 5 ture)
R464: Depoul Alexandria - Magurele - Varteju(Autobaza Alexandria - 3 ture)
R465: Piata Eroii Revolutiei - Jilava - 1 Decembrie(Autobaza Obregia - 4 ture)
R469: Straulesti - Chitila - Buftea(Autobaza Pipera - 2 ture)
R474: Cartier Damaroaia - Mogosoaia(Autobaza Floreasca - 3 ture)
R475: Piata Sudului - Berceni(Autobaza Obregia - 4 ture)
R476: Clabucet - Chitila - Pasaj C.F.R. Chitila(Autobaza Floreasca - 5 ture)





4760 - Linia R434 - Str. Dezrobirii/Str. Rosia Montana - 13 Septembrie 2019





4958 - Linia R465 - Piata Eroii Revolutiei - 09 August 2019





*Turatia afisata in dreptul fiecarei linii este corespunzatoare programului din zilele de lucru.

 


Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo Andrei98

Din cate stiu linia R428 a ramas fara un tur si s-a bagat in R419 care avea 2 inainte si acum R428 are 4 ture. Si R465 are 4 ture.

 


Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo Dragos31

Modificat la R428 și R465.

Merci!

La începutul lunii August, pe R465 se regăseau 3 ture.

 


Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo Victor92

Am tot trecut pe A3 in ultimele saptamani si nu intelegeam de ce vad cate un autobuz ca stationeaza la iesire din Gruiu spre Lipia.

Ei bine, a fost turnat asfalt si amenajat un capat mai civilizat decat cel din centrul localitatii + toaleta ecologica.

In cursul saptamanii, se aglomeareaza traficul din preajma Primariei (unde se afla capatul liniilor regionale R446 si R447), iar operatiunea de intoarcere/de stationare devine complicata.

Din pacate, pe site-ul STB apare tot vechiul traseu, dar masura de prelungire a traseului cu cate 1,75 km/sens o vad buna pentru ca astfel pot fi luati si potentialii calatori din localitate. Astfel, ei nu mai sunt nevoiti sa mearga pana in Centru, la Primarie, iar soferii pot avea un spatiu unde sa intoarca fara probleme.

La ora actuala, din ceea ce am vazut, unii soferi intorc tot la Primarie (cu riscul efectuarii manevrei de intoarcere), iar altii se duc la iesire ...

Despre linia R447 am vorbit in iarna intr-un reportaj realizat: https://bit.ly/2lREUZh

Atasez cateva poze de la fata locului.

Gruiu.jpg (102.69 KB; downloaded 8376 times)


DSC_0540.JPG (254.76 KB; downloaded 8349 times)


DSC_0541.JPG (307.87 KB; downloaded 8347 times)


Astazi, 14 Septembrie 2019, au circulat pe linia R447 urmatoarele doua autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3: 4576 si 4591



 


Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo Victor92

R476 : Piata Chibrit / Clabucet / 1 Mai - Chitila - Pasaj C.F.R. Chitila

Asa cum bine stiti, linia 422 a devenit R476 de la 01 Ianuarie 2019. Inainte si dupa modificarea numerotarii, au ramas tot 5 autobuze de luni pana vineri. Dintre acestea, un tur e ranforsare, iar altul e mic si nu mai iese dupa-amiaza. In weekend sunt 3 ture, unul fiind ranforsare. Se retrage dupa 10 si revine aproape de ora 15.

Linia a ramas tot la Floreasca, dar spre deosebire de inceputul anului, se regasesc numai autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 (din cele care au clasificare si rovinieta). Ocazional mai apar si Euro 4 ...

Reportajul liniei preorasenesti de la vremea respectiva/ azi linia regionala, realizat de catre mine, il gasiti aici (Iulie 2017) : viewtopic.php?f=228&t=3987&start=56#p244036

r476 Clabucet.jpg (120.24 KB; downloaded 8491 times)


r476 Chitila.jpg (114.37 KB; downloaded 8507 times)


Nu am mai fost la capatul de la Chitila din primavara cand va spuneam ca s-au apucat sa imbunatateasca aria de la Pasaj C.F.R. Chitila. Era santier in zona, iar autobuzele STB si cele de la EcoTrans abia isi gaseau locul la ultima statie din oras. Iata cum se prezenta situatia pe 24 Martie 2019: viewtopic.php?f=228&t=3987&p=306774&hilit=R476#p306774

De asemenea, va atasez un print screen de pe Google Maps din Iulie 2018.

CFR Chitila - Iulie 2018 - GM.jpg (200.3 KB; downloaded 8482 times)


Aproape de 2020, avem un capat total schimbat, in care soferii pot sta linistiti ca in aceasta iarna nu vor ramane cu autobuzele blocati  :D Zona de intoarcere este dedicata exclusiv autobuzelor. Desi este un indicator ce interzice total intoarcerea, unii conducatori auto il incalca, iar numeroase carnete au fost luate aici - din spusele soferilor. Singura varianta de-a intoarce este dupa podul peste calea ferata.

Ce-ar mai fi de adaugat este ca placutele de statii personalizate de catre chitileni au fost modificate cu traseele regionale curente, dar lipsesc cele introduse dupa 21 Mai 2019: R402 si R469. Gasim pe traseu in majoritatea statiilor cate un refugiu pentru calatori.

Libertatii R429, 476.JPG (121.35 KB; downloaded 8483 times)


Pasaj CFR Chitila R429, 476.JPG (101.67 KB; downloaded 8490 times)


DSC_0405.JPG (236.9 KB; downloaded 8497 times)


Totodata, locuitorii s-au obisnuit sa-si incarce titlurile de calatorie pe traseu - Clabucet, Mezes sau Primaria Chitila.

 


Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo Victor92

Imagini cu noul capat realizate sambata dimineata - 16.11.2019.

DSC_0407.JPG (153.82 KB; downloaded 8455 times)


DSC_0408.JPG (184.72 KB; downloaded 8451 times)


DSC_0409.JPG (146.89 KB; downloaded 8449 times)


DSC_0410.JPG (160.69 KB; downloaded 8469 times)


DSC_0411.JPG (156.62 KB; downloaded 8446 times)


DSC_0413.JPG (142.57 KB; downloaded 8450 times)


DSC_0418.JPG (176.6 KB; downloaded 8454 times)


Sambata, 16 Noiembrie 2019, au fost la schimbul 1 pe linia R476 : 4560, 4570 si 4577.











 


Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo Victor92

R441 Piata Presei - Otopeni - Ostratu

Sfarsitul de an se apropie, iar pentru locuitorii din satul Ostratu (care tine de comuna Corbeanca) se poate spune ca a fost unul bun din punct de vedere al transportului in comun. Din informatiile pe care le am, nu a fost pana pe 01.01.2019 vreun maxi-taxi sau o linie RATB/STB din sat pana in Capitala.

Ca un mic rezumat, linia a fost din primele zile si ramane in continuare la Autobaza Nordului. Initial, traseul a debutat cu autobuzele Mercedes-Benz Citaro Euro 4 de pe linia preoraseneasca 449, dar la sfarsitul lunii iunie s-a schimbat macazul si au fost introduse Euro 3-uri. Regula se mentine astazi, iar printre cele titulare pe R441 ar fi 4159, 4296, 4372, 4404, 4487, etc.

Totusi, s-a mentinut parcul din prima zi de exploatare: 5 ture de luni pana vineri si 4 in weekend.

r441 PPL.jpg (128.05 KB; downloaded 8307 times)


r441 Ostratu.jpg (110.2 KB; downloaded 8294 times)


Inca din primele zile ale anului 2019 am facut o pimbare la Ostratu unde nu am gasit placutele de statii. La sfarsitul lunii Martie 2019, acestea erau montate: viewtopic.php?f=228&t=3987&p=307569&hilit=r441#p307569

Intre timp, din ceea ce am vazut/auzit, drumul DJ101A de la Mega Image Corbeanca spre Ostratu a fost asfaltat. De altfel, pe multe portiuni din Ilfov unde circula STB, anul 2019 a fost unul productiv, fiind refacute multe strazi si drumuri.

La Petresti, am gasit chiar o placuta veche din anii 2000  :lol:

Prisma.JPG (195.12 KB; downloaded 8280 times)


Petresti.JPG (175.7 KB; downloaded 8282 times)


Una dintre problemele cu care se confrunta acest traseu este traficul aglomerat de pe DN1. Din pacate, situatia nu mai e ca acum multi ani cand drumul era dat peste cap vinerea seara spre Ploiesti si duminica seara sens Capitala. Acum, traficul este infernal de luni pana vineri. Avand in vedere faptul ca sunt multe linii STB (cel putin pe relatia Otopeni - Aeroport - si Aeroport Baneasa), as propune ca prima banda sa fie dedicata exclusiv autobuzelor. Cu un program adecvat si adaptat cerintelor calatorilor din afara Bucurestiului (dimineata si seara), poate nu din prima, dar in timp, numarul celor care vor utiliza liniile regionale va creste.

Intorcandu-ma la linia R441, calatorii isi pot incarca titlurile de calatorie de la Piata Presei, Aeroport Baneasa si Otopeni (Primarie).

4176 - Linia R441 - DJ101A





4296 - Linia R441 - DN1 / Aeroport Baneasa





4487 - Linia R441 - DN1 / Corbeanca (Petresti) - 16 Noiembrie 2019





4794 - Linia R441 - DN1





6263 - Linia R441 - Ostratu



 


Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo Victor92

R446: Piata Presei - Otopeni - Tancabesti - Silistea Snagovului - Gruiu
R447: Piata Presei - Otopeni - Snagov - Gruiu

Alaturi de Branesti, Clinceni, Bragadiru, etc., Gruiu este o alta localitate din Judetul Ilfov care este traversata de doua linii regionale STB: R446 si R447. Cele doua trasee pornesc de la Piata Presei si merg in paralel pana aproape de Tancabest pe DN1. De aici, autobuzele liniei R446 merg mai departe spre Ciolpani, urmand ca aproape de iesirea din comuna sa o ia la dreapta pe DJ101C spre Gruiu, via DJ110H prin Silistea Snagovului. De cealalta parte, autobuzele de pe linia R447 o iau la dreapta prin DJ101B, traversand aproape toate satele comunei Snagov: Ciofliceni, Ghermănești, Snagov (reședința) si Vlădiceasca.

Dimineata, autobuzele de la Pipera si Floreasca se duc cu acces direct in localitatea ilfoveana pentru a-i prelua pe calatori si de-ai aduce in Capitala (cu exceptia unui tur din R446. Mari noutati de la fata locului nu prea sunt de relatat ... doar ca nici in ziua de astazi NU exista placute de statii in Gruiu ...

E bine totusi ca traseul a fost extins pana la baza podului care traverseaza A3 (la iesirea din Gruiu spre Nuci). Despre aceasta modificare am relatat pe forum la jumatatea lunii Septembrie 2019, desi traseele au fost modificate oficial cateva saptamani mai tarziu: viewtopic.php?f=228&t=3987&p=330174&hilit=r447#p330174

Povestea liniei R447 o regasiti pe forum, cu mentiunea ca astazi de afla autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 (mai sunt cazuri in care mai apar si Euro 4 din cele ramase cu rovinieta si clasificare): viewtopic.php?f=228&t=3987&p=297140&hilit=r447#p297140

Se face anul de cand liniile STB ajung la Gruiu si locuitorii s-au obisnuit cu ele, fiindu-le de mare ajutor sa ajunga si sa vina in Capitala la serviciu. Am mai facut sondaje ocazionale prin Bucuresti, dar in Gruiu nu am reusit pana acum. La dus am mers cu R447, iar la intors am venit cu R446. Ce m-a impresionat la intoarcere a fost faptul ca desi eram in autobuz 20 de calatori, putin peste jumatate dintre ei si-au validat/platit titlul de calatorie, ceea ce, pentru o zi de sambata, mi se pare in regula. Cu un mic efort, ar putea fi si mai multe validari, respectiv mai multi bani incasati ... oricum, cel putin cele cu care am fost in weekend le mergea caldura bine de tot. Asadar, la iarna cel mai probabil nu vor fi probleme.

Ce-ar mai fi de mentionat este faptul ca drumul prin Gruiu a fost asfaltat (cred) recent de la intrarea in comuna pana la Primarie (venind dinspre Snagov), lucarea fiind extinsa acum mai departe spre A3. Totodata, aproape s-a finalizat turnarea unui noi covor pe DJ101B prin padurea Snagov (Intre Snagov si Gruiu). In poze, o sa remarcati faptul ca s-au taiat multi copaci  :evil: ...

Pentru inceput, sa vedem graficele actuale.

446 - PPL.jpg (121.64 KB; downloaded 9186 times)


446 gruiu.jpg (122.96 KB; downloaded 9199 times)


447 - Gruiu -.jpg (119.52 KB; downloaded 9152 times)


447 - PPL.jpg (119.04 KB; downloaded 9167 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use