Topic: Otokar Kent C - 12
1491 posts, 466292 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Vor intra sa completeze 368 si 381 unde pana acum au circulat foarte putine masini noi.
Vor intra sa completeze 368 si 381 unde pana acum au circulat foarte putine masini noi.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Mai sunt de sosit aproximativ 150 de 12m. In mod normal vin toate pana pe 1 iunie. Sunt venite multe dar dureaza mult actele
Mai sunt de sosit aproximativ 150 de 12m. In mod normal vin toate pana pe 1 iunie. Sunt venite multe dar dureaza mult actele
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
adrian buda
Au fost inmatriculate si cele din depoul Berceni. Au ramas aici 6557, 6562, 6563, 6564, 6565, 6567, 6568, 6569, 6571, 6572, 6573, 6577.
Au fost inmatriculate si cele din depoul Berceni. Au ramas aici 6557, 6562, 6563, 6564, 6565, 6567, 6568, 6569, 6571, 6572, 6573, 6577.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
V2A
Sunt înmatriculate/în curs de înmatriculare până pe la 6591 (C-12), alături de ultimele C-10 și C-18.
Sunt înmatriculate/în curs de înmatriculare până pe la 6591 (C-12), alături de ultimele C-10 și C-18.
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
stefan_br
Peisaj de primavara cu o noua nuanta la capatul de la Cet Sud.
Peisaj de primavara cu o noua nuanta la capatul de la Cet Sud.
IMG_7738.jpg (617.41 KB; downloaded 2647 times)
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
O alta diferenta este curatenia care cat de cat persista fiind autobuze noi. MB Citaro sunt focare de bacterii si de infectie. Ganditi-va cand se aseaza un om al strazii cu nevoile facute in pantaloni si umple scaunul cu ,,de toate" si dupa ce coboara incep sa se aseze alti calatori pe locul ,,de aur".
O alta diferenta este curatenia care cat de cat persista fiind autobuze noi. MB Citaro sunt focare de bacterii si de infectie. Ganditi-va cand se aseaza un om al strazii cu nevoile facute in pantaloni si umple scaunul cu ,,de toate" si dupa ce coboara incep sa se aseze alti calatori pe locul ,,de aur".
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
Motorul de Mercedes este peste cel de Otokar. Habar n-am cu ce motoare sunt dotate Otokarele, dar << se aude >>. După aceea, cutia de viteze ale Merceesurilor este clar mai bine proiectată ( ca și rapoarte de transmisie ) față de cea a turcilor. Și nu intru în amănunte de genul ce rulmenți folosesc, blablabla. Iar repet, habar nu am ce cutie de viteză au cele turcești sau sub ce licență au fabricat-o.
În rest, să vedem cât rezistă turceștile. Mai vorbim după doi - trei ani sau când se ajunge la suta de mii de kilometri / jumătate de milion.
Motorul de Mercedes este peste cel de Otokar. Habar n-am cu ce motoare sunt dotate Otokarele, dar << se aude >>. După aceea, cutia de viteze ale Merceesurilor este clar mai bine proiectată ( ca și rapoarte de transmisie ) față de cea a turcilor. Și nu intru în amănunte de genul ce rulmenți folosesc, blablabla. Iar repet, habar nu am ce cutie de viteză au cele turcești sau sub ce licență au fabricat-o.
În rest, să vedem cât rezistă turceștile. Mai vorbim după doi - trei ani sau când se ajunge la suta de mii de kilometri / jumătate de milion.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Andrei98
Motorul este Cummins ISB 6.7 de 300 CP, aparut in 2013. Versiunea mai noua aparuta in 2017 are maxim 280CP.Cutia de viteze este Voith DIWA dar nu este specificat modelul exact. Ele in principiu sunt bune, doar ca motorul este o generatie cam veche...
Toata problema este softul, fiind reglat aiurea ca sa se infiga mai bine (si am vazut ce bine s-au infipt in diverse obiecte, majoritatea care sunt lovite sunt lovite frontal) sau ca sa ajunga cu 10 secunde mai repede in coloana. Confortul calatorilor este undeva pe locul 3-4, n-are nimic daca ii dam cu capul de toti peretii.
Motorul este Cummins ISB 6.7 de 300 CP, aparut in 2013. Versiunea mai noua aparuta in 2017 are maxim 280CP.Cutia de viteze este Voith DIWA dar nu este specificat modelul exact. Ele in principiu sunt bune, doar ca motorul este o generatie cam veche...
Toata problema este softul, fiind reglat aiurea ca sa se infiga mai bine (si am vazut ce bine s-au infipt in diverse obiecte, majoritatea care sunt lovite sunt lovite frontal) sau ca sa ajunga cu 10 secunde mai repede in coloana. Confortul calatorilor este undeva pe locul 3-4, n-are nimic daca ii dam cu capul de toti peretii.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Albert
Nu prea e ok podeaua Otokarilor. E aspra ca textura ,iar sa scoți mizeria/guma de mestecat din ea e cam imposibil ,având rizurile acelea. Podeaua de la Citaro nu are asperități in ea ,ca textura ea tinde spre lucios ,ceea ce înseamnă ca nu se strânge așa de ușor mizeria in ea.
Nu prea e ok podeaua Otokarilor. E aspra ca textura ,iar sa scoți mizeria/guma de mestecat din ea e cam imposibil ,având rizurile acelea. Podeaua de la Citaro nu are asperități in ea ,ca textura ea tinde spre lucios ,ceea ce înseamnă ca nu se strânge așa de ușor mizeria in ea.
- anndrei
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
O fi produsa in Turcia?
Eu sunt curios daca consumul este mai mare sau mai mic decat la Citaro.
O fi produsa in Turcia?
Eu sunt curios daca consumul este mai mare sau mai mic decat la Citaro.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Albert
Ai mai pus întrebarea dacă consuma mai mult decât Citaro. Nu cred ca are nimeni de aici aceasta informație. Totusi,părerea mea ar fi ca au consum mai mare,chiar dacă au cutie in 6 trepte.Nici nu cred ca prea ajung in treptele superioare ,stand destul de turate in majoritatea timpului. Daca ar fi sa am dreptate și Citaro sa consume mai putin ,acest lucru se întâmpla doar datorită faptului ca fata de Otokar sunt mai bine optimizate pe partea de motor-cutie.
Ai mai pus întrebarea dacă consuma mai mult decât Citaro. Nu cred ca are nimeni de aici aceasta informație. Totusi,părerea mea ar fi ca au consum mai mare,chiar dacă au cutie in 6 trepte.Nici nu cred ca prea ajung in treptele superioare ,stand destul de turate in majoritatea timpului. Daca ar fi sa am dreptate și Citaro sa consume mai putin ,acest lucru se întâmpla doar datorită faptului ca fata de Otokar sunt mai bine optimizate pe partea de motor-cutie.
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
adrian buda
Noua serie de la Floreasca a inceput sa circule pe linia 381. Acum, 6551 la Piata Victoriei.
Noua serie de la Floreasca a inceput sa circule pe linia 381. Acum, 6551 la Piata Victoriei.
📖 Pagination options