Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniLegătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)

 

Topic: Octombrie 2019

2 posts, 1211 views
⚠  Forum Rules
Octombrie 2019 Radu Marius Garnita

Si acum primele poze de astazi.

Prima parte: zona DN1 - PO Aeroport Otopeni. Pozele la rezolutie mai mare sunt la adresa: https://imgur.com/a/XAPzZ5Y.




Harta cu explicatiile.




Vedere spre statia Balotesti de pe peronul PO Aeroport Otopeni.




Vedere spre pasajul peste DN1 de pe peronul PO Aeroport Otopeni. Pana acum au defrisat aproximativ 500 de metri de terasament.




Vedere spre PO Aeroport cu terasamentul curatat de vegetatie.




Vedere spre pasajul peste DN1.




Desi era mai simplu sa te misti pe terasamentul fara vegetatie am luat-o pe linie si am dat peste marcajul acesta.




O poza generala pentru a se vedea cam unde se afla marcajul. Este undeva la 80-100 m de DN1. Cum nu mai gasesc pe nicaieri proiectul si tinand cont de directia sagetii din poza anterioara, presupun ca noul peron va fi intre DN si actuala locatie. De asemenea se vede si organizarea de santier cu un numar "impresionant" de utilaje ...




Poza spre PO Aeroport cu pasajul peste DN1. Nu am mai fotografiat si firul celalalt ca este la fel de plin de vegetatie.




Poza spre Halta Odaile de langa pasajul peste DN1. In partea aceasta nu au taiat vegetatia deloc de pe terasament.




Vegetatia a fost curatata doar pe rambleu.

 


Re: Octombrie 2019 Radu Marius Garnita

Partea a doua: zona Halta Odaile. Poze la rezolutie mai mare la adresa: https://imgur.com/a/xbrFyi6.

Majoritatea pozelor le-am facut spate in spate, adica una spre nord si una spre sud din acelasi loc.




Incepem cu harta locatiilor pozate.








Poze la aproximativ 1 km sud de Halta Odaile, prima spre Mogosoaia, a doua spre halta. Din lipsa de MTB nu am mers mai departe, dar presupun ca au terminat de defrisat vegetatia si indepartat pamantul de la suprafata pentru  terasament pana aproape de statia Mogosoaia.




Singura poza fara pereche. O portiune de vreo 200 m pe care au inceput sa aduca pietris pentru terasament.








Poze la aproximativ 300 m sud de Halta Odaile, prima spre Mogosoaia, a doua spre halta. In dreapta pozei a doua se vede organizarea de santier a constructorului.








Poze de la trecerea la nivel cu Drumul Garii Odai, prima spre Mogosoaia, a doua spre halta. In dreapta pozei a doua se vede organizarea de santier a constructorului.








Poze de pe peronul Haltei Odaile, prima spre statia Mogosoaia, a doua spre DN1 si PO Aeroport. In departare se vede garajul constructorului (sunt garate camioanele de transport pamant si agregate). Singurele schimbari din aceasta zona sunt defrisarile de vegetatie pana in gardurile proprietatilor din zona.

Cam atat cu legatura existenta catre aeroport.

PS: rugaminte catre un admin/moderator - am botezat Halta Odaile la postarea din Iunie 2019, de nenumarate ori (i-am zis doar Odai), daca se poate sa corectati.

 


Home page  • 
Parent forum: Legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419430 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use