Topic: Otokar Kent C - 12
1488 posts, 444237 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
La Militari au fost spalate toate Kenturile in ultimele zile, ca tot spunea cineva ca sunt murdare. Cred ca a fost pauza de sarbatori.
Si vesti bune tot de la Militari, pe langa cele 4-5 masini pentru 137/336, vor fi aduse masini si pentru linia 136, deci vreo 14 in total.
La Militari au fost spalate toate Kenturile in ultimele zile, ca tot spunea cineva ca sunt murdare. Cred ca a fost pauza de sarbatori.
Si vesti bune tot de la Militari, pe langa cele 4-5 masini pentru 137/336, vor fi aduse masini si pentru linia 136, deci vreo 14 in total.
- Daniel2000
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Daniel2000
6628 a facut cursa lui 243 si avea la firma " acces la Cora Pantelimon "
6628 a facut cursa lui 243 si avea la firma " acces la Cora Pantelimon "
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Daca sosesc toate masinile luna asta, trebuie pana in cel tarziu 15 iunie sa avem o organizare finala a lor pe trasee. Momentan au sosit pana pe la 6670.
Daca sosesc toate masinile luna asta, trebuie pana in cel tarziu 15 iunie sa avem o organizare finala a lor pe trasee. Momentan au sosit pana pe la 6670.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Urmatoarea perioada 15 autobuze vor fi rezervate pentru nu stiu ce evenimente Romania EU.
Urmatoarea perioada 15 autobuze vor fi rezervate pentru nu stiu ce evenimente Romania EU.
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
alex230ro
Un Otokar de pe linia 300 merge cu check engine aprins de azi dimineață. Ciudat , revin cu Nr parc după ce cobor. Edit ,6507
Un Otokar de pe linia 300 merge cu check engine aprins de azi dimineață. Ciudat , revin cu Nr parc după ce cobor. Edit ,6507
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Andrei98
Si eu am mers azi pe 105 cu unul care avea acel martor aprins, a devenit o obisnuinta.
Si eu am mers azi pe 105 cu unul care avea acel martor aprins, a devenit o obisnuinta.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Este la ordinea zilei martorul aprins. Motoare americane de calitate superioara...
Este la ordinea zilei martorul aprins. Motoare americane de calitate superioara...
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Nenea_titi
Acel "check engine" se poate aprinde din foarte multe motive, având în vedere că noile motoare au foarte mulți senzori. Defectarea unui senzor nu conduce neapărat la nefuncționarea motorului, dar înseamnă că acestuia nu i se pot determina anumiți parametrii. Singura metodă de a spune codul de eroare este diagnoza computerizată. Și la Mercedes Citaro am văzut aprins acest martor când erau noi, deci nici gând de defectare a motorului. Dacă era de motor defect, atunci mergeau neregulat, sau nu mai mergeau deloc. Probabil pe șoferi nu îi interesează, dau în ele până cad, doar au garanție 8 ani. După 8 ani nu mai contează, oricum cam asta e durata medie de viață a unui autobuz. Și foarte bine, poate peste 8 ani vom avea, (poate) autobuze electrice 100 %. Modelele de Mercedes Citaro pe care le avem noi, sincer, în vest sunt cam retrase din circulație, sau încep să fie. Deși unele cam au vârstă celor de la noi. Evident, și acolo, Mercedes Citaro au altă calitate decât ale noastre. Dar așa cum am mai spus, acolo nu așteaptă să le cadă roțile ca să renunțe la ele. Un autobuz casat cu 1.000.000 km din Olanda sau Germania, e de 1.000.000 ori mai sănătos decât un autobuz biciuit la noi cu nici 400.000 km. Asta știm însă cu toții. Și revenind la check engine aprins, și în alte țări am văzut autobuze cu acest martor aprins. Și autobuze mai rasate, Van Hool, Irisbus, Mercedes , Man, Volvo, etc. La DAC nu era acest martor...mișto, nu? Oricum întreținerea STB e una din cele mai slabe din țară, nu cea mai slabă, dar sub mediocru. Atâtea vehicule trase la gard, este cam îngrijorător.
Acel "check engine" se poate aprinde din foarte multe motive, având în vedere că noile motoare au foarte mulți senzori. Defectarea unui senzor nu conduce neapărat la nefuncționarea motorului, dar înseamnă că acestuia nu i se pot determina anumiți parametrii. Singura metodă de a spune codul de eroare este diagnoza computerizată. Și la Mercedes Citaro am văzut aprins acest martor când erau noi, deci nici gând de defectare a motorului. Dacă era de motor defect, atunci mergeau neregulat, sau nu mai mergeau deloc. Probabil pe șoferi nu îi interesează, dau în ele până cad, doar au garanție 8 ani. După 8 ani nu mai contează, oricum cam asta e durata medie de viață a unui autobuz. Și foarte bine, poate peste 8 ani vom avea, (poate) autobuze electrice 100 %. Modelele de Mercedes Citaro pe care le avem noi, sincer, în vest sunt cam retrase din circulație, sau încep să fie. Deși unele cam au vârstă celor de la noi. Evident, și acolo, Mercedes Citaro au altă calitate decât ale noastre. Dar așa cum am mai spus, acolo nu așteaptă să le cadă roțile ca să renunțe la ele. Un autobuz casat cu 1.000.000 km din Olanda sau Germania, e de 1.000.000 ori mai sănătos decât un autobuz biciuit la noi cu nici 400.000 km. Asta știm însă cu toții. Și revenind la check engine aprins, și în alte țări am văzut autobuze cu acest martor aprins. Și autobuze mai rasate, Van Hool, Irisbus, Mercedes , Man, Volvo, etc. La DAC nu era acest martor...mișto, nu? Oricum întreținerea STB e una din cele mai slabe din țară, nu cea mai slabă, dar sub mediocru. Atâtea vehicule trase la gard, este cam îngrijorător.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
La Citaro euro4 se aprindea cand nu alimentau rezervorul cu AdBlue. In schimb La Citaro scria si pe LCD defectul. Am vazut personal cand scria bec ars pozitie spate.
La Citaro euro4 se aprindea cand nu alimentau rezervorul cu AdBlue. In schimb La Citaro scria si pe LCD defectul. Am vazut personal cand scria bec ars pozitie spate.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Nenea_titi
Probabil și aici este cam la fel. La Ad Blue, te anunță când scade sub un anumit nivel. Oricum, nu am nimic cu Mercedes Citaro, spuneam doar că în afară, există deja Citaro II. Nu pot spune că îmi place designul, mai mult îmi plac euro IV de la noi.
Important ar fi să știm și noi cauza ce determină acel martor aprins ( senzori, injectoare, catalizator, lipsă Ad Blue) sau a scos vreun șofer fără chef de muncă sau prea rebel vreun fir ca să zică că e defect și că vrea înapoi pe Mercedes. Repet, aceste autobuze sunt prezente și în afară (Italia, Spania, Germania, Franța, Luxembourg, atâta știu eu, or mai fi). Dacă erau așa proaste, sunt sigur că nu le luau. Dar ca off topic, am văzut că și MAZ 103 se pot menține în stare excepțională, la Pitești. Cum e posibil? La Constanța și Brașov arătau ca ultimele barăci, și la Pitești unde au relativ aceeași vârstă, arată impecabil. Am rămas și eu surprins. Ia să meargă un Otokar, BMC sau MAZ în Belgia, Olanda, Luxembourg, Germania să vedem cum o arăta după 1.000.000 km parcurși acolo. Oricum la noi, se reușește performanța de a le ucide și în 50.000 km. Așa că nu mă mir.
Probabil și aici este cam la fel. La Ad Blue, te anunță când scade sub un anumit nivel. Oricum, nu am nimic cu Mercedes Citaro, spuneam doar că în afară, există deja Citaro II. Nu pot spune că îmi place designul, mai mult îmi plac euro IV de la noi.
Important ar fi să știm și noi cauza ce determină acel martor aprins ( senzori, injectoare, catalizator, lipsă Ad Blue) sau a scos vreun șofer fără chef de muncă sau prea rebel vreun fir ca să zică că e defect și că vrea înapoi pe Mercedes. Repet, aceste autobuze sunt prezente și în afară (Italia, Spania, Germania, Franța, Luxembourg, atâta știu eu, or mai fi). Dacă erau așa proaste, sunt sigur că nu le luau. Dar ca off topic, am văzut că și MAZ 103 se pot menține în stare excepțională, la Pitești. Cum e posibil? La Constanța și Brașov arătau ca ultimele barăci, și la Pitești unde au relativ aceeași vârstă, arată impecabil. Am rămas și eu surprins. Ia să meargă un Otokar, BMC sau MAZ în Belgia, Olanda, Luxembourg, Germania să vedem cum o arăta după 1.000.000 km parcurși acolo. Oricum la noi, se reușește performanța de a le ucide și în 50.000 km. Așa că nu mă mir.
- Costin
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
V2A
De astăzi au mai intrat în circulație la autobaza Alexandria 6637, 6638, 6639, 6640, 6641, 6643, 6647, 6648.
De astăzi au mai intrat în circulație la autobaza Alexandria 6637, 6638, 6639, 6640, 6641, 6643, 6647, 6648.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Lotul liniei 226. In Drumul Taberei 385 a ramas singura importanta cu Citaro. Pe langa 126 si 668.
Lotul liniei 226. In Drumul Taberei 385 a ramas singura importanta cu Citaro. Pe langa 126 si 668.
📖 Pagination options