Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Ikarus 415T

1701 posts, 540633 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 87 88 89 90 91 92 93  ... 122
 
 

📖 Pagination options
Re: Ikarus 415T linia 69

La Valea Argesului ...
Azi dimineata 5284 si 5291 (cel din fata), defecte, stateau pe directia de mers catre Depoul Bujoreni.  
5284 si 5291 defecte la Valea Argesului (27.11.2020)(1).jpg (1.04 MB; downloaded 5876 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Ikarus 415T Utilizator anonim

5107 a fost si el cosmetizat in depou.
20201129_105704.jpg (563.56 KB; downloaded 5683 times)

 


Re: Ikarus 415T cris_m

Din colectia domnului Andrei Barsan, postate pe blogul personal www.abujie.ro
5159 - linia 66 - Piata Rosetti
rt139-3985_IMG-980x480.jpg (287.87 KB; downloaded 5293 times)

Vehicul neidentificat - linia 69 - Universitate
t126-2675_IMG-980x480.jpg (284.48 KB; downloaded 5299 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Ikarus 415T Utilizator anonim

Un update din Bucurestii Noi. 5106 a revenit la gard dupa vreo doua saptamani cat a stat in hala, nu cred ca a fost reparat, revenea la traseu in ultimele zile daca era. 5110 si 5136 sunt la fel cu mentiunea ca de pe 5110 au inceput sa fie luate piese de caroserie.

De pe 5272 a fost luat cam tot, inclusiv geamuri, deci posibil sa dispara improvizatiile cu plastice.
A inceput descompletarea lui 5265 care are diferite pozitii prin curte iar 5234 din fata lui sta acolo de minim o saptamana.

Cel mai probabil vor lua toate piesele de la cele retrase pentru a le trimite la parcul rece ca sa faca loc in curte.
20201225_123207.jpg (457.77 KB; downloaded 5109 times)
20201225_123153.jpg (505.62 KB; downloaded 5113 times)
20201225_123128.jpg (478.07 KB; downloaded 5158 times)

 


Re: Ikarus 415T WT_fan06

O călătorie cu troleibuzul #5167 retrăgându-se de pe linia 61 spre depoul Vatra Luminoasă.  11 iunie 2020.


 


Re: Ikarus 415T Stefan28

5218 se află în depoul Bujoreni. Cumva vreo intervenție pe partea de electronica ce poate fi realizată numai aici sau ITP?

 


Re: Ikarus 415T 1689

De ce (daca) au avut Ikarus-urile de la Vatra Luminoasa o incidenta mai mare a cazurilor de sasiuri rupte in comparatie cu alte depouri ? Linii cu incarcare peste specificatiile vehiculului ? Rulaj mai mare in conditii de iarna/material anti-dearapant (sare) ? RK-uri neconforme, fara respectarea normelor de protectie anticoroziva ? Mentenanta deficitara (gresare / spalare) ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Ikarus 415T Utilizator anonim

Motivul primar este ca au fost mai vechi cu cativa ani fata de prima serie. Apoi, Vatra a fost mereu un model de mentenanta proasta a vehiculelor. Plus mascarea problemelor cu sasiul cand se puteau rezolva. Nu va mai merge nici cu seria a doua mult timp. Speranta era noua achizitie, dar picand nu dau multe sanse troleibuzului din Bucuresti.

 


Re: Ikarus 415T 1689

Prima serie a fost distribuita mai ales intre Bujoreni si Vatra Luminoasa - deci asta nu e un argument.

Daca depoul Vatra Luminoasa e cunoscut ca avind carente in ceea ce priveste intretinerea, de ce nu s-au luat masuri corective ?

Daca s-a stiut ca sint probleme constructive cu sasiul (desi, iarasi, nu inteleg de ce doar la anumite unitati de exploatare ?!?), de ce nu s-a pus in practica un plan de prevenire a acutizarii acestora ? (nu vreau sa dezvolt aici discutii despre contracte, garantii etc., lucrurile au evoluat intre timp...)

Speranta era o noua achizitie de troleibuze cind ?! In anii 2000 ? 2010 ?!?

Asta dovedeste o carenta adinca in ceea ce priveste planificarea strategica la nivelul xTB/PMB !!!

Troleibuzul in Bucuresti are - inca - o infrastructura relativ buna, ceea ce ar permite dezvoltarea transportului electric bazat pe acesta in detrimentul autobuzelor electrice.

De ce este subminata achizitia de troleibuze noi ?

 


Re: Ikarus 415T motherplayer

Prima serie a fost distribuita mai ales intre Bujoreni si Vatra Luminoasa


Deci sa inteleg ca atunci cand a venit prima serie (#51xx) au fost impartite, si doar apoi cand a venit a doua (#52xx), cele de prima serie au fost regrupate la VL ?

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Ikarus 415T ADK

Vatra nu a fost în stare nici de Citelis să aibă grijă, nu spun sub formă de critică. Ăsta-i adevărul. Cel puțin 2-3 Citelis și vreo 15 Ikarus erau trase pe dreapta încă din 2012, ceea ce alte depouri nu au avut așa situație critică. Berceni a avut începând cu 2012 doar 2 Ikarus trase pe dreapta, iar alte 2 (5202 și 5203) au fost transferate depoului BN probabil în înlocuirea fostelor 5101 și 5121...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Ikarus 415T Utilizator anonim

Cred ca a fost decisa si soarta lui 5106 de care am tot discutat pe aici - a inceput sa fie descompletat.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Ikarus 415T Utilizator anonim

5238 o clienta a tractarilor pare ca se acomodeaza bine la ger, deja are doua saptamani de cand circula zi de zi, de regula intra tractata la cateva zile  :popa:
20210121_090904.jpg (575.03 KB; downloaded 3783 times)

 


Re: Ikarus 415T WT_fan06

De arătat arată horror, așa cum ne-a obișnuit această mașină. Dar are capace! :popa:

 


Go to page:  1  ... 87 88 89 90 91 92 93  ... 122
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430449 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use