Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun

140 posts, 46542 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuți diverse despre vehiculele de transport in comun Puss in Boots

Again, in Vest e cam peste tot pe unde am fost si nu am vazut o tragedie a cheltuirii banului public. Nu din banii dati pe Wifi facem noi marea economie, cred ca sunt o gramada de alte cheltuieli mult mai de blamat per total (cati bani se pierd in Bucuresti sau sunt sifonati lunar nici macar anual, si tu te legi de un biet Wifi?). Mai ganditi-va si la altii nu considerati ca toti sunt ca voi cu tone de net la orice ora si-n orice loc. Mor cu chestia asta. Cam cum e parerea aia ca nu ne trebuie panouri electronice in statii (desi p-afara cam toti le au), "pai ce ne trebuie, nu avem aplicatia pe telefon?" .....

Nu continui discutia, e doar o parere si cred ca isi are si ea destui adepti in tot orasul asta. Si in strainatate cred ca sunt oameni care folosesc wifi acolo unde au aceasta posibilitate, localnici, turisti.... Din banii aia care se fura raman destui si pentru mentenanta si cu 10 wifi-uri.

 


Re: Discuți diverse despre vehiculele de transport in comun cris_m

Alexxd_21, mesajul tau a ajuns aici. Pe viitor daca nu esti lamurit unde sa postezi, apeleaza la functia "cautare", te scoate de multe ori din impas. Daca nici aceasta nu reuseste, poti sa intrebi la topicul de dialog cu administratia. E cel mai bine asa pentru toata lumea!  :yes:

 


  • Dim
  • Posted:
  •  

Re: Discuți diverse despre vehiculele de transport in comun Dim

Bine v-am găsit!

Wi-Fi-urile sunt utile turiștilor.
Dacă nu ai apucat încă să îți cumperi un SIM local, și ai nevoie urgentă să iei legătura cu familia printr-un serviciu de mesagerie, ai opțiunea să te conectezi la WI-FI-ul din autobuz și să transmiți rapid niște mesaje scrise.

 


Re: Discuți diverse despre vehiculele de transport in comun Mihai2005

Da. Dacă găsești un autobuz cu WI-FI. :yes:

 


Re: Discuți diverse despre vehiculele de transport in comun Costin

Turistii din SEE nu se pun, ca au date mobile ca "acasa". Restul cati sunt?

 


Re: Discuți diverse despre vehiculele de transport in comun oc7avian

Și la noi, și în restul Europei, există abonamente sau opțiuni de cartele PrePay ce nu au Roaming deloc! Și nu vorbim doar de opțiuni de 4€ pe lună la noi. Vodafone, când a renunțat la Roaming pe opțiunea mea, m-a notificat doar cu un SMS cu câteva luni înainte să se întâmple. M-am trezit că nici un apel nu puteam da în Praga, nici măcar contra cost.

 


Re: Discuți diverse despre vehiculele de transport in comun cris_m

Te interesezi inainte sa pleci, la fel cum sigur faci cu banii, asigurarile medicale, actele, vinieta (daca mergi cu masina)... Eu cel putin asa procedez.

 


Re: Discuți diverse despre vehiculele de transport in comun Puss in Boots

Nu are sens sa discutam despre wifi sau non wifi. Prin Vest pe unde am fost peste tot -sau in majoritatea locurilor- am gasit wifi si de multe ori l-am si folosit desi aveam net (nu cu lopata dar aveam). Motivatia ca ei au pus net? Nu stiu. Ca...asa. La noi se pare ca nu e nevoie ca avem galeti de net iar turistii din Vest au si ei. E o discutie sterila. Nici de panouri electronice in statii nu e nevoie conform unora. Pai daca tot avem telefoane smechere ce nevoie mai am? In Vest e plin de ele si din nou nu stiu explicatia lor. Ca...asa. Sunt niste discutii care nu duc nicaieri.

 


Re: Discuți diverse despre vehiculele de transport in comun cris_m

Panourile sunt alta discutie, alea au un grup tinta mult mai mare decat netul din vehicule. Si exact ce au mai zis colegii in trecut, netul ca si AC-ul in PPC-uri, Bucur etc trebuia facut acum 10 ani minim. Acum e tarziu, nu prea isi mai are rostul. In fine, fiecare cu opiniile lui. Asta e parerea mea.

 


Re: Maşini de intervenţii ale STB 1689

Gabi23 wrote:
[...]Luni seara #4813 se defectase cu o ușă și i-a luat evident mai mult drumul din Giulești până la Militari în traficul de la ora 17-18 decât rezolvarea defectului în garaj...

Cu multi ani in urma ITB avea o flota de “autodepanari” pe sasiuri de Bucegi (similare ca forma autoturnurilor, prevazute cu rastele pentru roti de rezerva si un mic atelier mobil).

Scopul lor era de a remedia pe loc defectele minore.

Ulterior, rolul lor a fost preluat partial de IK4 modificate, dar astazi se pare ca activitatea depanarilor se rezuma la tractare in garaj - indiferent de complexitatea defectiunii.

Gresesc ?

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Maşini de intervenţii ale STB ADK

Nu, chiar deloc. Câte pene nu a avut și taicămiu când lucra pe 79R, 123/133, 313, 101 etc și-mi aduc perfect aminte că pe 101 venea o depanare portocalie (acum tăiate), înlocuia roata problemă, punea una bună și continua cursa. Asta în mai puțin de 30 de minute de la sunare. Ori pentru o ușă defectă punea o foaie A4 "ușă defectă" și se rezolva, scopul era ca mașina să nu plece la garaj din orice fleac. Pe vremea lui Ceaușescu nu intrai nici pentru o ușă ruptă... Azi... E destul geamul șoferului să nu se deschidă vara dacă nu merge AC-ul, geamul fiind electronic...

 


Re: Maşini de intervenţii ale STB Chev Celios

1689 wrote:
Gabi23 wrote:
[...]Luni seara #4813 se defectase cu o ușă și i-a luat evident mai mult drumul din Giulești până la Militari în traficul de la ora 17-18 decât rezolvarea defectului în garaj...

Cu multi ani in urma ITB avea o flota de “autodepanari” pe sasiuri de Bucegi (similare ca forma autoturnurilor, prevazute cu rastele pentru roti de rezerva si un mic atelier mobil).

Scopul lor era de a remedia pe loc defectele minore.

Ulterior, rolul lor a fost preluat partial de IK4 modificate, dar astazi se pare ca activitatea depanarilor se rezuma la tractare in garaj - indiferent de complexitatea defectiunii.

Gresesc ?


Da, gresesti. Pentru pene avem acele dubite cu cabina si sasiu de Iveco turbo daily.

ADK wrote:
... Azi... E destul geamul șoferului să nu se deschidă vara dacă nu merge AC-ul, geamul fiind electronic...


Asa si ce este gresit in asta. Foarte bine fac soferii care fac acest lucru. Poate unii oameni sunt mai sensibili si li se poate face rau la volan de la caldura. Un autobuz cand iese din garaj ar trebui de fapt sa fie functional 100% din toate punctele de vedere. Ca sa nu mai spun de cazul in care (Doamne fereste) se poate intampla ceva si geamul ala este singurul mod de evacuare a cabinei de conducere. Nu mai face comparatie cu vremurile de demult apuse cand singuranta era ultimul lucru.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Maşini de intervenţii ale STB ADK

M-ai înțeles greșit colegu'.

 


Re: Maşini de intervenţii ale STB WT_fan06

Chev Celios wrote:
Nu mai face comparatie cu vremurile de demult apuse unde singuranta era ultimul lucru.
Și am evoluat așa mult de atunci? Ce caută în trafic Citaro lăsate pe o parte, sau care au toată puntea spate hyper-low-floor?... Cu ECAS defect n-ar trebui să ieși din garaj...  :popa:

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Parcul de vehicule al operatorilor din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420743 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use