Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovVehicule din trecut aparținând STB / ITB / RATB / STB S.ATramvaie

 

Topic: Düwag L / l (1994-2002)

25 posts, 7155 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele Duewag (1994-2002) ADK

2217 pe linia 23 prin cart. Zețarilor.
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB.
Duwag.jpg (156.37 KB; downloaded 2116 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Tramvaiele Düwag L / l (1994-2002) GPS

Fișele tehnice ale vagoanelor Düwag L și l.

Fișa corespunzătoare vagoanelor motor 2204, 2208, 2211, 2212 și 2217.

47B3024A-0D5D-492B-85A0-C15BDA511962.jpeg (632.58 KB; downloaded 1866 times)


Fișa corespunzătoare vagoanelor motor 2222, 2229, 2232, 2234 și 2241.

BA80FE20-8F48-4120-821A-A7D196CEC37C.jpeg (570.51 KB; downloaded 1866 times)


Fișa corespunzătoare vagoanelor remorcă.

125C30FB-7716-4943-96CA-196B71C3122E.jpeg (366.61 KB; downloaded 1866 times)

_____
Sursa: tramfan-ffm.de

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Düwag L / l (1994-2002) ADK

Nu știu dacă e chiar cel mai bun topic, singurele tramvaie ce au mai avut o șansă (chiar la nivel de țară, pe unde au mai existat) după retragere:

Autor: John Law (Flickr)
15333090863_0d98fefece_o.jpg (389.05 KB; downloaded 1210 times)


Nu înțeleg de ce au dispărut în favoarea acelor vapoare, și nu s-a reluat să zicem, reintroducerea unui tramvai precum T4R... Nu știu ce succes au McDonald's cu vapoarele alea fără personalitate.

 


Re: Düwag L / l (1994-2002) cris_m

Aveau si vaporasele succesul lor, in functie de preferintele sarbatoritului, unora placandu-le piratii, de exemplu. Eu nu eram fan asa ca mi-am serbat ziua in tramvaiul de la Dristor si mi-a placut mai mult decat la vaporasul de la Morarilor unde spatiul era mult mai mic, o caldura insuportabila...

Oricum, perioada de glorie a acestor locatii de la Mc Donald's a fost prin anii 2005-2008 cam asa, atunci chiar era o chestie sa te serbezi acolo. Mai tarziu, cam de prin 2008, au inceput locurile de joaca sa prinda avant, mentinandu-se in fruntea clasamentului pana in 2020 cand a inceput pandemia. Odata cu restrictiile pandemice, au inceput sa prinda petrecerile organizate la iarba verde in parcuri, gradini, la curte etc. Am vazut foarte multe in ultimii 3 ani in IOR, mi se par foarte misto si practice, mai ales pentru cei nascuti in lunile mai-octombrie.

 


Re: Düwag L / l (1994-2002) Pavlov195

Un cadru frumos ce surprinde cuplul 2212+1213 pe linia 17 la Lacul Tei în anul 2000.
Autor: Alex Krakowsky



 


Re: Düwag L / l (1994-2002) nokia2110

Credeam că pe 17 au fost doar albastrele,  adică "Rathgeber".
Dar de ce au renunţat la ele cei de "McDonald's"?

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Düwag L / l (1994-2002) ADK

Că erau mai "cool" vaporașele... fără pic de caracter față de tramvaie.

 


Re: Düwag L / l (1994-2002) ByOnu

Cred ca are legatura cu organizarea spatiului interior. Vaporasele erau de 3x mai late.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Düwag L / l (1994-2002) ADK

cris_m wrote here:
Eu nu eram fan asa ca mi-am serbat ziua in tramvaiul de la Dristor si mi-a placut mai mult decat la vaporasul de la Morarilor unde spatiul era mult mai mic, o caldura insuportabila...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Düwag L / l (1994-2002) GPS

Pentru că tramvaiele erau niște adaptări. Vaporașele erau concepute special și aveau toate dotările necesare.

 


Re: Düwag L / l (1994-2002) 1689

Pacat ca RATB-ul n-a primit si Düwag-uri M - in servici pina in 1998 (sau chiar N - desi acestea au fost mult mai putine, doar 30 buc. si au circulat pina in 2004 ).

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421289 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use