Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la drumuri naționalePod peste Dunăre la Brăila spre Tulcea (DN22B - DN22)

 

Topic: Știri și articole din presă

108 posts, 18409 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri și articole din presă orex

𝗨𝗹𝘁𝗶𝗺𝘂𝗹 𝘀𝘁𝗿𝗮𝘁 𝗱𝗲 𝗮𝘀𝗳𝗮𝗹𝘁 𝗽𝗲 𝗣𝗼𝗱𝘂𝗹 𝘀𝘂𝘀𝗽𝗲𝗻𝗱𝗮𝘁 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗗𝘂𝗻𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗕𝗿𝗮𝗶𝗹𝗮/ 𝗚𝗮𝗹𝗮𝘁𝗶 - 𝗧𝘂𝗹𝗰𝗲𝗮
Presăm și ajutăm antreprenorul, în așa fel încât 𝟮𝟳 𝗶𝘂𝗻𝗶𝗲 să fie data la care vom circula oficial pe Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila/Galați - Tulcea.
✅️ Astăzi se așterne stratul de uzură pe ambele sensuri de circulație cu 4 finisoare, 8 compactoare în același timp, iar asfaltul este adus de la 2 stații de asfalt cu 35 camioane;
✅️ In același timp, se lucrează și la drumurile de legătură (Etapa I și Etapa II), precum și la conexiunea acestora cu Podul în zona viaductelor de acces;
✅️ Continuă vopsirea cu protecție anticorozivă a cablurilor principale de susținere;
✅️ Au început lucrările pregătitoare pentru demontarea structurilor provizorii.
ℹ️ 14.000 tone de asfalt se aștern doar pe Podul suspendat peste Dunăre.

 


Re: Știri și articole din presă subway guru

Se pregateste de o mare paranghelie la Braila
https://www.agerpres.ro/economic-intern/ ... -1108496
Nu prea vad cum inaugureaza ceva in lipsa testelor de rezistenta…

 


Re: Știri și articole din presă orex

𝗖𝗲𝗹 𝗺𝗮𝗶 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝘅 𝘀𝗶 𝗮𝘃𝗮𝗻𝘀𝗮𝘁 𝘁𝗲𝘀𝘁 𝗱𝗲 𝗶𝗻𝗰𝗮𝗿𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗮 𝘂𝗻𝘂𝗶 𝗽𝗼𝗱 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝘁 𝗽𝗮𝗻𝗮 𝗮𝗰𝘂𝗺, 𝗱𝗶𝗻 𝗶𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗮 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗲𝗶
𝗔𝘀𝘁𝗮𝘇𝗶 𝗮𝘂 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗽𝘂𝘁 𝘁𝗲𝘀𝘁𝗲𝗹𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗿𝗰𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗰𝗲𝗹𝘂𝗶 𝗺𝗮𝗶 𝗺𝗮𝗿𝗲 𝗽𝗼𝗱 𝘀𝘂𝘀𝗽𝗲𝗻𝗱𝗮𝘁 𝗰𝗼𝗻𝘀𝘁𝗿𝘂𝗶𝘁 𝘃𝗿𝗲𝗼𝗱𝗮𝘁𝗮 𝗶𝗻 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮 𝘀𝗶 𝗮𝗹 𝘁𝗿𝗲𝗶𝗹𝗲𝗮 𝗱𝗶𝗻 𝗘𝘂𝗿𝗼𝗽𝗮
La Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila/Galați - Tulcea au început, astăzi, testele de încercare a suprastructurii podului, care reprezintă o metodă de verificare practică, în care se urmărește determinarea comportamentului real al structurii prin încercare.
Încercarea pasajului se desfășoară în două etape, după cum urmează:
1️⃣ 𝗜𝗻𝗰𝗲𝗿𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗶𝗰𝗮
Se realizează în decursul a 3 zile, începând de astăzi, prin intermediul unui convoi de 60 vehicule de mare tonaj, a câte 40 tone fiecare. Poziționarea camioanelor s-a făcut la 32 metri distanță între ele, amplasate pe toată lungimea podului pe calea nord, întrucât se realizează concomitent și proba de torsiune. În următoarele 2 zile, se vor realiza alte 5 încercări statice cu câte 19 camioane încărcate cu 40 tone fiecare.
Această etapă este monitorizată prin 2 sisteme: unul de topografie, format din 4 echipe cu 4 stații GPS de înaltă precizie și un sistem de 50 senzori de monitorizare instalați pe pod, care vor rămâne permanent.
2️⃣ 𝗜𝗻𝗰𝗲𝗿𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗶𝗻𝗮𝗺𝗶𝗰𝗮, care se va realiza joi, prin intermediul a 2 camioane pe pod, care vor rula cu o viteză constantă de maximum 80 km/h, trecând peste obstacole preamplasate.

 


Re: Știri și articole din presă orex

𝗦-𝗮𝘂 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝘁 𝘁𝗲𝘀𝘁𝗲𝗹𝗲 𝗱𝗲 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗿𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗮 𝗽𝗼𝗱𝘂𝗹𝘂𝗶 𝘀𝘂𝘀𝗽𝗲𝗻𝗱𝗮𝘁 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗗𝘂𝗻𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗕𝗿𝗮𝗶𝗹𝗮/𝗚𝗮𝗹𝗮𝘁𝗶 - 𝗧𝘂𝗹𝗰𝗲𝗮
La Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila/Galați - Tulcea, s-au finalizat testele de încercare a suprastructurii, ultimul fiind 𝘁𝗲𝘀𝘁𝘂𝗹 𝗱𝗲 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗿𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗶𝗻𝗮𝗺𝗶𝗰𝗮, care s-a realizat prin intermediul deplasării unor camioane încărcate pe pod, ce au rulat cu o viteză constantă de aproximativ 80 km/h, trecând peste obstacole preamplasate.

În ultimele zile, a continuat efectuarea 𝘁𝗲𝘀𝘁𝗲𝗹𝗼𝗿 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗶𝗰𝗲, necesare pentru verificarea eficienției statice pentru forța tăietoare, momentul încovoietor pentru tablierul metalic și forța de tensiune din tiranți.

Aceste teste statice s-au realizat pe blocurile de ancoraj și turnuri, prin poziționarea a câte 18-19 camioane încărcate cu 40 tone fiecare.

Cum spuneam, acesta este cel mai complex și avansat proiect de testare a unui pod, având în vedere că se folosesc și 2 sisteme de măsurare și observare a evoluției podului în faza de încărcare: un sistem topografic de înaltă precizie și sistemul format din cei 50 senzori montați permanent pe pod, în puncte sensibile.

 


Re: Știri și articole din presă subway guru

Aceleasi proceduri s-au utilizat si la Basarab, nu e nimic nou sub soare, sunt procedurile STAS in Romania. Ce difera e doar anvergura care e pe potriva dimensiunii locrarilor…
Treaba cu testul dinamic in care basculanta trece peste un bustean pus de-a latul e primitiva rau de tot dar e prevazuta in standardul nostru.
Comparativ cu masa totala a tablierului e piscatura de tantar!

 



Re: Știri și articole din presă orex

Pe data de 6 iulie deschidem circulația pe #Podul suspendat de la #Brăila!
Asocierea de constructori japonezi și italieni (Webuild -IHI) monteaza acum ultimele elemente de parapet și de semnalizare rutieră și face ultimele verificări ale sistemelor.

Pentru acest pod suspendat care va asigura conexiunea rutiera dintre #Brăila și #Tulcea s-au folosit 81.000 de km de fir de oțel pentru cabluri și 28.000 de tone de fier pentru cele 86 de segmente ale tablierului metalic.

În prima fază Podul va asigura legătura între Brăila și #Măcin (jud. Tulcea) iar pana la sfârșitul anului drumul de legătură va ajunge până la #Jijila.

 




Re: Știri și articole din presă orex

#PodulBrăila va fi deschis la începutul lunii iulie!
Progresul fizic al lucrărilor la podul suspendat, care va asigura legătura dintre Brăila și Tulcea, a ajuns deja la 97%, iar la drumurile de acces (varianta scurtă) la 93%.
Asocierea de constructori japonezi și italieni urmeaza să demonteze schelele de pe piloni și să finalizeze unele lucrări punctuale care vor permite, în prima fază, deschiderea circulației pe varianta scurtă până la #Măcin (în județul #Tulcea).

 


Re: Știri și articole din presă orex

"Pod suspendat peste Dunare in zoma Braila”
COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., in calitate de Beneficiar si Ministerul Transporturilor si Infrastructurii in calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au semnat in data de 12.05.2023, Actul Aditional nr.4, la Contractul de Finantare nr. 37/29.05.2019, pentru proiectul: "Pod suspendat peste Dunare in zoma Braila”

Prin semnarea Actului Aditional nr.4 se modifica urmatoarele conditii importante:
Art.I. La conditii generale Articolul 3 - Valoarea contractului, alin (1) si (2)
Valoarea totala a Contractului de Finantare este de 3,445,210,691.08 lei;
Valoare eligibila nerambursabila din Fondul European de Dezvoltare Regionala in suma de 1,696,947,365.85 lei, echivalenta cu 85% din valoarea totala eligibila aprobata.
Art.II. (6) Valoarea cofinantarii eligibile a Beneficiarului de 15% la POIM, este de 299.461.299,81 lei.
Valoarea neeligibila inclusiv TVA este 1,448,802,025.42 lei.

Cod proiect:117135.

 




Re: Știri și articole din presă subway guru

Recapitulare


 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pod peste Dunăre la Brăila spre Tulcea (DN22B - DN22)  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421280 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use