Topic: Tramvaiele Wegmann GT4f din colecția muzeului
6 posts, 2165 views- GPS
-
Posted:
-
Tramvaiele Wegmann GT4f din colecția muzeului
GPS
Producător: Wegmann & Co Kassel
Model: GT4f
Anul fabricației: 1977
Număr de parc: 3546
A fost produs de Wegmann & Co Kassel în anul 1977 pentru orașul Bremen. Face parte din ultimul lot de vagoane de acest tip produse și a ajuns la Timișoara în septembrie 2007. Unul dintre primele vagoane Wegmann vopsite în schema cromatică alb-violet, a circulat până în anul 2011, când se defectează și este tras pe linie moartă. Odată cu implementaraea proiectului pentru realizarea vagonului restaurant acesta este adus în atelierele STPT unde începe un amplu proces de modificare, sunt adăugate măsuțe, sistem audio și video, toaletă și este amenajat un bar. La finele anului 2013 tramvaiul este finalizat, o noutate pentru acel moment, fiind cel mai modern tramvai amenajat în acest scop din România, două tramvaie cu dotări mult mai modeste existând la București și Timișoara. În anul 2015 vagonul este revopsit în alb și colantat în schema TramTMTur. Vagonul este folosit de anul trecut pentru traseul inelar al orașului TramTMTur, mai multe detalii aici.
Anul 1984
Anul 1985
Anul 1986
Anul 1996
Anul 1997
Anul 2008
Anul 2010
_____
Sursa foto: Henning Kühn, Strassenbahn Magazin, phototrans.eu și STPT Forum
Producător: Wegmann & Co Kassel
Model: GT4f
Anul fabricației: 1977
Număr de parc: 3546
A fost produs de Wegmann & Co Kassel în anul 1977 pentru orașul Bremen. Face parte din ultimul lot de vagoane de acest tip produse și a ajuns la Timișoara în septembrie 2007. Unul dintre primele vagoane Wegmann vopsite în schema cromatică alb-violet, a circulat până în anul 2011, când se defectează și este tras pe linie moartă. Odată cu implementaraea proiectului pentru realizarea vagonului restaurant acesta este adus în atelierele STPT unde începe un amplu proces de modificare, sunt adăugate măsuțe, sistem audio și video, toaletă și este amenajat un bar. La finele anului 2013 tramvaiul este finalizat, o noutate pentru acel moment, fiind cel mai modern tramvai amenajat în acest scop din România, două tramvaie cu dotări mult mai modeste existând la București și Timișoara. În anul 2015 vagonul este revopsit în alb și colantat în schema TramTMTur. Vagonul este folosit de anul trecut pentru traseul inelar al orașului TramTMTur, mai multe detalii aici.
Anul 1984
504D31AF-BC71-4775-8D4B-54C94616D0A5.jpeg (139.53 KB; downloaded 1810 times)
Anul 1985
8AB1A7E7-FF63-4E3C-A847-E3197B26B53F.jpeg (168.44 KB; downloaded 1811 times)
Anul 1986
39F891B4-7921-4876-A06E-637E3E5761AA.jpeg (157.47 KB; downloaded 1805 times)
Anul 1996
68A3B677-D3B1-4F03-9B75-8ABFCBFFF45E.jpeg (247.99 KB; downloaded 2033 times)
Anul 1997
87F50CA9-EF27-4AB6-B72B-53FBFD3A610E.jpeg (187.31 KB; downloaded 1808 times)
Anul 2008
729FF08F-F083-4B35-A2EC-6B60238CB4B5.jpeg (82.31 KB; downloaded 2069 times)
22BA03B0-C95A-474F-80A0-0BD8443674E9.jpeg (160.19 KB; downloaded 2063 times)
Anul 2010
D71D50B5-3FE5-499A-BD8F-C7788EEFB56B.jpeg (177.99 KB; downloaded 2042 times)
_____
Sursa foto: Henning Kühn, Strassenbahn Magazin, phototrans.eu și STPT Forum
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Wegmann GT4f din colecția muzeului
GPS
Anul 2011
Anul 2012
Anul 2013
_____
Sursa foto: Florian Baca și STPT Forum
Anul 2011
FFC900CD-AE0F-4804-8B97-B7C51CFD4E44.jpeg (208.4 KB; downloaded 1794 times)
3D1C8EF8-C12F-4F74-AA8F-1E7BC5356813.jpeg (172.89 KB; downloaded 1779 times)
Anul 2012
D22D7183-EBB8-430D-A02D-AAB4FC101E49.jpeg (194.81 KB; downloaded 1794 times)
0BA96C42-A356-45B9-96FE-67C62ACA7CB7.jpeg (172.61 KB; downloaded 1778 times)
187F4B0B-451A-4AED-9B3B-32D1F3D7DC56.jpeg (177.68 KB; downloaded 1785 times)
92A0B3BF-42FC-46D8-8109-FDEBCC1A8B85.jpeg (171.23 KB; downloaded 1802 times)
Anul 2013
262624D8-F78E-40D7-9F73-9D600EAF7BF7.jpeg (202.82 KB; downloaded 1997 times)
B48BB21D-514A-433E-AF9B-6F67C884EC25.jpeg (685.11 KB; downloaded 1994 times)
09C67612-BC21-42DC-86E8-DFD5A0FA28D9.jpeg (706.49 KB; downloaded 1996 times)
F4A7A082-F961-4FBC-BB46-409734FB3F1A.jpeg (577.19 KB; downloaded 1992 times)
_____
Sursa foto: Florian Baca și STPT Forum
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Wegmann GT4f din colecția muzeului
GPS
Anul 2015
Anul 2016
Anul 2017
Anul 2018


Anul 2019
_____
Sursa foto: Dan Sorin, Florian Baca, Victor Silaghi și STPT Forum
Anul 2015
B74C7DAC-BBDB-43DE-BF13-66E07241F22D.jpeg (321.63 KB; downloaded 1780 times)
5BCC98CA-B5E8-4AB3-A250-F51DFB7AFCA8.jpeg (180.5 KB; downloaded 1780 times)
CA17F47E-17ED-40F8-A7A4-5CBC78642059.jpeg (293.79 KB; downloaded 1778 times)
Anul 2016
5342901A-87A5-4E82-BD93-69CDFC820F3D.jpeg (369.26 KB; downloaded 1778 times)
Anul 2017
6302FE8D-7697-4AD3-B451-3D8E3D408A41.jpeg (166.62 KB; downloaded 1786 times)
Anul 2018


Anul 2019
0D7CCD35-1307-411E-88D9-B935BEF101AB.jpeg (265.29 KB; downloaded 1977 times)
_____
Sursa foto: Dan Sorin, Florian Baca, Victor Silaghi și STPT Forum
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Wegmann GT4f din colecția muzeului
GPS
Anul 2019
_____
Sursa foto: Silviu Teodor-Stanciu
Anul 2019
0814E828-9A3E-4CD5-A3A8-55490A4B9604.jpeg (69.42 KB; downloaded 1784 times)
5447C7F0-8D8F-4970-981D-A781779061EA.jpeg (50.32 KB; downloaded 1785 times)
73E2F410-E2AA-4913-B63D-1BCA17BEDDD7.jpeg (55.45 KB; downloaded 1786 times)
AA595EF9-2BAC-4A6A-BF4A-899481640AF6.jpeg (63.08 KB; downloaded 1785 times)
_____
Sursa foto: Silviu Teodor-Stanciu
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Wegmann GT4f din colecția muzeului
GPS
Producător: Wegmann & Co Kassel
Model: GT4f
Anul fabricației: 1977
Număr de parc: 3550
Tramvaiul a fost produs de Wegmann & Co Kassel în anul 1977 pentru orașul Bremen. Acesta a fost revopsit la începutul anilor ‘90 în noua schemă cromatică BSAG, iar la începutul anilor 2000 este dotat cu afișaje led, care vor fi însă demontate înainte de livrarea în România.
Face parte din ultimul lot de vagoane procurate la mâna a doua de către Timișoara și a ajuns în oraș la 21 iunie 2010. Este descărcat în noaptea dintre 21 și 22, ca mai apoi să fie arondat depoului Dâmbovița.
În anul 2012 este trecut printr-o reparație în cadrul atelierelor, cu această ocazie este revopsit în schema alb-violet, asemenea celorlalte vagoane din parcul societății.
Circulă aproximativ 5 ani în serviciu regulat de călători, ca mai apoi să între într-un proces de transformare în vagon bar. Spre deosebire de vagonul TramTur, acesta este dotat cu mese și scaune din lemn. Pereții interiori și plafonul sunt de asemenea îmbrăcate în lemn, iar exteriorul este vopsit gri și sunt aplicate 4 elemente decorative decupate în fier ruginit intenționat. Pentru a putea fi servite la bord băuturi și alimente, conform reglementărilor, vagonul este dotat cu toaletă.
Din păcate elementele exterioare aduc mai multe probleme vagonului, îi afectează suspensia, acestea erau grele, iar vagonul nu se putea deplasa. Totodată acestea acționau ca niște gratii, fapt pentru care tramvaiul nu putea fi utilizat întrucât nu oferea căi de evacuare în caz de urgență.
A stat retras până anul acesta când elementele de fier sunt îndepărtate, iar tramvaiul este revopsit într-o schemă alb-roșu inspirată de a doua schemă din Bremen și cea a vagonului TramTur.
Din luna Iunie este expus în piața Traian din Timișoara unde se dorește utilizarea sa ca vagon bar, funcția pentru care fusese modificat.
Anul 1986
Anul 1996
Anul 2005
Anul 2010
Anul 2011
___
Sursa foto: Henning Kühn (1, 2 și 4), phototrans.eu (3) și STPT Forum (5-10)
Producător: Wegmann & Co Kassel
Model: GT4f
Anul fabricației: 1977
Număr de parc: 3550
Tramvaiul a fost produs de Wegmann & Co Kassel în anul 1977 pentru orașul Bremen. Acesta a fost revopsit la începutul anilor ‘90 în noua schemă cromatică BSAG, iar la începutul anilor 2000 este dotat cu afișaje led, care vor fi însă demontate înainte de livrarea în România.
Face parte din ultimul lot de vagoane procurate la mâna a doua de către Timișoara și a ajuns în oraș la 21 iunie 2010. Este descărcat în noaptea dintre 21 și 22, ca mai apoi să fie arondat depoului Dâmbovița.
În anul 2012 este trecut printr-o reparație în cadrul atelierelor, cu această ocazie este revopsit în schema alb-violet, asemenea celorlalte vagoane din parcul societății.
Circulă aproximativ 5 ani în serviciu regulat de călători, ca mai apoi să între într-un proces de transformare în vagon bar. Spre deosebire de vagonul TramTur, acesta este dotat cu mese și scaune din lemn. Pereții interiori și plafonul sunt de asemenea îmbrăcate în lemn, iar exteriorul este vopsit gri și sunt aplicate 4 elemente decorative decupate în fier ruginit intenționat. Pentru a putea fi servite la bord băuturi și alimente, conform reglementărilor, vagonul este dotat cu toaletă.
Din păcate elementele exterioare aduc mai multe probleme vagonului, îi afectează suspensia, acestea erau grele, iar vagonul nu se putea deplasa. Totodată acestea acționau ca niște gratii, fapt pentru care tramvaiul nu putea fi utilizat întrucât nu oferea căi de evacuare în caz de urgență.
A stat retras până anul acesta când elementele de fier sunt îndepărtate, iar tramvaiul este revopsit într-o schemă alb-roșu inspirată de a doua schemă din Bremen și cea a vagonului TramTur.
Din luna Iunie este expus în piața Traian din Timișoara unde se dorește utilizarea sa ca vagon bar, funcția pentru care fusese modificat.
Anul 1986
D8E140D3-D354-46E2-8A02-DD665ED78FEF.jpeg (120.4 KB; downloaded 402 times)
Anul 1996
69728CD8-5280-46A1-B829-D430D6F00193.jpeg (124.51 KB; downloaded 402 times)
Anul 2005
6215A506-ABA7-4E8E-BFED-DD91DC096EE4.jpeg (81.72 KB; downloaded 402 times)
Anul 2010
1C375D7E-DACC-40E7-8A94-1FC267E8CF53.jpeg (145.1 KB; downloaded 402 times)
513B6EDC-F62B-4DEA-AA81-113E43BEF7AD.jpeg (206.06 KB; downloaded 402 times)
DE2C2C45-394F-42F0-9FBF-B02188EFE201.jpeg (119.54 KB; downloaded 402 times)
E1945194-FF5D-4CFA-9C61-F652382908AA.jpeg (101.88 KB; downloaded 402 times)
F3C615F7-3644-470F-A1D3-9948ADC382C9.jpeg (111.11 KB; downloaded 402 times)
54D647AA-A089-44D9-B77C-FD134C3A311E.jpeg (233.47 KB; downloaded 402 times)
Anul 2011
3E42E884-9DBB-432D-AFDF-8BABCEFD02AF.jpeg (215.17 KB; downloaded 402 times)
___
Sursa foto: Henning Kühn (1, 2 și 4), phototrans.eu (3) și STPT Forum (5-10)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Wegmann GT4f din colecția muzeului
GPS
Anul 2011
Anul 2012
Anul 2013
Anul 2019
Anul 2022
___
Sursa foto: STPT Forum (1-7), Florian Baca (8) și Alexander Bahchevanskу (9)
Anul 2011
D69485FE-D9E2-4B13-B6F4-87BB7A47A87D.jpeg (225.97 KB; downloaded 386 times)
Anul 2012
F2C57FE8-C9D9-494F-9459-873E88E6EDE5.jpeg (107.37 KB; downloaded 386 times)
B4A082DE-278F-4523-B3C6-99480BD14AD1.jpeg (90.34 KB; downloaded 386 times)
Anul 2013
6DD2799F-0731-435F-B00F-73183F77B14E.jpeg (153.58 KB; downloaded 386 times)
C2A4916F-8A46-4892-AD97-2C0E293186C9.jpeg (149.38 KB; downloaded 386 times)
047D0114-CD97-4EA1-AB25-39C8E7439646.jpeg (128.02 KB; downloaded 386 times)
DC21A1B0-ED8D-48AE-806F-963D49EA84B5.jpeg (136.65 KB; downloaded 386 times)
Anul 2019
C5B69C90-B736-4267-ABFD-C4D2F9F9D9EA.jpeg (249.65 KB; downloaded 386 times)
Anul 2022
E54A55F5-E6DC-453D-8D6B-A033DEA2171E.jpeg (677.11 KB; downloaded 386 times)
___
Sursa foto: STPT Forum (1-7), Florian Baca (8) și Alexander Bahchevanskу (9)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Wegmann GT4f din colecția muzeului
GPS
Anul 2023
___
Sursa foto: Arhiva STPT (1) și STPT Forum (2-4)
Anul 2023
123AE688-5584-4A38-8C7C-478ADE8D57C4.jpeg (208.65 KB; downloaded 380 times)
A3315A1B-462F-47EC-B520-191F4289CCC7.jpeg (1.61 MB; downloaded 380 times)
112AD84E-1CA3-4AD0-95AB-AD707218AF79.jpeg (1.38 MB; downloaded 380 times)
42CA5AED-D752-4C7E-96A6-A64D074497D8.jpeg (1.63 MB; downloaded 380 times)
___
Sursa foto: Arhiva STPT (1) și STPT Forum (2-4)