Topic: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1159 posts, 406188 views
📖 Pagination options
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
CiprianTRB
Deci e posibil ca și la autobuzele electrice sa rămâna liniile proiectul initial?
======================
Scuze de off-topic!
Utilizator anonim wrote:
Deci tocmai am clarificat oficial cu cei de la STB, lista de trasee nu se schimba, ramane cea din proiect, pentru liniile astea a fost studiul, pentru ele raman:
Linia 105 – Valea Oltului – Piața Presei, cu 14 autobuze si un total de 66 de stații
Linia 123 – Gara de Nord – CET Vitan, cu 17 autobuze și un total de 47 de stații
Linia 131 – Complex Comercial Băneasa – Piața Romană, cu 8 autobuze și un total de 26 de stații
Linia 133 – Gara Basarab – Bulevardul Tineretului, cu 19 autobuze și un total de 48 de stații
Linia 178 – Cartier Militari – Sala Palatului, cu 24 de autobuze și un total de 61 de stații
Linia 205 – Laromet – Gara de Nord, cu 61 de stații și 10 autobuze
Linia 301 – Piața Romană – Jolie Ville Băneasa, cu un total de 41 de stații și 13 autobuze
Linia 304 – Piața Presei – Laromet, cu un total de 47 de stații și 8 autobuze
Linia 605 – Complex Comercial Băneasa – Piața Sfânta Vineri, cu un total de 45 de stații și 17 autobuze.
Deci e posibil ca și la autobuzele electrice sa rămâna liniile proiectul initial?
======================
Scuze de off-topic!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Cel mai probabil, ca toate au fost puse asa in urma unor studii care au stat la baza aprobarii finantarilor, nu se pot schimba, cel putin o perioada de timp, cativa ani.
Cel mai probabil, ca toate au fost puse asa in urma unor studii care au stat la baza aprobarii finantarilor, nu se pot schimba, cel putin o perioada de timp, cativa ani.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1689
Daimler incepe sa se specializeze pe cerintele clientului roman. Salonul soferului e realizat la standarde din ce in ce mai ridicate. Lipseste doar un detaliu esential: scrumiera.
Poate pentru urmatoarea serie se gindesc si la mocheta si rastel de incaltaminte la usa?
Ca sa nu mai vorbesc de kit tuning: vreo 5-6 sigle Mercedes, suporti stegulete, pre-cablare pentru diverse lumini si luminite, capace roti (chiar asa, de ce nu s-au inclus in CS capace de roti ?!), goarne suplimentare - si las lista deschisa...
Daimler incepe sa se specializeze pe cerintele clientului roman. Salonul soferului e realizat la standarde din ce in ce mai ridicate. Lipseste doar un detaliu esential: scrumiera.
Poate pentru urmatoarea serie se gindesc si la mocheta si rastel de incaltaminte la usa?
Ca sa nu mai vorbesc de kit tuning: vreo 5-6 sigle Mercedes, suporti stegulete, pre-cablare pentru diverse lumini si luminite, capace roti (chiar asa, de ce nu s-au inclus in CS capace de roti ?!), goarne suplimentare - si las lista deschisa...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
7000 a inceput scolarizarea personalului si probele. E necesara si o recunoastere a traseelor de catre soferii de troleibuz.
7000 a inceput scolarizarea personalului si probele. E necesara si o recunoastere a traseelor de catre soferii de troleibuz.
20200518_100913.jpg (525.25 KB; downloaded 4630 times)
20200518_101012(0).jpg (435.3 KB; downloaded 4749 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Cateva imagini de astazi, autobuzul a inceput specializarea soferilor si recunoasterea liniei 131.
Cateva imagini de astazi, autobuzul a inceput specializarea soferilor si recunoasterea liniei 131.
DSC_0217.jpg (565.16 KB; downloaded 4506 times)
DSC_0224.jpg (448.77 KB; downloaded 4511 times)
DSC_0239.jpg (592.03 KB; downloaded 4513 times)
DSC_0276.jpg (651.75 KB; downloaded 4507 times)
DSC_0280.jpg (704.81 KB; downloaded 4512 times)
DSC_0282.jpg (600.65 KB; downloaded 4508 times)
- BodoMinea
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
orex
”Miroase” ca l-au scos ”la plimbare” numai in zone selecte (Cotroceni, Dorobanti, Universitate)! Abia-l astept sa dea o raita si prin Dr. Taberei, nu numai la retragere spre Bujoreni!
”Miroase” ca l-au scos ”la plimbare” numai in zone selecte (Cotroceni, Dorobanti, Universitate)! Abia-l astept sa dea o raita si prin Dr. Taberei, nu numai la retragere spre Bujoreni!
- George
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
George
Adică vrei să spui că Drumul Taberei nu e o zonă selectă?! ar merge mănușă pe 268, la mine în Valea Argeșului! Linie civilizată, de altfel....
Adică vrei să spui că Drumul Taberei nu e o zonă selectă?! ar merge mănușă pe 268, la mine în Valea Argeșului! Linie civilizată, de altfel....
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
In Drumul Taberei pe 105. S-a incercat modificarea traseelor pentru a fi pe 137, 138, 368 in zona dar nu s-a putut. 4 ani teoretic trebuie sa circule aici, dar nu m-ar mira sa fie modificate mai repede rutele. Prosrua este ca in prezent poluarea redusa efectiv pe trasee va fi pierduta prin poluarea suplimentara data de traseele aberante de acces, mai ales pentru 131, 304, 123 si 133.
In Drumul Taberei pe 105. S-a incercat modificarea traseelor pentru a fi pe 137, 138, 368 in zona dar nu s-a putut. 4 ani teoretic trebuie sa circule aici, dar nu m-ar mira sa fie modificate mai repede rutele. Prosrua este ca in prezent poluarea redusa efectiv pe trasee va fi pierduta prin poluarea suplimentara data de traseele aberante de acces, mai ales pentru 131, 304, 123 si 133.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Costin
Si oricum poluarea este 'redusa' cu 10-20% maxim. Sa nu uitam ca aceste autobuze sunt doar niste diesel-uri putin mai economice. Atat si nimic mai mult.
Si oricum poluarea este 'redusa' cu 10-20% maxim. Sa nu uitam ca aceste autobuze sunt doar niste diesel-uri putin mai economice. Atat si nimic mai mult.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Utilizator anonim wrote:
In Drumul Taberei pe 105. S-a incercat modificarea traseelor pentru a fi pe 137, 138, 368 in zona dar nu s-a putut. 4 ani teoretic trebuie sa circule aici, dar nu m-ar mira sa fie modificate mai repede rutele. Prostia este ca in prezent poluarea redusa efectiv pe trasee va fi pierduta prin poluarea suplimentara data de traseele aberante de acces, mai ales pentru 131, 304, 123 si 133.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Albert
Sa vedem, oricum pana atunci sigur se vor mai face și alte achiziții (sper eu cât mai multe autobuze hibrid serie și electrice). Iar in legătura cu gararea, și mie mi se pare o prostie sa fie ținute la Bujoreni dacă vor sa le exploateze in zona de nord. Cea mai înțeleapta soluție cred ca ar fi fost ca autobaza Nordului sa cedeze la alte autobaze 130 de Citaro diesel și sa primească 130 de Citaro Hybrid.
Sa vedem, oricum pana atunci sigur se vor mai face și alte achiziții (sper eu cât mai multe autobuze hibrid serie și electrice). Iar in legătura cu gararea, și mie mi se pare o prostie sa fie ținute la Bujoreni dacă vor sa le exploateze in zona de nord. Cea mai înțeleapta soluție cred ca ar fi fost ca autobaza Nordului sa cedeze la alte autobaze 130 de Citaro diesel și sa primească 130 de Citaro Hybrid.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1689
Cotele cele mai ridicate de poluare sint raportate in sud (Piata Sudului/Big apare constant in rapoarte cu depasiri ale normelor la toate categoriile !!!). De ce nu se trimit acolo autobuzele hibride ?!?
Cu cele 46 de troleibuze care dubleaza linii deservite intens de autobuze EUR 3/4 (teoretic!!!) nu se va imbunatati cu nimic calitatea aerului in zona !
Cotele cele mai ridicate de poluare sint raportate in sud (Piata Sudului/Big apare constant in rapoarte cu depasiri ale normelor la toate categoriile !!!). De ce nu se trimit acolo autobuzele hibride ?!?
Cu cele 46 de troleibuze care dubleaza linii deservite intens de autobuze EUR 3/4 (teoretic!!!) nu se va imbunatati cu nimic calitatea aerului in zona !
📖 Pagination options