Topic: Autobuze
17 posts, 4372 views
📖 Pagination options
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Oslo - Autobuze
Costin
Display-uri pentru informarea calatorilor, cate unul in dreptul fiecarei usi.
...daca inteleg corect la ce te referi.
Display-uri pentru informarea calatorilor, cate unul in dreptul fiecarei usi.
...daca inteleg corect la ce te referi.
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Oslo - Autobuze
Andrei98
Acum mi-am dat seama si din imagine ce sunt, se vad atat de bine reflexiile incat m-au indus in eroare si nu-mi dadeam seama ce sunt.
Mai exista montate si pe alte autobuze? Daca da, ce informatii sunt afisate pe ele mai exact?
Acum mi-am dat seama si din imagine ce sunt, se vad atat de bine reflexiile incat m-au indus in eroare si nu-mi dadeam seama ce sunt.

Mai exista montate si pe alte autobuze? Daca da, ce informatii sunt afisate pe ele mai exact?
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Oslo - Autobuze
Costin
Toate noile achizitii au asa ceva, si autobuze si tramvaie.
Modelele vechi sunt cam cum te-ai astepta sa fie, unul sau doua displayuri perpendicular pe sensul de mers.
Toate noile achizitii au asa ceva, si autobuze si tramvaie.
Modelele vechi sunt cam cum te-ai astepta sa fie, unul sau doua displayuri perpendicular pe sensul de mers.
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Oslo - Autobuze
Costin
Au intrat in circulatie aproape toate de o data, pe liniile centrale, acum aproximativ doua luni.
O masura binevenita, intrucat aproape toate cartierele si comunele limitrofe beneficiaza de vehicule noi de ceva timp, centrul Oslo-ului ramanand printre ultimele zone deservite de autobuze vechi.
Insa dincolo de impresia placuta si entuziasmul de "nou"... noile autobuze Solaris nu exceleaza la finisaje interioare sau servicii auxiliare, precum "suratele" lor diesel din 2020, cu finisaje interioare slabe calitativ, instalatie electrica auxiliara sensibila la gropi etc. BYD raman, in continuare, superioare Solaris ca finisaje. Cel putin in Oslo.
punmeister wrote here:
Oslo devine primul oras beneficiar al noului Urbino 18.75 Electric!
Au intrat in circulatie aproape toate de o data, pe liniile centrale, acum aproximativ doua luni.
O masura binevenita, intrucat aproape toate cartierele si comunele limitrofe beneficiaza de vehicule noi de ceva timp, centrul Oslo-ului ramanand printre ultimele zone deservite de autobuze vechi.
Insa dincolo de impresia placuta si entuziasmul de "nou"... noile autobuze Solaris nu exceleaza la finisaje interioare sau servicii auxiliare, precum "suratele" lor diesel din 2020, cu finisaje interioare slabe calitativ, instalatie electrica auxiliara sensibila la gropi etc. BYD raman, in continuare, superioare Solaris ca finisaje. Cel putin in Oslo.
📖 Pagination options