Topic: Otokar Kent C - 18
314 posts, 138362 views
📖 Pagination options
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Cezar210
6811, pentru ITP în Depoul Berceni:
6811, pentru ITP în Depoul Berceni:
20231005130125_IMG_9023.jpg (1.65 MB; downloaded 3715 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
1689
Adresez si aici aceeasi intrebare pe care am pus-o si intr-un alt topic.
Din cele 30 de Otokar 18, cite sint in circulatie zilnic ?
Am impresia ca *TB aplica o strategie de a ingropa autobuzele articulate pe linii fara vizibilitate (similar cu ce s-a intimplat cu ultimul lot de DAC-uri 117) astfel incit sa poata justifica lipsa lor de eficienta in Bucuresti.
Daca tot au fost retrase de pe (ex)783, locul lor ar trebui sa fie pe liniile de anduranta (381/311/335 etc.).
Bucurestiul are nevoie de cit mai multe vehicule articulate (autobuze - fie ele e-bus sau nu - si troleibuze) !
Adresez si aici aceeasi intrebare pe care am pus-o si intr-un alt topic.
Din cele 30 de Otokar 18, cite sint in circulatie zilnic ?
Am impresia ca *TB aplica o strategie de a ingropa autobuzele articulate pe linii fara vizibilitate (similar cu ce s-a intimplat cu ultimul lot de DAC-uri 117) astfel incit sa poata justifica lipsa lor de eficienta in Bucuresti.
Daca tot au fost retrase de pe (ex)783, locul lor ar trebui sa fie pe liniile de anduranta (381/311/335 etc.).
Bucurestiul are nevoie de cit mai multe vehicule articulate (autobuze - fie ele e-bus sau nu - si troleibuze) !
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
ByOnu
Nu au fost retrase de pe 783 - pur si simplu indicativul a devenit 100 si s-a imbunatatit putin programul de circulatie / turatia.
Ele au fost retrase de pe 335 de fapt - din pacate - oarecum concomitent cu introducerea e-busurilor. Undeva la jumatate din parcul de articulate nu iese pe traseu ..zilnic. Nu exista explicatii rationale pentru scoaterea lor de pe 335, altele decat refuzul STB / autobazei.
Trebuie ca viitoarele achizitii sa fie exclusiv articulate pentru o perioada. Avem 12m destule.
1689 wrote here:
Daca tot au fost retrase de pe (ex)783, locul lor ar trebui sa fie pe liniile de anduranta (381/311/335 etc.).
Nu au fost retrase de pe 783 - pur si simplu indicativul a devenit 100 si s-a imbunatatit putin programul de circulatie / turatia.
Ele au fost retrase de pe 335 de fapt - din pacate - oarecum concomitent cu introducerea e-busurilor. Undeva la jumatate din parcul de articulate nu iese pe traseu ..zilnic. Nu exista explicatii rationale pentru scoaterea lor de pe 335, altele decat refuzul STB / autobazei.
Trebuie ca viitoarele achizitii sa fie exclusiv articulate pentru o perioada. Avem 12m destule.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
FabiM
Nu e nicio mirare ca zac in autobaza in timp ce autobuzele Citaro E3 zburdă pe străzi. Atâta vreme cat mentalitatea toxică tip “nu au loc între străduțe, nu ne descurcăm cu ele, nu știu șoferii să le conducă” va fi în picioare, nu vom vedea vreo achiziție curând, dar aminte repartizări inteligente.
“Lasă ca merge” pe 100, curbe strânse nu are, merge pe bulevarde mari, etc etc.
Nu e nicio mirare ca zac in autobaza in timp ce autobuzele Citaro E3 zburdă pe străzi. Atâta vreme cat mentalitatea toxică tip “nu au loc între străduțe, nu ne descurcăm cu ele, nu știu șoferii să le conducă” va fi în picioare, nu vom vedea vreo achiziție curând, dar aminte repartizări inteligente.
“Lasă ca merge” pe 100, curbe strânse nu are, merge pe bulevarde mari, etc etc.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
shoppy
Posibil ca ideea STB cu ZTE pe 335 este aceeasi cu Astra pe 41, adica masinile noi sa mearga pe cele mai grele linii ca sa se descopere toate bubele, sau clasicul circula pe unde vor titularii ca daca se supara titularii atunci da STB faliment.
Posibil ca ideea STB cu ZTE pe 335 este aceeasi cu Astra pe 41, adica masinile noi sa mearga pe cele mai grele linii ca sa se descopere toate bubele, sau clasicul circula pe unde vor titularii ca daca se supara titularii atunci da STB faliment.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
cris_m
Pana prin toamna urmaream indeaproape subiectul. N-am vazut sa fie mai mult de 22-23 simultan pe traseu. Erau zile cand ieseau si 16 articulate la un schimb. 10-12 bucati erau repartizate pe ex-783, iar diferenta pe 335. Pana sa vina ZTE-urile sambata si duminica ce erau mai bine folosite... acum e JALE.
1689 wrote here:
Din cele 30 de Otokar 18, cite sint in circulatie zilnic ?
Pana prin toamna urmaream indeaproape subiectul. N-am vazut sa fie mai mult de 22-23 simultan pe traseu. Erau zile cand ieseau si 16 articulate la un schimb. 10-12 bucati erau repartizate pe ex-783, iar diferenta pe 335. Pana sa vina ZTE-urile sambata si duminica ce erau mai bine folosite... acum e JALE.
- Saint666
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Saint666
Am vazut in ultimele zile din nou articulate pe 335. Nu multe, majoritatea sunt ZTE-uri, dar mai scapa si articulate.
Am vazut in ultimele zile din nou articulate pe 335. Nu multe, majoritatea sunt ZTE-uri, dar mai scapa si articulate.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Dragos31
In cursul saptamanii circula constant cateva si pe 335. In weekend linia e deservita doar de Floreasca - de aici si lipsa de articulate.
In cursul saptamanii circula constant cateva si pe 335. In weekend linia e deservita doar de Floreasca - de aici si lipsa de articulate.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
cris_m
Stiam de faza cu Floreasca in weekend, tocmai ca subliniam ca e o PROSTIE (da, cu litere mari).
Stiam de faza cu Floreasca in weekend, tocmai ca subliniam ca e o PROSTIE (da, cu litere mari).
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Nenea_titi
Bine bine, dar acum, știe cineva câte C18 sunt la gard și câte disponibile? Cele la gard de ce? Defecte (așteaptă piese, analiză garanție, defect minor/major), accidente (așteaptă piese, instrumentare dosar daună, litigii/anchete, geamuri sparte de boschetari), revizii ( scadente sau în curs de revizii)? Știe cineva exact? Iarăși revenim la scuzele de la anticele DAC 117 ? Că sunt greu de manevrat sau nu merg pe străduțe? Pardon, când mergea 780 , mergeau pe Clăbucet și Puțul lui Crăciun de numa', chiar și cu mașini parcate! În mod ciudat, pe acolo au mers odată demult și DAC 117 , când avea 105 așa ceva. Cunosc deoarece am copilărit acolo și încă merg frecvent pe acolo.
Bine bine, dar acum, știe cineva câte C18 sunt la gard și câte disponibile? Cele la gard de ce? Defecte (așteaptă piese, analiză garanție, defect minor/major), accidente (așteaptă piese, instrumentare dosar daună, litigii/anchete, geamuri sparte de boschetari), revizii ( scadente sau în curs de revizii)? Știe cineva exact? Iarăși revenim la scuzele de la anticele DAC 117 ? Că sunt greu de manevrat sau nu merg pe străduțe? Pardon, când mergea 780 , mergeau pe Clăbucet și Puțul lui Crăciun de numa', chiar și cu mașini parcate! În mod ciudat, pe acolo au mers odată demult și DAC 117 , când avea 105 așa ceva. Cunosc deoarece am copilărit acolo și încă merg frecvent pe acolo.
- Gabi23
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
cris_m
Si tot ieri, dar pe seara (ora 19:30) pe 335 erau 8 astfel de autobuze.
Si tot ieri, dar pe seara (ora 19:30) pe 335 erau 8 astfel de autobuze.
- edi1717
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
edi1717
Lui 6805 nu ii functioneaza afișajele exterioare. Avea foaia A4 la parbriz.
Lui 6805 nu ii functioneaza afișajele exterioare. Avea foaia A4 la parbriz.
- STB243
-
Posted:
-
📖 Pagination options