Topic: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1159 posts, 405514 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
ByOnu
Multumim pentru informatii, Alexandru. Ne poti explica te rog despre ce fel de atestat este vorba? Tatal tau a fost sofer de troleibuz pana acum? Este nevoie de un atestat pentru a trece de pe troleibuz pe autobuz si invers?
Multumim pentru informatii, Alexandru. Ne poti explica te rog despre ce fel de atestat este vorba? Tatal tau a fost sofer de troleibuz pana acum? Este nevoie de un atestat pentru a trece de pe troleibuz pe autobuz si invers?
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
alexandru_minciu91
Deci, tatal meu in prezent este sofer pe troleibuz, si pentru a conduce autobuzul, a fost obligat de catre garaj sa obtina categoria D, pe care nu o detinea, el avand doar categoria TB, la fel ca si majoritatea soferilor de la acest garaj (vorbind de generatia veche). Unii soferi au fost scolarizati de catre scoala STB (cea de la Titan), fiind totodata gratuita. Alti soferi, printre care si el, au fost nevoiti sa se inscrie la scoli particulare, pentru a nu fi mutati la Vatra Luminoasa sau Bucurestii Noi. Soferii ce nu s-au inscris la scoala pentru cat. D sunt fix soferii mutati la alte garaje, cu mici exceptii. Legat de atestat, este vorba de CPI persoane, acel atestat cu 100 de intrebari si studiu de caz la proba teoretica, iar la proba practica, traseul in sine. Se intarzie din cauza aceasta, multi soferi nereusind sa treaca acest examen. Nu este nevoie de atestat pentru a trece de pe troleibuz pe autobuz, ci fiecare categorie necesita un atestat de calatori, pentru troleibuz este un atestat, pentru autobuz este alt atestat, pentru tramvaie este alt atestat, fara acesta nu poti transporta calatori. Autobuze sunt pentru a intra intr-o linie noua cu hibride, insa soferii nu sunt scolarizati, iar de la alte garaje nu mai sunt doritori, pentru ca Depoul Bujoreni deja are imprumutati de la Autobazele: Alexandria, Ferentari, Floreasca, Nordului, Militari multi soferi.
Deci, tatal meu in prezent este sofer pe troleibuz, si pentru a conduce autobuzul, a fost obligat de catre garaj sa obtina categoria D, pe care nu o detinea, el avand doar categoria TB, la fel ca si majoritatea soferilor de la acest garaj (vorbind de generatia veche). Unii soferi au fost scolarizati de catre scoala STB (cea de la Titan), fiind totodata gratuita. Alti soferi, printre care si el, au fost nevoiti sa se inscrie la scoli particulare, pentru a nu fi mutati la Vatra Luminoasa sau Bucurestii Noi. Soferii ce nu s-au inscris la scoala pentru cat. D sunt fix soferii mutati la alte garaje, cu mici exceptii. Legat de atestat, este vorba de CPI persoane, acel atestat cu 100 de intrebari si studiu de caz la proba teoretica, iar la proba practica, traseul in sine. Se intarzie din cauza aceasta, multi soferi nereusind sa treaca acest examen. Nu este nevoie de atestat pentru a trece de pe troleibuz pe autobuz, ci fiecare categorie necesita un atestat de calatori, pentru troleibuz este un atestat, pentru autobuz este alt atestat, pentru tramvaie este alt atestat, fara acesta nu poti transporta calatori. Autobuze sunt pentru a intra intr-o linie noua cu hibride, insa soferii nu sunt scolarizati, iar de la alte garaje nu mai sunt doritori, pentru ca Depoul Bujoreni deja are imprumutati de la Autobazele: Alexandria, Ferentari, Floreasca, Nordului, Militari multi soferi.
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
orex
Alex nu-i asta problema, ci, ca ad-hoc, chiar daca se stia de venirea autobuzelor hibrid, HR de la STB, oricum incompetent, incearca sa ”racoleze” conducatori de vehicule pentru ele din ”pepiniera” interna! E o parere de outsider, nimic mai mult!
PS
Un lucru-ti pot spune ca si la URAC, in perioada asta, a fost o tensiune maxima ca ”blondy” le-a spus, prin intermediari, celor ce presteaza acolo, ca daca nu mai IESE EA se alege praful si va fi vai si amar de ei!
Alex nu-i asta problema, ci, ca ad-hoc, chiar daca se stia de venirea autobuzelor hibrid, HR de la STB, oricum incompetent, incearca sa ”racoleze” conducatori de vehicule pentru ele din ”pepiniera” interna! E o parere de outsider, nimic mai mult!
PS
Un lucru-ti pot spune ca si la URAC, in perioada asta, a fost o tensiune maxima ca ”blondy” le-a spus, prin intermediari, celor ce presteaza acolo, ca daca nu mai IESE EA se alege praful si va fi vai si amar de ei!
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
ikarus13
A fost o nebunie cu aceste autobuze trimise la Bujoreni. Scoala STB a fost blocata aproape 2 ani din aceasta cauza.
Soferii de TB pusi sa faca scoala pe gratis asta inseamna bani aruncati pe geam de societate.
- Motorina celor 2 autobuze de scoala arsa
- Scoala nu a mai luat terti deci 0 profit timp de 2 ani
Nu zic ca trebuia ca soferii de TB sa plateasca. Tot ce spun e ca aceste autobuze nu aveau ce cauta la depoul Bujoreni.
Au linii departe. Accesul si retragerile sunt pe distante lungi. Iar vorbesc despre motorina arsa.
Aceste autobuze trebuiau trimise toate la o autobaza (ex. Nordului) sau trimise cate 20-30 la fiecare autobaza.
Daca faceau asa, nu ii puneau pe cei de la TB sa se chinuie cu scolile, cu plecatul la schimb in cealalta parte a orasului si cu turatia extrem de dubioasa. Ca sa se inteleaga soferii de la Bujoreni sunt cateva zile pe autobuz, cateva zile pe troleibuz.
Ca tot am vorbit de scoala, STB trebuie sa investeasca in aceasta pentru ca nu au angajati destui. Foarte multi o sa iasa la pensie in urmatorii 2-3 ani. Zilnic sunt ture lipsa pentru ca "nu sunt oameni".
A fost o nebunie cu aceste autobuze trimise la Bujoreni. Scoala STB a fost blocata aproape 2 ani din aceasta cauza.
Soferii de TB pusi sa faca scoala pe gratis asta inseamna bani aruncati pe geam de societate.
- Motorina celor 2 autobuze de scoala arsa
- Scoala nu a mai luat terti deci 0 profit timp de 2 ani
Nu zic ca trebuia ca soferii de TB sa plateasca. Tot ce spun e ca aceste autobuze nu aveau ce cauta la depoul Bujoreni.
Au linii departe. Accesul si retragerile sunt pe distante lungi. Iar vorbesc despre motorina arsa.
Aceste autobuze trebuiau trimise toate la o autobaza (ex. Nordului) sau trimise cate 20-30 la fiecare autobaza.
Daca faceau asa, nu ii puneau pe cei de la TB sa se chinuie cu scolile, cu plecatul la schimb in cealalta parte a orasului si cu turatia extrem de dubioasa. Ca sa se inteleaga soferii de la Bujoreni sunt cateva zile pe autobuz, cateva zile pe troleibuz.
Ca tot am vorbit de scoala, STB trebuie sa investeasca in aceasta pentru ca nu au angajati destui. Foarte multi o sa iasa la pensie in urmatorii 2-3 ani. Zilnic sunt ture lipsa pentru ca "nu sunt oameni".
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
CiprianTRB
Am intrebat acum doua luni prin mail la STB, care a fost logica prin care hibridele au fost aduse la Bujoreni? Am primit urmatorul rapuns:
Am intrebat acum doua luni prin mail la STB, care a fost logica prin care hibridele au fost aduse la Bujoreni? Am primit urmatorul rapuns:
IMG_20201028_091050.jpg (371.88 KB; downloaded 4070 times)
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
andreiiul
Depoul Bujoreni e locatie centrala ?
Inseamna ca Victoriei e la periferie probabil
Depoul Bujoreni e locatie centrala ?
Inseamna ca Victoriei e la periferie probabil
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
cris_m
Optimizarea traseului, adica acces/retragere la/de la Tineretului/CET Sud Vitan/Complex Baneasa, vedem noi virgula aiurea la kilometraj
Optimizarea traseului, adica acces/retragere la/de la Tineretului/CET Sud Vitan/Complex Baneasa, vedem noi virgula aiurea la kilometraj
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
barbuandrei
@ikarus 12, te anunt ca nu esti bine informat. Un numar foarte mic de soferi de la Bujoreni au efectuat școlarizarea la Titan, insa scoala STB a funcționat in continuare cu terti in acesti 2 ani, fara probleme.
@ikarus 12, te anunt ca nu esti bine informat. Un numar foarte mic de soferi de la Bujoreni au efectuat școlarizarea la Titan, insa scoala STB a funcționat in continuare cu terti in acesti 2 ani, fara probleme.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Cateva cadre in zona Ciurel si la AFI pe unde se retrag majoritatea turelor mici din 133, 123.
Cateva cadre in zona Ciurel si la AFI pe unde se retrag majoritatea turelor mici din 133, 123.
DSC_1876.JPG (572.4 KB; downloaded 3541 times)
DSC_1902.JPG (462.94 KB; downloaded 3532 times)
DSC_1926.JPG (525.41 KB; downloaded 3533 times)
DSC_1947.JPG (517.17 KB; downloaded 3566 times)
DSC_1995.JPG (472.15 KB; downloaded 3535 times)
DSC_1999.JPG (514.25 KB; downloaded 3542 times)
DSC_2077.JPG (472.3 KB; downloaded 3558 times)
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
alexandru_minciu91
De astăzi, a început școlarizarea șoferilor pentru linia 205 sau 304, nu am înțeles prea bine de la șofer. Însă și în linia 605 este prezent în acest moment, 7000. Sunt curios în ce linie se va întra, deoarece repartizarea lunara la Depoul Bujoreni nu este încă afișată.
De astăzi, a început școlarizarea șoferilor pentru linia 205 sau 304, nu am înțeles prea bine de la șofer. Însă și în linia 605 este prezent în acest moment, 7000. Sunt curios în ce linie se va întra, deoarece repartizarea lunara la Depoul Bujoreni nu este încă afișată.
- FabiM
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
V2A
De astăzi apar indisponibile pe site-ul DRPCIV combinațiile B768PMB, B791PMB și B793PMB-B808PMB. Înseamnă că, peste câteva zile, vor începe să circule 7068, 7091, 7093-7108. B732PMB încă apare disponibilă, semn că 7032 ”mai așteaptă”.
De astăzi apar indisponibile pe site-ul DRPCIV combinațiile B768PMB, B791PMB și B793PMB-B808PMB. Înseamnă că, peste câteva zile, vor începe să circule 7068, 7091, 7093-7108. B732PMB încă apare disponibilă, semn că 7032 ”mai așteaptă”.
- Stefan28
-
Posted:
-
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
barbuandrei
7071 si 7075 vor lipsi din peisaj o buna perioada de timp, deoarece 7071 a intrat in spatele lui 7075 in timpul alimentarilor din aceasta seara.
7071 si 7075 vor lipsi din peisaj o buna perioada de timp, deoarece 7071 a intrat in spatele lui 7075 in timpul alimentarilor din aceasta seara.
📖 Pagination options