Parent forum: Istoria transportului în comun din București

 

Topic: Discuții diverse despre istoria transportului public din Buc

214 posts, 34343 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 16
 
 

📖 Pagination options
  • Author: 1689
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse 1689

Suspensia la IK 4 nu era pe arcuri, ci pe foi de arc.
Intr-adevar, si eu am remarcat acel pufait prelungit, caracteristic DAC-urilor 117E si asta mai ales in stationare.
Probabil avea de-a face cu faptul ca - spre deosebire de autobuze- compresorul functiona permanent ?

 


  • Author: Victor92
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 Victor92

Pe vremuri era 305-ul care mergea paralel cu linia 41 din Dr. Taberei pana la Ciurel.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 orex

Linia 305 a circulat, din 1981 pana in 1989, intre V. Oltului - Piata Scanteii (actuala Piata Presei Libere), pe actualul traseu al lui 41, de la Tricodava incolo, cam ca un ”642”, din prezent, dar cu capat la PPL.

 


  • Author: Victor92
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 Victor92

A circulat intr-o perioada parca pana la Gara de Nord - Via Linia 41, Dambovita (Semanatoarea).

 


  • Author: rosetti61
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 rosetti61

Linia 305 a circulat peste podul Grant pana in noiembrie 1986 cand este desfiintata din cauza lucrarilor la Pasajul Lujerului. Apare pe noul traseul Platforma Ghencea-Gara de Nord via Ho si Min in 1989, mutata apoi dupa 1990 prin Virtutii. Desfiintata dupa 2000.

 


  • Author: messe
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 messe

Si dupa desfiintarea liniei 305 a ramas linia 306, intre Apusului si Piata Scinteii(am folosit scrierea din vremea respectiva) pana la darea in folosinta a liniei 41 pe traseul actual.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Sisteme de informare in statii andrei11

În București s-a taxat pe distanță. E vorba de tramvaie, trolee, autobuze. Nu de metrou.  :D
N-am amintit anomalia de la Unirii de la metrou, a durat destul de  puțin, vreo 3 luni, nu mai mult. Aia nu se pune.

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Sisteme de informare in statii subway guru

Pe distanta nu s-a taxat niciodata niciunde in capitala, n-o mai intoarce ca la Ploiesti...
Si nici nu vad ce mari probleme ar fi sa-I spui bucurestenului <te costa doar atat per km spre deosebire de pirat-taxi>...

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Sisteme de informare in statii andrei11

La tramvaie era 30 / 40 bani la clasa I  și 25 / 35 bani la clasa a II a, funcție de distanță.
La trolee și autobuze nu mai știu, dar erau pe 3 lungimi diferite.
tramvaiul era cel mai ieftin apoi troleul și cel mai scump era autobuzul.
Mă mir că nu le mai știi, le-am  prins eu, tu ești mai în vârstă decât mine...

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Sisteme de informare in statii subway guru

Erau pe linii si pe clasa unu-doi nu pe distanta efectiva, exact cum e si acum la STB, doar ca au disparut clasele...mai tanar ca mine fiind ma si mir cum de te-a lasat memoria atat de timpuriu...

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Sisteme de informare in statii andrei11

Te înșeli, pe distanța Dorobanți - Iancului tramvaiul era 30 respectiv 25 de bani.
Dacă te duceai Dorobanți - Vatra Luminoasă era 40 respectiv 35 de bani. Noi stăteam la Iancului, bunicii la Dorobanți colț cu Ștefan cel Mare.
______________
Cred că excepție făcea tramvaiul 26 ( circular ) și autobuzul 33 ( tot circular ) care aveau tarife unice.
La trolee / autobuze era fix la fel, dar nu  mai țin bine minte tarifele. Dar erau pe 3 distanțe.
Clasele la tramvaie s-au desființat odată cu introducerea V3A - urilor.
Troleul (84) de la Școala Iancului la Universitate avea un tarif, de la Școala Iancului la Valea Ialomiței avea alt tarif. La Valea Ialomiței aveam meditații la română pe vremea aceea.
Poate ne ajută rosetti.
Reperul e Iancului că pe aici am stat practic toată viața.
:bere:  :bere:  :bere:

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Sisteme de informare in statii subway guru

Copil fiind mergeam cu autobuzul 31 pe probabil cea mai lunga linie a acelei vremi, aproape cap-cap si avea tarif unic <normal>...50bani sau cam asa ceva, chiar si daca luai Chaussonul si nu Tatrele comuniste (sau Skode, tot un dreaq).
Iar in materie de tramvai am stat ani si ani de zile pe Bonaparte Pintile de Hunedoara si toate liniile aveau acelasi tarif, diferentiat cu zece bani intre intaia si a doua, 25-35bani calatoria inclusiv la 26.
Dar eu vorbeam aici despre sisteme de taxare high-tech si tu ma/ne tarasti inapoi in preistorie...si nu-i a buna!

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Sisteme de informare in statii TibiV

andrei11 wrote:
La trolee / autobuze era fix la fel, dar nu  mai țin bine minte tarifele. Dar erau pe 3 distanțe.

In anii '70: 50 de bani, 65 de bani si 1 leu

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse andrei11

Mulțumesc TibiV. Tariful troleului era între tramvai și autobuz și era tot pe trei categorii de distanță.
Și biletele  aveau culoare diferită, biletele la tramvai erau roșii, la troleu verzi și la autobuzealbastre.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 16
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului în comun din București  • 
Choose destination

Since , our 1793 forum members have written 350309 posts in 4187 topics and 426 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use