Topic: Ikarus 415T
1703 posts, 543552 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
5229 mai poartă și azi o mică urmă de la accidentul frontal cu 4235 în vara anului 2008. Deși masca nu se mai cunoaște că nu e a lui, despărțirul cromat dintre parbrize îl dă de gol find provenient de la un Ikarus 260 aflat în curs de casare la URAC.
5229 mai poartă și azi o mică urmă de la accidentul frontal cu 4235 în vara anului 2008. Deși masca nu se mai cunoaște că nu e a lui, despărțirul cromat dintre parbrize îl dă de gol find provenient de la un Ikarus 260 aflat în curs de casare la URAC.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
SirVlady
5115 care a revenit după câteva luni de absență de la cosmetizare din URAC.
Fotografie făcută cu caracter sugestiv.
5115 care a revenit după câteva luni de absență de la cosmetizare din URAC.
IMG_20210726_092238.jpg (1.16 MB; downloaded 4352 times)
Fotografie făcută cu caracter sugestiv.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
1689
La 5115 se vede c-a fost pe schimb Vasile, ala care vopseste frumos, pe verde, colturile de sus.
Dar nu vuise valea ca gata, trecem la noua schema - inclusiv la ce mai iese din cirpeli ?
La 5115 se vede c-a fost pe schimb Vasile, ala care vopseste frumos, pe verde, colturile de sus.
Dar nu vuise valea ca gata, trecem la noua schema - inclusiv la ce mai iese din cirpeli ?
- ADK
-
Posted:
-
- SirVlady
-
Posted:
-
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Luca M.
Ikarus 415T 5283 tractat (acum 10 min) pe Splaiul Unirii spre Timpuri noi. Poate stiti voi cauza, m-am gandit sa anunt. edit: am scris 5382 din gresala.
Ikarus 415T 5283 tractat (acum 10 min) pe Splaiul Unirii spre Timpuri noi. Poate stiti voi cauza, m-am gandit sa anunt. edit: am scris 5382 din gresala.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
L-am văzut azi. Are geam fără mâner, primul din spatele cabinei șoferului. Deci nu prea ai cum să-l deschizi.
V2A wrote here:
Și lui 5206 i-au pus geam, dar nu pare să aibă mâner (l-am văzut din exterior)...
L-am văzut azi. Are geam fără mâner, primul din spatele cabinei șoferului. Deci nu prea ai cum să-l deschizi.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
#5185 a primit recent capacul frontal de la #5198 (care nu mai circulă). În primăvara anului 2011, #5185 primise capacul lui #5192, care era retras fiind în primul lot de troleibuze Ikarus pregătite de casare
#5185 a primit recent capacul frontal de la #5198 (care nu mai circulă). În primăvara anului 2011, #5185 primise capacul lui #5192, care era retras fiind în primul lot de troleibuze Ikarus pregătite de casare
5185 - 79 - 31.07.2021.JPG (393.07 KB; downloaded 3809 times)
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Stefan28
Tot de la Vatra Luminoasă, capacul din spate a lui 5178 a ajuns între timp pe 5144.
Tot de la Vatra Luminoasă, capacul din spate a lui 5178 a ajuns între timp pe 5144.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
#5275 a revenit în circulație zilele trecute pe liniile de la Bucureștii Noi. A stat imobilizat din decembrie 2020 și se părea că a ajuns la capăt de drum. Este fabricat în anul 2002 și a fost livrat la fosta RATB în vara acelui an. A circulat până la sosirea troleibuzelor Irisbus în general pe linia 69. Ca o ”picanterie” avea în acei ani o problemă la afișaj care nu-i mai funcționa consola de schimb la temperaturi ridicate și puteai să-l vezi rămas la sch 2 cu ”Se retrage la Bujoreni” și hârtie pe linia 69. Problema a fost rezolvată în timp. Din anul 2008 troleibuzul a trecut titular pe linia 71, devenită apoi 93. A circulat aproape în permanență, cu mici excepții de scurtă durată mai bine de 18 ani. A fost transferat la Bucureștii Noi, în noiembrie 2020 unde a circulat câteva zile ajungând apoi la gardul depoului. P. S. Oglinda bleu rezistă!
#5275 a revenit în circulație zilele trecute pe liniile de la Bucureștii Noi. A stat imobilizat din decembrie 2020 și se părea că a ajuns la capăt de drum. Este fabricat în anul 2002 și a fost livrat la fosta RATB în vara acelui an. A circulat până la sosirea troleibuzelor Irisbus în general pe linia 69. Ca o ”picanterie” avea în acei ani o problemă la afișaj care nu-i mai funcționa consola de schimb la temperaturi ridicate și puteai să-l vezi rămas la sch 2 cu ”Se retrage la Bujoreni” și hârtie pe linia 69. Problema a fost rezolvată în timp. Din anul 2008 troleibuzul a trecut titular pe linia 71, devenită apoi 93. A circulat aproape în permanență, cu mici excepții de scurtă durată mai bine de 18 ani. A fost transferat la Bucureștii Noi, în noiembrie 2020 unde a circulat câteva zile ajungând apoi la gardul depoului. P. S. Oglinda bleu rezistă!
5275 Bujoreni.jpg (784.28 KB; downloaded 3287 times)
5275 - 65 - 19.08.2021.jpg (438.9 KB; downloaded 3287 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
Nu ajuta cu nimic ca l-au facut pe 5275 pentru ca au cazut cel putin 5220 si 5291.
Nu ajuta cu nimic ca l-au facut pe 5275 pentru ca au cazut cel putin 5220 si 5291.
- Stefan28
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Ikarus 415T
Andrei Andraș
5238 plecând de la Străulești pe linia 97.
5238 plecând de la Străulești pe linia 97.
IMG_3651.JPG (453.59 KB; downloaded 2861 times)
- barbuandrei
-
Posted:
-
📖 Pagination options