Topic: Otokar Kent C - 12
1488 posts, 447639 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
- George
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
George
Nu mi se pare că pe 268 au ce să caute cele de 10 m! Circulă rar şi sunt foarte aglomerate!
Nu mi se pare că pe 268 au ce să caute cele de 10 m! Circulă rar şi sunt foarte aglomerate!
- Andrei4509
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Andrei4509
Un Otokar de pe linia 123 cu care ieri am călătorit 3 stații, la acel grilaj din salon pentru AC, avea 3 șuruburi care atârnau și erau neînfiletate. În altă ordine de idei, acel spațiu de la ușa 1 în salonul călătorilor este unul foarte strâmt.
Un Otokar de pe linia 123 cu care ieri am călătorit 3 stații, la acel grilaj din salon pentru AC, avea 3 șuruburi care atârnau și erau neînfiletate. În altă ordine de idei, acel spațiu de la ușa 1 în salonul călătorilor este unul foarte strâmt.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
punmeister
Toate sunt la Titan mai putin 6502 de care nu se stie nimic.
Mariusv wrote:
6501, 6502, 6534 si 6538 la ce autobaza sunt ? Le-am vazut pe toate (pana la 6546) pana acum in afara de astea.
Toate sunt la Titan mai putin 6502 de care nu se stie nimic.
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Mariusv
# punmeister mulțumesc pentru raspuns !
La Titan o sa mai ajunga luna asta cateva Kent 12 pt linia 311.
# punmeister mulțumesc pentru raspuns !
La Titan o sa mai ajunga luna asta cateva Kent 12 pt linia 311.
- Serban Robert
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
Ok, de acord cu tine, dar mecanicii de întreținere din garaj / sau chiar șoferul le erau greu să înfileteze acele șuruburi ?
Cred că ai avut un moment de iraționalitate, spațiul acela este foarte strâmt și la Mercedes. Ia măsoară-l.
Notă:
Otokarele sunt sub Mercedes, nu mai reluați problema asta, se știe, se cunoaște, lucrul e evident. Important este să-și facă treaba pe durata ciclului de viață cu cheltuieli rezonabile.
Andrei4509 wrote:
Un Otokar de pe linia 123 cu care ieri am călătorit 3 stații, la acel grilaj din salon pentru AC, avea 3 șuruburi care atârnau și erau neînfiletate.
Ok, de acord cu tine, dar mecanicii de întreținere din garaj / sau chiar șoferul le erau greu să înfileteze acele șuruburi ?
Andrei4509 wrote:
În altă ordine de idei, acel spațiu de la ușa 1 în salonul călătorilor este unul foarte strâmt.
Cred că ai avut un moment de iraționalitate, spațiul acela este foarte strâmt și la Mercedes. Ia măsoară-l.
Notă:
Otokarele sunt sub Mercedes, nu mai reluați problema asta, se știe, se cunoaște, lucrul e evident. Important este să-și facă treaba pe durata ciclului de viață cu cheltuieli rezonabile.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
GPS
Sunt tot acolo.
Serban Robert wrote:
De autobuzele din depoul Berceni ce se mai știe?
Sunt tot acolo.
- Dragos31
-
Posted:
-
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
adrian buda
Ieri erau 12 autobuze, toate mentionate deja in ultimele 3 saptamani (6553, 6568, 6571 etc.). Daca apare ceva nou va tin la curent.
Serban Robert wrote:
De autobuzele din depoul Berceni ce se mai știe?
Ieri erau 12 autobuze, toate mentionate deja in ultimele 3 saptamani (6553, 6568, 6571 etc.). Daca apare ceva nou va tin la curent.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
Dragos31, eu am spus că acel spațiu ( practic unde sunt roțile din față ) este foarte strâmt și la Mercedes. Circul deseori cu STB - ul, nu trec două persoane una pe lângă alta la Mercedes. O fi și mai strâmt la Otokare, dar nici la Mercedes nu excelează în lățime ! Același lucru se întâmplă și la roțile din spate.
Dragos31, eu am spus că acel spațiu ( practic unde sunt roțile din față ) este foarte strâmt și la Mercedes. Circul deseori cu STB - ul, nu trec două persoane una pe lângă alta la Mercedes. O fi și mai strâmt la Otokare, dar nici la Mercedes nu excelează în lățime ! Același lucru se întâmplă și la roțile din spate.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Ecranele LCD din interior sunt o porcarie. Nu se vad bine ziua datorita luminozitatii si contrastului scazute si datorita pozitiei, sunt puse prea sus. Lumina din interior este foarte puternica, noaptea din salon nu prea vezi afara din cauza ca se reflecta in geamuri.
Cand au venit MB Citaro Euro4 au fost un lux pentru Bucuresti din toate punctele de vedere dar din pacate le-au distrus dupa foarte putin timp...Nu mai aduc aminte de cum isi bateau soferii joc cu AC din salon.
Ecranele LCD din interior sunt o porcarie. Nu se vad bine ziua datorita luminozitatii si contrastului scazute si datorita pozitiei, sunt puse prea sus. Lumina din interior este foarte puternica, noaptea din salon nu prea vezi afara din cauza ca se reflecta in geamuri.
Cand au venit MB Citaro Euro4 au fost un lux pentru Bucuresti din toate punctele de vedere dar din pacate le-au distrus dupa foarte putin timp...Nu mai aduc aminte de cum isi bateau soferii joc cu AC din salon.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Andrei98
Mercedesul e Mercedes orice ai zice, cutia de viteze este optimizata pentru comfort, sa nu simti cum demareaza sau franeaza cu brutalitate cum se intampla la Otokar, nu mai zic ca la Otokar motorul mi se pare cam supraturat si poate o sa-i dauneze in timp...
In rest, cand s-a zis de barele de sustinere de sus care s-au rupt si sunt destul de importante, ar trebui sa se poata tine si 10 oameni o data de ea, nu sa iasa imediat.Coltarele din metal care sunt situate de regula in zona rotilor, care acopera colturile ridicaturilor din jurul rotilor mai mult stau in aer, am patit sa imi agat rucsacul de unul si aproape sa mi se rupa...Panourile de pe planfon de pe laterale abea daca sunt cateva puse drepte, la linie, la unele daca te chinui nitel bagi mana printre ele.Pentru un autobuz din anul de gratie 2019 se aude si vibreaza ca unul de prin 2000.
Si oricat ar zice unii ca si Mercedes au avut probleme in primele zile, nu cred ca zilnic ajungea cate unu cu tractarea la garaj, sau sa fie aproape de a stropi calatorii cu antigel si apa fiarta, sa ramana calatorii sau soferii blocati in autobuz, sa le joace bordul in toate directiile etc. Nu mai zic ca in cateva luni am vazut la accidente cu Otokare cate am vazut cu Mercedes in cativa ani, ca deh, trebuie sa fuga autobuzul ca masina personala. Lista poate continua dar nu am destul timp sa enumar tot.E clar ca lumina zilei ca sunt sub Mercedes sau alte marci din vest consacrate (ca totusi nu exista doar Mercedes si atat) dar unii fac niste comparatii penibile si scot Otokarele mai bune.
Am observat si eu ca, cand se mai scrie cate un defect mesajul este ignorat, se lasa sa se mai posteze 2-3 poze peste si dupa vine cineva "Nu stiu domne ce tot zice lumea ca sunt proaste, ele sunt foarte bune" si asta fara nici un argument care sa contrazica defectele postate anterior...
Mercedesul e Mercedes orice ai zice, cutia de viteze este optimizata pentru comfort, sa nu simti cum demareaza sau franeaza cu brutalitate cum se intampla la Otokar, nu mai zic ca la Otokar motorul mi se pare cam supraturat si poate o sa-i dauneze in timp...
In rest, cand s-a zis de barele de sustinere de sus care s-au rupt si sunt destul de importante, ar trebui sa se poata tine si 10 oameni o data de ea, nu sa iasa imediat.Coltarele din metal care sunt situate de regula in zona rotilor, care acopera colturile ridicaturilor din jurul rotilor mai mult stau in aer, am patit sa imi agat rucsacul de unul si aproape sa mi se rupa...Panourile de pe planfon de pe laterale abea daca sunt cateva puse drepte, la linie, la unele daca te chinui nitel bagi mana printre ele.Pentru un autobuz din anul de gratie 2019 se aude si vibreaza ca unul de prin 2000.
Si oricat ar zice unii ca si Mercedes au avut probleme in primele zile, nu cred ca zilnic ajungea cate unu cu tractarea la garaj, sau sa fie aproape de a stropi calatorii cu antigel si apa fiarta, sa ramana calatorii sau soferii blocati in autobuz, sa le joace bordul in toate directiile etc. Nu mai zic ca in cateva luni am vazut la accidente cu Otokare cate am vazut cu Mercedes in cativa ani, ca deh, trebuie sa fuga autobuzul ca masina personala. Lista poate continua dar nu am destul timp sa enumar tot.E clar ca lumina zilei ca sunt sub Mercedes sau alte marci din vest consacrate (ca totusi nu exista doar Mercedes si atat) dar unii fac niste comparatii penibile si scot Otokarele mai bune.
Am observat si eu ca, cand se mai scrie cate un defect mesajul este ignorat, se lasa sa se mai posteze 2-3 poze peste si dupa vine cineva "Nu stiu domne ce tot zice lumea ca sunt proaste, ele sunt foarte bune" si asta fara nici un argument care sa contrazica defectele postate anterior...
- Albert
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Albert
1.@Andrei98,stiu ca nu e rolul meu,dar dacă îți expui un punct de vedere,încearcă sa oferi mai multă atenție tehnoredactarii.
2.Otokar sunt autobuze bunicele,dacă ar fi sa le dau o nota ar fi cam 8/10.Daca am fi fost cu 10 ani in urma,când au sosit Mercedes-urile,celor din urma le-as fi dat cam 9-9.5.Dar asta la cele euro 4 cu AC,la cele fără le-as scădea din start 2-3 puncte.Cat despre demarajele/frânărilor mai violente ale Otokar-urilor pot spune ca ai dreptate.Franarile mai violente cred ca sunt și din cauza ca nu au retarder(eu cel putin nu l-am simțit niciodata),lucru inadmisibil din punctul meu de vedere.Citaro parca sunt gândite mai spre confort.Eu personal,am spus inca de la început ca unele finisaje nu sunt cine știe ce.Am observat și eu problema de la panourile de pe laterale care sta in felul următor:între geam și panou este o garnitura care pică in jos(adică între panou și sticla)și de acolo rezulta golul acela.Ca finisaje slabe ar mai fi scârțâitul scaunelor care sunt montate pe suport metalic(cele care sunt fixe,montate pe roata sau pe diferite sectiuni ale autobuzului sunt ok) și scartaitul ușilor la deschidere/închidere.De asemenea,ușile se închid/deschid cam greu.Un alt minus ar fi lipsa BUS STOP(nu stiu 100% dacă exista sau nu,la fel și despre retarder).Eu zic ca accidentele din prima perioada cu apa fiarta,etc. au fost niște cazuri izolate,nu prea s-a mai întâmplat nimic in ultima perioada.
3.Oricat am da-o noi și am răsuci-o,Otokar nu o sa fie niciodata peste Mercedes și cu asta am încheiat discuția.Este ca și cum ai zice ca Astra e peste Bombardier.Imperio e tramvai ok,dar nu se compara cu Flexity,știi ce zic?
1.@Andrei98,stiu ca nu e rolul meu,dar dacă îți expui un punct de vedere,încearcă sa oferi mai multă atenție tehnoredactarii.
2.Otokar sunt autobuze bunicele,dacă ar fi sa le dau o nota ar fi cam 8/10.Daca am fi fost cu 10 ani in urma,când au sosit Mercedes-urile,celor din urma le-as fi dat cam 9-9.5.Dar asta la cele euro 4 cu AC,la cele fără le-as scădea din start 2-3 puncte.Cat despre demarajele/frânărilor mai violente ale Otokar-urilor pot spune ca ai dreptate.Franarile mai violente cred ca sunt și din cauza ca nu au retarder(eu cel putin nu l-am simțit niciodata),lucru inadmisibil din punctul meu de vedere.Citaro parca sunt gândite mai spre confort.Eu personal,am spus inca de la început ca unele finisaje nu sunt cine știe ce.Am observat și eu problema de la panourile de pe laterale care sta in felul următor:între geam și panou este o garnitura care pică in jos(adică între panou și sticla)și de acolo rezulta golul acela.Ca finisaje slabe ar mai fi scârțâitul scaunelor care sunt montate pe suport metalic(cele care sunt fixe,montate pe roata sau pe diferite sectiuni ale autobuzului sunt ok) și scartaitul ușilor la deschidere/închidere.De asemenea,ușile se închid/deschid cam greu.Un alt minus ar fi lipsa BUS STOP(nu stiu 100% dacă exista sau nu,la fel și despre retarder).Eu zic ca accidentele din prima perioada cu apa fiarta,etc. au fost niște cazuri izolate,nu prea s-a mai întâmplat nimic in ultima perioada.
3.Oricat am da-o noi și am răsuci-o,Otokar nu o sa fie niciodata peste Mercedes și cu asta am încheiat discuția.Este ca și cum ai zice ca Astra e peste Bombardier.Imperio e tramvai ok,dar nu se compara cu Flexity,știi ce zic?
📖 Pagination options