Topic: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1159 posts, 407500 views
📖 Pagination options
- Citaro2037
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1689
O adevarata drama ca s-ar putea sa nu aiba numere preferentiale...
O adevarata drama ca s-ar putea sa nu aiba numere preferentiale...
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
orex
Chiar crezi ca de la B 01-99 STB sunt casabile?!
Citaro2037 wrote:
Le pot cumpăra de la actualii.Are Firea mălai.
Chiar crezi ca de la B 01-99 STB sunt casabile?!
- cris_m
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
A doua linie ce va fi modernizata e 178 care va trece cu totul la Bujoreni din luna august. Deja cativa soferi de Militari sunt pregatiti de transfer la Bujoreni iar alta parte vor fi transferati pe masura ce vin autobuze.
Livrarile sunt asteptate sa continue la jumatatea lui iunie.
A doua linie ce va fi modernizata e 178 care va trece cu totul la Bujoreni din luna august. Deja cativa soferi de Militari sunt pregatiti de transfer la Bujoreni iar alta parte vor fi transferati pe masura ce vin autobuze.
Livrarile sunt asteptate sa continue la jumatatea lui iunie.
- Adiola1972
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Adiola1972
Și cele 24 de autobuze ale linie 178 care rămân la autobaza Militari, se știe cum vor fi redistribuite pe viitor?
Și cele 24 de autobuze ale linie 178 care rămân la autobaza Militari, se știe cum vor fi redistribuite pe viitor?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
CiprianTRB
Bun, și ce facem cu liniile regionale? În prezent STB subtureaza destul de mult liniile regionale, acum ca vor avea parc disponibil îl retrag?
Bun, și ce facem cu liniile regionale? În prezent STB subtureaza destul de mult liniile regionale, acum ca vor avea parc disponibil îl retrag?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Pai sa reorganizeze parcul. Oricum de cand au venit toate Otokar presiunea pe Citaro a scazut serios, au si rezerve, se pot face revizii si reparatii fara presiunea ca masina trebuie sa iasa la traseu cat mai rapid, se vede si in strada asta ca in ultima vreme nu mai vezi asa multe tractate ramase in strada, o parte stau destul de mult prin garaje ca nu e nevoie de ele. Era bine daca licitatia pentru 130 de hibride era macar pentru 200 de autobuze, sau macar avea posibilitatea de contractare a inca 50-100 de masini. 130 sunt prea putine.
Mie imi pare rau de Euro 4, ca multe au ajuns intr-un hal, in top fiind pufaitoarele de la Militari, masini care ar putea trece printr-un RK in urma unui contract cu EvoBus, s-ar putea face sa fie 400, chiar 450 „la standarde”, ca sa mai duca inca 4 ani.
Pai sa reorganizeze parcul. Oricum de cand au venit toate Otokar presiunea pe Citaro a scazut serios, au si rezerve, se pot face revizii si reparatii fara presiunea ca masina trebuie sa iasa la traseu cat mai rapid, se vede si in strada asta ca in ultima vreme nu mai vezi asa multe tractate ramase in strada, o parte stau destul de mult prin garaje ca nu e nevoie de ele. Era bine daca licitatia pentru 130 de hibride era macar pentru 200 de autobuze, sau macar avea posibilitatea de contractare a inca 50-100 de masini. 130 sunt prea putine.
Mie imi pare rau de Euro 4, ca multe au ajuns intr-un hal, in top fiind pufaitoarele de la Militari, masini care ar putea trece printr-un RK in urma unui contract cu EvoBus, s-ar putea face sa fie 400, chiar 450 „la standarde”, ca sa mai duca inca 4 ani.
- dany
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
dany
Citaro au mers si vor mai merge in starea actuala 2-3 ani de acum inainte, daca vor avea parte de RK consider ca pot fi utilizate inca 6 ani lejer. Referitor la retragerea euro 3, nu cred ca se ajunge acolo deoarece STB o sa mai preia ceva regionale datorita lipsei de implicare a privatilor care nu au achizitionat autobuzele necesare pentru preluarea traseelor, deci tot STB salveaza situatia
Citaro au mers si vor mai merge in starea actuala 2-3 ani de acum inainte, daca vor avea parte de RK consider ca pot fi utilizate inca 6 ani lejer. Referitor la retragerea euro 3, nu cred ca se ajunge acolo deoarece STB o sa mai preia ceva regionale datorita lipsei de implicare a privatilor care nu au achizitionat autobuzele necesare pentru preluarea traseelor, deci tot STB salveaza situatia
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
WT_fan06
Citaro E3 ar trebui reparate la EvoBus și folosite fie pe regionale, fie vândute la alte societăți din țară, unele încă mai folosind DAC sau Ikarus. În contextul în care unele regionale sunt aglomerate, nu văd de ce ar trebui să stea de pomană autobuzele prin garaj. Plus că încă nu cred că am acoperit Ilfovul 100%.
Citaro E3 ar trebui reparate la EvoBus și folosite fie pe regionale, fie vândute la alte societăți din țară, unele încă mai folosind DAC sau Ikarus. În contextul în care unele regionale sunt aglomerate, nu văd de ce ar trebui să stea de pomană autobuzele prin garaj. Plus că încă nu cred că am acoperit Ilfovul 100%.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
ByOnu
530 de autobuze diesel noi in doar 2-3 ani este suficient, daca nu chiar prea mult.
Acum ar trebui sa ne focusam pe elecrificarea liniilor definitive de autobuz prin inlocuirea cu tramvai, troleibuz sau bus electric acolo unde se preteaza.
530 de autobuze diesel noi in doar 2-3 ani este suficient, daca nu chiar prea mult.
Acum ar trebui sa ne focusam pe elecrificarea liniilor definitive de autobuz prin inlocuirea cu tramvai, troleibuz sau bus electric acolo unde se preteaza.
- George
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
George
De departe cele mai bune autobuze RATB/STB de până acum (nu iau în calcul Citaro Hybrid)...Ar fi foarte fain să fie întreținute și...spălate, iar în cazul unei mentenanțe serioase sigur ar mai avea viață.
La noi îmbătrânesc prematur pentru că nu sunt întreținute și sunt lăsate în bătaie de joc să devină jegoase și cu diverse chestii nefuncționale, apoi în loc să se repare se cumpără altele noi, nu mi se pare o abordare serioasă.
Utilizator anonim wrote:
Mie imi pare rau de Euro 4, ca multe au ajuns intr-un hal, in top fiind pufaitoarele de la Militari, masini care ar putea trece printr-un RK in urma unui contract cu EvoBus, s-ar putea face sa fie 400, chiar 450 „la standarde”, ca sa mai duca inca 4 ani.
De departe cele mai bune autobuze RATB/STB de până acum (nu iau în calcul Citaro Hybrid)...Ar fi foarte fain să fie întreținute și...spălate, iar în cazul unei mentenanțe serioase sigur ar mai avea viață.
La noi îmbătrânesc prematur pentru că nu sunt întreținute și sunt lăsate în bătaie de joc să devină jegoase și cu diverse chestii nefuncționale, apoi în loc să se repare se cumpără altele noi, nu mi se pare o abordare serioasă.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Victor92
In realitate, este inmatriculat B 700 PMB.
Utilizator anonim wrote:
A fost inmatriculat, B 700 STB.
In realitate, este inmatriculat B 700 PMB.
7000.JPG (357.07 KB; downloaded 2466 times)
📖 Pagination options