Despre asociație și site-urile metrouusor.comAsociația "Metrou Ușor": Obiective, activități, proiecte, informațiiPetiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”

 

Topic: PDV şi Solicitare: PMB nu vrea tramvai pe pasajul Doamna Ghica (2019)

58 posts, 23941 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
PDV şi Solicitare: PMB nu vrea tramvai pe pasajul Doamna Ghica (2019) Costin

Colegul nostru Cristi N a trimis o serie de intrebari la PMB privind acest proiect. In raspunsul pe care l-a primit, PMB arata ca nu doreste tramvai pe acest nou pasaj, ingropand practic tramvaiul pe intreg inelul median (plus banii investiti deja in acest scop), intentie care este si contrara directiilor PMUD (care ar trebui sa fie obligatorii...)

Iata aici raspunsul catre Cristi N: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.p ... #p317125

Si aici punctul nostru de vedere (+informatiile suplimentare solicitate) pe care tocmai l-am trimis

pdv_dna_ghica.pdf
pdv_dna_ghica.pdf (109.66 KB; downloaded 1221 times)


Va tinem la curent.

 


Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas Costin

Buna ziua,

Solicitarea dvs. a fost inregistrata cu nr.1744743/10.06.2019



Cu stima,
       
Directia Relatii cu Publicul si Registratura – P.M.B.    

 


Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas Sorin62

Întreb și eu: tramvaiul nu ar putea fi lăsat la sol? Ca la pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii?
Un pasaj care să permită linie de tramvai suspendată ar trebui să fie supradimensionat față de de unul doar pentru autovehicule.
Tramvaiul are totuși intervale de trecere de cel puțin 4-5 minute. Găsirea unei soluții de separare a liniei de tramvai la sol și de oferire de prioritate la timpii semaforului mi se pare mult mai ieftină față de ideea suspendării liniei de tramvai pe pasaj.

Avem și exemplul intersecției de la Bucur Obor - prin analogie, acolo pasajul este subteran.

 


Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas ByOnu

Da, de acord. Dupa cum spunea Bogdan, parca, mai sus, un alt beneficiu in a pastra linia la sol este conectarea ei cu cea de pe Colentina, caz in care pot aparea si alte trasee sau in care se pot face modificari rapide in caz de blocaje/accidente.

Nu negam asta. Doar ca pentru a face linia la sol, trebuie in primul rand prevazut spatiu liber intre rampele podului, ceea ce proiectul NU prevede.

 


Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas Andrei98

Linia poate veni dupa modelul Muncii.

 


Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas Costin

Sincer aia ar fi cea mai nefericita implementare... dar fie, chiar si asa, mai bine decat deloc.

 


Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas ByOnu

Andrei98 wrote:
Linia poate veni dupa modelul Muncii.


God, NO! :shock: :headbash:

 


Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas Albert

Am și eu o întrebare, poate stupida pentru unii...Ce înseamnă TW?

 


Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas Andrei98

ByOnu wrote:
God, NO! :shock: :headbash:

Atunci lasa-i sa faca dupa cum au anuntat si ramanem fara tramvai, e mai bine asa?

 


Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas punmeister

Albert wrote:
Am și eu o întrebare, poate stupida pentru unii...Ce înseamnă TW?

Tramvai. A scris TW in titlul subiectului ca sa se incadreze in limita de caractere.

 


Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas Sorin62

Andrei98 wrote:
Linia poate veni dupa modelul Muncii.


Nu este obligatoriu ca linia să fie pe centrul șoselei.
Pe Petricani este pe o singură parte. Trece pe mijlocul Bdului Lacul Tei în intersecția cu Teiul Doamnei. Iar ambuteiajele de acolo NU se datorează tramvaiului.
Între Colentina și Lacul Tei distanța este cât o stație. Dacă se desființează parcarea de pe Doamna Ghica, este loc suficient pentru două linii de tramvai care se pot conecta apoi la sol și cu liniile de pe Colentina. Mai ales că, într-o primă etapă, ar fi minunat să avem o conexiune de tramvai directă între Colentina și Petricani...
Cum ar suna o legătură directă între Bucur Obor și Pipera? Câți oameni se urcă în tramvaiul doar pentru a circula între Moșilor-Viitorului-Lizeanu-Lacul Tei?

Dimineața este un flux foarte mare de călători care se urcă în tramvai la intersecția Lacul Tei Petricani pentru a merge spre Pipera.

 


Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas cris_m

Linia de tramvai trebuie sa fie neaparat pe mijloc, fie sa coboare printre rampe(varianta ideala), fie sa mearga la nivelul rampelor. Nu pe langa, nu in alte variante traznite. Lucram acum la un document destinat mass-media pentru a remedia, speram, aceasta ineptie a proiectului. Va tinem la curent!  ;)

 


Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas ByOnu

Andrei98 wrote:
ByOnu wrote:
God, NO! :shock: :headbash:

Atunci lasa-i sa faca dupa cum au anuntat si ramanem fara tramvai, e mai bine asa?


Pai ce propui tu mai precis? Tu ai venit doar cu o solutie de avarie buna de aplicat DUPA finalizarea pasajului in forma dorita de PMB. Gresesc? Da, nu doresc asta. Tramvaiul nu trebuie sa taie doua benzi carosabile inainte si dupa rampe, fix in zona de accelerare.

La Obor de ce s-au mai chinut sa mute tramvaiul pe centru?

 


Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas Andrei98

La stadiul in care ne aflam, adica cu lucrarile deja incepute alte solutii nu vad. Cred ca e destul de clar ca nu va mai modifica nimeni proiectul pasajului...

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use