Topic: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1159 posts, 407721 views
📖 Pagination options
- Serban Robert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Serban Robert
Exact! In partea de sud nu e absolut nicio linie cu Hybrid. Ca să nu mai zic că nici Otokar nu e foarte des, cum este in alte parți...Mă refer strict la Piața Sudului și jurul acesteia.
Scuze de off-topic
Exact! In partea de sud nu e absolut nicio linie cu Hybrid. Ca să nu mai zic că nici Otokar nu e foarte des, cum este in alte parți...Mă refer strict la Piața Sudului și jurul acesteia.
Scuze de off-topic
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Sudului va fi full Bozankaya la trolee, deci se compenseaza.
Sudului va fi full Bozankaya la trolee, deci se compenseaza.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Daddy
Nu se compenseaza, discutia era despre emisii, acolo niste troleibuze sunt inlocuite cu altele noi.
Nu se compenseaza, discutia era despre emisii, acolo niste troleibuze sunt inlocuite cu altele noi.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Albert
In zona de sud valorile de poluare sunt ridicate și din cauza CET Progresul. Pe lângă asta, in zona de sud avem transport electric, pe când in nord absolut deloc. Ar fi fost tramvaiul 5, dar știm cu totii situația... Oricum, mi se pare ca ne certam cam mult pentru niște autobuze 90% diesel. Sunt mai eficiente decât un autobuz 100% diesel cu 10-15% maxim, asa ca, e aproape insesizabil. Bătaia ar trebui sa fie pe autobuze electrice și hibride serie. Dacă e sa ma întrebați pe mine, ar fi fost ideal dacă am fi avut 400 de Citaro Hybrid paralel in loc de 400 Otokar diesel. Zic eu ca am mai fi putut trage inca 2 ani de Citaro euro 3/4 pentru asa ceva. Iar in loc de aceste 130 Citaro sa fi avut 130 hibrid serie gen Solaris, VDL...
In zona de sud valorile de poluare sunt ridicate și din cauza CET Progresul. Pe lângă asta, in zona de sud avem transport electric, pe când in nord absolut deloc. Ar fi fost tramvaiul 5, dar știm cu totii situația... Oricum, mi se pare ca ne certam cam mult pentru niște autobuze 90% diesel. Sunt mai eficiente decât un autobuz 100% diesel cu 10-15% maxim, asa ca, e aproape insesizabil. Bătaia ar trebui sa fie pe autobuze electrice și hibride serie. Dacă e sa ma întrebați pe mine, ar fi fost ideal dacă am fi avut 400 de Citaro Hybrid paralel in loc de 400 Otokar diesel. Zic eu ca am mai fi putut trage inca 2 ani de Citaro euro 3/4 pentru asa ceva. Iar in loc de aceste 130 Citaro sa fi avut 130 hibrid serie gen Solaris, VDL...
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1689
Atentie ! Asta deja incepe sa suna a dezinformare...
S-au luat trei linii de troleibuz cu un parc de vreo 30 de vehicule si s-au dublat traseele cu un parc de vreo 35 datorita unor greseli flagrante de management a proiectului Pasaj Piata Sudului.
Dupa care, tot la decizia PMB, se dubleaza aproape inca o data traseele si se aloca un parc de (teoretic) 46 vehicule, care - in majoritatea timpului - vor rula in alte zone.
In timpul asta, liniile de tramvai care circula in zona au fost diminuate drastic si zona s-a umplut de linii regionale deservite integral de autobuze (si nu cele mai moderne).
Va invit sa comentati.
Utilizator anonim wrote:
Sudului va fi full Bozankaya la trolee, deci se compenseaza.
Atentie ! Asta deja incepe sa suna a dezinformare...
S-au luat trei linii de troleibuz cu un parc de vreo 30 de vehicule si s-au dublat traseele cu un parc de vreo 35 datorita unor greseli flagrante de management a proiectului Pasaj Piata Sudului.
Dupa care, tot la decizia PMB, se dubleaza aproape inca o data traseele si se aloca un parc de (teoretic) 46 vehicule, care - in majoritatea timpului - vor rula in alte zone.
In timpul asta, liniile de tramvai care circula in zona au fost diminuate drastic si zona s-a umplut de linii regionale deservite integral de autobuze (si nu cele mai moderne).
Va invit sa comentati.
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
orex
Din pacate, dupa cate lesne vei observa la data de 19.05.2020, orele 23:00, Piata Sudului nici barem nu-i pe podium. Inca nu s-a reluat, cu aceeasi vigoare, circulatia automobilelor si noxele au inceput sa-si puna amprenta ”fatidica” peste Iuliu Maniu, Mosilor si Expozitiei. Nu-i curios ca Mosilor, ia medalia de argint, chiar daca are, de la un cap la altul, transport electric? Deci, poate, in pofida faptului ca ”tre” sa-si faca cartile pentru un nou mandat, autoritatile locale vor tine cont, totusi, in ceasul al doisprezecelea, de acesti factori si vor aronda Hibridele in zone preponderent afectate de un grad de poluare ridicat. Si sa fim seriosi, cine a stabilit ca 304 are nevoie stringenta de ”brotaci” a cazut in ridicol!
Din pacate, dupa cate lesne vei observa la data de 19.05.2020, orele 23:00, Piata Sudului nici barem nu-i pe podium. Inca nu s-a reluat, cu aceeasi vigoare, circulatia automobilelor si noxele au inceput sa-si puna amprenta ”fatidica” peste Iuliu Maniu, Mosilor si Expozitiei. Nu-i curios ca Mosilor, ia medalia de argint, chiar daca are, de la un cap la altul, transport electric? Deci, poate, in pofida faptului ca ”tre” sa-si faca cartile pentru un nou mandat, autoritatile locale vor tine cont, totusi, in ceasul al doisprezecelea, de acesti factori si vor aronda Hibridele in zone preponderent afectate de un grad de poluare ridicat. Si sa fim seriosi, cine a stabilit ca 304 are nevoie stringenta de ”brotaci” a cazut in ridicol!
Nivel poluare Bucuresti 19.05.2020.png (395.16 KB; downloaded 3922 times)
Poluare Buucresti 19.05.2020 2.png (264.67 KB; downloaded 3923 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Continua specializarea soferilor...
Continua specializarea soferilor...
20200521_131926(0).jpg (447.32 KB; downloaded 3712 times)
20200521_131935.jpg (509.66 KB; downloaded 3712 times)
20200521_132114.jpg (605.79 KB; downloaded 3709 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Acum aveti pe site si cam toate pozele realizate si prezentarea autobuzului. Pacat ca din cauza pandemiei se intarzie cu livrarile, sa speram ca din iulie avem la traseu mai multe autobuze. In mod normal de la sosirea autobuzelor pana la intrarea in traseu trec aproximativ 2 saptamani.
De asemenea cred ca nu ma insel, 7000 e primul autobuz pe caroserie de Citaro Euro 6 pe care il avem in Romania.
https://mobilitate.eu/prezentare-merced ... ro-hibrid/
https://mobilitate.eu/fotoreportaj-merc ... ro-hibrid/
Acum aveti pe site si cam toate pozele realizate si prezentarea autobuzului. Pacat ca din cauza pandemiei se intarzie cu livrarile, sa speram ca din iulie avem la traseu mai multe autobuze. In mod normal de la sosirea autobuzelor pana la intrarea in traseu trec aproximativ 2 saptamani.
De asemenea cred ca nu ma insel, 7000 e primul autobuz pe caroserie de Citaro Euro 6 pe care il avem in Romania.
https://mobilitate.eu/prezentare-merced ... ro-hibrid/
https://mobilitate.eu/fotoreportaj-merc ... ro-hibrid/
traseu (3).jpg (185.59 KB; downloaded 3506 times)
traseu (6).jpg (179.54 KB; downloaded 3506 times)
traseu (11).jpg (160.55 KB; downloaded 3505 times)
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Andrei98
Da, este primul autobuz Hybrid cât și primul Citaro 2 din tara.
Da, este primul autobuz Hybrid cât și primul Citaro 2 din tara.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Robert24
Caroseria nu e de Euro 6 - este C2.
Pe C2, initial (in 2011) au fost si motoare Euro 5 si EEV.
Utilizator anonim wrote:
De asemenea cred ca nu ma insel, 7000 e primul autobuz pe caroserie de Citaro Euro 6 pe care il avem in Romania.
Caroseria nu e de Euro 6 - este C2.
Pe C2, initial (in 2011) au fost si motoare Euro 5 si EEV.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
ANTENA
Ghinion. Acum trebuie sa umble la litere. RTB, ITB, samd.
Otokarele de la 6701 incolo, au de la nr B-701-STB incolo.
Ghinion. Acum trebuie sa umble la litere. RTB, ITB, samd.
Otokarele de la 6701 incolo, au de la nr B-701-STB incolo.
- GPS
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
orex
De cand a aparut noua forma a placilor de inmatriculare, adica din 1993, e exclus sa mai fie ”libere” B01-B99 STB, integral!
Clar ca pentru consecutivitate vor trebui sa umble la ”alfabet”!
De cand a aparut noua forma a placilor de inmatriculare, adica din 1993, e exclus sa mai fie ”libere” B01-B99 STB, integral!
Clar ca pentru consecutivitate vor trebui sa umble la ”alfabet”!
📖 Pagination options