Topic: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1159 posts, 407345 views
📖 Pagination options
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
anndrei
Reparatia va fi una destul de costisitoare. Sunt multe elemente rupte. Dar se pare ca sunt mai slab construite decat vechile Citaro. S-au rupt cam repede anumite elemente.
Reparatia va fi una destul de costisitoare. Sunt multe elemente rupte. Dar se pare ca sunt mai slab construite decat vechile Citaro. S-au rupt cam repede anumite elemente.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Va dura mai ales financiar, unde varianta e ca soferul vinovat sa plateasca daunele prin amiabila, s-a mai intamplat cel putin la tramvaie, unde vatmani au facut credit ca sa plateasca daunele. Sau se poate merge in instanta cu soferul, fie din partea STB fie din partea asiguratorului daca acesta plateste.
Fizic, in 1-2 saptamani le repara Mercedes.
Va dura mai ales financiar, unde varianta e ca soferul vinovat sa plateasca daunele prin amiabila, s-a mai intamplat cel putin la tramvaie, unde vatmani au facut credit ca sa plateasca daunele. Sau se poate merge in instanta cu soferul, fie din partea STB fie din partea asiguratorului daca acesta plateste.
Fizic, in 1-2 saptamani le repara Mercedes.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
anndrei
Pentru a plati cat mai putin soferul, vor fi reparate in garaj. Asa s-a intamplat si cu Citaro. Bineinteles ca expertii din garaje le inversau ordinea lampilor de semnalizare cu cele de pozitie/stop de sus.
Pentru a plati cat mai putin soferul, vor fi reparate in garaj. Asa s-a intamplat si cu Citaro. Bineinteles ca expertii din garaje le inversau ordinea lampilor de semnalizare cu cele de pozitie/stop de sus.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Andrei Andraș
Poți compara orice produse ale oricărui brand, unul din prezent și unul de acum 15-20 de ani, și tot rezultatul ăsta îl vei primi. Se știe și se observă (nu trebuie studii) că tot ce era construit până prin 2009-2010 a fost de calitate și este net superior produselor din prezent. Fie că ai stea pe bot, fie că scrie BMC/Isuzu/Otokar. Acum este vorba doar și doar despre profit. Autobuzele sunt făcute să țină 8-10 ani cât e durata de viață medie a unui autobuz, ca mai apoi să cumperi altele și tot așa.
anndrei wrote:
Dar se pare ca sunt mai slab construite decat vechile Citaro.
Poți compara orice produse ale oricărui brand, unul din prezent și unul de acum 15-20 de ani, și tot rezultatul ăsta îl vei primi. Se știe și se observă (nu trebuie studii) că tot ce era construit până prin 2009-2010 a fost de calitate și este net superior produselor din prezent. Fie că ai stea pe bot, fie că scrie BMC/Isuzu/Otokar. Acum este vorba doar și doar despre profit. Autobuzele sunt făcute să țină 8-10 ani cât e durata de viață medie a unui autobuz, ca mai apoi să cumperi altele și tot așa.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Desi ca design sunt cu sigurata cele mai atractive, calitatea materialelor si finisajelor a scazut, nu se compara cu Euro 3 si Euro 4, la astea din primele zile de traseu au inceput sa se desprinda panouri de finisaj iar capacele din interior deja multe nu mai sunt la nivel.
Desi ca design sunt cu sigurata cele mai atractive, calitatea materialelor si finisajelor a scazut, nu se compara cu Euro 3 si Euro 4, la astea din primele zile de traseu au inceput sa se desprinda panouri de finisaj iar capacele din interior deja multe nu mai sunt la nivel.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
barbuandrei
Va rog sa nu mai vorbiti in necunoștință de cauze, din auzite.
Soferii au fost la poliție, reparatia se va plati de catre casco (fiecare autobuz avand 20.000 lei asigurare casco/an), iar diferența va fii suportata de către sofer. Cat despre reparatie, se va efectua la Mercedes pentru a nu pierde garantia.
Va rog sa nu mai vorbiti in necunoștință de cauze, din auzite.
Soferii au fost la poliție, reparatia se va plati de catre casco (fiecare autobuz avand 20.000 lei asigurare casco/an), iar diferența va fii suportata de către sofer. Cat despre reparatie, se va efectua la Mercedes pentru a nu pierde garantia.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Albert
Da, ma gandesc ca @Victor92 ne poate spune mai multe despre cum va decurge reparația, când sosesc autobuzele efectiv in service si cât va dura.
Da, ma gandesc ca @Victor92 ne poate spune mai multe despre cum va decurge reparația, când sosesc autobuzele efectiv in service si cât va dura.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Andrei98
Ce treaba au tabla si fibra de sticla care acopera structura cu siguranta? Alea sunt doar un decor, atata timp cat structura autobuzului nu a fost afectata nu este nici o problema. Si mai gandestete ca sunt 2 vehicule de mare tonaj care s-au lovit, la ce te asteptai, la 2 zgarieturi? Ai date despre ce viteza a avut cel din spate cand s-au lovit? Poate daca nu s-ar mai apuca lumea sa vorbeasca despre lucruri la care nu se pricepe nu s-ar mai naste atatea discutii aiuristice.
anndrei wrote:
Dar MB ar trebui sa se gandeasca si la siguranta soferului si a calatorilor...
Ce treaba au tabla si fibra de sticla care acopera structura cu siguranta? Alea sunt doar un decor, atata timp cat structura autobuzului nu a fost afectata nu este nici o problema. Si mai gandestete ca sunt 2 vehicule de mare tonaj care s-au lovit, la ce te asteptai, la 2 zgarieturi? Ai date despre ce viteza a avut cel din spate cand s-au lovit? Poate daca nu s-ar mai apuca lumea sa vorbeasca despre lucruri la care nu se pricepe nu s-ar mai naste atatea discutii aiuristice.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
andrei11
De la moderator citire:
Tot off topicul ( inclusiv al meu ) a dispărut definitiv.
De la moderator citire:
Tot off topicul ( inclusiv al meu ) a dispărut definitiv.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
anndrei
Asta e rolul lor. La accidente usoare sa nu fie afectata structura de rezistenta. Pentru asta sunt si barele din fata si spate. Dar la cum s-a rupt cea din fata este mai mult de design. La Citaro E3/4 am inteles ca era din metal cu un invelis din plastic/fibra. La cele noi a ramas doar plasticul.
Andrei98 wrote:
Ce treaba au tabla si fibra de sticla care acopera structura cu siguranta? Alea sunt doar un decor, atata timp cat structura autobuzului nu a fost afectata nu este nici o problema. .
Asta e rolul lor. La accidente usoare sa nu fie afectata structura de rezistenta. Pentru asta sunt si barele din fata si spate. Dar la cum s-a rupt cea din fata este mai mult de design. La Citaro E3/4 am inteles ca era din metal cu un invelis din plastic/fibra. La cele noi a ramas doar plasticul.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
alexxd_31
Daca au inlocuit metalul cu elemente compozite nu inseamna neaparat ca e mai rau.
Ideal e ca in cazul unui accident masina sa se faca praf dar fara sa rezulte victime.
Pana la urma este foarte bine ca se pune accent pe siguranta pasagerilor si a pietonilor.
Daca au inlocuit metalul cu elemente compozite nu inseamna neaparat ca e mai rau.
Ideal e ca in cazul unui accident masina sa se faca praf dar fara sa rezulte victime.
Pana la urma este foarte bine ca se pune accent pe siguranta pasagerilor si a pietonilor.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
andrei11
anndrei, e a mia oară când folosești funcția quote în quote în quote. Chiar nu poți raționa puțin ?
anndrei, e a mia oară când folosești funcția quote în quote în quote. Chiar nu poți raționa puțin ?
📖 Pagination options