Topic: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1159 posts, 407700 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Ca tot se discuta de traseele pe care vor circula si am vazut comparatii cu Kenturile, acolo peste 80% din liniile initiale s-au mentinut. In cazul celor 130 de hibride, initial, in hotararea de consiliu si aprobarea fondurilor europene pentru ele, a fost realizata lista urmatoare:
Linia 105 – Valea Oltului – Piața Presei, cu 14 autobuze si un total de 66 de stații
Linia 123 – Gara de Nord – CET Vitan, cu 17 autobuze și un total de 47 de stații
Linia 131 – Complex Comercial Băneasa – Piața Romană, cu 8 autobuze și un total de 26 de stații
Linia 133 – Gara Basarab – Bulevardul Tineretului, cu 19 autobuze și un total de 48 de stații
Linia 178 – Cartier Militari – Sala Palatului, cu 24 de autobuze și un total de 61 de stații
Linia 205 – Laromet – Gara de Nord, cu 61 de stații și 10 autobuze
Linia 301 – Piața Romană – Jolie Ville Băneasa, cu un total de 41 de stații și 13 autobuze
Linia 304 – Piața Presei – Laromet, cu un total de 47 de stații și 8 autobuze
Linia 605 – Complex Comercial Băneasa – Piața Sfânta Vineri, cu un total de 45 de stații și 17 autobuze.
Acum, odata cu modificarea distribuirii acestora, initial erau impartite intre Militari, Nordului si Pipera, dar odata cu desfiintarea autobazei Pipera si a lipsei de spatiu, s-a ajuns la concluzia sa fie trimise intr-un singur loc, fiind si mult mai usor de administrat, ceea ce din perspectiva mea este un lucru foarte bun. Acum ca trasee exista un draft, dupa cum zicea si colegul barbuandrei, sunt liniile 178 si 336, pe langa ele fiind luate in calcul 105, 168, 368 si 601, urmand ca Kenturile de pe acestea sa migreze pe linii cu autobuze vechi sau unde autobuzele noi nu sunt suficiente.
Ca tot se discuta de traseele pe care vor circula si am vazut comparatii cu Kenturile, acolo peste 80% din liniile initiale s-au mentinut. In cazul celor 130 de hibride, initial, in hotararea de consiliu si aprobarea fondurilor europene pentru ele, a fost realizata lista urmatoare:
Linia 105 – Valea Oltului – Piața Presei, cu 14 autobuze si un total de 66 de stații
Linia 123 – Gara de Nord – CET Vitan, cu 17 autobuze și un total de 47 de stații
Linia 131 – Complex Comercial Băneasa – Piața Romană, cu 8 autobuze și un total de 26 de stații
Linia 133 – Gara Basarab – Bulevardul Tineretului, cu 19 autobuze și un total de 48 de stații
Linia 178 – Cartier Militari – Sala Palatului, cu 24 de autobuze și un total de 61 de stații
Linia 205 – Laromet – Gara de Nord, cu 61 de stații și 10 autobuze
Linia 301 – Piața Romană – Jolie Ville Băneasa, cu un total de 41 de stații și 13 autobuze
Linia 304 – Piața Presei – Laromet, cu un total de 47 de stații și 8 autobuze
Linia 605 – Complex Comercial Băneasa – Piața Sfânta Vineri, cu un total de 45 de stații și 17 autobuze.
Acum, odata cu modificarea distribuirii acestora, initial erau impartite intre Militari, Nordului si Pipera, dar odata cu desfiintarea autobazei Pipera si a lipsei de spatiu, s-a ajuns la concluzia sa fie trimise intr-un singur loc, fiind si mult mai usor de administrat, ceea ce din perspectiva mea este un lucru foarte bun. Acum ca trasee exista un draft, dupa cum zicea si colegul barbuandrei, sunt liniile 178 si 336, pe langa ele fiind luate in calcul 105, 168, 368 si 601, urmand ca Kenturile de pe acestea sa migreze pe linii cu autobuze vechi sau unde autobuzele noi nu sunt suficiente.
- ByOnu
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Albert
Mda, nu stiu ce sa zic cu aceasta repartizare. Eu as fi împărțit 65-65 intre Militari și Nordului/Pipera. Consider ca ar trebui niște autobuze Hybrid și in zona de nord unde e foarte aglomerat și poluarea e foarte mare. Oricât de mică ar fi, exista o diferenta intre autobuzele astea Hybrid și cele diesel. 131, 301, 605 mi se păreau propuneri foarte bune. 301 și 131 stau zeci de minute blocate in fiecare zi pe Calea Dorobanților și pe blv. Constantin Prezan/Aviatorilor, iar 605 pe Aerogării. 336 mi se pare o propunere foarte proasta. Mi se pare ca trebuie sa ai multă minte ca sa folosești autobuze Hybrid pe sub linia de troleibuz. Aceste 130 de autobuze trebuiau sa înlocuiască flota poluatoare de autobuze...
Mda, nu stiu ce sa zic cu aceasta repartizare. Eu as fi împărțit 65-65 intre Militari și Nordului/Pipera. Consider ca ar trebui niște autobuze Hybrid și in zona de nord unde e foarte aglomerat și poluarea e foarte mare. Oricât de mică ar fi, exista o diferenta intre autobuzele astea Hybrid și cele diesel. 131, 301, 605 mi se păreau propuneri foarte bune. 301 și 131 stau zeci de minute blocate in fiecare zi pe Calea Dorobanților și pe blv. Constantin Prezan/Aviatorilor, iar 605 pe Aerogării. 336 mi se pare o propunere foarte proasta. Mi se pare ca trebuie sa ai multă minte ca sa folosești autobuze Hybrid pe sub linia de troleibuz. Aceste 130 de autobuze trebuiau sa înlocuiască flota poluatoare de autobuze...
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Andrei98
Albert a făcut o observație foarte bună, în zona de Nord transportul electric este aproape inexistent. Acolo ar fi trebuit direcționate hibridele cât și autobuzele electrice care vor fi sosi mai devreme sau mai târziu...
Albert a făcut o observație foarte bună, în zona de Nord transportul electric este aproape inexistent. Acolo ar fi trebuit direcționate hibridele cât și autobuzele electrice care vor fi sosi mai devreme sau mai târziu...
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
orex
Trist sau adevarat!
Din ce cauza linia 5 nu circula pe ruta consacrata, facuta acum mai bine de 30 de ani, pentru care, in 2020, vrem AUTOBUZE ”hibride/electrice”?! Se poate indrepta aceasta situatie? Da!
Trist sau adevarat!
Din ce cauza linia 5 nu circula pe ruta consacrata, facuta acum mai bine de 30 de ani, pentru care, in 2020, vrem AUTOBUZE ”hibride/electrice”?! Se poate indrepta aceasta situatie? Da!
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Calaretul
A aparut prima poza cu noile Citaro Hybrid. Din pozele postate , culoarea lor este verde , prin traducere verde = eco
https://facebook.com/story.php?story_fb ... 3&sfnsn=mo
A aparut prima poza cu noile Citaro Hybrid. Din pozele postate , culoarea lor este verde , prin traducere verde = eco
https://facebook.com/story.php?story_fb ... 3&sfnsn=mo
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
punmeister
Ala din poza e un Citaro Hybrid K, de 10,5 metri, deci nu este pentru Bucuresti.
Ala din poza e un Citaro Hybrid K, de 10,5 metri, deci nu este pentru Bucuresti.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
WT_fan06
Cele două poze nici măcar nu reprezintă acelaşi autobuz. Prima poză arată un C2K, iar a doua e într-un C2 standard, posibil să fie chiar interiorul autobuzului care a făcut demo şi la Bucureşti.
Cele două poze nici măcar nu reprezintă acelaşi autobuz. Prima poză arată un C2K, iar a doua e într-un C2 standard, posibil să fie chiar interiorul autobuzului care a făcut demo şi la Bucureşti.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
punmeister
A doua poza este interiorul autobuzului Citaro Hybrid care a fost prezentat si in tara.
A doua poza este interiorul autobuzului Citaro Hybrid care a fost prezentat si in tara.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Robert24
Madam sacaz doar isi face campanie electorala... Trist cum prosteste electoratul...
Madam sacaz doar isi face campanie electorala... Trist cum prosteste electoratul...
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Linia 43
https://www.facebook.com/story.php?stor ... 3&sfnsn=mo (FB Firea)
Serioos? Prototip? Atunci tramvaiele Durmazlar si troleibuzele Bozanskaya pentru care face campanie bineinteles neinteresata duamna ce sunt ? Povesti ?
Prototipul va reprezenta martisorul pentru Bucuresti, acesta fiind livrat pe data de 1 martie. Din luna mai, Primaria Municipiului Bucuresti va receptiona cate 20 de bucati pe luna, pana in luna noiembrie inclusiv, totalizand un numar de 130 de bucati
https://www.facebook.com/story.php?stor ... 3&sfnsn=mo (FB Firea)
Serioos? Prototip? Atunci tramvaiele Durmazlar si troleibuzele Bozanskaya pentru care face campanie bineinteles neinteresata duamna ce sunt ? Povesti ?
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
ANTENA
Se doreste finalizarea buclei Granitul pana la vara. Asta inseamna ca bidirectionalele ar putea sa se reintoarca in Baneasa pe lina 5.
Viitorul lui 605 pare sa fie limitat in conditiile astea (ideale).
orex wrote:
Din ce cauza linia 5 nu circula pe ruta consacrata...
Se doreste finalizarea buclei Granitul pana la vara. Asta inseamna ca bidirectionalele ar putea sa se reintoarca in Baneasa pe lina 5.
Viitorul lui 605 pare sa fie limitat in conditiile astea (ideale).
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
orex
Proprietatile termenilor verbalizati nu sunt intotdeauna, cunoscuti, daramite asumati corespunzator! Cati nu incearca sa-si impresioneze auditoriul incercand sa se exprime mai elevat, ca sa iasa din multime si doar atat?! Asa e si in cazul postarii cu pricina referitoare la hibride! Sigur vroia sa se refere la ”cap de serie” ”duamna” si i-a iesit ”prototip”. La cate a spus, una in plus, nu mai conteaza.
PS
Ca dovada, acum o zi, ca sa para iar sugubeata ( cu sensul de hazlie, glumeata) n-a aflat, pana sa intre in lumina reflectoarelor, ca echipamentul purtat, in mod ostentativ, in sedinta CGMB (masca si halat), te protejeaza de virusuri nu de virusi?! Uite ca nu!
Proprietatile termenilor verbalizati nu sunt intotdeauna, cunoscuti, daramite asumati corespunzator! Cati nu incearca sa-si impresioneze auditoriul incercand sa se exprime mai elevat, ca sa iasa din multime si doar atat?! Asa e si in cazul postarii cu pricina referitoare la hibride! Sigur vroia sa se refere la ”cap de serie” ”duamna” si i-a iesit ”prototip”. La cate a spus, una in plus, nu mai conteaza.
PS
Ca dovada, acum o zi, ca sa para iar sugubeata ( cu sensul de hazlie, glumeata) n-a aflat, pana sa intre in lumina reflectoarelor, ca echipamentul purtat, in mod ostentativ, in sedinta CGMB (masca si halat), te protejeaza de virusuri nu de virusi?! Uite ca nu!
📖 Pagination options