Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Știri și discuții dinaintea demarării proiectului

348 posts, 88143 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 25
 
 

📖 Pagination options
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni abc_XC

Daca pe forum subiectul starneste atatea controverse, e foarte posibil ca urmatorul ministru sa nu fie multumit de actualele solutii si sa ceara un nou studiu pentru identificarea variantei optime. Cel putin astea sunt asteptarile mele (observati schimbarea de proiect si viziune dintre mandatele lui Costescu si Buse, initial se dorea utilizarea actualului pod peste DN1, acum se face pasaj subteran). Iar problema din 2020 cred ca se va rezolva cu cateva zeci de autobuze, avand in vedere balbaiala actuala.

Totodata, vin cu o rugaminte pentru domnul andrei11, daca doreste sa dezvolte ideea " cu un 21 / 32 destepte se rezolva problema Rahovei / Colentinei in prima etapa. Si in etapa a II -a si in etapa a III a". Evident in topicul potrivit.

 



Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

abc_XC raspunsul la nelamurirea ta l-am scis la << Discutii diverse >>
viewtopic.php?f=20&t=3166&p=222459#p222459

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

abc_XC wrote:
Daca pe forum subiectul starneste atatea controverse, e foarte posibil ca urmatorul ministru sa nu fie multumit de actualele solutii si sa ceara un nou studiu pentru identificarea variantei optime. Cel putin astea sunt asteptarile mele (observati schimbarea de proiect si viziune dintre mandatele lui Costescu si Buse, initial se dorea utilizarea actualului pod peste DN1, acum se face pasaj subteran). Iar problema din 2020 cred ca se va rezolva cu cateva zeci de autobuze, avand in vedere balbaiala actuala.

Pai n-ai inteles ca NU AU NICIUN proiect, au doar idei 'cretze'???
:popa:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni sab

Daca prin proiect intelegi un proiect tehnic detaliat, s-ar putea sa ai dreptate si sa nu existe acum. Dar prin proiect se poate intelege si ideea de a folosi calea ferata existenta, modernizarea ei si aducerea pana in zona aeroportului.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

N-ar fi mai util sa vorbim pe documente???
Roaga-l pe Adrian Rosca sa reproduca anuntul abia urcat pe SEAP...si te vei lamuri cam cum sta treaba...
:bere:

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni abc_XC

Eu am zis "studiu", si se pare ca exista ceva, deoarece acum il revizuiesc, nu am pomenit nimic de proiect tehnic sau alte planuri complexe. Dar sa revenim la documente, ca e cel mai bine sa ramanem ancorati in realitate:http://www.licitatia.ro/revizuirea-studiului-de-fezabilitate-pentru-modernizarea-liniei-de-cale-ferata-bucuresti-nord--aeroport-international-henri-coanda-bucuresti-2004712-restricted.html?
Revizuirea Studiului de Fezabilitate pentru modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Aeroport International Henri Coanda
Data licitatiei     30.12.2016
Data limita     05.12.2016
ID:     2004712
Data publicarii:     28.10.2016
Valoare estimata: 1,080,000 RON
Revizuirea Studiului de Fezabilitate se va realiza in conformitate cu cadrul legislativ si de reglementare in vigoare, pentru a prezenta cea mai buna alternativa privind realizarea legaturii dintre statia c.f. Bucuresti Nord si AIHCB, pentru respectarea conformitatii standardelor impuse pentru Coridoarele Europene si Coridoarele TEN-T si asigurarea specificatiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul Romaniei.
CLAUZA SUSPENSIVA: Procedura de atribuire este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca semnarea contractului de prestari servicii se va face numai dupa asigurarea sursei de finantare.

Am scris cu rosu partea cea mai interesanta.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

Pai daca nu ma inseala memoria (si nu e cazul) v-am spus ca exista un SF 'antic si expirat', autor Consis...
Si da, e buna sublinierea in rosu, finantare cucu-bau...
:twisted:
Cum ziceau tinerii frumosi si destepti?
...incompetenta si minciuna ucide...orice idee si orice proiect?
:popa:
P.S.
Din pacate acolo e doar un rezumat al anuntului...asa ca il asteptam pe Adrian Rosca sa ne informeze cu anuntul complet!
:bere:

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni Adrian Rosca

CFR a lansat licitatia pentru "Revizuirea Studiului de Fezabilitate pentru modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Aeroport International Henri Coanda Bucuresti".

Valoare estimata: 1,080,000.00 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 05.12.2016

Ar fi bine sa termine intai podul ala de la Mogosoaia. Lucrarile merg foaaarte incet.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

Si anuntul complet?...ca eu nu am cum sa-l pun acum, ci abia luni...chiar nu mai are nimeni dintre noi acces direct la SEAP???
:bere:

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni Robert24

Daca nu-l pune nimeni pana ajung eu acasa, o sa il pun la noapte.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni Adrian Rosca

SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)      DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  010873 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Achizitii Publice - Serviciul Achizitii Publice Servicii si Produse , Tel.  +40 213192433 , In atentia:  dnei Manea Daniela , Email:  daniela.manea@cfr.ro , Fax:  +40 213192433 , Adresa internet (URL):  http://www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului:  http://www.e-licitatie.ro
ADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
CAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE (INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC) POT FI OBTINUTE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
OFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2)      TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA (ACTIVITATILE PRINCIPALE)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)      DESCRIERE
II.1.1)      Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revizuirea Studiului de Fezabilitate pentru modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Aeroport International Henri Coanda Bucuresti
II.1.2)      Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
Locul principal de prestare: Linia de cale ferata Bucuresti Nord -Aeroport Otopeni
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3)      Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4)      Informatii privind acordul-cadru
II.1.5)      Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Revizuirea Studiului de Fezabilitate se va realiza in conformitate cu cadrul legislativ si de reglementare in vigoare, pentru a prezenta cea mai buna alternativa privind realizarea legaturii dintre statia c.f. Bucuresti Nord si AIHCB, pentru respectarea conformitatii standardelor impuse pentru Coridoarele Europene si Coridoarele TEN-T si asigurarea specificatiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul Romaniei.
CLAUZA SUSPENSIVA: Procedura de atribuire este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca semnarea contractului de prestari servicii se va face numai dupa asigurarea sursei de finantare.
II.1.6)      Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7)      Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8)      Impartire in loturi
Nu
II.1.9)      Vor fi acceptate variante
Nu
II.2)      CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU
II.2.1)      Cantitatea totala sau domeniul
Revizuirea Studiului de Fezabilitate se va realiza in conformitate cu cadrul legislativ si de reglementare in vigoare, pentru a prezenta cea mai buna alternativa privind realizarea legaturii dintre statia c.f. Bucuresti Nord si AIHCB, pentru respectarea conformitatii standardelor impuse pentru Coridoarele Europene si Coridoarele TEN-T si asigurarea specificatiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul Romaniei.
Valoarea estimata fara TVA: 1,080,000 RON
II.2.2)      Optiuni
Nu
II.3)      DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE
9  luni incepand de la data atribuirii contractului
SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)      CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT
III.1.1)      Depozite valorice şi garantii solicitate
Valoarea garantie de participare 20.500 lei, fara TVA; Garantia de participare este irevocabila in lei sau echivalent leu/valuta la cursul stabilit de BNR aferent zilei publicarii anuntului de participae, valabila pe toata perioada valabilitatii ofertelor, constituita prin: - virament bancar-OP - orice alt Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conditiile legii. ENTITATEA CONTRACTANTA are dreptul de a retine garantia, atunci cand: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contractului c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. Restituirea GP se realizeaza potriv art.44 din HG 394/2016, in baza cererii scrise. In cazul depunerii de oferte in cadrul unei asocieri de operatori economici GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. 10 % din Valoarea Contractului (fara TVA). Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii Contractului si va fi emisa de catre o banca/societate de asigurari din Romania, acceptata de Beneficiar. In cazul in care Garantia de buna Executie este emisa de catre societate de asigurari, Garantia de buna Executie va fi insotita de o scrisoare in original din partea reasiguratorului prin care acesta se obliga ca, in cazul in care societatii de asigurare i se retrage autorizatia de functionare, reasiguratorul va prelua Garantia de buna Executie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si neconditionata pe toata durata de valabilitate a acesteia. Garantia de buna executie trebuie sa prevada ca plata garantiei se va efectua la prima cerere a Beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa Prestatorului, in termenul mentionat in cerere, fara nici o alta formalitate suplimentara din partea Beneficiarului. -    Beneficiarul are obligatia de a elibera/ restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre Prestator a tuturor obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2)      Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii „Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Aeroport Henri Coanda” este propus pentru finantare din Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.
III.1.3)      Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 66. din Legea privind achizitiile sectoriale nr 99/2016; Asociere conform art. 39. din Legea privind concesiunile de lucrari si concesiunile de servicii nr 100/2016.
III.1.4)      Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2)      CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1)      Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art.177, 178, 180 din Legea nr.99/2016. Se va prezenta DUAE - conform art.202 alin.1 din Legea 99/2016.
Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art.73 din Legea nr.99/2016 (se va completa o declaratie pe proprie raspundere in acest sens pe care o va prezenta odata cu depunerea DUAE).
Pentru indeplinirea obligatiilor prevazute la art.73 din Legea nr. 99/2016, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul entitatii contractante, ce au legatura cu procedura de atribuire mai sus mentionat sunt:
CHIPER Marian Marius, MOLDOVAN Macarie Alexandru, BAICU Sorina, SCURTU Viorel, BLEOTU Iulian-Danut, IRIMES Luca Macedon, CRETU Corneliu, DUMITRESCU Manuela Daniela, MIHAILEANU Monica Maria, STROE Ion-Claudiu, MELINTE Ionut, MIHAILA Costinela, MANEA Daniela, BADEA Manuela, BALA Lavinia, HROPACIOV Lorena Petruta, FIERARU Doinita, MUNTEANU Raluca, VLADESCU Viorica, STANESCU Bogdan, DOROBANTU Stefania, BOSCO Mihnea, PERJU Anca, COMAN Mariana, ZUBCOV Eugen, DRAGOMIRESCU Bianca, ARHIRE Madalina, PREDA Georgiana, PETRESCU Violeta Elena, BUHOLT Mariana, BIOLAN Constantin, PERJU Anca; Tudor - Serban Viorica Silvia, Marin Valentin.
Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor.
Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente sunt:
a) certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.), la momentul prezentarii;
b) cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv;
c) dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 179 alin. (2), art. 180 alin. (2), art. 184 din Legea 99/2016 privind achizitiile publice;
d) Alte documente edificatoare, dupa caz. Cerinta nr. 1
Forma de inregistrare. Obiectul de activitate
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.
Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data prezentarii. In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta certificatul constatator.
Pentru persoane juridice straine.
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentul se va prezenta insotit de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
In cazul ofertelor comune (asocierii): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa DUAE, urmand ca documentele justificative sa fie solicitate de catre Autoritatea Contractanta la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc.
Document suport DUAE :
-    Certificatul constatator emis de ONRC de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, sau document edificator.
-    Pentru persoanele fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Se depune de catre fiecare ofertant/ofertant asociat
Declaratia DUAE se completeaza online accesand site-ul: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter.
-In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul.

Cerinta nr. 2
Respectarea prevederilor Ordinului MT nr. 290/2000 privind admiterea tehnica a produselor si/sau serviciilor destinate utilizarii in activitatile de construire, modernizare, intretinere si de reparare a infrastructurii feroviare si a materialului rulant, pentru transportul feroviar si cu metroul:
-    Operatorii economici care detin autorizatii/ agremente AFER valabile, la data limita de depunere a ofertelor vor prezenta in oferte copii lizibile ale acestora semnate si stampilate de ofertant "conform cu originalul", inclusiv pe pagina cu vize.
-    Operatorii economici straini care nu detin autorizatii/ agremente AFER valabile la data limita de depune a ofertei, vor prezenta in oferte copii ale documentelor echivalente eliberate de autoritatile relevante din tarile de origine (copiile vor fi traduse de un traducator autorizat).
-    Operatorii economici romani si straini care nu detin autorizatii/ agremente AFER sau orice alte documente doveditoare, vor depune un angajament ferm ce va stipula ca, in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator, pana la finalizarea raportului procedurii de atribuire, acesta se obliga sa obtina, fara niciun cost pentru autoritatea contractanta, toate autorizatiile/ agrementele AFER.
-    Autoritatea Contractanta (Comisia de evaluare) va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de finalizarea raportului procedurii de atribuire, prezentarea autorizatiei/ agrementului AFER. Se recomanda consultarea site-ului http://www.afer.ro.
-    In situatia in care ofertantul nu indeplineste cerinta asa cum a fost solicitata de autoritatea contractanta, va fi descalificat. In cazul asocierilor, cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Nota: In cazul asocierilor, cele de mai sus se aplica pentru fiecare asociat pentru partea din contract pe care o presteaza.
III.2.2)      Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Nivelul minim al cifrei de afaceri anuale este de 1.000.000 lei, dovedita cu situatiile anuale auditate pe ultimii 3 ani (2013, 2014, 2015). Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente sunt situatii financiare sau extrase din situatiile financiare sau orice alt document adecvat care sustine indeplinirea cerintei.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa DUAE. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente sunt situatii financiare sau extrase din situatiile financiare sau orice alt document adecvat care sustine indeplinirea cerintei.
III.2.3)      Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul (sau fiecare membru al asocierii, in cazul in care candidatul este o asociere) va prezenta o lista cu contracte de servicii prestate in ultimii trei ani, similare cu contractele de prestari servicii de elaborare Studii de fezabilitate in domeniul feroviar (se exclud metroul si tramvaiul), care acopera specialitati feroviare mentionate mai sus, inclusiv cele aflate in derulare si cele finalizate in ultimii 3 ani, duse la bun sfarsit (servicii receptionate partial si/sau servicii receptionate la terminarea prestarii), cu indicarea valorilor, datelor si a beneficiarilor publici sau privati. Lista va fi insotita de declaratiile beneficiarilor fiecarui contract mentionat, in care acestia trebuie sa certifice in mod explicit si neechivoc daca au existat sau nu cazuri de neindeplinire a obligatiilor contractuale sau de indeplinire defectuasa a acestora de catre candidat/membrul asocierii, din motive imputabile candidatului/ membrului asocierii, fapt care a produs sau este de de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor.
Serviciile prestate trebuie sa fie in valoare cumulata de minim 1.080.000 lei fara T.V.A. Valoarea serviciilor similare care va fi luata in considerare pentru experienta similara este valoarea corespunzatoare perioadei de 3 ani raportata la temenul limita de depunere a ofertelor. Modul de calcul al perioadei nu va fi afectat de eventuale decalari ale termenului limita prevazut in anuntul de participare publicat initial.
Daca este cazul, ofertantul va face conversia in lei conform mecanismului prezentat la calculul cifrei de afaceri anuale. In conformitate cu Legea nr.99/2016, art. 196, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea unui tert/ unor terti, acesta are obligatia de a dovedi ca tertul va desfasura efectiv serviciile in legatura cu care sunt necesare respectivele calificari, si ofertantul a luat toate masurile necesare pentru a avea acces in orice moment la resursele necesare, prin prezentarea unui angajament in acest sens din partea tertului/ tertilor, incheiat in forma autentica. Odata cu angajamentul de sustinere, ofertantul are obligatia sa prezinte documente transmise acestuia de catre tert/ tertii sustinator/i din care sa rezulte modul efectiv prin care se va asigura indeplinirea angajamentului de sustinere, documente care se vor constitui anexe la angajament. Ofertantii trebuie sa declare toti subcontractantii si toate datele de recunoastere a subcontractantilor, precum si sa prezinte pentru fiecare subcontractant informatii si documente relevante referitoare la capacitatea tehnica si profesionala necesara pentru partea/ partile din contract pe care acesta urmeaza sa le indeplineasca efectiv, indiferent de procentul de subcontractare. In cazul in care din informatiile si documentele prezentate nu rezulta ca subcontractantul propus are capacitatea tehnica si profesionala necesara pentru partea/ partile din contract pe care acesta urmeaza sa le indeplineasca efectiv, entitatea contractanta va respinge subcontractantul propus si va solicita o singura data inlocuirea acestuia si prezentarea unui alt subcontractant care sa aiba capacitatea tehnica si profesionala necesara pentru partea/ partile din contract pe care acesta urmeaza sa le indeplineasca efectiv. In cazul in care un ofertant subcontracteaza o parte/ parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune inainte de incheierea contractului cu Entitatea Contractanta, contractul incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica. Inlocuirea sau introducerea unui subcontractant dupa incheierea contractului, se poate face numai cu acordul Entitatii Contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentate initial.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa DUAE, urmand ca documentele justificative (certificate de buna executie pentru principalele lucrari conf.art.192 alin.a) din Legea 99/2016) sa fie prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante de catre ofertantul clasat pe locul I la finalizarea evaluarii ofertelor.
Cerinta nr. 2
Ofertantul va prezenta o declaratie cu privire la numarul mediu anual de personal al operatorului economic care presteaza servicii si numarul personalului de conducere din ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa DUAE, urmand ca documentele justificative sa fie prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante de catre ofertantul clasat pe locul I la finalizarea evaluarii ofertelor.
Cerinta nr. 3
Informatii privind subcontractarea
Potrivit art.185 alin (4) din Legea nr 99/2016 se va lua in considerare capacitatea tehnica si profesionala a subcontractantilor propusi pentru partea lor de implicare in contractul ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
In cazul in care este identificata o situatie de excludere, cu aplicarea in mod corespunzator a dispozitiilor art.184 din Legea nr.99/2016, entitatea contractanta solicita ofertantului o singura data sa inlocuiasca un subcontractant in legatura cu care a rezultat, in urma verificarii, ca se afla in aceasta situatie.
Potrivit art.68 alin (1) din Legea nr.99/2016 se vor indica partea/partile din contract care urmeaza sa fie subcontractate.
Potrivit art.58 alin (2) din HG nr.394/2016 subcontractantul trebuie sa detina autorizatia solicitata prin documentatia de atribuire, cu conditia ca acesta sa execute partea din contract pentru care este solicitata autorizatia respectiva.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa DUAE. Documentele prin care se confirma cerinta urmeaza sa fie prezentate de ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, la solicitarea entitatii contractante.
Cerinta nr. 4
Informatii privind asocierea
Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura in comun cu alti operatori economici, inclusiv in forme de asociere temporara, in conformitate cu art. 66 din Legea nr.99/2016.
Modalitatea de indeplinire
Se va Completa DUAE.
Documentele prin care se confirma cerinta urmeaza sa fie prezentate de ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, la solicitarea entitatii contractante.
Cerinta nr. 5
Informatii privind tertul sustinator (daca este cazul).
In conformitate cu prevederile art.196 alin (2) din Legea nr.99/2016, operatorul economic are dreptul sa invoce sustinerea unui/unor tert/terti in ceea ce priveste indeplinirea criteriilor referitoare la calificarile educationale si profesionale prevazute la art. 192 lit. g) din aceeasi lege doar daca tertul va desfasura efectiv lucrarile in legatura cu care sunt necesare respectivele calificari.
Modalitatea de indeplinire
Se va Completa DUAE.
Documentele prin care se confirma cerinta urmeaza sa fie prezentate de ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, la solicitarea entitatii contractante.
Asigurarea calitatii. Operatorii economici vor prezenta Certificatul de calitate SR EN ISO 9001: 2015 sau echivalent, valabil la momentul solicitarii. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza probe/dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat, sau echivalent.
Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o executa.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa DUAE. Documentele prin care se confirma cerinta urmeaza sa fie prezentate de ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, la solicitarea entitatii contractante.
Aceste documente pot fi : orice alte probe prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Documentele se depun in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” .
III.2.4)      Contracte rezervate
Nu
III.3)      CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII
III.3.1)      Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2)      Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)      TIPUL PROCEDURII
IV.1.1)      Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2)      CRITERII DE ATRIBUIRE
IV.2.1)      Criterii de atribuire
Cel mai bun raport calitate-pret in ceea ce priveste:
   - criteriile mentionate in continuare
Criterii    Pondere    Punctaj maxim        
1.    Pretul ofertei    40 %    40        
Descriere: Componenta financiara
2.    Factori evaluare experti    60 %    60        
Descriere: Detalierea factorilor de evaluare experti se regaseste in Anexa la fisa de date a achizitiei publicata in SEAP.
Punctaj maxim total: 100
IV.2.2)      Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3)      INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.3.1)      Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2)      Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3)      Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2016 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4)      Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2016 16:00
IV.3.5)      Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6)      Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7)      Conditii de deschidere a ofertelor
Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor):  30.12.2016 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)      CONTRACTUL ESTE PERIODIC
Nu
VI.2)      CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Bugetul de Stat, din cadrul Titlului de Cheltuiala 58 Proiecte cu Finantare din Fonduri Externe Nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014-2020 - 58.03 Programe din Fondul de Coeziune (FC). Obiectivul de investitii este cuprins in Master Planul General de Transport al Romaniei cu suma de 97,15 Milioane EURO, fara TVA.
Tip de finantare:  Program / Proiect
Program / Proiect:  Programul Operational Infrastructura Mare - POIM
VI.3)      ALTE INFORMATII
1. Un operator economic poate participa la procedura numai daca este inregistrat in SEAP. 2. Corespondenta si toate documentele depuse de operatorii economici vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizata in limba romana. 3. Documentatia de atribuire se posteaza integral în cadrul anuntului de participare publicat pe site –ul http://www.e-licitatie.ro. 4. Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea ”Intrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice. 5. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii, clarificari si decizii" a anuntului de participare publicat pe site –ul http://www.e-licitatie.ro. Entitatea contractanta nu va da curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare. 6. Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP la Sectiunea “Intrebari”. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea “Intrebari”), integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica.
VI.4)      CAI DE ATAC
VI.4.1)      Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  030084 , Romania , Tel.  +40 213104641 , Email:  office@cnsc.ro , Fax:  +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL):  http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2)      Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele si modalitatea de notificari prealabile/contestatii sunt prevazute la art. 6 si art.8 din Legea 101/2016.
VI.4.3)      Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF „CFR” SA - Directia Juridica
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  010873 , Romania , Tel.  +40 213192525 , Fax:  +40 213192526 , Adresa internet (URL):  http://www.cfr.ro
VI.5)      DATA EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT
27.10.2016 09:04

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

Ce treaba au cu culoarele TEN-T???
Mai amesteca si doua legi ce se exclud una pe alta, legea 99 si cu 100...
Cretini...vor avea contestatii cat cuprinde...
:popa:

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni bercenicity

Caietul de sarcini
Caiet_sarcini_AIHCB_26.09.2016.pdf
Caiet_sarcini_AIHCB_26.09.2016.pdf (15.86 MB; downloaded 427 times)
cs_cf_AIHCB.gif (125.86 KB; downloaded 4763 times)

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 25
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use