Topic: Ikarus 415T
1701 posts, 540274 views
📖 Pagination options
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
barbuandrei
Pe timpuri URAC-ul facea RK si la troleibuze (exemplu e 5273 prin 2010). Dar de acolo nu vin ca la noi achizitii (daca intelegi ce spun)
Pe timpuri URAC-ul facea RK si la troleibuze (exemplu e 5273 prin 2010). Dar de acolo nu vin ca la noi achizitii (daca intelegi ce spun)
- Gabi 5214
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi 5214
5238 este functional?Eu nu la-m vazut niciodata .Apropo,mai stiti sunetul motorului lu' 5165,5170? Daca da,mai stiti troleibuze cu acest zgomot?Dar cu zgomotul lu' 5157?
5238 este functional?Eu nu la-m vazut niciodata .Apropo,mai stiti sunetul motorului lu' 5165,5170? Daca da,mai stiti troleibuze cu acest zgomot?Dar cu zgomotul lu' 5157?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Costin
Ai o ortografie ingrozitoare... Cat despre sunet... Serios?! Sau faci misto de noi?
Ai o ortografie ingrozitoare... Cat despre sunet... Serios?! Sau faci misto de noi?
- Gabi 5214
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi 5214
Nu fac misto de nimeni.Eu nu l-am vazut niciodata pe 5238. .Doar am intrebat.
Nu fac misto de nimeni.Eu nu l-am vazut niciodata pe 5238. .Doar am intrebat.
- Gabi 5214
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
GPS
La Bucurestii-Noi, nu stiu, uite ți le spun pe cele de la Berceni, care sunt: 5124 si 5139! Pe lângă acestea nu prea le-am mai văzut la traseu pe 5127 si 5129, in rest celelalte circula frecvent pe liniile depoului, neavând defecte majore.
La Bucurestii-Noi, nu stiu, uite ți le spun pe cele de la Berceni, care sunt: 5124 si 5139! Pe lângă acestea nu prea le-am mai văzut la traseu pe 5127 si 5129, in rest celelalte circula frecvent pe liniile depoului, neavând defecte majore.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Costin
Absolut toate intrebarile tale au raspuns daca citesti din urma si pui niste informatii cap la cap. Conform regulamentului, intai verifici si apoi intrebi. Acesta e ultimul avertisment pe care ti-l dam. Tot in regulament scrie si ce urmeaza dupa avertisment.
Absolut toate intrebarile tale au raspuns daca citesti din urma si pui niste informatii cap la cap. Conform regulamentului, intai verifici si apoi intrebi. Acesta e ultimul avertisment pe care ti-l dam. Tot in regulament scrie si ce urmeaza dupa avertisment.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Victor92
5180 a mai prins inca o toamna la Depoul Vatra Luminoasa. Astazi a fost repartizat pe linia 70 si l-am surprins la intersectia Lucratiu Patrascanu/Aleea Barajul Sadului/Constantin Brancusi.
De asemenea, in aceeasi ipostaza norocoasa se afla si 5185. Tot astazi, pe linia 70, de data aceasta pe Strada Lucretiu Patrascanu, in statia "Liceul Nichita Stanescu".
5180 a mai prins inca o toamna la Depoul Vatra Luminoasa. Astazi a fost repartizat pe linia 70 si l-am surprins la intersectia Lucratiu Patrascanu/Aleea Barajul Sadului/Constantin Brancusi.
De asemenea, in aceeasi ipostaza norocoasa se afla si 5185. Tot astazi, pe linia 70, de data aceasta pe Strada Lucretiu Patrascanu, in statia "Liceul Nichita Stanescu".
- punmeister
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
#5209 a fost trecut recent prin cosmetizare la URAC, care a prevăzut și reparația și vopsirea caroseriei. A fost fabricat și a intrat în exploatare în anul 2000, la Depoul Bujoreni. În anul 2007 a fost transferat la Depoul Bucureștii Noi, fiind unul dintre cele mai fiabile troleibuze circulând aproape în permanență, fără perioade de imobilizare. A mai avut parte de un ”tratament” la URAC în anul 2008, care a prevăzut cosmetizarea caroseriei și parțial a interiorului. Totuși la câte troleibuze Ikarus din seria 52XX sunt imobilizate definitiv așteptând casarea, se putea găsi și un geam rabatabil să înlocuie acel plexiglas. Sau se merge pe principiul verificat de ani de zile (ETA nu face cadouri la ETE, depoul x nu dă piese la depoul y pt că n nu-l suportă pe m etc.)
#5209 a fost trecut recent prin cosmetizare la URAC, care a prevăzut și reparația și vopsirea caroseriei. A fost fabricat și a intrat în exploatare în anul 2000, la Depoul Bujoreni. În anul 2007 a fost transferat la Depoul Bucureștii Noi, fiind unul dintre cele mai fiabile troleibuze circulând aproape în permanență, fără perioade de imobilizare. A mai avut parte de un ”tratament” la URAC în anul 2008, care a prevăzut cosmetizarea caroseriei și parțial a interiorului. Totuși la câte troleibuze Ikarus din seria 52XX sunt imobilizate definitiv așteptând casarea, se putea găsi și un geam rabatabil să înlocuie acel plexiglas. Sau se merge pe principiul verificat de ani de zile (ETA nu face cadouri la ETE, depoul x nu dă piese la depoul y pt că n nu-l suportă pe m etc.)
Bd. Bucureștii Noi
5209 - 86 - 23.11.2016 (1).JPG (344.04 KB; downloaded 2624 times)
Bd. Bucureștii Noi
5209 - 86 - 23.11.2016 (2).JPG (454.43 KB; downloaded 2626 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
GPS
Se pare ca si 5245 a avut parte de un tratament asemanator.
Se pare ca si 5245 a avut parte de un tratament asemanator.
IMG_4943.JPG (101.63 KB; downloaded 2400 times)
IMG_4942.JPG (107.44 KB; downloaded 2401 times)
IMG_4941.JPG (96.38 KB; downloaded 2399 times)
IMG_4946.JPG (83.29 KB; downloaded 2398 times)
IMG_4945.JPG (79.36 KB; downloaded 2398 times)
- Robert24
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
GPS
Pe telefon le văd bine, dar mereu cei care le văd pe calculator le văd răsturnate...
Pe telefon le văd bine, dar mereu cei care le văd pe calculator le văd răsturnate...
📖 Pagination options