Topic: Repartizarea autobuzelor
1258 posts, 372564 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
cris_m
De cateva zile am observat si eu prezenta zilnica a unui hibrid de Floreasca in 105. Cred ca au redus un tur din 205 sau 301, alta explicatie nu vad.
De cateva zile am observat si eu prezenta zilnica a unui hibrid de Floreasca in 105. Cred ca au redus un tur din 205 sau 301, alta explicatie nu vad.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
barbuandrei
Este doar o incalcare a contractului. In linia 105 trebuie sa fie prezente 14 autobuze Hybrid de la autobaza Militari.
Este doar o incalcare a contractului. In linia 105 trebuie sa fie prezente 14 autobuze Hybrid de la autobaza Militari.
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
LucaTB
De astăzi, linia 632 a primit 2 ture de la Depoul Bujoreni, fiind prezente 7119 și 7125.
De astăzi, linia 632 a primit 2 ture de la Depoul Bujoreni, fiind prezente 7119 și 7125.
- V3nt0R
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
V3nt0R
Vara asta, repartizarea autobuzelor nu a insemnat altceva decat o bataie de joc constanta la adresa calatorilor . In cea mai caniculara vara din 2012 incoace, pe singura ramura a mijloacelor de transport in comun unde avem intr-adevar o majoritate de vehicule cu aer conditionat, unde din simple calcule, Euro 3-urile de-abia reprezinta 1/3 din parcul circulat disponibil de autobuze, cu loturi noi de vehicule achizitionate proaspat acum 2 si 3 ani, in stare buna si foarte buna, si cel mai important pentru calatorul obisnuit, cu instalatii de AC ce functioneaza fara probleme, au existat trasee intregi de autobuze, nu preorasenesti, nu periferice, ci linii centrale extrem de folosite, unde si in zilele cu varf de canicula, vedeai mai multe Euro 3-uri la traseu, decat toate celalalte tipuri de vehicul combinat.
In ordinea numerelor de pe tricou : In Berceni, in afara de 381, a fost si este si acum dezastru, au fost zile cand pe 312 si 313 nu vedeai picior de Euro 4 sau de Otokar, pe naveta 673, 3 sferturi din vehicule astazi personal observat de mine au fost Euro 3, pe 232 sunt impartite 50/50, urcam in Sectoarele 2 si 3, unde pe 311 si 330, au fost la fel, zile praf, plin numai de Euro 3-uri, chiar si acum, dupa modificarea de traseu a lui 330, in 135 la fel, pe 101 la fel, pe liniile din Ferentari nu exista nicio logica, 139 si 220 sunt pline de Euro 3, dar 141 si 323 au mai mereu Otokar, in Sectorul 6, 136 / 37 / 38 iarasi pline de Euro 3-uri, 137-le m-a surprins in mod neplacut, la fel ca si 313, pentru ca lucrez in zona Militari, si zile intregi, de cate ori dadeam nas in nas cu vreun autobuz de pe linia asta, era Euro 3 .
Las la o parte liniile periferice sau preorasenesti, liniile cu frecventa mai mica sau altceva, dar vara asta, mai mult ca niciodata, a fost o bataie de joc continua pe linii centrale, extrem de utilizate, unde cred si observ eu ca mai mult de jumatate din calatori isi valideaza cardurile. Nu stiu daca s-a vrut economie la motorina, ori daca nu exista vreun motiv anume pentru asta ci este doar geniul domnului Crit la mijloc, domn care pentru multi dintre noi nu mai are nevoie de nicio prezentare, dar dincolo de orice, cand afara sunt 40 de grade si intr-un Euro 3 sunt 55 de grade cu aer inchis, se pune sanatatea oamenilor la incercare, si aici vorbim de orice om normal nu de pensionarii care " sa stea acasa " , nu este nimeni construit sa reziste in conditiile alea .
Au trecut multi ani de cand nu mai activez pe forumuri, de cand nu mai mai consider nici pe departe " pasionat " de hobby-ul acesta sau cunoscator de vreun dedesubt al STB-ului, de prin autobaze etc. asta este un comentariu de simplu observator, dar intotdeauna mi s-a parut o completa mizerie asta cu " hai sa avem linii dedicate cu Otokare si Euro 4-uri " si pe restul sa lasam harburile, mai ales cand intre multe dintre aceste trasee nu exista nicio diferenta, sunt repartizate la aceleasi autobaze etc. cum sunt 381 ( conditii bune ) vs 312 si 313, sau 335 ( conditii bune ) vs 101, 311 sau 330, 178 si 336 ( conditii bune ) vs restul liniilor din Militari si tot asa .
Ok, am inteles cu Hybridele, e proiect cu fonduri Europene, si cu alte reguli, desi nu stiu ce vor ei sa testeze punandu-le sa care aer pe linii gen 205 si 304, si am vazut oricum si cat de " la sange " si cat de " fara alte modificari acceptate timp de nspe ani " este treaba cand le-au repartizat pe o linie interimara gen 605, iar apoi cand ea s-a desfiintat, n-au avut nicio idee ce sa faca cu ele si le-au mutat pe 117, dar Otokarurile si Euro 4, nu halesc ideea sa aiba si astea linii aproape exclusive pentru ele, alese aproape aleator, iar alti prosti, sa isi puna sanatatea in pericol pentru ca au ghinionul sa locuiasca pe vreun bulevard adiacent traseului " privilegiat " , pe unde trece alt traseu echipat doar cu Euro 3-uri. Foarte rusinos, ori sunt aceleasi vehicule si aceleasi conditii pentru toata lumea, ori adio pretentii sa intre matahalele de controlori intr-un Euro 3 in miezul verii, si sa faca scandal cand oamenii nu-si platesc calatoria si sar la bataie.
Vara asta, repartizarea autobuzelor nu a insemnat altceva decat o bataie de joc constanta la adresa calatorilor . In cea mai caniculara vara din 2012 incoace, pe singura ramura a mijloacelor de transport in comun unde avem intr-adevar o majoritate de vehicule cu aer conditionat, unde din simple calcule, Euro 3-urile de-abia reprezinta 1/3 din parcul circulat disponibil de autobuze, cu loturi noi de vehicule achizitionate proaspat acum 2 si 3 ani, in stare buna si foarte buna, si cel mai important pentru calatorul obisnuit, cu instalatii de AC ce functioneaza fara probleme, au existat trasee intregi de autobuze, nu preorasenesti, nu periferice, ci linii centrale extrem de folosite, unde si in zilele cu varf de canicula, vedeai mai multe Euro 3-uri la traseu, decat toate celalalte tipuri de vehicul combinat.
In ordinea numerelor de pe tricou : In Berceni, in afara de 381, a fost si este si acum dezastru, au fost zile cand pe 312 si 313 nu vedeai picior de Euro 4 sau de Otokar, pe naveta 673, 3 sferturi din vehicule astazi personal observat de mine au fost Euro 3, pe 232 sunt impartite 50/50, urcam in Sectoarele 2 si 3, unde pe 311 si 330, au fost la fel, zile praf, plin numai de Euro 3-uri, chiar si acum, dupa modificarea de traseu a lui 330, in 135 la fel, pe 101 la fel, pe liniile din Ferentari nu exista nicio logica, 139 si 220 sunt pline de Euro 3, dar 141 si 323 au mai mereu Otokar, in Sectorul 6, 136 / 37 / 38 iarasi pline de Euro 3-uri, 137-le m-a surprins in mod neplacut, la fel ca si 313, pentru ca lucrez in zona Militari, si zile intregi, de cate ori dadeam nas in nas cu vreun autobuz de pe linia asta, era Euro 3 .
Las la o parte liniile periferice sau preorasenesti, liniile cu frecventa mai mica sau altceva, dar vara asta, mai mult ca niciodata, a fost o bataie de joc continua pe linii centrale, extrem de utilizate, unde cred si observ eu ca mai mult de jumatate din calatori isi valideaza cardurile. Nu stiu daca s-a vrut economie la motorina, ori daca nu exista vreun motiv anume pentru asta ci este doar geniul domnului Crit la mijloc, domn care pentru multi dintre noi nu mai are nevoie de nicio prezentare, dar dincolo de orice, cand afara sunt 40 de grade si intr-un Euro 3 sunt 55 de grade cu aer inchis, se pune sanatatea oamenilor la incercare, si aici vorbim de orice om normal nu de pensionarii care " sa stea acasa " , nu este nimeni construit sa reziste in conditiile alea .
Au trecut multi ani de cand nu mai activez pe forumuri, de cand nu mai mai consider nici pe departe " pasionat " de hobby-ul acesta sau cunoscator de vreun dedesubt al STB-ului, de prin autobaze etc. asta este un comentariu de simplu observator, dar intotdeauna mi s-a parut o completa mizerie asta cu " hai sa avem linii dedicate cu Otokare si Euro 4-uri " si pe restul sa lasam harburile, mai ales cand intre multe dintre aceste trasee nu exista nicio diferenta, sunt repartizate la aceleasi autobaze etc. cum sunt 381 ( conditii bune ) vs 312 si 313, sau 335 ( conditii bune ) vs 101, 311 sau 330, 178 si 336 ( conditii bune ) vs restul liniilor din Militari si tot asa .
Ok, am inteles cu Hybridele, e proiect cu fonduri Europene, si cu alte reguli, desi nu stiu ce vor ei sa testeze punandu-le sa care aer pe linii gen 205 si 304, si am vazut oricum si cat de " la sange " si cat de " fara alte modificari acceptate timp de nspe ani " este treaba cand le-au repartizat pe o linie interimara gen 605, iar apoi cand ea s-a desfiintat, n-au avut nicio idee ce sa faca cu ele si le-au mutat pe 117, dar Otokarurile si Euro 4, nu halesc ideea sa aiba si astea linii aproape exclusive pentru ele, alese aproape aleator, iar alti prosti, sa isi puna sanatatea in pericol pentru ca au ghinionul sa locuiasca pe vreun bulevard adiacent traseului " privilegiat " , pe unde trece alt traseu echipat doar cu Euro 3-uri. Foarte rusinos, ori sunt aceleasi vehicule si aceleasi conditii pentru toata lumea, ori adio pretentii sa intre matahalele de controlori intr-un Euro 3 in miezul verii, si sa faca scandal cand oamenii nu-si platesc calatoria si sar la bataie.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Daddy
Pe langa acest celebru aer conditionat, o alta problema mai putin semnalata e cea a poluarii fonice, multe vehicule fiind intro stare tehnica nesatisfacatoare dar care circula si asa. Scriati de 673, combinatia 673+313 este fatala de pe la 4-5 dimineata, ora de la care nu mai poti sa dormi ca locuitor sub geamul caruia trec aceste linii, fiind vara si geam deschis sunetul de tractor a o buna parte din vehicule nu este bine tolerat.. banuiesc ca situatia e si in alte zone, pe alte linii. Pot trece camioane, tiruri, nimic nu depaseste in decibeli, poate motocicletele.
Devenim carcotasi dar trebuie remarcata treaba asta:
Nicușor Dan spune că va veni cu autobuzul la primărie: Cu 117 și puțin pe jos, cred că asta va fi traseul
Pe langa acest celebru aer conditionat, o alta problema mai putin semnalata e cea a poluarii fonice, multe vehicule fiind intro stare tehnica nesatisfacatoare dar care circula si asa. Scriati de 673, combinatia 673+313 este fatala de pe la 4-5 dimineata, ora de la care nu mai poti sa dormi ca locuitor sub geamul caruia trec aceste linii, fiind vara si geam deschis sunetul de tractor a o buna parte din vehicule nu este bine tolerat.. banuiesc ca situatia e si in alte zone, pe alte linii. Pot trece camioane, tiruri, nimic nu depaseste in decibeli, poate motocicletele.
n-au avut nicio idee ce sa faca cu ele si le-au mutat pe 117
Devenim carcotasi dar trebuie remarcata treaba asta:
Nicușor Dan spune că va veni cu autobuzul la primărie: Cu 117 și puțin pe jos, cred că asta va fi traseul
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
punmeister
Totally not a coincidence and totally not for self serving purposes!
Totally not a coincidence and totally not for self serving purposes!
thinking-emoji-17.gif (1.09 MB; downloaded 4319 times)
- V2A
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
V2A
4791 circulă în acest moment pe linia 381. Este posibil să fi fost transferat de la Bujoreni la Obregia/Giurgiului.
4791 circulă în acest moment pe linia 381. Este posibil să fi fost transferat de la Bujoreni la Obregia/Giurgiului.
- cris_m
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
V2A
”Mister” lămurit: 4791, alături de 4645 circulă, transferate sau împrumutate, pe liniile autobazei Floreasca.
”Mister” lămurit: 4791, alături de 4645 circulă, transferate sau împrumutate, pe liniile autobazei Floreasca.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
V2A
La autobaza Obregia au reintrodus câteva Citaro E3 pe liniile regionale, deoarece multe din mașinile E4 titulare sunt defecte (4631, 4654, 4948, 4949, 4959 etc.). Acum, 4136 circulă pe linia 475.
La autobaza Obregia au reintrodus câteva Citaro E3 pe liniile regionale, deoarece multe din mașinile E4 titulare sunt defecte (4631, 4654, 4948, 4949, 4959 etc.). Acum, 4136 circulă pe linia 475.
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Mariusv
Nu sunt imprumutate si o sa ajunga tot la Floreasca si celelalte Euro 4 care acum sunt la Bujoreni.
V2A wrote here:
”Mister” lămurit: 4791, alături de 4645 circulă, transferate sau împrumutate, pe liniile autobazei Floreasca.
Nu sunt imprumutate si o sa ajunga tot la Floreasca si celelalte Euro 4 care acum sunt la Bujoreni.
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Mariusv
Floreasca are acum un tur in 477 ? Azi la schimbul era 4885 aici (plus 4910 si 6222).
Floreasca are acum un tur in 477 ? Azi la schimbul era 4885 aici (plus 4910 si 6222).
- Mariusv
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
📖 Pagination options