Topic: Repartizarea autobuzelor
1273 posts, 379821 views
📖 Pagination options
-
- Alex21
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Alex21
Este adevarat pentru ca pe linia 117 sunt masini putine iar Autobaza Alexandria trimite ramforsarile de la schimbul 2 pe linii care au masini putine si pe langa asta, Autobaza Alexandria are masini putine pentru a le acoperi pe toate.
hADRIAN wrote:
E posibil sa fie o eroare de aplicatie...azi pe 4317 l-am vazut in 117 dar pe aplicatie acum este in 227... ?
Este adevarat pentru ca pe linia 117 sunt masini putine iar Autobaza Alexandria trimite ramforsarile de la schimbul 2 pe linii care au masini putine si pe langa asta, Autobaza Alexandria are masini putine pentru a le acoperi pe toate.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
barbuandrei
Autobaza Alexandria are 224 autobuze. Linia 117 are 24 de ture, parerea mea ca sunt prea multe, iar in momentul asta, Alexandria nu are mai mult de 170-180 de ture.
Autobaza Alexandria are 224 autobuze. Linia 117 are 24 de ture, parerea mea ca sunt prea multe, iar in momentul asta, Alexandria nu are mai mult de 170-180 de ture.
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
V2A
O repartizare mai rară astăzi: autobuzul Otokar 6696 pe linia 313.
Poză a fost făcută în stația ”Sere”, sens Piața de Gros.

O repartizare mai rară astăzi: autobuzul Otokar 6696 pe linia 313.
Poză a fost făcută în stația ”Sere”, sens Piața de Gros.

-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
cris_m
Începând cu 1 septembrie (cred), autobaza Ferentari a pierdut cele 4 ture pe care le avea în 102 în cursul săptămânii. Acum linia este deservită exclusiv de autobaza Titan.
În altă ordine de idei, la Titan cred că sunt ceva probleme cu autobuzele Otokar, întrucât am văzut zilele acestea foarte multe Citaro în 335, între 8 și 11 autobuze, existând înainte zile când acestea erau o raritate.
Începând cu 1 septembrie (cred), autobaza Ferentari a pierdut cele 4 ture pe care le avea în 102 în cursul săptămânii. Acum linia este deservită exclusiv de autobaza Titan.
În altă ordine de idei, la Titan cred că sunt ceva probleme cu autobuzele Otokar, întrucât am văzut zilele acestea foarte multe Citaro în 335, între 8 și 11 autobuze, existând înainte zile când acestea erau o raritate.
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
V2A
Autobaza Titan a mai preluat turele de Floreasca din 335 + încă 4 ture în 123, poate de asta sunt multe Citaro în 335. Iar, de când au apărut traseele școlare, trimit 1-2 Otokar de 12 m și în 223.
Autobaza Titan a mai preluat turele de Floreasca din 335 + încă 4 ture în 123, poate de asta sunt multe Citaro în 335. Iar, de când au apărut traseele școlare, trimit 1-2 Otokar de 12 m și în 223.
- dany
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
dany
Pe 9 parcul din 223 a fost chiar full Kent C 12 m, iar astazi il puteti regasi pe 4860 pe aceasta linie. La Titan se merge pe un mix de autobuze in mai multe linii, doar liniile express fiind full Otokar
Pe 9 parcul din 223 a fost chiar full Kent C 12 m, iar astazi il puteti regasi pe 4860 pe aceasta linie. La Titan se merge pe un mix de autobuze in mai multe linii, doar liniile express fiind full Otokar
-
- AlexCitelis5399
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
AlexCitelis5399
Acum defila in 313 Otokar-ul 6326..
Acum defila in 313 Otokar-ul 6326..
Otokar.jpg (793.08 KB; downloaded 3932 times)
- Serban Robert
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
- yoyoMax
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
yoyoMax
Confort, prin faptul că sunt noi si in garantie, deci 100% le merge climatizarea, si nu pot avea alte defecte de întreținere românească care pot deranja calatorul
Confort, prin faptul că sunt noi si in garantie, deci 100% le merge climatizarea, si nu pot avea alte defecte de întreținere românească care pot deranja calatorul
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
adrian buda
In acelasi timp un mare disconfort prin faptul ca sunt trimise autobuze de capacitate mica pe linii ca 313, cu un numar considerabil de calatori la orele de varf. Uneori nu fac fata nici pe 312, mult mai putin utilizata decat 313.
In acelasi timp un mare disconfort prin faptul ca sunt trimise autobuze de capacitate mica pe linii ca 313, cu un numar considerabil de calatori la orele de varf. Uneori nu fac fata nici pe 312, mult mai putin utilizata decat 313.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
andrei11
Ce legătură există între a fi în garanție autobuzul respectiv ( instalația de aer condiționat s-ar putea să aibă altă garanție ! ) și de a-i funcționa sau nu instalația de aer condiționat ? Repet, s-ar putea ca instalația să aibă alt termen de garanție. Trebuie văzut.
Ce legătură există între a fi în garanție autobuzul respectiv ( instalația de aer condiționat s-ar putea să aibă altă garanție ! ) și de a-i funcționa sau nu instalația de aer condiționat ? Repet, s-ar putea ca instalația să aibă alt termen de garanție. Trebuie văzut.
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
cris_m
La fel cum eu nu vad care e problema daca e Otokar sau Citaro. Ambele te duc din A in B, ambele sunt la fel de jegoase in interior...
La fel cum eu nu vad care e problema daca e Otokar sau Citaro. Ambele te duc din A in B, ambele sunt la fel de jegoase in interior...

- Adiola1972
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Adiola1972
Apropo, cam de o săptămână, pe liniile 162 şi 163 nu am mai "zărit" niciun Otokar, de niciun fel...........Nici măcar în week-end. Poate în timp se vor înlocuii şi Mercedes-urile mai vechi (Euro 3) cu ceva Kenturi, pentru puţin mai mult confort. Mulţumesc, o seară cât mai frumoasă şi liniştită vă doresc!
Apropo, cam de o săptămână, pe liniile 162 şi 163 nu am mai "zărit" niciun Otokar, de niciun fel...........Nici măcar în week-end. Poate în timp se vor înlocuii şi Mercedes-urile mai vechi (Euro 3) cu ceva Kenturi, pentru puţin mai mult confort. Mulţumesc, o seară cât mai frumoasă şi liniştită vă doresc!


📖 Pagination options