Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

528 posts, 151015 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34  ... 38
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Nu mai e nevoie de nicio pilă.
Acelea sunt reazeme temporare care vor dispărea în final.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Nu este nimeni destul de nebun sa asambleze tablier ca dupaia sa-l dezasambleze ca sa aduca foreza sa mai construiasca inca o pila.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Cu siguranta nu mai este nevoie de pile sau modificari. Daca ar fi fost nevoie, s-ar fi edificat cu siguranta INAINTE de montarea tablierului. Exista, intr-adevar, niste aparente puncte de fixare, dar cred ca vorbim de ramasite tehnologice. O sa le pozez daca ajung azi pe acolo.

In acest moment, cu tablierul pe pozitie, nu prea mai ai ce construi pe partea de structura. Se vor finaliza sudurile, se vor indeparta suportii temporari (ce au fost necesari pe perioada sudurilor) si pasaju-i gata. Structural vorbind.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului chevic

General_Katana wrote here:
Este adevarat ca noua structura metalica nu se potriveste cu pilele deja construite acum mult timp si astfel termenul limita nu va fi anul acesta ?

De ce zic ca nu se potriveste ? Pentru ca daca va uitati cu atentie la structura metalica o sa vedeti ca din loc in loc exista zone unde imbinarile mai au nevoie de pile in plus fata de cele existente.

Am inteles dintr-o sursa neoficiala cum ca pilele de beton exitente trebuie "retusate" sau demolate. Este adevarat ?


"Noua structura metalica" - S-a schimbat proiectul ? De este noua ?  Nu este facuta conform proiectului ?
"mai au nevoie de pile" - La plural ? Sa fim seriosi, poate proiectul putea fi facut de la inceput cu o pila in plus in insula de langa linile de tramvai, nu stiu daca ar fi fost mai putin costisitor, dar probabil nu s-a ales aceasta varianta in ideea ca in viitor pe acolo va fi traseu de metrou.

PS. Vineri pe 10 martie cand am trecut pe acolo suportii temporari erau deja deconectati de tablier

 


Re: Martie 2023 zapacitu

cris_m wrote here:
Am primit aseara noi poze. Dupa cum se vede, au montat elemente transversale (ca niste distantiere) intre cele 2 longitudinale aferente sensurilor de deplasare.

Nu cumva acele transversale se pun de-a lungul INTREGULUI pasaj? Stiu ca au rol de fixare a structurii...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Mai mult ca sigur vor fi mai multe. Daca te uiti sunt destul de uniform distribuite cele puse pana acum. Si da, cu siguranta au rol de fixare.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului 1689

Asta inseamna, cel mai probabil, ca nu vor putea suporta o sarcina suplimentara (de tipul tramvaiului…).

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Media

Eu nu pot sa nu mă oripilez în continuare de gardurile fono-absorbante.  Deja au început sa fie marcate de către artiștii locali anonimi. Sa speram ca vo face ceva plăcut. Si de asemenea sa fie transformat în suport de lipit afișe cu concertele lui Fuego.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Au terminat de montat toate elementele transversale si tablierul suporta incarcarea data de linia de tramvai.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului chevic

Dar asta ar insemna o banda de masina pe sens si 2 de tramvai......sau ar putea face una de tramvai pe care sa se mearga alternativ in ambele directii dar cat loc ar mai ramane?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Ei spun ca o sa fie 2 benzi pe sens si benzile centrale o sa fie comune tramvai si masini.
S-a facut la Pasaj Grant, initial erau 3 benzi pe sens fara tramvai, apoi pe benzile centrale s-au pus dale OR si s-a circulat tramvai si masini pe benzile centrale, apoi dalele OR s-au inlocuit cu solutia actuala separata de trafic. Nu este nimic din structura de rezistenta care sa faca imposibila montarea sau circulatia tramvaiului, testele de rezistenta se fac cu incarcarea maxim posibila, adica fiecare deschidere plina cu basculante pline cu nisip, si doua basculante cu nisip sunt mai grele decat un tramvai plin cu oameni.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Vezi Craiova, pasajul din centru. Parca si la Constanta e unu. Mai sunt destule exemple de pasaj 2 benzi pe sens cu benzile centrale comune cu linie de tramvai. Singura chestie importanta e sa fie structural inglobata linia aia de tramvai astfel incat sa nu se deterioreze accelerat cand este utilizata intensiv. Pasajul asta va fi, pe breteaua sud->nord, o mare parcare cam 15% din timp. E nevoie de o sistematizare spre Petricani pentru a evita un blocaj major si nu stiu daca are cineva chef sa o faca... cel putin lucrarile respective nu se intrezaresc nicaieri.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Ce inseamna "structural integrata", la Basarab este structural integrata?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Termen de incepator. Ma referam la faptul ca linia de tramvai comuna cu banda a 2a de circulatie ar trebui proiectata astfel incat sa tolereze trafic greu - la noi in Bucuresti liniile de tramvai stau prost la capitolul asta. Ori pentru ca sunt antice, ori pentru ca nu au fost gandite de la inceput pentru nivelul de trafic (stim cu totii ca acolo unde nu sunt garduri, banda de tramvai e banda de circulatie de facto).

 


Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34  ... 38
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)  • 
Choose destination

Since our 2385 forum members have written 430589 posts in 5351 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use