Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
528 posts, 151015 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Nu mai e nevoie de nicio pilă.
Acelea sunt reazeme temporare care vor dispărea în final.
Nu mai e nevoie de nicio pilă.
Acelea sunt reazeme temporare care vor dispărea în final.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Nu este nimeni destul de nebun sa asambleze tablier ca dupaia sa-l dezasambleze ca sa aduca foreza sa mai construiasca inca o pila.
Nu este nimeni destul de nebun sa asambleze tablier ca dupaia sa-l dezasambleze ca sa aduca foreza sa mai construiasca inca o pila.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
zapacitu
Cu siguranta nu mai este nevoie de pile sau modificari. Daca ar fi fost nevoie, s-ar fi edificat cu siguranta INAINTE de montarea tablierului. Exista, intr-adevar, niste aparente puncte de fixare, dar cred ca vorbim de ramasite tehnologice. O sa le pozez daca ajung azi pe acolo.
In acest moment, cu tablierul pe pozitie, nu prea mai ai ce construi pe partea de structura. Se vor finaliza sudurile, se vor indeparta suportii temporari (ce au fost necesari pe perioada sudurilor) si pasaju-i gata. Structural vorbind.
Cu siguranta nu mai este nevoie de pile sau modificari. Daca ar fi fost nevoie, s-ar fi edificat cu siguranta INAINTE de montarea tablierului. Exista, intr-adevar, niste aparente puncte de fixare, dar cred ca vorbim de ramasite tehnologice. O sa le pozez daca ajung azi pe acolo.
In acest moment, cu tablierul pe pozitie, nu prea mai ai ce construi pe partea de structura. Se vor finaliza sudurile, se vor indeparta suportii temporari (ce au fost necesari pe perioada sudurilor) si pasaju-i gata. Structural vorbind.
- chevic
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
chevic
"Noua structura metalica" - S-a schimbat proiectul ? De este noua ? Nu este facuta conform proiectului ?
"mai au nevoie de pile" - La plural ? Sa fim seriosi, poate proiectul putea fi facut de la inceput cu o pila in plus in insula de langa linile de tramvai, nu stiu daca ar fi fost mai putin costisitor, dar probabil nu s-a ales aceasta varianta in ideea ca in viitor pe acolo va fi traseu de metrou.
PS. Vineri pe 10 martie cand am trecut pe acolo suportii temporari erau deja deconectati de tablier
General_Katana wrote here:
Este adevarat ca noua structura metalica nu se potriveste cu pilele deja construite acum mult timp si astfel termenul limita nu va fi anul acesta ?
De ce zic ca nu se potriveste ? Pentru ca daca va uitati cu atentie la structura metalica o sa vedeti ca din loc in loc exista zone unde imbinarile mai au nevoie de pile in plus fata de cele existente.
Am inteles dintr-o sursa neoficiala cum ca pilele de beton exitente trebuie "retusate" sau demolate. Este adevarat ?
"Noua structura metalica" - S-a schimbat proiectul ? De este noua ? Nu este facuta conform proiectului ?
"mai au nevoie de pile" - La plural ? Sa fim seriosi, poate proiectul putea fi facut de la inceput cu o pila in plus in insula de langa linile de tramvai, nu stiu daca ar fi fost mai putin costisitor, dar probabil nu s-a ales aceasta varianta in ideea ca in viitor pe acolo va fi traseu de metrou.
PS. Vineri pe 10 martie cand am trecut pe acolo suportii temporari erau deja deconectati de tablier
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Martie 2023
zapacitu
Nu cumva acele transversale se pun de-a lungul INTREGULUI pasaj? Stiu ca au rol de fixare a structurii...
cris_m wrote here:
Am primit aseara noi poze. Dupa cum se vede, au montat elemente transversale (ca niste distantiere) intre cele 2 longitudinale aferente sensurilor de deplasare.
Nu cumva acele transversale se pun de-a lungul INTREGULUI pasaj? Stiu ca au rol de fixare a structurii...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
cris_m
Mai mult ca sigur vor fi mai multe. Daca te uiti sunt destul de uniform distribuite cele puse pana acum. Si da, cu siguranta au rol de fixare.
Mai mult ca sigur vor fi mai multe. Daca te uiti sunt destul de uniform distribuite cele puse pana acum. Si da, cu siguranta au rol de fixare.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
1689
Asta inseamna, cel mai probabil, ca nu vor putea suporta o sarcina suplimentara (de tipul tramvaiului…).
Asta inseamna, cel mai probabil, ca nu vor putea suporta o sarcina suplimentara (de tipul tramvaiului…).
- Media
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Media
Eu nu pot sa nu mă oripilez în continuare de gardurile fono-absorbante. Deja au început sa fie marcate de către artiștii locali anonimi. Sa speram ca vo face ceva plăcut. Si de asemenea sa fie transformat în suport de lipit afișe cu concertele lui Fuego.
Eu nu pot sa nu mă oripilez în continuare de gardurile fono-absorbante. Deja au început sa fie marcate de către artiștii locali anonimi. Sa speram ca vo face ceva plăcut. Si de asemenea sa fie transformat în suport de lipit afișe cu concertele lui Fuego.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Cristi N
Au terminat de montat toate elementele transversale si tablierul suporta incarcarea data de linia de tramvai.
Au terminat de montat toate elementele transversale si tablierul suporta incarcarea data de linia de tramvai.
- chevic
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
chevic
Dar asta ar insemna o banda de masina pe sens si 2 de tramvai......sau ar putea face una de tramvai pe care sa se mearga alternativ in ambele directii dar cat loc ar mai ramane?
Dar asta ar insemna o banda de masina pe sens si 2 de tramvai......sau ar putea face una de tramvai pe care sa se mearga alternativ in ambele directii dar cat loc ar mai ramane?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Ei spun ca o sa fie 2 benzi pe sens si benzile centrale o sa fie comune tramvai si masini.
S-a facut la Pasaj Grant, initial erau 3 benzi pe sens fara tramvai, apoi pe benzile centrale s-au pus dale OR si s-a circulat tramvai si masini pe benzile centrale, apoi dalele OR s-au inlocuit cu solutia actuala separata de trafic. Nu este nimic din structura de rezistenta care sa faca imposibila montarea sau circulatia tramvaiului, testele de rezistenta se fac cu incarcarea maxim posibila, adica fiecare deschidere plina cu basculante pline cu nisip, si doua basculante cu nisip sunt mai grele decat un tramvai plin cu oameni.
Ei spun ca o sa fie 2 benzi pe sens si benzile centrale o sa fie comune tramvai si masini.
S-a facut la Pasaj Grant, initial erau 3 benzi pe sens fara tramvai, apoi pe benzile centrale s-au pus dale OR si s-a circulat tramvai si masini pe benzile centrale, apoi dalele OR s-au inlocuit cu solutia actuala separata de trafic. Nu este nimic din structura de rezistenta care sa faca imposibila montarea sau circulatia tramvaiului, testele de rezistenta se fac cu incarcarea maxim posibila, adica fiecare deschidere plina cu basculante pline cu nisip, si doua basculante cu nisip sunt mai grele decat un tramvai plin cu oameni.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
zapacitu
Vezi Craiova, pasajul din centru. Parca si la Constanta e unu. Mai sunt destule exemple de pasaj 2 benzi pe sens cu benzile centrale comune cu linie de tramvai. Singura chestie importanta e sa fie structural inglobata linia aia de tramvai astfel incat sa nu se deterioreze accelerat cand este utilizata intensiv. Pasajul asta va fi, pe breteaua sud->nord, o mare parcare cam 15% din timp. E nevoie de o sistematizare spre Petricani pentru a evita un blocaj major si nu stiu daca are cineva chef sa o faca... cel putin lucrarile respective nu se intrezaresc nicaieri.
Vezi Craiova, pasajul din centru. Parca si la Constanta e unu. Mai sunt destule exemple de pasaj 2 benzi pe sens cu benzile centrale comune cu linie de tramvai. Singura chestie importanta e sa fie structural inglobata linia aia de tramvai astfel incat sa nu se deterioreze accelerat cand este utilizata intensiv. Pasajul asta va fi, pe breteaua sud->nord, o mare parcare cam 15% din timp. E nevoie de o sistematizare spre Petricani pentru a evita un blocaj major si nu stiu daca are cineva chef sa o faca... cel putin lucrarile respective nu se intrezaresc nicaieri.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Ce inseamna "structural integrata", la Basarab este structural integrata?
Ce inseamna "structural integrata", la Basarab este structural integrata?
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
zapacitu
Termen de incepator. Ma referam la faptul ca linia de tramvai comuna cu banda a 2a de circulatie ar trebui proiectata astfel incat sa tolereze trafic greu - la noi in Bucuresti liniile de tramvai stau prost la capitolul asta. Ori pentru ca sunt antice, ori pentru ca nu au fost gandite de la inceput pentru nivelul de trafic (stim cu totii ca acolo unde nu sunt garduri, banda de tramvai e banda de circulatie de facto).
Termen de incepator. Ma referam la faptul ca linia de tramvai comuna cu banda a 2a de circulatie ar trebui proiectata astfel incat sa tolereze trafic greu - la noi in Bucuresti liniile de tramvai stau prost la capitolul asta. Ori pentru ca sunt antice, ori pentru ca nu au fost gandite de la inceput pentru nivelul de trafic (stim cu totii ca acolo unde nu sunt garduri, banda de tramvai e banda de circulatie de facto).
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)
•
Choose destination