Topic: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1180 posts, 441094 views
📖 Pagination options
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
cris_m
Nu, nu are. Dar nu e acelasi lucru repet. De ce de exemplu cand dai de B nu primesti automat pentru orice vehicul din categoria A? Pana la urma daca esti in stare sa conduci 4 roti de 1.5-2.5 tone, sigur, dar absolut sigur nu ai cum sa dai gres cu 2 roti sub o tona...
Nu, nu are. Dar nu e acelasi lucru repet. De ce de exemplu cand dai de B nu primesti automat pentru orice vehicul din categoria A? Pana la urma daca esti in stare sa conduci 4 roti de 1.5-2.5 tone, sigur, dar absolut sigur nu ai cum sa dai gres cu 2 roti sub o tona...

- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
barbuandrei
Este o mare diferenta intre un troleibuz si un Citaro, fie el Hybrid sau E3/E4. Problema este alta, iar unii vorbesc in necunoștință de cauza.
Saptamana aceasta un grup de 20 soferi s-au întors de la depoul VL la Bujoreni, pentru a putea depoul Bujoreni sa scoată parcul in urmatoarele linii. Acesti soferi nu doar ca nu au condus un autobuz decat in scoala, aici nefiind vorba de gabarit, ci de diferenta intre un troleibuz si un autobuz, asa cum spunea si @andrei11, troleibuzul nu are cutie de viteza, asa cum nici autobuzul nu este dotat cu frana electrica. Insa daca sarim peste aceasta problema cu diferentele intre electric si auto, cea mai mare problema pentru acesti soferi este ca ei nu cunosc traseele/zonele, ei avand o cunoaștere limitată a orașului Bucuresti. Vorbind cu câțiva soferi dintre acestia, imi spuneau ca lor le-a fost greu sa se adapteze pe linii precum 86, ce sa mai vorbim de 123 sau 133, asta deoarece timp de 20 ani s-au invartit in bucla liniilor 62-69-96.
Este o mare diferenta intre un troleibuz si un Citaro, fie el Hybrid sau E3/E4. Problema este alta, iar unii vorbesc in necunoștință de cauza.
Saptamana aceasta un grup de 20 soferi s-au întors de la depoul VL la Bujoreni, pentru a putea depoul Bujoreni sa scoată parcul in urmatoarele linii. Acesti soferi nu doar ca nu au condus un autobuz decat in scoala, aici nefiind vorba de gabarit, ci de diferenta intre un troleibuz si un autobuz, asa cum spunea si @andrei11, troleibuzul nu are cutie de viteza, asa cum nici autobuzul nu este dotat cu frana electrica. Insa daca sarim peste aceasta problema cu diferentele intre electric si auto, cea mai mare problema pentru acesti soferi este ca ei nu cunosc traseele/zonele, ei avand o cunoaștere limitată a orașului Bucuresti. Vorbind cu câțiva soferi dintre acestia, imi spuneau ca lor le-a fost greu sa se adapteze pe linii precum 86, ce sa mai vorbim de 123 sau 133, asta deoarece timp de 20 ani s-au invartit in bucla liniilor 62-69-96.
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Robert24
Ce treaba are cutia de viteza aici? O cam dati in penibil...
Ce treaba are cutia de viteza aici? O cam dati in penibil...
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
orex
Cris aici ai luat ”plasa”. In 2017, cand mi-am reinnoit permisul de conducere, din ”poinet” m-am trezit ca sunt posesor de AM si B1! Intr-adevar nu mi s-a acordat din marinimie!
cris_m wrote:
Nu, nu are. Dar nu e acelasi lucru repet. De ce de exemplu cand dai de B nu primesti automat pentru orice vehicul din categoria A? Pana la urma daca esti in stare sa conduci 4 roti de 1.5-2.5 tone, sigur, dar absolut sigur nu ai cum sa dai gres cu 2 roti sub o tona...
Cris aici ai luat ”plasa”. In 2017, cand mi-am reinnoit permisul de conducere, din ”poinet” m-am trezit ca sunt posesor de AM si B1! Intr-adevar nu mi s-a acordat din marinimie!
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Victor92
De astazi, avem autobuze Mercedes-Benz Citaro Hybrid si pe linia 178
De astazi, avem autobuze Mercedes-Benz Citaro Hybrid si pe linia 178

52C6F165-4621-4892-A193-D2F401E49394.jpeg (319.76 KB; downloaded 2546 times)
-
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Valentin
In afara de cele de mai sus, nu luati in calcul si diferenta dintre E3/E4 si Hibrid... e o deosebire clara de varsta si mai ales de uzura! Cred ca e o diferenta evidenta intre o masina noua (autobuz sau oricare alt tip de vehicul) si una uzata.. vorbim in principal de sistemul de franare... si alte componente. (mai ales ca la noi mentenanta nu e cea mai buna)
s-a omis mai sus ideea de confort... e o diferenta intre demarajul electric si cel termic, chit ca avem cutie automata. Aici ma refer strict la calatori... sa ne aducem aminte cand au fost introduse Otokarele ce bine trebuia sa te tii de bare ... asta la inceput, acum n-am mai observat.
In afara de cele de mai sus, nu luati in calcul si diferenta dintre E3/E4 si Hibrid... e o deosebire clara de varsta si mai ales de uzura! Cred ca e o diferenta evidenta intre o masina noua (autobuz sau oricare alt tip de vehicul) si una uzata.. vorbim in principal de sistemul de franare... si alte componente. (mai ales ca la noi mentenanta nu e cea mai buna)
s-a omis mai sus ideea de confort... e o diferenta intre demarajul electric si cel termic, chit ca avem cutie automata. Aici ma refer strict la calatori... sa ne aducem aminte cand au fost introduse Otokarele ce bine trebuia sa te tii de bare ... asta la inceput, acum n-am mai observat.
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Victor92
Asa cum va spuneam, de astazi linia 178 a trecut de la Militari la Bujoreni. In cursul saptamanii, 24 de autobuze sunt repartizate si 11 - la sfarsit de saptamana. De asemenea, acest traseu devine primul din oras cu parcul complet alcatuit din autobuze Mercedes-Benz Citaro Hybrid.
La schimbul 1, au fost / sunt: 7014, 7015, 7021, 7026, 7030, 7031, 7033, 7034, 7036, 7037, 7039.
Cateva poze din aceasta dimineata.
7021



7026



7030

7031

Asa cum va spuneam, de astazi linia 178 a trecut de la Militari la Bujoreni. In cursul saptamanii, 24 de autobuze sunt repartizate si 11 - la sfarsit de saptamana. De asemenea, acest traseu devine primul din oras cu parcul complet alcatuit din autobuze Mercedes-Benz Citaro Hybrid.
La schimbul 1, au fost / sunt: 7014, 7015, 7021, 7026, 7030, 7031, 7033, 7034, 7036, 7037, 7039.
Cateva poze din aceasta dimineata.
7021



7026



7030

7031

-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Victor92
7033


7034

7036


7037

7039

7039 + 7021

7033


7034

7034 luneta - 178 - 05.09.2020.JPG (1.05 MB; downloaded 2335 times)
7036


7037

7039

7039 + 7021

- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Stefan28
La Bujoreni au mai sosit autobuze, fiind vizibile cel putin pana la 7067, deci destule astfel incat sa fie acoperite si 178 si 133 de Hibride
La Bujoreni au mai sosit autobuze, fiind vizibile cel putin pana la 7067, deci destule astfel incat sa fie acoperite si 178 si 133 de Hibride

-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1689
Daca am ajuns deja la 68 de unitati livrate inseamna ca Mercedes este intr-o situatie destul de disperata de a raporta incasari in 2020.
Nu numai ca si-au executat backlog-ul din Q4, dar - deja - au intrat in anul financiar 2021. Asta nu e deloc un semn bun...
4BF7C03F-ED93-4F51-8A9F-B8929FE72495.png (23.29 KB; downloaded 2187 times)
Nu numai ca si-au executat backlog-ul din Q4, dar - deja - au intrat in anul financiar 2021. Asta nu e deloc un semn bun...
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Andrei98
Sigur, exact asta e motivul, multumim ca ai redescoperit apa calda
Sigur, exact asta e motivul, multumim ca ai redescoperit apa calda

-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1689
Asta inseamna si un dezechilibru in bugetul PMB pe anul in curs pe care actuala administratie il arunca ca o bomba cu efect intirziat pentru urmatorul exercitiu financiar.
... care vine dupa alegeri ...
Asta inseamna si un dezechilibru in bugetul PMB pe anul in curs pe care actuala administratie il arunca ca o bomba cu efect intirziat pentru urmatorul exercitiu financiar.
... care vine dupa alegeri ...
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
punmeister
Atentie, graficul de livrari din CS este cel minimum, la licitatie insa s-au alocat si 6 puncte maximum la tehnic pentru capacitatea ofertantului de a livra in primul an de contract.
Atentie, graficul de livrari din CS este cel minimum, la licitatie insa s-au alocat si 6 puncte maximum la tehnic pentru capacitatea ofertantului de a livra in primul an de contract.
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1689
Da, dar exista si finantare pentru asta ? Inteleg ca achizitia a fost facuta de PMB din bugetul local (cu promisiunea finantarii din proiecte guvernamentale), nu direct din bugetul Ministerului Mediului. Asta inseamna ca orice rectificare bugetara la nivel de guvern (care e previzibila, data fiind situatia economiei - locala si europeana) va lasa responsabilitatea platilor la unitatea de achizitie (in cazul de fata, PMB).
Actuala administratie aduna laurii livrarii accelerate dar paseaza in viitor “durerea” platilor.
Da, dar exista si finantare pentru asta ? Inteleg ca achizitia a fost facuta de PMB din bugetul local (cu promisiunea finantarii din proiecte guvernamentale), nu direct din bugetul Ministerului Mediului. Asta inseamna ca orice rectificare bugetara la nivel de guvern (care e previzibila, data fiind situatia economiei - locala si europeana) va lasa responsabilitatea platilor la unitatea de achizitie (in cazul de fata, PMB).
Actuala administratie aduna laurii livrarii accelerate dar paseaza in viitor “durerea” platilor.
📖 Pagination options