Topic: ISUZU Novociti Volt (electric)
6 posts, 2735 views- orex
-
Posted:
-
- Albert
-
Posted:
-
Re: ISUZU, chiar electric ;)
Albert
Isuzu și-au depășit cu mult condiția. Noile lor produse sunt din ce in ce mai bune.
Isuzu și-au depășit cu mult condiția. Noile lor produse sunt din ce in ce mai bune.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: ISUZU, chiar electric ;)
cris_m
Arata mai bine, dar mai au de lucru pana vor aduce un produs care sa concureze cu adevarat producatorii consacrati. Pana atunci, vor intra cel mai probabil pe piata de la noi, ai nostri fiind zgarciti chiar si la chestii la care primim o gramada de fonduri de la altii...
Arata mai bine, dar mai au de lucru pana vor aduce un produs care sa concureze cu adevarat producatorii consacrati. Pana atunci, vor intra cel mai probabil pe piata de la noi, ai nostri fiind zgarciti chiar si la chestii la care primim o gramada de fonduri de la altii...
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
ISUZU Novociti Volt (electric)
Andrei Andraș
Era timpul să vină și ei, ultimii, cu un produs electric pe varianta de 8-9m. Nimic uau, există deja BMC Neocity electric și Karsan Atak electric. Practic, este același proiect de autobuz, dar produs de trei companii diferite, fiecare punându-și amprenta asupra lui prin diferențele de design exterior. Că la interior, așezarea salonului e identic la toate, diferă doar postul de conducere.
Era timpul să vină și ei, ultimii, cu un produs electric pe varianta de 8-9m. Nimic uau, există deja BMC Neocity electric și Karsan Atak electric. Practic, este același proiect de autobuz, dar produs de trei companii diferite, fiecare punându-și amprenta asupra lui prin diferențele de design exterior. Că la interior, așezarea salonului e identic la toate, diferă doar postul de conducere.
- Albert
-
Posted:
-
Re: ISUZU Novociti Volt (electric)
Albert
Eu m-am plimbat cu Isuzu Citiport la Constanța. Eu zic ca e cel mai bun produs pe care Turcia îl poate da in materie de autobuze urbane prin Anadolu Isuzu. Karsan si BMC n-au nicio treaba cu standardele actuale de autobuze urbane, sunt mult in urma. Otokar au doar Kent-ul, un produs cam șters ca apariție, design îmbătrânit, nici la confort nu excelează, e cam rigid. De Bozankaya nu comentez, au doar câteva zeci de unități vândute.
Eu m-am plimbat cu Isuzu Citiport la Constanța. Eu zic ca e cel mai bun produs pe care Turcia îl poate da in materie de autobuze urbane prin Anadolu Isuzu. Karsan si BMC n-au nicio treaba cu standardele actuale de autobuze urbane, sunt mult in urma. Otokar au doar Kent-ul, un produs cam șters ca apariție, design îmbătrânit, nici la confort nu excelează, e cam rigid. De Bozankaya nu comentez, au doar câteva zeci de unități vândute.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Isuzu Novociti Volt (electric)
Andrei Andraș
Intărim portofoliul de produse, printr-un nou model realizat de Isuzu - IsuzuNovoCitiVolt (electric). Acest autobuz 100% electric are o lungime de 8m și o capacitate de 52 de pasageri. Motorul dezvoltă o putere de 255 kW și un cuplu de 2.355 Nm. Capacitatea bateriilor este de 211 kWh (opțional 269 kWh sau 142 kWh), asigurând o autonomie de 300 km (350, respectiv 180, în variantele opționale de baterii). Dispune de un design modern, lumini LED, uși generoase, cameră pentru mers înapoi, aer condiționat, podea coborâtă, sistem de monitorizare a stilului de condus,acestea fiind câteva dintre punctele forte ale autobuzului.
Împreună cu RevistaTranzit a fost facut deja primul drive test in București. Vom demara campania de demo prin țară!
Anadolu Automobil Rom
Intărim portofoliul de produse, printr-un nou model realizat de Isuzu - IsuzuNovoCitiVolt (electric). Acest autobuz 100% electric are o lungime de 8m și o capacitate de 52 de pasageri. Motorul dezvoltă o putere de 255 kW și un cuplu de 2.355 Nm. Capacitatea bateriilor este de 211 kWh (opțional 269 kWh sau 142 kWh), asigurând o autonomie de 300 km (350, respectiv 180, în variantele opționale de baterii). Dispune de un design modern, lumini LED, uși generoase, cameră pentru mers înapoi, aer condiționat, podea coborâtă, sistem de monitorizare a stilului de condus,acestea fiind câteva dintre punctele forte ale autobuzului.
Împreună cu RevistaTranzit a fost facut deja primul drive test in București. Vom demara campania de demo prin țară!
0.jpg (483.82 KB; downloaded 1646 times)
1.jpg (477.83 KB; downloaded 1642 times)
2.jpg (565.1 KB; downloaded 1642 times)
Anadolu Automobil Rom