Topic: Otokar Kent C - 12
1488 posts, 447647 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
N-are legătură soneria cu CV - ul, motorul, ambreiajul, planetarele, diferențialul, direcția, etc.
N-are legătură soneria cu CV - ul, motorul, ambreiajul, planetarele, diferențialul, direcția, etc.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Nenea_titi
Ce dacă se pierde? Abia așteaptă Dorel din garaj să se ducă să ia o sârmă din fundul garajului, "apoi un clește și-l repară cât ai zice pește".
Mai poate să facă altceva : scoate bipaitoarea, îi dă scurt un 220, o pune nefuncțională la loc. Glumesc. Nu iese din garanție pentru mărunțișuri din astea, doar să nu facă scurt pe alimentare și să dea în alte probleme (de la siguranțe arse la alte module defecte). Ce, tu dacă la mașină îți pui jante din aliaj pierzi garanția? Nu, cu condiția să respecte caracteristicile din talon. La fel și soneria, poate a dezafectat-o prin scoaterea siguranței...nu a vreunui fir. Dar nu are nicio scuză.
8 ani maxim 10 este durata de viață a unui autobuz în UE. După care este retras. Doar că în ăștia 10 ani autobuzul are între 800.000 și 1.000.000 km. Și la ei când se retrage autobuzul e încă funcțional. Și poate fi donat, deoarece e amortizat și răs-amortizat. Orice intervenție asupra lui, chiar și schimbarea uleiului deja ar reprezenta pierderi...plus că la ei mai e un detaliu, de care noi nu ținem cont, deh suntem una din țările emergente și sărace ale UE : Poluarea (care în vest e foarte drastic taxată. Și deși am văzut mașini vechi și acolo, acestea merg impecabil, chiar și golf 4 tdi, nu pute, pe când la noi ajung să fumege mai rău ca Raba) . Orice motor E* când capătă o uzură, scade în normă, de regulă abrupt. Bine, nu ajunge să duhnească și să fumege ca un DAC, dar când deja, la verificările periodice aceste autobuze încep să dea rău... Atunci se verifică ce amortizare au și dacă se permite înlocuirea . 8-10 ani au garanție, deci se bazează pe ea, vine echipa mobilă la garaj, face revizie, reparație etc. În vest garajul e doar un loc de retragere din tură, curățare, igienizare, se mai înlocuiește un bec, curăță un filtru ce permite acest lucru și atât. Probleme? Există șef de flotă care sună la service și spune ce probleme sunt. Șoferii acolo sunt doar conducători... Nu au voie să intervină. S-a stricat? Are stație, comunică la garaj, vine un vehicul de remorcare. Șoferii și vatmanii acolo poartă de multe ori costum. Nu ca la noi, pantaloni scurți și șlapi de plajă.
Referitor la Otokar Kent, am văzut în Valencia Spania, un oraș prin Italia (nu mai știu cum îi spune), și în Franța.
Totuși în vest, Otokar e mai popular prin autocare și vehicule comerciale decât prin autobuze urbane, deși și acestea văd că iau amploare. Am venit de câteva ori de la aeroportul Charleroi la Luxemburg cu autocar Otokar...pe lângă Bova, Vanhool, Man, Mercedes, Volvo, Iveco, Irizar. Semn că totuși Otokar are o oaresice recunoaștere în vest. Noi râdem de Otokar...dar Rocar unde e? Ce am făcut cu el? L-am înmormântat. Și râdem de alții... Mai bine am râde de noi.
Ce dacă se pierde? Abia așteaptă Dorel din garaj să se ducă să ia o sârmă din fundul garajului, "apoi un clește și-l repară cât ai zice pește".
Mai poate să facă altceva : scoate bipaitoarea, îi dă scurt un 220, o pune nefuncțională la loc. Glumesc. Nu iese din garanție pentru mărunțișuri din astea, doar să nu facă scurt pe alimentare și să dea în alte probleme (de la siguranțe arse la alte module defecte). Ce, tu dacă la mașină îți pui jante din aliaj pierzi garanția? Nu, cu condiția să respecte caracteristicile din talon. La fel și soneria, poate a dezafectat-o prin scoaterea siguranței...nu a vreunui fir. Dar nu are nicio scuză.
8 ani maxim 10 este durata de viață a unui autobuz în UE. După care este retras. Doar că în ăștia 10 ani autobuzul are între 800.000 și 1.000.000 km. Și la ei când se retrage autobuzul e încă funcțional. Și poate fi donat, deoarece e amortizat și răs-amortizat. Orice intervenție asupra lui, chiar și schimbarea uleiului deja ar reprezenta pierderi...plus că la ei mai e un detaliu, de care noi nu ținem cont, deh suntem una din țările emergente și sărace ale UE : Poluarea (care în vest e foarte drastic taxată. Și deși am văzut mașini vechi și acolo, acestea merg impecabil, chiar și golf 4 tdi, nu pute, pe când la noi ajung să fumege mai rău ca Raba) . Orice motor E* când capătă o uzură, scade în normă, de regulă abrupt. Bine, nu ajunge să duhnească și să fumege ca un DAC, dar când deja, la verificările periodice aceste autobuze încep să dea rău... Atunci se verifică ce amortizare au și dacă se permite înlocuirea . 8-10 ani au garanție, deci se bazează pe ea, vine echipa mobilă la garaj, face revizie, reparație etc. În vest garajul e doar un loc de retragere din tură, curățare, igienizare, se mai înlocuiește un bec, curăță un filtru ce permite acest lucru și atât. Probleme? Există șef de flotă care sună la service și spune ce probleme sunt. Șoferii acolo sunt doar conducători... Nu au voie să intervină. S-a stricat? Are stație, comunică la garaj, vine un vehicul de remorcare. Șoferii și vatmanii acolo poartă de multe ori costum. Nu ca la noi, pantaloni scurți și șlapi de plajă.
Referitor la Otokar Kent, am văzut în Valencia Spania, un oraș prin Italia (nu mai știu cum îi spune), și în Franța.
Totuși în vest, Otokar e mai popular prin autocare și vehicule comerciale decât prin autobuze urbane, deși și acestea văd că iau amploare. Am venit de câteva ori de la aeroportul Charleroi la Luxemburg cu autocar Otokar...pe lângă Bova, Vanhool, Man, Mercedes, Volvo, Iveco, Irizar. Semn că totuși Otokar are o oaresice recunoaștere în vest. Noi râdem de Otokar...dar Rocar unde e? Ce am făcut cu el? L-am înmormântat. Și râdem de alții... Mai bine am râde de noi.
- bobby
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
bobby
Napoli i se spune acelui oraș din Italia
Nenea_titi wrote:
Referitor la Otokar Kent, am văzut în Valencia Spania, un oraș prin Italia (nu mai știu cum îi spune)
Napoli i se spune acelui oraș din Italia
- punmeister
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
TibiV
Ala este un up-grade...
Probabil ca soferii isi imagineaza ca si mileurile sunt tot up-grade...
Astept sa vad pe bord pestisorul din sticla... Tot ca up-grade...
Nenea_titi wrote:
Ce, tu dacă la mașină îți pui jante din aliaj pierzi garanția? Nu, cu condiția să respecte caracteristicile din talon.
Ala este un up-grade...
Probabil ca soferii isi imagineaza ca si mileurile sunt tot up-grade...
Astept sa vad pe bord pestisorul din sticla... Tot ca up-grade...
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Andrei98
Dupa cum a zis si Tibi chestia cu jantele nu are nici o legatura cu umblarea pe la instalatia electrica...
Dupa cum a zis si Tibi chestia cu jantele nu are nici o legatura cu umblarea pe la instalatia electrica...
- CiprianTRB
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Gabi23
+ #6540 tot de la Titan, care a fost tamponat tot în primele zile pe 335...
+ #6540 tot de la Titan, care a fost tamponat tot în primele zile pe 335...
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Calaretul
6444 era acum o saptamana la Otokar in garaj , a fost reparat , mai urmau sa vina plasticele din fata , parbriz etc. Nu am idee ce anume a fost schimbat / reparat pe partea de caroserie. Dar in viitorul apropiat o sa revina pe strada.
6444 era acum o saptamana la Otokar in garaj , a fost reparat , mai urmau sa vina plasticele din fata , parbriz etc. Nu am idee ce anume a fost schimbat / reparat pe partea de caroserie. Dar in viitorul apropiat o sa revina pe strada.
- dany
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
dany
As mai adauga si 6800 care nu l-am mai zarit de cel putin o luna, dar acesta este de 18 metri
As mai adauga si 6800 care nu l-am mai zarit de cel putin o luna, dar acesta este de 18 metri
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Dragos31
Intrucat pe forum nu apar fotografii cu autobuze Otokar pe linia 163, sparg eu "gheata" cu o captura de azi.
6428 - Linia 163 - Cal. Giulesti/Sos. Orhideelor/Cal. Plevnei - 4 August 2019
Intrucat pe forum nu apar fotografii cu autobuze Otokar pe linia 163, sparg eu "gheata" cu o captura de azi.
6428 - Linia 163 - Cal. Giulesti/Sos. Orhideelor/Cal. Plevnei - 4 August 2019
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Nenea_titi
Sunt o apariție frecventă pe 162 și 163, și momente chiar în timpul săptămânii când sunt complet cu Otokar. Uneori, nu mereu apar și C10, dar predomină C12. Ciudată repartizarea STB câteodată...probabil au trimis interlopii din fundătura Giulestiului că vor autobuze noi... Oricum interlopi sunt peste tot...și în centru, și în Băneasa, Aviației, Unirii, Peste tot. Dar vorba aia, de ce să aibă interlopul de la Universitate, Unirii, Berceni, Ferentari (apar ocazional pe liniile de acolo) , Băneasa și tocmai ăla din Giulesti nu? Zău așa.
Sunt o apariție frecventă pe 162 și 163, și momente chiar în timpul săptămânii când sunt complet cu Otokar. Uneori, nu mereu apar și C10, dar predomină C12. Ciudată repartizarea STB câteodată...probabil au trimis interlopii din fundătura Giulestiului că vor autobuze noi... Oricum interlopi sunt peste tot...și în centru, și în Băneasa, Aviației, Unirii, Peste tot. Dar vorba aia, de ce să aibă interlopul de la Universitate, Unirii, Berceni, Ferentari (apar ocazional pe liniile de acolo) , Băneasa și tocmai ăla din Giulesti nu? Zău așa.
- Adiola1972
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Adiola1972
Bună seara, referitor la ce a scris nea Titi, îi spun că nu sunt chiar aşa de complete autobuzele Otokar pe liniile 162 şi 163.....sunt chiar aleatorii......În schimb, astăzi au apărut în sfârşit, autobuzele Otokar şi pe linia 178......ceva normal, zic eu.
Bună seara, referitor la ce a scris nea Titi, îi spun că nu sunt chiar aşa de complete autobuzele Otokar pe liniile 162 şi 163.....sunt chiar aleatorii......În schimb, astăzi au apărut în sfârşit, autobuzele Otokar şi pe linia 178......ceva normal, zic eu.
- SirVlady
-
Posted:
-
📖 Pagination options