Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la drumuri naționale

 

Topic: DN7 București - Arad

68 posts, 17135 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options


Re: DN7 București - Arad orex

Se ridică restricțiile de tonaj (7,5 t) pe DN7 la Cotmeana
CNAIR anunță că, începând de joi, 25.11.2021, ora 10:00, se vor ridica restricțiile de tonaj (7,5 t) pe DN 7, comuna Cotmeana, județul Argeș.
Reamintim că aceste restricții au fost instituite pentru efectuarea lucrărilor de consolidare a rambleului și pentru refacerea părții carosabile.

 





Re: DN7 București - Arad orex

CNAIR a desemnat noul câștigător pentru proiectarea și execuția lărgirii la 4 benzi a DN 7, Bâldana-Titu
Luni, 20.12.2021, ca urmare a finalizării procesului de reevaluare a ofertelor, în conformitate cu Decizia CNSC nr. 2094/C1/1812, 1821, 2256/21.09.2021, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului ”Proiectare și Execuție Lărgire la 4 benzi a DN 7 Bâldana-Titu km 30+950 – 52+350”.

Ofertantul declarat câstigător este ASOCIEREA COSEDIL SPA – CHIRULLI ANDREA IMPRESA INDIVIDUALE – S.C. TOTAL ROAD S.R.L. – S.C. BIT INVEST S.R.L., cu preţul de 242.358.973,61 Lei fără TVA.

Durata contractului este de 26 de luni (6 luni perioada de proiectare și 20 de luni perioada de execuție a lucrărilor).

Perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și după soluționarea contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

 




Re: DN7 București - Arad orex

CNAIR a semnat cu un constructor din Italia contractul pentru lărgirea la 4 benzi pe DN 7 între Bâldana și Titu. Modernizarea șoselei care duce la Centrul Tehnologic Renault de la Titu este promisă de un deceniu
Contractul pentru modernizarea tronsonului Bâldana -Titu de pe Drumul Național 7 București-Pitești a fost semnat marți, cu asocierea SOCIEREA COSEDIL SPA – CHIRULLI ANDREA IMPRESA INDIVIDUALE – S.C. TOTAL ROAD S.R.L. – S.C. BIT INVEST S.R.L, constructorul din Italia având la dispoziție 6 luni pentru proiectare și 20 de luni pentru execuție. DN 7 este drumul vechi care duce la Pitești și mai departe spre Sibiu pe Valea Oltului. Este un contract de 242 de milioane lei fonduri europene, pentru lărgirea la patru benzi a unui segment de aprox. 21 km., care duce la Centrul Tehnologic Renault de la Titu, investiția fiind promisă de peste un deceniu. Semnarea contractului după mai multe încercări ratate a fost anunțată de ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu, care a precizat că urmează noi investiții la Titu : ,, A fost semnat astăzi Contractul pentru modernizarea unui sector al DN7 cuprins între Bâldana și Titu ! Acest sector de drum național va fi lărgit la 4 benzi pe o lungime de 21,4 km, până în anul 2024. Asocierea de constructori români și italieni are la dispoziție 6 luni pentru proiectare și 20 de luni pentru execuție. Lucrările în valoare de 242,35 milioane de lei fără TVA sunt finanțate din Fonduri Europene Nerambursabile și se vor derula de la km 30,95 la km 52,35. Modernizarea acestui sector al DN7 (care asigură legătura între București și Pitești) este importantă inclusiv pentru o serie de investiții care urmează să se dezvolte în zona orașului Titu. Extinderea DN 7 va asigura un acces rutier facil pentru agenţii economici dar și pentru cetăţenii localităţilor din zonă.” a spus Grindeanu. La Centrul Tehnologic de la Titu lucrează aprox. 800 de angajați.

Iniţial, în vara anului trecut, CNAIR stabilise câştigătoare asocierea Mavgo Holding – BDU Maxi Consult, însă evaluarea a fost contestată şi admisă la CNSC, după cum Economedia a scris aici.

Rezultatele așteptate ale proiectului sunt :
– construirea a 21,4 km de drum modernizat;
– 4 poduri noi;5 podețe noi;
– reabilitarea a 3 poduri;
– 3 subtraversări;
– 1 parcare de scurtă durată (stg./dr.)

 


Re: DN7 București - Arad orex

Constructorul Spic din Italia a câștigat licitația pentru finalizarea lucrărilor la Pasajul de la Micălaca, pe DN 7 Centura Arad. CNAIR încearcă de 10 ani să termine podul peste linia de tren București-Arad
Constructorul SPIC din Italia a câștigat licitația pentru finalizarea lucrărilor la pasajul Micălaca, pe DN 7 Centura Aradului, un pe care Compania de Drumuri l-a început acum un deceniu și tot nu este finalizat. La rezilierea ultimului contract, Pasajul de la Micălaca peste linia de tren București -Arad era la 36 % stadiu fizic de execuție. La licitația pe care a organizat-o Regionala de Drumuri și Poduri Timișoara, au fost depuse două oferte, ambele de la firme din Italia : Spic Internațional și Tirrena Scavi. Spic este o firmă cu portofoliu bogat în lucrări de artă în timp constructorul Tirrena Scavi are întârzieri majore pe toate cele trei șantiere din țară : Primul Lot al Drumului Expres Craiova-Pitești, Pasajul Cernica și Centura Timișoara Sud.

Evaluarea CNAIR a fost de până la 39 de milioane de lei, dar Spic a depus o ofertă de 31 milioane : ,,D.R.D.P. Timișoara a stabilit rezultatul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect „Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN 7 km 540+248) peste CF Arad – București”.  Ofertantul desemnat câștigător este SPIC SRL, cu o valoare de 31.146.994,98 lei fără TVA. Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire, dacă este cazul.”

„Centura este clasificată ca drum național european și asigură traficul de tranzit și de ocolire a municipiului Arad din direcțiile Deva, Oradea și Nădlac. Trecerea existentă la nivel cu calea ferată Arad – București, situată pe centura de ocolire Arad Nord, respectiv pe DN 7 la km 540+248, reprezintă un punct critic în desfășurarea fluentă și în condiții de siguranță a circulației pe drumul național. Circulația pe calea ferată Arad – București impune circa 74 de închideri ale barierei de tip SAT, cu durata medie de închidere a barierelor de circa 170 minute în 24 ore, fapt ce conduce la înregistrarea zilnică a unor importante pierderi în exploatare datorită staționării autovehiculelor la barieră. Construcția pasajului va elimina pierderile de timp generate de staționarea la bariera de la intersecția la nivel cu calea ferată scurtând astfel timpul de călătorie și reducând accidentele, poluarea mediului și costurile pentru transportul de mărfuri și călători”, notează CNAIR.

Istoricul pasajului de la Micălaca
Lucrările pentru construirea podului de la Micălaca peste linia de tren Bucureşti – Arad au început în 2011 cu asocierea Confort SA Timişoara, în 2012, Guvernul Ponta a tăiat finanţarea, iar în 2014 Ministerul Transporturilor a reziliat contractul la 20% stadiu fizic de execuţie. Un nou contract pentru reluarea lucrărilor a fost semnat de-abia în 2018 cu Implenia, o firmă din Austria, durata de execuţie fiind de 12 luni, iar valoarea lucrărilor 25 milioane lei. Nici al doilea contract nu a fost bine derulat pentru că, în 2019, la exproprieri suplimentare şi la 36% execuţie, Ministerul Transporturilor a uitat să ia şi terenul pentru relocarea liniilor de înaltă tensiune. Situaţia nu a fost deblocată, iar Implenia a solicitat rezilierea contractului, răspundea fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, la o interpelare parlamentară din luna mai.

La a doua trecere de cale ferată de pe Centura Aradului, pasajul de la CET (peste linia Brad – Curtici) început în 2011 a fost inaugurat de-abia în 2018.

 


Re: DN7 București - Arad orex

Neputința din Transporturi: CNAIR a semnat contractul pentru finalizarea Pasajului de la Micălaca, pe DN 7 Centura Aradului, unde primele lucrări au început în 2011
Compania de Drumuri face o nouă încercare pentru construirea pasajului de la Micălaca, pe DN 7 Centura Aradului, un pasaj peste linia de cale ferată București – Arad la care „se lucrează” de peste un deceniu.
CNAIR, prin DRDP Timișoara, a semnat contractul pentru finalizarea lucrărilor cu un constructor din Italia, firma Spic, o companie cu un portofoliu bogat în lucrări de artă.

 


Re: DN7 București - Arad orex

Restricții de circulație pe DN7, între Râmnicu Vâlcea și Pitești, începând cu 30.05.2022
CNAIR anunţă conducătorii auto că, în vederea executării lucrărilor de consolidare rambleu și parte carosabilă pe DN 7, pe sectorul cuprins între km 144+530 – km 144+700 (județul Argeș), în perioada 30.05.2022 - 30.06.2022, se închide circulația pentru autovehiculele cu MTMA  >  7,5t , pe sectorul de drum cuprins între Pitești și Râmnicu Vâlcea.

Autovehiculele cu MTMA > 7,5t vor fi deviate, pe toată perioada lucrărilor, pe următoarea  rută:
pe relația Pitești – Râmnicu Vâlcea și retur:
Pitești Sud (intersecție A1 cu DN65B) – DN65B – DN65 – Slatina – DN65 – Găneasa – DN64 – Drăgășani – DN64 – Râureni - DN67 – Budești (intersecție DN67 cu DN7) – DN7 (Râmnicu Vâlcea).
Traficul ușor se va desfășura în ambele sensuri, pe DN 7, iar pe sectorul cuprins între km 144+530 – km 144+700 se va circula alternativ, semaforizat.
Recomandări pentru traficul greu (MTMA > 7,5t) de tranzit pe relația:
București – ieșire prin PTF  din Vestul țării:
Pitești Sud (intersecție A1 cu DN65B) – DN65B – DN65 - (Pitești – Slatina – Craiova) – DN65F (Centura Craiova) – DN6 – Centura Drobeta Turnu Severin – DN6 – Varianta Ocolire Caransebeș – DN6 – Varianta Ocolire Lugoj – DN6 - Timișoara;

Pitești Sud (intersecție A1 cu DN65B) – DN65B – DN65 - (Pitești – Slatina – Craiova) –DN65F (Centura Craiova) – DN6 – Centura Drobeta Turnu Severin – DN6 – Varianta Ocolire Caransebeș – Varianta Ocolire Lugoj - A6 – A1 – Arad.


Viitoare restricții de circulație - lucrări la podul situat peste râul Topolog, pe DN7, între Râmnicu Vâlcea și Pitești

CNAIR anunţă că, pentru executarea lucrărilor de consolidare a podului situat pe DN 7, în zona km 157+016, peste râul Topolog (în apropierea localității Milcoiu), va fi nevoie de restricții de tonaj și se va circula pe o bandă.
Măsurile vor fi luate doar după ce constructrorul va monta semnalizarea rutieră specifică instituirii restricțiilor, în funcție de tipul lucrărilor. La momentul respectiv, se va institui restricție de circulație pentru autovehiculele cu MTMA > 7,5t, pe sectorul de drum cuprins între Pitești și Râmnicu Vâlcea, care va fi menținută până în data de 15.08.2022.
Doar după ce semnalizarea rutieră va fi montată, se vor institui restricțiile de tonaj menționate, iar traficul ușor se va desfășura semaforizat, alternativ, pe o bandă, cu o restricție de viteză de 5km/h, pe sectorul de drum cuprins între km 156+600 și km 157+300.

CNAIR va reveni cu detaliile privind restricțiile și rutele ocolitoare, în timp ultil, după finalizarea montării semafoarelor.

 


Re: DN7 București - Arad orex

Încep lucrările de consolidare a DN 7 în apropierea localității Boița!
Joi, 09.06.2022, încep lucrările de consolidare a DN 7, între km 246+500 și km 251+025, în apropierea localității Boița.
Lucrările se vor realiza pe câte o jumătate de cale, pe sectoare de 200 - 300 m, circulația desfășurându-se alternativ, pe un singur fir, dirijată pe timp de zi cu piloți de circulație și cu semnalizare provizorie, iar pe timp de noapte cu semafoare.
Importanța acestor lucrări este dată de faptul că acest sector de drum va face legătura DN7 cu secțiunea 1 a autostrăzii Sibiu – Pitești.

Durata de execuție a lucrărilor este de 6 luni.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări la drumuri naționale  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420987 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use