MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Știri și articole din presă

2060 posts, 583084 views
 
Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65  ... 148
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa shoppy

Pe Metrorex nu ii intereseaza decat clientii lipsiti de alte alternative, deci cui nu-i convine e invitat sa-si duca bani nepotriviti fix si cardurile bancare cu chip sau contatcles in alta parte.

 


Re: Stiri si articole din presa survola

Unde adică? În anii '80?

 


Re: Stiri si articole din presa t530

http://www.agerpres.ro/comunicate/2015/10/14/comunicat-de-presa-deputat-ovidiu-raetchi-pnl--15-05-27

Comunicat de presă - Deputat Ovidiu Raețchi (PNL)



Deputatul PNL Ovidiu Raețchi: Ministerul Transporturilor și Metrorex trebuie date în judecată pentru blocarea construcției magistralei de metrou spre Rahova. Locuitorii Sectorului 5 nu sunt bucureșteni second-hand

Deputatul PNL Ovidiu Raețchi a afirmat că Ministerul Transporturilor și Metrorex trebuie date în judecată pentru blocarea construcției magistralei de metrou spre Rahova, punctând că locuitorii din Sectorul 5 nu trebuie tratați de către autorități ca bucureșteni second-hand.

'Pentru oricine cunoaște Bucureștiul mai bine de o lună, este evident că zonele Rahova, 13 Septembrie, Sebastian, Sălaj și Ferentari sunt printre cele mai populate și mai aglomerate din București. Cu toate acestea, dintr-un soi de comoditate amestecată cu incompetență și rea-voință, autoritățile au considerat că nici acum, în anul 2015, locuitorii din Rahova și Ferentari nu merită un metrou, ci să-și piardă vremea și nervii în traficul infernal din București.

Este culmea sfidării ca singurul proiect care conectează Rahova cu restul orașului să aibă ca termen de începere de-abia anul 2022 cu termen de finalizare 2030! Cu toții știm ce înseamnă asta în traducere românească: că în cel mai fericit caz, nepoții nepoților noștri vor avea o magistrală spre Rahova'.

Raețchi a mai spus că imediat după terminarea lucrărilor de la metroul din Drumul Taberei, Ministerul Transporturilor și Metrorex trebuie să găsească urgent soluția și fondurile necesare pentru demararea lucrărilor la o magistrală care să lege Rahova de restul Bucureștiului.

'Cine sunt principalii vinovați pentru această stare de fapt? Metrorex și Ministerul Transporturilor, care trebuie date în judecată pentru blocarea construcției magistralei spre Rahova și pentru o proastă prioritizare a lucrărilor la rețeaua de metrou necesară locuitorilor Capitalei.

De exemplu, porțiunea dintre Parcul Bazilescu — Străulești, aflată acum în execuție, este mult mai puțin populată față de cea din zonele din Sectorul 5 enumerate mai sus. O altă magistrală a cărei oportunitate a fost contestată este cea care leagă Gara de Nord cu Aeroportul Henri-Coandă, argumentul fiind cel al fluxului scăzut de călători. În ambele cazuri, acestea au fost puse sau vor fi puse în practică pentru a deservi inclusiv noile proiecte imobiliare și comerciale din zonă, lucru care nu poate fi decât îmbucurător.

Departe de mine gândul de a contesta necesitatea extinderii rețelei de metrou în zonele enumerate mai sus. Dar cred că este momentul ca cei interesați de soarta Sectorului 5 să pună piciorul în prag și să înceteze să mai accepte ca locuitorii din acest sector să fie tratați ca bucureșteni second-hand. Avem nevoie de o magistrală de metrou în Sectorul 5, obiectiv care va deservi, în cele din urmă, întregii Capitale!

Întârzierile Ministerului Transporturilor și Metrorex sunt inacceptabile și sunt primii care trebuie să răspundă pentru modul mizerabil în care sunt tratați locuitorii Sectorului 5. Imediat după terminarea lucrărilor de la metroul din Drumul Taberei, atât Ministerul Transporturilor, cât și Metrorex trebuie să găsească urgent soluția și fondurile pentru demararea lucrărilor la un metrou care să lege Rahova de restul Bucureștiului'.

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Din aceleasi considerente trebuiesc date in judecata CFR Infrastructura si CFR Calatori ca nu avem tren la aeroport.

 


Re: Stiri si articole din presa mcosmin

Incepe lupta pentru primaria capitalei  :evil:

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Un tramvai 32 unde sa se valideze calatorii si un 117 unde deasemenea sa se valideze calatorii ar fi si mai perfect* din punctul meu de vedere.
_____________
* Evident ca nu poate fi nimic mai mult decat perfect, poate doar rationamentuldeputatului  Ovidiu Raețchi (PNL)

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

mcosmin wrote:
Incepe lupta pentru primaria capitalei  :evil:

Cu aberatii de politicieni ratati... :popa:

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

De apreciat ca asta nu a mai zis ca M4 si M6 sunt inutile, doar ca era mai urgent in alta parte.
Bine, a ramas atitudinea "sa se faca ca sa fie, sa aiba lumea metrou in cartierul de blocuri", unde sa se duca mai putin interesant, important intai sa se urce si mai vedem dupaia.

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Ai alte variante?
Expune-le si mai ales...sustine-le...argumentat!!!

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Nope, nu am, dupa mine chiar asa trebuie sa se faca. Am mai scris pe aici viewtopic.php?f=21&t=143&start=1635 .

 


Re: Stiri si articole din presa t530

http://www.agerpres.ro/economie/2015/10/18/interviu-ministrul-transporturilor-nu-particip-la-o-intrecere-de-taiat-panglici-la-inaugurarea-de-autostrazi-vreau-ca-lucrurile-sa-fie-temeinic-facute-12-11-00

INTERVIU Ministrul Transporturilor: Nu particip la o întrecere de tăiat panglici la inaugurarea de autostrăzi; vreau ca lucrurile să fie temeinic făcute

...
AGERPRES: Linia de cale ferată spre Otopeni a fost unul dintre subiectele discutate cu BERD pentru finanțare. Când ar putea începe proiectul? Care sunt costurile și care este schema de finanțare?

Iulian Matache: Da, într-adevăr, acest proiect s-a aflat pe lista de discuții cu BERD. Chiar vreau să precizez că experții BERD s-au arătat interesați de acest proiect prioritar. El este prevăzut în MPGT pentru exercițiul financiar 2014 — 2020.

Studiul de fezabilitate a fost realizat în anul 2008, varianta de traseu aleasă fiind București Nord — Pajura — Mogoșoaia și în continuare linie de cale ferată nouă până la Aeroportul Internațional Henri Coandă București. Ținând cont de modificările legislative este necesară revizuirea studiului de fezabilitate în sensul completării documentațiilor și actualizării acestora cu legislația în vigoare, la nivelul anului 2015. Proiectul este inclus în lista proiectelor aferente Programului Operațional Infrastructură Mare 2014 — 2020.

Este un proiect care se poate implementa rapid, până în 2019, pentru că din lungimea sa totală de 19 kilometri, 16 se desfășoară pe o cale ferată existentă (Magistrala 7 CF București — Urziceni — Galați), deci vorbim de reabilitarea acesteia și doar de trei kilometri de cale ferată nouă și de construcția unui terminal de îmbarcare-debarcare călători sub terminalul de sosiri al aeroportului.

Pot să anticipez următoarea dvs. întrebare și să vă spun că noi am luat în calcul și studiem și varianta conexiunii prin Magistrala 6 de metrou.

AGERPRES: Da, Magistrala 6. Când vor începe lucrările și când ar putea fi gata?

Iulian Matache: Magistrala 6 înseamnă să unim Aeroportul Otopeni cu Gara Progresul. Dar, într-o prima fază, vizăm implementarea sectorului dintre Gara de Nord și Aeroportul Otopeni. La această dată, Metrorex face demersuri pentru obținerea de fonduri externe nerambursabile pentru acoperirea diferenței de finanțat necesară executării lucrărilor și respectării termenului de punere în funcțiune — 2020.

După cum vedeți, avem două proiecte importante pentru realizarea legăturii între Otopeni oraș, Otopeni aeroport și Capitală. Ambele sunt prevăzute în Master Plan și se vor face. Cât despre începerea sau finalizarea unor proiecte, vreau să vă spun și să mă înțelegeți că nu mă hazardez în transmiterea unor date exacte. Începerea și terminarea unor lucrări nu țin de decizia ministrului. Sunt etape și proceduri care trebuie stabilite de companii și ele trebuie parcurse în conformitate cu legislația în vigoare. Termenele sunt părți ale unor contracte între companii și antreprenori.

Știu că dumneavoastră, jurnaliștii, vreți să știți cu exactitate când începe și când se termină un proiect. Dar un proiect nu începe odată cu prima lopată, el începe cu mult înainte, odată cu pregătirea întregii documentații, a caietelor de sarcini etc. ... Deci, după cum vă spuneam, ministrul nu poate spune cu exactitate care sunt aceste termene și cred că toată lumea e sătulă deja de termene foarte optimiste, dar care nu sunt respectate.
...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa sab

Pieptea:PMB nu poate prelua Metrorex pentru ca 40% din bugetul oraşului să se aloce pentru subvenţii
http://www.zf.ro/politica/pieptea-pmb-n...i-14857395

 


Re: Stiri si articole din presa mcosmin

Mda, ei sunt prea ocupati sa faca manarii cu radet si apa nova ca sa mai aibe bani si de altceva.

 


Re: Stiri si articole din presa Florinds

Poate ar fi bun un audit extern la Metrorex ca sa vedem care este structura cheltuielilor. Atata timp cat este finantata partial din bani publici (deci ai nostri, practic platim de doua ori), ar trebui sa vedem care e adevarul. Deci platim aproape 20 EUR pe abonament din prima apoi inca 80 mil. EUR anual (7 mil. pe luna, inca 4 EUR/cap bucurestean) -> 24 EUR. La RATB subventia este si mai mare (135 mil. EUR), deci practic platim mult mai mult in total decat tari in care sa spunem ca nu se subventioneaza. Stam si dormim... Statul vegheaza pentru cei cu functii.

 


Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65  ... 148
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2314 forum members have written 423854 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use