Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun

140 posts, 46712 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun Costin

Fotografia a fost eliminata deoarece incalca punctele II.3 si II.7 din regulamentul forumului.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun Vasile52

...
xpxxnti3atjb1.webp (49.44 KB; downloaded 1985 times)

Sursa

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun Chev Celios

Ce este in neregula cu poza respectiva??

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun Costin

Pai, de exemplu in Norvegia daca ai striatiile anvelopei adanci de 2mm sau mai putin, iei amenda ca e prea tocita.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun shoppy

Trebuie vazut daca s-au ajuns la martorii de uzura.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun Chev Celios

Cauciucul ala mai are inca cel putin 20 de mm de "carne", iar in Bucuresti nu e ca in Oslo. Acolo ii intelegeam si daca iti dadeau amenda si la sub 10mm de strat de uzura.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun Cristi N

In Romania iti poti lua amenda daca anvelopele au ajuns la martorul de uzura, adica la 1.6mm adancime a profilului.

Art. 100
(1) Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a II-a de sancţiuni următoarele fapte săvârşite de persoane fizice:
6. conducerea unui autovehicul şi tractor agricol sau forestier care are montate anvelope cu alte dimensiuni sau caracteristici decât cele prevăzute în certificatul de înmatriculare sau de înregistrare ori sunt uzate peste limita admisă;

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun 1689

Am observat ca pe primele locuri la motivele imobilizarii autobuzelor sint geamuri sparte, insa asta se intimpla foarte rar la tramvaie si - aparent - si mai rar la troleibuze. Da, categoric si numarul de vehicule din fiecare categorie joaca un rol statistic, dar…
Pe de alta parte, au fost extrem de multe incidente de tamponari intre tramvaie…

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun cris_m

Am remarcat si eu tot mai multe tamponari, cauzele cele mai plauzibile fiind lipsa de experienta a noilor angajati, indisciplina in trafic a tuturor participantilor si nu in ultimul rand infrastructura nepotrivita.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun 1689

Nu cred ca procentual sint mai multi vatmani noi ca pina acum… Tramvaiele scoala n-au fost observate in circulatie  prea des in ultima vreme si - aparent - au fost folosite pentru rescolarizare, pe cind tamponarile au fost in majoritatea lor cu V3A-uri clasice…

Poate ar trebui sa lansam o campanie ”dati un leu / pentru setebeu”, sa aiba cu ce umple nisparele ?

Revenind insa la un ton serios, ar fi interesat de vazut distributia geografica / per depou / etc. a acestor tamponari.

La fel si in cazul geamurilor sparte - cel putin aici mai e putin si renteaza ca URAC-ul sa-si achizitioneze o linie de fabricare la cit de des se intimpla. Poate descoperim din analiza ca ar trebui renunat la anumite linii cu o incidenta crescuta a actelor de vandalism. Ia sa vezi cum, cind ATPBI va anunta ca se desfiinteaza o linie din cauza vandalizarilor, comunitatile locale vor deveni - dintr-o data - mai implicate in a le preveni si/sau a-inidentifica pe autori.

Sau, cine stie, caroseriile de Citaro au inceput sa lucreze si geamurile se sparg din cauza tensionarii… ?

STB sta pe o mina de aur de date care - analizate cum trebuie - ar putea conduce la niste concluzii interesante, dar … cui ii pasa ?

Nu pot sa nu fac comparatia cu firmele de transport marfuri, unde fiecare vehicul/sofer/traseu este analizat pina in ultimul detaliu pentru a gasi metode de optimizare a costurilor, identificare si prevenire a furturilor de carburant sau a defectelor etc.

Ca sa nu mai vorbim ca producatorii de vehicule sint si extrem de interesati de a avea accces la astfel de statistici - si aici ma gindesc la Mercedes, care a avut la STB probabil cel mai mare parc unitar din istoria sa. Iar nemtii sint obsedati de statistici.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun Chev Celios

Se mai sparg geamurile si in mers din cauza gropilor. Stiu de un caz cu un Citaro caruia i s-a spart un geam de deasupra unei roti, (dar nu mai stiu detalii exacte) cand a trecut peste fosta sina de tren de la Apaca.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun cris_m

O da, daca e ca soferul de Vatra cu care am mers mai devreme, nici nu e de mirare ca se sparg si in mers. Omul efectiv a luat toate gropile de pe Dristorului desi avea cum sa le ocoleasca. E si asta o ipoteza plauzibila pentru acest fenomen.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun ByOnu

Am prins si eu cazuri in care efectiv (parca) soferii iau toate gropile si capacele de canal posibile, in cazuri in care pot fi usor ocolite. Nu stiu daca tine de lene, nepasare sau daca nu este un interes real de a distruge masinile. Lasand defectarea accentuata a vehiculelor, experienta pentru calatori este foarte neplacuta.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun WT_fan06

Rolul șoferului este să conducă regulamentar și să țină banda de circulație. Astea cu "vai, dar de ce nu-și menajează mașina, de ce intră cu ea în toate gropile în loc să facă slalom că uite că putea, parcă vrea să distrugă intenționat" sunt românisme care în lumea civilizată (deseori cu drumuri mai proaste ca la noi) nu există.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Parcul de vehicule al operatorilor din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421266 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use