Topic: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
142 posts, 47329 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
Gabi23
La o paranteză lui #224 parcă i-ar sta bine cu o reparație și revopsire a caroseriei, estetic ar arăta mult mai bine
La o paranteză lui #224 parcă i-ar sta bine cu o reparație și revopsire a caroseriei, estetic ar arăta mult mai bine
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
Utilizator anonim
Avand in vedere ca e de Alexandria, e un miracol ca mai are caroserie.
Avand in vedere ca e de Alexandria, e un miracol ca mai are caroserie.
- CA 205
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
CA 205
De ce ma rog ti se pare tie ca CH-PPC este un tramvai improvizat? A fost un tramvai de construcție noua si s-a adeverit ca fiind foarte fiabil! Am observat ca tie nu prea iti convin milte lucruri, ca de, asa e romanul, nu stie decât să comenteze cand se face ceva bine. Si sa stii ca nu mi se pare ca instalația arata chiar atât de rau!
cris_m wrote:
Sistem improvizat pe un vehicul carpit si improvizat.... ce vreti mai mult
De ce ma rog ti se pare tie ca CH-PPC este un tramvai improvizat? A fost un tramvai de construcție noua si s-a adeverit ca fiind foarte fiabil! Am observat ca tie nu prea iti convin milte lucruri, ca de, asa e romanul, nu stie decât să comenteze cand se face ceva bine. Si sa stii ca nu mi se pare ca instalația arata chiar atât de rau!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
Utilizator anonim
Nu arata rau deloc, ba chiar pot spune ca e aproape insesizabila constructia din cele 3 tronsoane. Iar ca eficienta, este rece bine in vagoane. Pozele sunt postate doar pentru aici, rog sa nu fie republicate.
Nu arata rau deloc, ba chiar pot spune ca e aproape insesizabila constructia din cele 3 tronsoane. Iar ca eficienta, este rece bine in vagoane. Pozele sunt postate doar pentru aici, rog sa nu fie republicate.
LRM_EXPORT_215937288539345_20190729_170103154.jpeg (1.3 MB; downloaded 3196 times)
LRM_EXPORT_215972157626974_20190729_170138023.jpeg (911.8 KB; downloaded 3194 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
Nenea_titi
Construcție nouă? E o bază tehnică din 1960, doar segmentul central îl face o idee mai actual. În rest, afară de 224, 306 și seria 40**, toate sunt reeditări. Improvizație? Adu-ți aminte (nu știu ce vârstă ai) de EP-V3A... Altă improvizație, tramvai din 1950 actualizat între 1975 și 1982 cu componente de V3A, din incapacitatea de producție a URAC. Aceasta cu PPC este tot o improvizație, necesară să le mențină încă în circulație. Cât se mai poate. Da, sunt ceva mai fiabile, sunt mai ok, dar atât. Tot cârpeală e. Deocamdată, rămâne de văzut dacă va funcționa pe termen lung sau e doar alt experiment eșuat. URAC altceva nu știe decât anticul boghiu de V3A care persistă și astăzi pe BLF. Deci are dreptate că este o improvizație. Dar ăsta e un rău necesar. Ăsta dacă vrem ca sistemul de tramvai să mai meargă până la venirea unor tramvaie noi, cu A/C montat tehnologic. V3A CH-PPC nu au avut prevăzut din construcție A/C, ci adaptările sunt ulterioare. Deci improvizație. E aceeași chestie ca și când azi ar merge DACuri și ai vrea să le pui A/C. E fix aceeași treabă. E bine totuși că se gândesc la confortul călătorului. Dar va fi degeaba, dacă nu va fi fiabil. Eu sper să fie fiabil.
Frumos în prima poză cu porumbeii... Poate e de bun augur.
Construcție nouă? E o bază tehnică din 1960, doar segmentul central îl face o idee mai actual. În rest, afară de 224, 306 și seria 40**, toate sunt reeditări. Improvizație? Adu-ți aminte (nu știu ce vârstă ai) de EP-V3A... Altă improvizație, tramvai din 1950 actualizat între 1975 și 1982 cu componente de V3A, din incapacitatea de producție a URAC. Aceasta cu PPC este tot o improvizație, necesară să le mențină încă în circulație. Cât se mai poate. Da, sunt ceva mai fiabile, sunt mai ok, dar atât. Tot cârpeală e. Deocamdată, rămâne de văzut dacă va funcționa pe termen lung sau e doar alt experiment eșuat. URAC altceva nu știe decât anticul boghiu de V3A care persistă și astăzi pe BLF. Deci are dreptate că este o improvizație. Dar ăsta e un rău necesar. Ăsta dacă vrem ca sistemul de tramvai să mai meargă până la venirea unor tramvaie noi, cu A/C montat tehnologic. V3A CH-PPC nu au avut prevăzut din construcție A/C, ci adaptările sunt ulterioare. Deci improvizație. E aceeași chestie ca și când azi ar merge DACuri și ai vrea să le pui A/C. E fix aceeași treabă. E bine totuși că se gândesc la confortul călătorului. Dar va fi degeaba, dacă nu va fi fiabil. Eu sper să fie fiabil.
Frumos în prima poză cu porumbeii... Poate e de bun augur.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
1689
Masticul de etansare din jurul grilajelor intins cu spaclul, grilele de ventilatie improvizate din tabla cu care erau pe vremuri mascate rezistentele de incalzire si barele prinse de unitatea de ventilatie, la exterior tablele laterale ondulate (probabil pentru a asigura un profil aerodinamic) intr-adevar, transpira profesionalism prin toti porii.
Dar stim deja, URAC este o unitate de elita - nici vorba de improvizatie.
Utilizator anonim wrote:
Nu arata rau deloc, [...]
Masticul de etansare din jurul grilajelor intins cu spaclul, grilele de ventilatie improvizate din tabla cu care erau pe vremuri mascate rezistentele de incalzire si barele prinse de unitatea de ventilatie, la exterior tablele laterale ondulate (probabil pentru a asigura un profil aerodinamic) intr-adevar, transpira profesionalism prin toti porii.
Dar stim deja, URAC este o unitate de elita - nici vorba de improvizatie.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
Nenea_titi
Atâta putem. În URAC lucrează în doru lelii niște oameni care în câțiva ani sunt pensionari, oameni cu mentalități învechite, mentalități poate dinainte de era socialistă, și mai rele, acolo nu se va duce vreun tânăr, că ideile lui nu contează. Cu tehnologii ante 1930 nu poți face ceva mai calitativ. Deja PPC și BLF sunt avioane pentru URAC, iar tramvaie cu aer condiționat deja pentru URAC sunt tehnologie de navă spațială. Atât se poate acolo. Îmi doresc să văd ceva de calitate de la URAC. Dar sunt conștient că am de așteptat.
Atâta putem. În URAC lucrează în doru lelii niște oameni care în câțiva ani sunt pensionari, oameni cu mentalități învechite, mentalități poate dinainte de era socialistă, și mai rele, acolo nu se va duce vreun tânăr, că ideile lui nu contează. Cu tehnologii ante 1930 nu poți face ceva mai calitativ. Deja PPC și BLF sunt avioane pentru URAC, iar tramvaie cu aer condiționat deja pentru URAC sunt tehnologie de navă spațială. Atât se poate acolo. Îmi doresc să văd ceva de calitate de la URAC. Dar sunt conștient că am de așteptat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
Utilizator anonim
Cat timp nu se investeste si nu exista un statut clar al URAC, atat se poate. Si ma tem ca daca nu era uzina asta, poate nici nu mai exista tramvai in Bucuresti. Iar faptul ca se pune aer pe vagoane e un lucru foarte bun.
Cat timp nu se investeste si nu exista un statut clar al URAC, atat se poate. Si ma tem ca daca nu era uzina asta, poate nici nu mai exista tramvai in Bucuresti. Iar faptul ca se pune aer pe vagoane e un lucru foarte bun.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
punmeister
Important este ca unitatile sa fie si fiabile precum cele de la Vossloh Kiepe montate pe ultimele 3 Bucur LF-CA.
Important este ca unitatile sa fie si fiabile precum cele de la Vossloh Kiepe montate pe ultimele 3 Bucur LF-CA.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
Nenea_titi
Asta doresc și eu... Să fie fiabil. Nu vreau să aud că tramvaiele cu aer condiționat vor fi trimise pe linia 42 sau știu eu ce altă linie obscură, că se supraîncălzește sau nu mai poate căra mai mult de 15 călători că ia foc sursa sau știu eu ce alte bazaconii. Așa este, fără URAC probabil că tramvaiul bucureștean era istorie demult, dar problema este că și calitatea slabă a produselor URAC iarăși nu face bine, deci se dă în extrema cealaltă.
Asta doresc și eu... Să fie fiabil. Nu vreau să aud că tramvaiele cu aer condiționat vor fi trimise pe linia 42 sau știu eu ce altă linie obscură, că se supraîncălzește sau nu mai poate căra mai mult de 15 călători că ia foc sursa sau știu eu ce alte bazaconii. Așa este, fără URAC probabil că tramvaiul bucureștean era istorie demult, dar problema este că și calitatea slabă a produselor URAC iarăși nu face bine, deci se dă în extrema cealaltă.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
Utilizator anonim
Pai un prim plus e ca nu sunt instalatii chinezesti )
Pai un prim plus e ca nu sunt instalatii chinezesti )
- 1689
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
1689
Utilizator anonim wrote:
[...] atat se poate. Si ma tem ca daca nu era uzina asta, poate nici nu mai exista tramvai in Bucuresti. [...]/quote]
Eu zic sa le ridicam si o statuie. "Monumentul cirpaciului necunoscut, care improvizeaza impotriva tuturor vicisitudinilor".
Si cit spuneati c-a costat "modernizarea" V3-A-urilor ? Cite tramvaie mai fiabile (fie ele si SH) s-ar fi cumparat in anii '90 ?
Intr-adevar....
... atita se poate.
Si se vrea....
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Montarea unităţilor de AC pe vagoanele CH-PPC
Andrei98
Eu vad ca tu esti genul ala la care conteaza cantitatea si nu calitatea. Sa se faca domne, calitatea e undeva pe locul 15 la prioritati. Aceiasi mentalitate era si in Comunism, sa se faca sa aibe lumea de lucru dar ce iesea de acolo...
Tramvaiele astea nu ofera absolut nimic in plus calatorilor fata de un tramvai din anii 60, in afara de sectiunea cu podea coborata care si asa este foarte putin utilizata de cei carora le este destinata.
CA 205 wrote:
De ce ma rog ti se pare tie ca CH-PPC este un tramvai improvizat? A fost un tramvai de construcție noua si s-a adeverit ca fiind foarte fiabil! Am observat ca tie nu prea iti convin milte lucruri, ca de, asa e romanul, nu stie decât să comenteze cand se face ceva bine. Si sa stii ca nu mi se pare ca instalația arata chiar atât de rau!
Eu vad ca tu esti genul ala la care conteaza cantitatea si nu calitatea. Sa se faca domne, calitatea e undeva pe locul 15 la prioritati. Aceiasi mentalitate era si in Comunism, sa se faca sa aibe lumea de lucru dar ce iesea de acolo...
Tramvaiele astea nu ofera absolut nimic in plus calatorilor fata de un tramvai din anii 60, in afara de sectiunea cu podea coborata care si asa este foarte putin utilizata de cei carora le este destinata.
📖 Pagination options