De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Să mai şi râdem...

1581 posts, 371225 views
 
Go to page:  1  ... 101 102 103 104 105 106 107  ... 113
 
 

📖 Pagination options
Re: Să mai şi râdem... ByOnu

am ras
Screenshot_20230106-002444_YouTube.jpg (584.16 KB; downloaded 1696 times)

 


Re: Să mai şi râdem... shoppy

Avem si pe romaneste:
- zborul nu-i preiculos, prabusitul e periculos
- nu cazutul iti face rau, ci oprirea brusca de la sfarsit

 


Re: Să mai şi râdem... shoppy

Mircea Geoana: "Locomotiva va merge intotdeauna mai repede decat ultimul vagon"...
Asta nu a fost si ministru la transporturi?

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Să mai şi râdem... Utilizator anonim 2

O fi tot ala care, intrucit statistic pericolul deraierii e maxim la ultimul vagon, a propus sa il desfiinteze.

 


Re: Să mai şi râdem... ByOnu

shoppy wrote here:
Mircea Geoana: "Locomotiva va merge intotdeauna mai repede decat ultimul vagon"...
Asta nu a fost si ministru la transporturi?


Radem, glumim, dar pentru o secunda-doua, la pornirea de pe loc, in timp ce locomotiva accelereaza, ultimul vagon inca sta, pana ce se tensioneaza toate cuplele dintre vagoane.

:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

 


Re: Să mai şi râdem... subway guru

Dar cand trenul opreste e fix invers!
:rofl:

 


Re: Să mai şi râdem... ByOnu

xD ..
20230119_100648.jpg (57.92 KB; downloaded 1492 times)

 


Re: Să mai şi râdem... ByOnu

A flag map of Europe but each flag is determined on which country they share the longest border with.
20230121_003644.jpg (157.84 KB; downloaded 1436 times)

 


Re: Să mai şi râdem... BIGRED1984

Decizie fără precedent luată de Guvernul României. Inteligența Artificială cunoscută sub numele de ChatGPT a fost blocată în țara noastră, după ce s-a descoperit că oferea studii de fezabilitate gratuite, oricui le cerea. Acest lucru a fost considerat periculos de către guvernanți, care spun că ChatGPT interferează cu piața locală de studii de fezabilitate.[...]
https://www.timesnewroman.ro/it-stiinta/chatgpt-a-fost-blocat-in-romania-ca-face-studii-de-fezabilitate-gratis/

 


Re: Să mai şi râdem... andrei11

....
330844605_448953344038802_1595672893273650541_n.jpg (61.43 KB; downloaded 1276 times)

 


Re: Să mai şi râdem... Dristorul Nr.3

S-a scumpit lichidul de parbriz.....

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Să mai şi râdem... Utilizator anonim 2

Il mai tineti minte pe celebrul Dan Matei Agathon, fost ministru al turismului? Era mare tam tam cu o porcarie numita Dracula Park ce ar fi trebuit construita ca mare atractie turistica (si sifonare de bani) linga Sighisoara. Aparuse in Catavencu urmatoarea formulare: "Dan Matei Agathon: noi, urmasii lui Dracula, sintem primii la supt singe"...

Mai erau si citeva semnaturi amuzante ale unor articole, cum ar fi "Platon si Aristotel care dau cu soia prin mezel" sau "Platon si Aristotel, actionari la Ghimbav-Bell".

Ce pacat ca nu am pastrat revistele respective.

 


Re: Să mai şi râdem... ByOnu

.....
20230217_164452.jpg (69.03 KB; downloaded 1121 times)

 


Re: Să mai şi râdem... ByOnu

........

În contextul modernizării liniei 5 intersecția Șoseaua Ștefan cel Mare X Strada Barbu Văcărescu X Strada Dinu Vintilă trebuie lărgită transformând-o într-o girație Șoseaua Ștefan cel Mare X Strada Dinu Vintilă X Strada Barbu Văcărescu X Strada Tunari și reconfigurând stația de metrou Ștefan cel Mare îmbogățind-o în căi de acces în subteran în vederea eliminării mai multor treceri pentru pietoni prin construirea unor subtraversări pietonale.Doamne ferește de-o urgență la una din adresele tronsonului dintre Strada Dogarilor și Strada Paul Greceanu al Străzii Tunari ambulanțierii,pompierii și polițiștii nu au unde să tragă pe dreapta ca lumea întrucât linia de tramvai are maxim o bandă auto pe un sens și maxim una pe celălalt nici alea prea generoase pentru condus autospeciale pentru incendii, autogunoiere sau autobuze și benzile de lângă trotuare și trotuarele sunt ocupate de mașini,intervenția acestora presupunând blocarea circulației tramvaielor. Strada Tunari trebuie transformată astfel într-o linie de tramvai cu 4 benzi auto 2+2 expropriind imobilele alăturate pentru separarea circulației tramvaielor de traficul auto și facilitarea intervențiilor de urgență.Generalizând Strada Alexandru Șerbănescu,Strada Barbu Văcărescu,Strada Tunari,Strada Alecu Russo și tronsonul dintre Strada Icoanei și Strada Viitorului al Bulevardului Dacia trebuie transformate într-o linie de tramvai cu 4 benzi auto 2+2 pentru separarea circulației tramvaielor de traficul auto și facilitarea intervențiilor de urgență.Cât privește cartierul Titulescu Felix infrastructura rutieră a acestuia a rămas la anii 1970-1980 cu sute de apartamente dar cu configurații șerpuite și îngâtuite pentru condus autospeciale pentru incendii,autogunoiere sau autobuze,nici în prezent neexistând nicio intenție în direcția asta la capitolul exproprieri și lărgiri. Doamne ferește de-o urgență la una din adresele tronsonului dintre Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Constantin Caracaș al Străzii Iacob Felix ambulanțierii,pompierii și polițiștii nu au unde să tragă pe dreapta ca lumea întrucât linia de tramvai are 0 benzi auto și trotuarul e ocupat de mașini,intervenția acestora presupunând blocarea circulației tramvaielor.Să circule și tramvaie Astra prin intersecția Șoseaua Nicolae Titulescu X Strada Iacob Felix în actuala configurație s-ar amplifica blocsjele dintre mașini și tramvaie generate din start de linia de tramvai cu 0 benzi auto dintre Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Constantin Caracaș obstrucționând intervențiile de urgență și determinând prin însumarea claxoanelor,a soneriilor tramvaielor și a semnalelor acustice o poluare fonică asurzitoare.Cât privește labirintul derivat din Strada Iacob Felix,Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Veronica Micle Doamne fereștede un incendiu la blocul M4 conform sensurilor unice instituite pompierii sunt nevoiți să șerpuiască din Șoseaua Nicolae Titulescu cu autoutilitara cu scară de-a latul blocurilor 12,11B și 11A lipite în L și de-a lungul blocurilor B1,A1 și M4 lipite în zigzag făcând slalom printre pietoni și mașinile staționate între blocurile îndesate haotic din anii 1970-1980,riscând să se blocheze cu astea în special în strâmtoarea dintre grupurile de blocuri menționate și în curbe la 90 grd și punând în dificultate în special persoanele cu dizabilități și posesorii de cărucioare pentru copii întrucât intervalul dintre mastodontul Premium Plaza,blocurile B1,A1 și M4 lipite în zigzag și blocurile 12,11B și 11A lipite în L e insuficient pentru construit un carosabil pe care conducerea unei autogunoiere sau a unei autospeciale pentru incendii să fie cât mai lejeră și două trotuare,unul de-a lungul scărilor blocurilor B1,A1 și M4 lipite înzigzag și un al doilea de-a lungul scărilor blocului 12,pe care pietonii să poată ieși din astea cu cărucioare pentru copii fără grija mașinilor deși blocurile nominalizate însumează sute de apartamente.O zonă cu sute de apartamente ce combină la grămadă circulația tramvaielor și a mașinilor cu traficul pietonal înghesuindu-l între stâlpii electrici,mașinile staționate și gardurile și imobilele alăturate punând în dificultate în special persoanele cu dizabilități și posesorii de cărucioare pentru copii.O zonă cu sute de apartamente în care trotuarele și lărgimea sunt un lux pentru condus vehicule împinse sau trase cu mâna.O zonă a formelor fără fond.Imobilele dezafectate și furnalul din curtea Spitalului Filantropia ocupă terenul degeaba din 1988 poluând vizual.Modernizarea liniei de tramvai de pe Bulevardul Ion Mihalache trebuie coroborată cu reconfigurarea zonei Pasajului Victoriei transformând Piața Victoriei într-o intersecție cu maxim 5 ramificații rutiere,mai multe căi de acces în subteranul stației de metrou omonime și mai multe subtraversări pietonale prin prisma acesteia în vederea eliminării mai multor treceri pentru pietoni semaforizate într-o etapă sau două ce îngrămădesc pietoni,bicicliști și electrotrotinetiști la stopurile pietonale cu temporizare sporită făcându-i să piardă enorm de mult timp la traversat intersecția asta cu 10 ramificații rutiere și Strada Iacob Felix într-o linie de tramvai cu 4 benzi auto 2+2 expropriind blocurile M4,A1 și B1 lipite în zigzag,mastodontul Premium Plaza,blocurile 20 și 21A lipite în L etc și demolând imobilele dezafectate și furnalul din curtea Spitalului Filantropia pentru separarea circulației tramvaielor de traficul auto și facilitarea intervențiilor de urgență.Ar deveni și cartierul Titulescu Felix mai aerisit în imobile și mașini,mai generos pentru transport public de suprafață,intervenții de urgență și salubritate și mai prietenos cu persoanele cu dizabilități și posesorii de cărucioare pentru copii.Generalizând,infrastructura pentru tramvaie a capitalei trebuie dezvoltată la una 100% cu 4 benzi auto 2+2 pentru separarea circulației tramvaielor de traficul auto și facilitarea intervențiilor de urgență.

 


Go to page:  1  ... 101 102 103 104 105 106 107  ... 113
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421155 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use