Forum părinte: Legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)

 

Subiect: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

40 mesaje, 8153 vizualizări.
⚠  Reguli forum
 
Mergi la pagina:  1 2 3
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: punmeister
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

TibiV a scris:
Deocamdata pe ”firul scurt”, inca nu am link ”oficial”...

COMUNICAT DE PRESĂ

CFR SA a desemnat firma câştigătoare a licitaţiei “Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti”

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat societatea SC PORR CONSTRUCT SRL câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti (proiectare şi execuţie),oferta financiară depusă fiind de 50.493.829,66 lei fără TVA.

Durata contractului (proiectare şi execuţie) este de 17 luni, iar sursa de finanţare, pentru realizarea obiectivului Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti, va fi asigurată din fonduri de investiţii de la Bugetul de Stat.

Contractul prevede lucrări de infrastructură şi suprastructură feroviară pe întreaga distanţă, inclusiv modernizarea Punctului de Oprire Aeroport.

Semnarea contractului între cele două părţi este condiţionată de aprobarea bugetului pe 2019, conform clauzei suspensive menţionată în Anunţul de Participare nr. CN1005560/23.10.2018.

Menţionăm faptul că lucrările pentru Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti sunt incluse în proiectul Modernizarea liniei Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, în cadrul căruia CFR SA a lansat în data de 12.02.2019 şi licitaţia publică pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţieFaza I - Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroportul Internațional Henri Coandă București.

LE
Link oficial: http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/4687-25-februarie-2019-cfr-sa-a-desemnat-firma-castigatoare-a-licitatiei-dublarea-liniei-de-cale-ferata-intre-statiile-mogosoaia-si-balotesti


Din ce vad doar Porr a depus oferta, poate se misca repede cu atribuirea contractului...

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Legătura feroviară existentă Gara De Nord - Aeroport Oto andrei11

viewtopic.php?f=400&t=4591&p=307060#p300590
viewtopic.php?f=400&t=4591&p=307060#p307060
17,4 milioane lei pentru servicii de proiectare.
2 luni pentru proiectare

Mișto !  :shock:
Lasă-i încolo de cei 17 milioane, dar cum le-a rezultat cele  400 de mii ?
Și dacă NU termină în vara lui 20-20 începem cu  penalizările ?
Cine mai crede că trenurile vor circula în 20-20 cred că trebuie să-l catalogăm ca un mare naiv...
Apropo, nu s-a mai găsit un milion - două acolo să repare și ei fundațiile la macazele din GdN - Gr A ?

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Un benzinar a observat ceva interesant, si s-a iscat o discutie...
LittleWanderer a scris:
Salutare,
Nu stiu daca are legatura cu reabilitarea caii ferate, dar am vazut ceva lucrari, de o bucata de vreme, la calea ferata in zona Chitila (inspre Mogosoaia-Aeroport):




(poza lui este imensa, daca o deschideti separat se vad bine toate imaginile...)
TibiV a scris:
Are mare legatura..
Uite imaginea din StreetView:



Este racordul dinspre M700 care subtraverseaza pachetul M1000 si pleaca spre Gara de Nord.
Fata de poza StreetView, in pozele tale se vede ca au scos sinele si traversele si lucreaza la refacerea prismei de piatra sparta.
Deci e de bine...

adrian rosca a scris:
Este vorba de Reparatie linie 301Y Post Rudeni– Post Colentina km 0 + 000–1+220, linia 301L Post Giulesti – Post Colentina km 9 + 000–km 9 + 276 si linia 301 K Colentina – Mogosoaia km 1+800-4+900, lucrare atribuita catre Wiebe Romania la data de 29 ianuarie.

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Stii care este linia despre care este vorba in harta de mai jos?...


 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

4-2-2019 11-17-33 PM.jpg (183.06 KB; descărcat de 2923 ori)
Lăsând la o parte neprofesionalismul celui care a făcut harta, acolo nu e niciun tunel, sunt numai poduri. Bine că începem să confundăm podurile cu tuneluri !

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Ai tu o problema cu ”neprofesionalismul”...
Aia este o harta OpenRailwayMap.
Profesionala/profesionista sau nu, este destul de exacta.

Si harta aia spune ca bucatica de CF despre care ne contrazicem este totusi parte a liniei Otopeni- Gara de Nord.

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

1) Eu când văd la <<Legendă >> tunel acolo asta denotă neprofesionalism. Știu și unde este "tunelul", așa îi spune  și în jargon, intersecția liniei care vine de la Băneasa cu M 700. Da nu e tunel, e pod.
2) N-am fost  niciodată de câte ori am trecut cu trenul pe acolo ( aproximativ de 500 - cinci sute - de ori ) pe linia de legătură, numai "pe la tunel" [sâc].
3) Mă îndoiesc că și acum se trece pe altundeva decât pe la "tunel". Dar poate mă înșel, s-or fi mai schimbat rutele.
4) Da, linia poți spune că face parte din tronsonul GdN - Otopeni, dar cred că faci o confuzie, Gara Otopeni nu prea are legătură nici cu Otopeniul  și categoric nu cu aeroportul.  ;)  Da știu eu ce ai vrut să spui, Gara de Nord - viitoarea stație Aeroportul Otopeni.
5) În Gara Otopeni am fost de nenumărate ori, am lucrat la Ștefăneștii de  Jos 17 ( șaptespezece ) ani, ne mai veneau acolo din greșeală vagoane de azotat / anvelope / mașini agricole.
6) N-ai precizat, am punctat bine de unde a fost făcută fotografia ?
4-2-2019 11-17-33 PM.jpg (55.11 KB; descărcat de 3183 ori)

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Da, ai punctat bine unde au fost facute fotografiile.
Fotografii care au fostfacute ”in rafala”, doar spre dreapta.
Deci ce ai marcat tu pe harta ”Linia asta a fost fotografiata (e in prim plan) si nu linia de interes” este gresit de doua ori:
- linia aia NU a fost fotografiata
- linia in lucru este de maxim interes daca se dubleaza M700 pana la Odaile (sau in zona, ca nici naiba nu mai stie ce vor sa faca...) Nu poti sa faci naveta din asta pe o linie simpla, ai nevoie de linie dubla.
 Asta daca vor sa faca naveta CF GdN-Otopeni (cadentat, un tren la cel mult 30 de minute) pentru ca atunci au nevoie si de firul 2 - inca inexistent.

Plansa ta arata de fapt asa:


 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

E fix așa cum am notat eu, știu liniile alea pe de rost...
po.jpg (184.01 KB; descărcat de 3177 ori)

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Pai de cuvantul tunel in harta OpenRailwayMap ne impiedicam noi?...
Aia pot sa scrie si SkyScrapperUnderWay...

Ca e tunel, ca e pasaj, ca e viaduct - tot aia pentru utilizator.
Important este ca traseele sunt corecte pe hartile lor.

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Sunt pasaje pentru ca sunt intre cai de circulatie, podurile sunt peste ape.

Foarte interesanta lucrarea, trebuie vazut cum se continua fata de macazul din partea cealalta a pasajului cu Soseaua Chitila, daca este pe firul spre triajul de marfa atunci va fi folosita de catre marfare, daca este pe firul spre Halta Bucuresti Triaj atunci va fi folosita de trenurile de calatori.

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Știri și articole din presă TibiV

abc_XC a scris:
Cei de la CFR Infrastructura au postat un nou comunicat despre lucrari pentru redeschiderea circulatiei feroviare in zona Post Rudeni -Post Colentina si Colentina -Mogosoaia. Cred ca este vorba de linia aceasta, care a fost candva si electrificata, stalpii ramanand pe margine.
https://www.google.com/maps/@44.49808,25.9976116,3a,47.1y,43.74h,87.36t/data=!3m6!1e1!3m4!1sD9yWLqzhXZoCQpYBz0LM6w!2e0!7i13312!8i6656

Fix aia este linia....
La benzinari, frunzaverde a marcat sectiunile respective:
frunzaverde a scris:
Vezi aici:




Interesant ca cei de la CFR Infra nu spun o vorba despre electrificare, desi in poze se vad stalpi pe o mare parte din traseu...

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Știri și articole din presă shoppy

Linia aceia a fost electrificata si folosita la traficul de marfa pe traseul Chiajna / Bucuresti Triaj - Mogosoaia - Otopeni - Voluntari (centura de nord) - Pasarea - Constanta, cat timp nu se face linia PO Bucuresti Triaj - Post Colentina nu ne ajuta cu nimic la traficul de calatori spre Aeroport.

 


  • Autor: WT_fan06
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului WT_fan06

Întrebare - dacă intră planul B în acțiune (cel cu stația la PO Aeroport), presupusa viitoare stație din fața terminalului se mai construiește sau nu?

 


 
Mergi la pagina:  1 2 3
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1656 utilizatori ai forumului au scris 326558 mesaje în 3913 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare