Forum părinte: Legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)

 

Subiect: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

40 mesaje, 8200 vizualizări.
⚠  Reguli forum
 
Mergi la pagina:  1 2 3
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Radu Marius Garnita
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Radu Marius Garnita

Cea mai mare problema este vegetatia, probabil trebuie sapat adanc pentru a scoate radacinile complet. Traversele oricum ar fi trebuit schimbate, iar sina pare cat de cat in regula acolo (ca nu a fost folosita intensiv). Adica arata mai bine decat cateva bucati folosite pe 301Y in zona macazelor de la pasajul pe sub M300/500/1000.

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Poate mi s-a parut mie... ;)


 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Și cealaltă linie e întreruptă acolo.

 


  • Autor: Radu Marius Garnita
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Radu Marius Garnita

Pozele sunt dintr-o zona in care nu mai exista prinderile aproape deloc, insclusiv cele intre joante, asa ca sina sta aproximativ pe aliniament. Ma mir ca nu s-au furat si de acolo, probabil ca este destul de greu sa le scoti din debleu ...

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

AUTORIZATII DE CONSTRURE 2019

Autorizatie 74/16.09.2019
http://mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2019/74/ac%2074.pdf
Numar înregistrare cerere la registratura MT/ Directie - 34922/10.09.2019
Continutul pe scurt al autorizatiei - Dublarea liniei de cale ferată existentă intre stațiile Mogoșoaia și Balotești
Numar înregistrare autorizatie si data emiterii ei - 34922//16.09.2019
Durata de valabilitate a autorizatiei -  24 luni
Durata de executie - 15 luni

http://www.mt.ro/web14/informatii-de-interes-public/alte-informatii/interes-alte-informatii-autorizatii

 


  • Autor: Junky
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Junky

Spre statia Mogosoaia
IMG_20191010_180951.jpg (1.13 MB; descărcat de 2001 ori)

 


  • Autor: Junky
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Junky

Cam de 2 săptămâni se defrișează in zona pasajului peste DN1
IMG_20191012_171514.jpg (1.62 MB; descărcat de 1992 ori)

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Radu Marius Garnita,
nu ai mai dat nici un semn...

Sa stii ca reportajele tale ne-au placut, si nu ne suparam daca mai faci cateva...

 


  • Autor: Junky
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Junky

Nu au fost făcute de mine.. e prima dată când postez, o să mai revin cu poze legate de dublarea M700. Locuiesc in zona.

 


  • Autor: Radu Marius Garnita
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Radu Marius Garnita

Din pacate pe acolo nu am mai ajuns decat din fuga bicicletei ... fara timp de opriri sau poze.
O sa incerc sa pun cap la cap ceva poze din zona Odai de dinainte de lucrari si sa vad daca ajung altfel pentru poze mai noi.

 


  • Autor: Goldmund
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Goldmund

Nu stiu unde sa pun stirea aceasta, dar cu siguranta ca este de interes public si aici:

"Instanţa opreşte construcţia căii ferate dintre Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni

Construcţia căii ferate dintre Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni a fost oprită printr-o decizie judecătorească, după ce omul de afaceri Ion Ţiriac şi alte companii au mers către instanţă, nemulţumiţi că proiectul le afectează investiţiile din zonă....."

https://adevarul.ro/economie/stiri-econ ... index.html

Eu as comenta stirea asa:
interes national impotriva interesului privat.
Daca CFR ar fi o companie serioasa, cu bani si oameni profesionisti la conducere si in general, majoritatea profesionista, chiar ca nu as avea vreun dubiu daca aceasta companie azi s-ar  bucura de aceasta noua situatie, sau nu...
In plus, pentru un tren suburban, nu este nevoie doar de calea ferata si gari impecabil realizate, dar ....unde sunt comenzile noi pentru trenurile(suburbane!) care vor transporta mii de turisti si oameni de afaceri/zi pana in inima orasului Bucuresti? (macar patru garnituri pentru inceput)
Si cum arata azi Gara de Nord, Doamne! Iar afara te asteapta taxiurile care te duc undeva doar daca vor taximetristii.., seara(incepand cu ora 22!) sunt cu totii in modus "ma retrag..."!

 


  • Autor: Costin
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Costin

Stirea nu se refera la aceasta cale ferata, si a fost  deja publicata la topicul corect.

 


  • Autor: Junky
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Junky

Vedere spre Mogoșoaia.
Poza este făcută de la trecerea la nivel de lângă halta Odăi.
IMG_20191017_102532.jpg (1.27 MB; descărcat de 1773 ori)

 


Mergi la pagina:  1 2 3
 
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1659 utilizatori ai forumului au scris 327078 mesaje în 3918 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare