Topic: Repartizarea autobuzelor
1258 posts, 372568 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
ADK
Asta înseamnă că în prezent ar trebui să circule ~1500 de autobuze, deși sunt sigur că e vorba de mai puțin, numărul ăsta era cândva până la apariția MB-urilor în București. Dacă E3-urile dispar, se taie 1/3 din cifre și vor mai rămâne vreo 1000 de autobuze, adică aceeași situație jenantă cel puțin practică până prin 2017-8, deoarece multe nu circulau din lipsa de piese. Dacă în schimb se transformă vreo 300 din aprox. 500, nu este o așa mare pierdere, deoarece din aprox. 500 E3 presupun că vreo 300 mai pot fi salvate, și dacă faci 100 de GNC, 100 de electrice și 100 de troleibuze (și câteva vestiare pentru uzul intern al STB) să zicem că se iese cu plus și la transportul electric, care nu-i prea grozav fiindcă ultima achiziție este din anul 2008, iar din 300 câte erau atunci, numărul cel puțin fizic disponibil, a ajuns la vreo 200.
Asta înseamnă că în prezent ar trebui să circule ~1500 de autobuze, deși sunt sigur că e vorba de mai puțin, numărul ăsta era cândva până la apariția MB-urilor în București. Dacă E3-urile dispar, se taie 1/3 din cifre și vor mai rămâne vreo 1000 de autobuze, adică aceeași situație jenantă cel puțin practică până prin 2017-8, deoarece multe nu circulau din lipsa de piese. Dacă în schimb se transformă vreo 300 din aprox. 500, nu este o așa mare pierdere, deoarece din aprox. 500 E3 presupun că vreo 300 mai pot fi salvate, și dacă faci 100 de GNC, 100 de electrice și 100 de troleibuze (și câteva vestiare pentru uzul intern al STB) să zicem că se iese cu plus și la transportul electric, care nu-i prea grozav fiindcă ultima achiziție este din anul 2008, iar din 300 câte erau atunci, numărul cel puțin fizic disponibil, a ajuns la vreo 200.
- dany
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
dany
VDL de la Pandele ca sunt euro 5-6
Adiola1972 wrote:
Într-adevăr, pe 10 martie 2011, îmi aduc aminte perfect faptul că toate liniile urbane aveau toate turele în traseu cu Mercedes Citaro 3 și 4, mai puțin 162 și alte 3 linii, care au trecut și ele la MBC 3 și 4 în data de 01.12.2012! Acum, dacă dispar din peisaj probabil MBC Euro 3, ce mașini vor apărea în schimb......chiar sunt curios
VDL de la Pandele ca sunt euro 5-6
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Calaretul
Ca o paranteza , cel putin la Titan nici Otokar-ele nu o duc altfel...un caz concret , un autobuz din linia 783 iese dimineata la ora 5 din garaj , se retrage la ora 21 , este alimentat , spalat si iese iar in traseu tot pe 783 la schimbul 3. Se retrage dimineata , iar este alimentat si spalat si iese iarasi un tur normal in 783 de dimineata pana seara. Se iara acelasi ciclu alimentat spalat si iese din nou la schimbul 3 tot pe 783 , unde se retrage dimineata si surpriza , iese din nou la un tur mic in 335....cu alte cuvinte motorul acela a mers incontinuu aproximativ 50 de ore , fara oprire. Eu inteleg ca se vrea km cat mai multi , dar parca nici asa...
Un exemplu il pot da cu 6545 , ieri a lucrat pe 783 la schimbul 1 si 2 , aseara la schimbul 3 a iesit tot in 783 , iar acum se regaseste pe linia 311..
ADK wrote:
în special Obregia e unul dintre garaje care din punctul meu de vedere le are printre cele mai uzate tehnic, fiindcă țineau și țin motoarele pornite de la ora 4-5 dimineața până la 11, 12 noaptea, fără să le oprească nici măcar la capăt de linie.
Ca o paranteza , cel putin la Titan nici Otokar-ele nu o duc altfel...un caz concret , un autobuz din linia 783 iese dimineata la ora 5 din garaj , se retrage la ora 21 , este alimentat , spalat si iese iar in traseu tot pe 783 la schimbul 3. Se retrage dimineata , iar este alimentat si spalat si iese iarasi un tur normal in 783 de dimineata pana seara. Se iara acelasi ciclu alimentat spalat si iese din nou la schimbul 3 tot pe 783 , unde se retrage dimineata si surpriza , iese din nou la un tur mic in 335....cu alte cuvinte motorul acela a mers incontinuu aproximativ 50 de ore , fara oprire. Eu inteleg ca se vrea km cat mai multi , dar parca nici asa...
Un exemplu il pot da cu 6545 , ieri a lucrat pe 783 la schimbul 1 si 2 , aseara la schimbul 3 a iesit tot in 783 , iar acum se regaseste pe linia 311..
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Victor92
+ 6556,6708. Ieri au fost toata ziua in 381. Azi-noapte in N102 / N108.
+ 6556,6708. Ieri au fost toata ziua in 381. Azi-noapte in N102 / N108.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
cris_m
Autobuzele sunt facute sa mearga, nu sa prinda radacini prin garaje... Iar daca tot va ingrijorati ce ar putea sa puna in locul majoritatii E3, va spun eu, cele 89 autobuze E4 care zac defecte/tamponate/descompletate in garaje! Este inadmisibil sa ai aproape 20% din vehicule in aceasta stare... Am spus la un moment dat, necesarul de ture este in acest moment undeva la 1150 de ture, acestea putand fi asigurate aproape in totalitate fara E3. E3 fara AC ar trebui sa fie tinute doar ca rezerve.
Autobuzele sunt facute sa mearga, nu sa prinda radacini prin garaje... Iar daca tot va ingrijorati ce ar putea sa puna in locul majoritatii E3, va spun eu, cele 89 autobuze E4 care zac defecte/tamponate/descompletate in garaje! Este inadmisibil sa ai aproape 20% din vehicule in aceasta stare... Am spus la un moment dat, necesarul de ture este in acest moment undeva la 1150 de ture, acestea putand fi asigurate aproape in totalitate fara E3. E3 fara AC ar trebui sa fie tinute doar ca rezerve.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Axel
Euro 3 au fost mai reusite tehnic decat Euro 4 ! Fiecare model cu avantajele si dezavantajele lui....
Euro 3 au fost mai reusite tehnic decat Euro 4 ! Fiecare model cu avantajele si dezavantajele lui....
- ADK
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
ADK
Ai să vezi autobuze cu o singură foaie pe față și fără cabină separată sub pălăria STB când o să văd și eu troleibuze prin comună.
Nu știu cu cele 2 VDL-uri cumpărate de PS4 și trase în față la Nițu Vasile se vor să facă, am înțeles că le vor pentru o linie ca 241. Zilele trecute tot acolo erau.
dany wrote:Adiola1972 wrote:
Într-adevăr, pe 10 martie 2011, îmi aduc aminte perfect faptul că toate liniile urbane aveau toate turele în traseu cu Mercedes Citaro 3 și 4, mai puțin 162 și alte 3 linii, care au trecut și ele la MBC 3 și 4 în data de 01.12.2012! Acum, dacă dispar din peisaj probabil MBC Euro 3, ce mașini vor apărea în schimb......chiar sunt curios
VDL de la Pandele ca sunt euro 5-6
Ai să vezi autobuze cu o singură foaie pe față și fără cabină separată sub pălăria STB când o să văd și eu troleibuze prin comună.
Nu știu cu cele 2 VDL-uri cumpărate de PS4 și trase în față la Nițu Vasile se vor să facă, am înțeles că le vor pentru o linie ca 241. Zilele trecute tot acolo erau.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
V2A
De câteva zile, 6269 a început să circule și pe liniile regionale ale autobazei Nordului.
De câteva zile, 6269 a început să circule și pe liniile regionale ale autobazei Nordului.
- Axel
-
Posted:
-
- AlexNord
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
AlexNord
Autobaza Floreasca a preluat ture in R436, l-am vazut pe 4579.
Autobaza Floreasca a preluat ture in R436, l-am vazut pe 4579.
- Victor92
-
Posted:
-
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
SirVlady
Astăzi avem (cel mai probabil în premieră) un pitic în 246, 6348.
Astăzi avem (cel mai probabil în premieră) un pitic în 246, 6348.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
cris_m
246 este inclusa pe lista liniilor unde pot circula aceste autobuze.
246 este inclusa pe lista liniilor unde pot circula aceste autobuze.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Axel
La anumite ore se cara si pe 246...
La anumite ore se cara si pe 246...
6348-246,22.04.2021..jpg (394.26 KB; downloaded 5285 times)
📖 Pagination options