Topic: Ikarus 415T
1701 posts, 540633 views
📖 Pagination options
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
linia 69
La Valea Argesului ...
La Valea Argesului ...
Azi dimineata 5284 si 5291 (cel din fata), defecte, stateau pe directia de mers catre Depoul Bujoreni.
5284 si 5291 defecte la Valea Argesului (27.11.2020)(1).jpg (1.04 MB; downloaded 5876 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
5107 a fost si el cosmetizat in depou.
5107 a fost si el cosmetizat in depou.
20201129_105704.jpg (563.56 KB; downloaded 5683 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
cris_m
Din colectia domnului Andrei Barsan, postate pe blogul personal www.abujie.ro
5159 - linia 66 - Piata Rosetti
Vehicul neidentificat - linia 69 - Universitate
Din colectia domnului Andrei Barsan, postate pe blogul personal www.abujie.ro
5159 - linia 66 - Piata Rosetti
rt139-3985_IMG-980x480.jpg (287.87 KB; downloaded 5293 times)
Vehicul neidentificat - linia 69 - Universitate
t126-2675_IMG-980x480.jpg (284.48 KB; downloaded 5299 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
Un update din Bucurestii Noi. 5106 a revenit la gard dupa vreo doua saptamani cat a stat in hala, nu cred ca a fost reparat, revenea la traseu in ultimele zile daca era. 5110 si 5136 sunt la fel cu mentiunea ca de pe 5110 au inceput sa fie luate piese de caroserie.
De pe 5272 a fost luat cam tot, inclusiv geamuri, deci posibil sa dispara improvizatiile cu plastice.
A inceput descompletarea lui 5265 care are diferite pozitii prin curte iar 5234 din fata lui sta acolo de minim o saptamana.
Cel mai probabil vor lua toate piesele de la cele retrase pentru a le trimite la parcul rece ca sa faca loc in curte.
Un update din Bucurestii Noi. 5106 a revenit la gard dupa vreo doua saptamani cat a stat in hala, nu cred ca a fost reparat, revenea la traseu in ultimele zile daca era. 5110 si 5136 sunt la fel cu mentiunea ca de pe 5110 au inceput sa fie luate piese de caroserie.
De pe 5272 a fost luat cam tot, inclusiv geamuri, deci posibil sa dispara improvizatiile cu plastice.
A inceput descompletarea lui 5265 care are diferite pozitii prin curte iar 5234 din fata lui sta acolo de minim o saptamana.
Cel mai probabil vor lua toate piesele de la cele retrase pentru a le trimite la parcul rece ca sa faca loc in curte.
20201225_123207.jpg (457.77 KB; downloaded 5109 times)
20201225_123153.jpg (505.62 KB; downloaded 5113 times)
20201225_123128.jpg (478.07 KB; downloaded 5158 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
WT_fan06
O călătorie cu troleibuzul #5167 retrăgându-se de pe linia 61 spre depoul Vatra Luminoasă. 11 iunie 2020.
O călătorie cu troleibuzul #5167 retrăgându-se de pe linia 61 spre depoul Vatra Luminoasă. 11 iunie 2020.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Stefan28
5218 se află în depoul Bujoreni. Cumva vreo intervenție pe partea de electronica ce poate fi realizată numai aici sau ITP?
5218 se află în depoul Bujoreni. Cumva vreo intervenție pe partea de electronica ce poate fi realizată numai aici sau ITP?
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
1689
De ce (daca) au avut Ikarus-urile de la Vatra Luminoasa o incidenta mai mare a cazurilor de sasiuri rupte in comparatie cu alte depouri ? Linii cu incarcare peste specificatiile vehiculului ? Rulaj mai mare in conditii de iarna/material anti-dearapant (sare) ? RK-uri neconforme, fara respectarea normelor de protectie anticoroziva ? Mentenanta deficitara (gresare / spalare) ?
De ce (daca) au avut Ikarus-urile de la Vatra Luminoasa o incidenta mai mare a cazurilor de sasiuri rupte in comparatie cu alte depouri ? Linii cu incarcare peste specificatiile vehiculului ? Rulaj mai mare in conditii de iarna/material anti-dearapant (sare) ? RK-uri neconforme, fara respectarea normelor de protectie anticoroziva ? Mentenanta deficitara (gresare / spalare) ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
Motivul primar este ca au fost mai vechi cu cativa ani fata de prima serie. Apoi, Vatra a fost mereu un model de mentenanta proasta a vehiculelor. Plus mascarea problemelor cu sasiul cand se puteau rezolva. Nu va mai merge nici cu seria a doua mult timp. Speranta era noua achizitie, dar picand nu dau multe sanse troleibuzului din Bucuresti.
Motivul primar este ca au fost mai vechi cu cativa ani fata de prima serie. Apoi, Vatra a fost mereu un model de mentenanta proasta a vehiculelor. Plus mascarea problemelor cu sasiul cand se puteau rezolva. Nu va mai merge nici cu seria a doua mult timp. Speranta era noua achizitie, dar picand nu dau multe sanse troleibuzului din Bucuresti.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
1689
Prima serie a fost distribuita mai ales intre Bujoreni si Vatra Luminoasa - deci asta nu e un argument.
Daca depoul Vatra Luminoasa e cunoscut ca avind carente in ceea ce priveste intretinerea, de ce nu s-au luat masuri corective ?
Daca s-a stiut ca sint probleme constructive cu sasiul (desi, iarasi, nu inteleg de ce doar la anumite unitati de exploatare ?!?), de ce nu s-a pus in practica un plan de prevenire a acutizarii acestora ? (nu vreau sa dezvolt aici discutii despre contracte, garantii etc., lucrurile au evoluat intre timp...)
Speranta era o noua achizitie de troleibuze cind ?! In anii 2000 ? 2010 ?!?
Asta dovedeste o carenta adinca in ceea ce priveste planificarea strategica la nivelul xTB/PMB !!!
Troleibuzul in Bucuresti are - inca - o infrastructura relativ buna, ceea ce ar permite dezvoltarea transportului electric bazat pe acesta in detrimentul autobuzelor electrice.
De ce este subminata achizitia de troleibuze noi ?
Prima serie a fost distribuita mai ales intre Bujoreni si Vatra Luminoasa - deci asta nu e un argument.
Daca depoul Vatra Luminoasa e cunoscut ca avind carente in ceea ce priveste intretinerea, de ce nu s-au luat masuri corective ?
Daca s-a stiut ca sint probleme constructive cu sasiul (desi, iarasi, nu inteleg de ce doar la anumite unitati de exploatare ?!?), de ce nu s-a pus in practica un plan de prevenire a acutizarii acestora ? (nu vreau sa dezvolt aici discutii despre contracte, garantii etc., lucrurile au evoluat intre timp...)
Speranta era o noua achizitie de troleibuze cind ?! In anii 2000 ? 2010 ?!?
Asta dovedeste o carenta adinca in ceea ce priveste planificarea strategica la nivelul xTB/PMB !!!
Troleibuzul in Bucuresti are - inca - o infrastructura relativ buna, ceea ce ar permite dezvoltarea transportului electric bazat pe acesta in detrimentul autobuzelor electrice.
De ce este subminata achizitia de troleibuze noi ?
- motherplayer
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
motherplayer
Deci sa inteleg ca atunci cand a venit prima serie (#51xx) au fost impartite, si doar apoi cand a venit a doua (#52xx), cele de prima serie au fost regrupate la VL ?
Prima serie a fost distribuita mai ales intre Bujoreni si Vatra Luminoasa
Deci sa inteleg ca atunci cand a venit prima serie (#51xx) au fost impartite, si doar apoi cand a venit a doua (#52xx), cele de prima serie au fost regrupate la VL ?
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
Vatra nu a fost în stare nici de Citelis să aibă grijă, nu spun sub formă de critică. Ăsta-i adevărul. Cel puțin 2-3 Citelis și vreo 15 Ikarus erau trase pe dreapta încă din 2012, ceea ce alte depouri nu au avut așa situație critică. Berceni a avut începând cu 2012 doar 2 Ikarus trase pe dreapta, iar alte 2 (5202 și 5203) au fost transferate depoului BN probabil în înlocuirea fostelor 5101 și 5121...
Vatra nu a fost în stare nici de Citelis să aibă grijă, nu spun sub formă de critică. Ăsta-i adevărul. Cel puțin 2-3 Citelis și vreo 15 Ikarus erau trase pe dreapta încă din 2012, ceea ce alte depouri nu au avut așa situație critică. Berceni a avut începând cu 2012 doar 2 Ikarus trase pe dreapta, iar alte 2 (5202 și 5203) au fost transferate depoului BN probabil în înlocuirea fostelor 5101 și 5121...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
Cred ca a fost decisa si soarta lui 5106 de care am tot discutat pe aici - a inceput sa fie descompletat.
Cred ca a fost decisa si soarta lui 5106 de care am tot discutat pe aici - a inceput sa fie descompletat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
5238 o clienta a tractarilor pare ca se acomodeaza bine la ger, deja are doua saptamani de cand circula zi de zi, de regula intra tractata la cateva zile
5238 o clienta a tractarilor pare ca se acomodeaza bine la ger, deja are doua saptamani de cand circula zi de zi, de regula intra tractata la cateva zile
20210121_090904.jpg (575.03 KB; downloaded 3783 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
WT_fan06
De arătat arată horror, așa cum ne-a obișnuit această mașină. Dar are capace!
De arătat arată horror, așa cum ne-a obișnuit această mașină. Dar are capace!
📖 Pagination options