Forum părinte: Legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)

 

Subiect: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

40 mesaje, 8201 vizualizări.
⚠  Reguli forum
 
Mergi la pagina:  1 2 3
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Unde-i stația asta PO Otopeni ?

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Nu exista PO Otopeni, exista doar PO Aeroport.
Aici: https://goo.gl/maps/Lc2PDWL8sAFEBLFw8
Are si StreetView...

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Scuze de exprimare, greșeala mea.
Vezi că nu se vede imaginea, dar acum e clar, e PO - ul acela de dinainte de stația Balotești ?
Mari amenajări acolo nu se pot face, ( adică nu pot fi cheltuiți bani prea mulți ), n-are a face planul "B" cu viitoarea stație din fața terminalului...
_____________
Edit :
Acum se vede și imaginea.

 


  • Autor: ByOnu
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

abc_XC a scris:
CFR Infrastructura a publicat pe pagina sa de Facebook urmatorul comunicat: https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/2520895264611993
Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti - proiectare şi execuţie

Dublarea liniei de cale ferată între stațiile Mogoșoaia și Balotești reprezintă prima lucrare de dublare a unei linii de cale ferată realizată, după 1989 pe reţeaua feroviară, exclusiv din fonduri de la Bugetul de Stat.

♦ Valoare contract: 50,5 milioane lei
♦ Sursă de finanţare: Bugetul de Stat

♦ Etape contractuale: Proiectare/Execuţie
◘ consolidare şi lărgire terasament
◘ montarea suprastructurii liniei pentru realizarea căii ferate duble
◘ construirea noului Punctul de Oprire Aeroport (PO Aeroport)
◘ reparaţii şi consolidări la 4 podeţe, 3 poduri şi o trecere la nivel
◘ montarea instalaţiilor de semnalizare şi telecomunicatii feroviare pe întreaga distanţă
◘montarea instalaţiilor de energoalimentare pentru PO Aeroport.

♦ Punctul de Oprire Aeroport
◘ construcţie nouă, pe două niveluri (parter şi etaj)
◘ 2 peroane, fiecare în lungime de 150 m şi lătime de 3 m,
◘ scări fixe şi rulante pentru accesul publicului călător
◘ lift pentru accesul persoanelor cu dizabilități

♦ Beneficii: creşterea calităţii serviciilor de transport feroviar, prin:
◘ trenuri cu mers cadenţat pentru transportul de navetă
◘ trenuri cu mers cadenţat pentru transportul de călători spre şi de la Aeroport

♦ Constructor
◘ SC PORR CONSTRUCT SRL
Foto: ilustraţie grafică PO Aeroport


Doar 3m peroanele? :roll:

 


  • Autor: Robert
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Știri și articole din presă Robert

Pentru ce viteza este reabilitatea calea de rulare?

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Știri și articole din presă TibiV

@Radu Marius Garnita

Felicitari si multumiri!
Excelente pozele...
:bere:

LE
Parerea mea este ca merita sa pui si pozele de la PO Aeroport si de la Mogosoaia...

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Știri și articole din presă TibiV

Radu Marius Garnita a scris:
Poze de astazi de la lucrarile de pe 301K, 301L si 301Y.
Am pus si o harta cu locatiile aproximative de unde s-au facut pozele.


Maestre, jos palaria!
Sfat: nu te sfii sa postezi TOATE pozele - desigur, daca nu iti consuma prea mult timp...

Si sa nu superi: te-am ”dat in vileag” si la benzinari... Cu citarea sursei, evident.
”Te gasesti” si aici: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=504.msg241339#msg241339

Desigur, daca NU esti de acord atunci nu voi mai prelua pozele tale si la ei... Dar am fost prea entuziasmat de ele...
:apa plata:  in loc de  :bere: , ca nu produce burta... ;)

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Legătura feroviară existentă Gara De Nord - Aeroport Oto cris_m

punmeister a scris:
Din ce vad doar Porr a depus oferta, poate se misca repede cu atribuirea contractului.

Degeaba ca tot nu o sa termine intr-un termen rezonabil lucrarea...

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Comentariu pe baza articolului de aici.
Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti

Înseamnă că CFR se gândește și la o nouă stație Cf de la T 2 a  aeroportului, din zona pistei 26 ( R + L )
...inclusiv modernizarea Punctului de Oprire Aeroport.

Asta NU înțeleg. Dacă se construiește noua gară de la actualul terminal ( de sosiri ) a aeroportului, la ce mai trebuie respectiva modernizare ?

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Pentru Euro, maretul campionat de fotbal....

Noua gară de la actualul terminal ( de sosiri ) a aeroportului face parte din proiectul noului racord.
Iar ofertele depuse la licitatie sunt inca in evaluare:
punmeister a scris:
Da, ofertele sunt in evaluare tehnica, termenul limita fiind15 iulie ora 15:00.

Fa socoteala cat timp este din 15 iulie 2019 pana la Euro 2020 (asta presupunand ca si semneaza contractul in 15 iulie si se da si ordinul de incepere... Care ordin oricum ar fi inutil cat timp nu s-au apucat de exproprieri...)
Vezi care sunt riscurile (aproape certitudini) ca noul racord (si noua gara suspendata la T1 OTP) sa NU fie gata pana la Euro 2020...
Si se pare ca, macar o data in viata, cineva din CFR/MT a gandit si a decis sa nu puna toata ouale intr-un singur cos.

Modernizarea PO Aeroport este solutia de avarie / planul B / back-up pentru esecul noului racord. Spune-i cum vrei...
Dar probabil vom face un nou racord de aproape 100 milioane de euro care nu va fi gata la timp pentru Euro 2020, si care din 2030 va fi complet inutil, caci toata activitatea operationala a OTP se va muta pe viitorul T2...

 


  • Autor: punmeister
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

Partea proasta aici este ca au de evaluat trei oferte (Mapa Insaat, Porr si Arcada + DB), deci se vor alege sigur cu doua contestatii.

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Peronul PO Aeroport este construit partial pe un pasaj, daca vor sa dubleze Mogosoaia - Balotesti atunci trebuie neaparat sa-l demoleze, tara lu' Carpeala Voda.

 


  • Autor: ByOnu
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Linia asta si are alta buba in afara de prea multa vegetatie... (301K?)
Radu Marius Garnita a scris:



 


Mergi la pagina:  1 2 3
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1659 utilizatori ai forumului au scris 327078 mesaje în 3918 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare