Topic: Otokar Kent C - 12
1488 posts, 444575 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Compar la modul tehnic, nu conteaza varsta, mai ales ca pe Citaro le stiu de cand au sosit prima data in Bucuresti.
Compar la modul tehnic, nu conteaza varsta, mai ales ca pe Citaro le stiu de cand au sosit prima data in Bucuresti.
Andrei4509 wrote:
M.A, tu compari un autobuz iesit de pe poarta fabricii de o lună cu unul rulat 10/12 ani in Bucuresti? Cam trist.
- Andrei4509
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Andrei4509
Ca idee, spun sa le mai dăm timp, ca mai apoi sa ne facem o părere despre ele. Deja municipalitatea, nu le plac si prefera Mercedes-ul. Din punct de vedere tehnic, Otokar-ele la prima vedere nu sunt masini "bune". În 2006 nu-mi amintesc să fii fost atâtea probleme cu Mercedes-urile cum sunt cu cele sosite luna trecută în București. În altă ordine de idei, singura mașină cu care sunt de acord din gama Otokar este aceea de 10 M. S.T.B.-ul a dat un răspuns, la care ma asteptam si anume că din cauza unui furtun s-a intamplat incidentul acela. Si asta denotă faptul că sunt "foarte bine" construite. Iar impresia mea despre aceste masini, este aceea cum ca vor mai exista probleme cu ele, desii fiind masini noi, mici probleme ar fi de înțeles, dar acestea au multe probleme.
Ca idee, spun sa le mai dăm timp, ca mai apoi sa ne facem o părere despre ele. Deja municipalitatea, nu le plac si prefera Mercedes-ul. Din punct de vedere tehnic, Otokar-ele la prima vedere nu sunt masini "bune". În 2006 nu-mi amintesc să fii fost atâtea probleme cu Mercedes-urile cum sunt cu cele sosite luna trecută în București. În altă ordine de idei, singura mașină cu care sunt de acord din gama Otokar este aceea de 10 M. S.T.B.-ul a dat un răspuns, la care ma asteptam si anume că din cauza unui furtun s-a intamplat incidentul acela. Si asta denotă faptul că sunt "foarte bine" construite. Iar impresia mea despre aceste masini, este aceea cum ca vor mai exista probleme cu ele, desii fiind masini noi, mici probleme ar fi de înțeles, dar acestea au multe probleme.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
1689
Inaginea Otokar-urilor se bucura de o "atentie" deosebita, atit de o parte cit si de alta a esicherului politic.
Faptul ca PMB a intervenit incercind sa "mascheze" incidentul recent spune multe.
Cred ca o comparatie cit de cit echilibrata ar fi daca s-ar evalua numarul de incidente ale Conecto-urilor din Cluj vs. Otokar in Bucuresti (desigur, pastrind raportul).
Inaginea Otokar-urilor se bucura de o "atentie" deosebita, atit de o parte cit si de alta a esicherului politic.
Faptul ca PMB a intervenit incercind sa "mascheze" incidentul recent spune multe.
Cred ca o comparatie cit de cit echilibrata ar fi daca s-ar evalua numarul de incidente ale Conecto-urilor din Cluj vs. Otokar in Bucuresti (desigur, pastrind raportul).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
6423 linia 336, cu modificarea de care zicea si colegul de forum pe pagina anterioara. Totusi era blocat in starea din imagine...
6423 linia 336, cu modificarea de care zicea si colegul de forum pe pagina anterioara. Totusi era blocat in starea din imagine...
6423.jpg (157.12 KB; downloaded 4080 times)
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Stie cineva daca consuma mai mult sau mai putin decat Citaro? Motorul Cummins cred ca este mai lacom decat cel MB.
Stie cineva daca consuma mai mult sau mai putin decat Citaro? Motorul Cummins cred ca este mai lacom decat cel MB.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
cris_m
S-ar putea sa fie o lansare initiala a noii interfete, deci doar o "poza" pentru incadrarea pe ecran. Tot atat de bine, poate fi versiunea finala cu o eroare in sistemul de fisiere (nu le "executa").
S-ar putea sa fie o lansare initiala a noii interfete, deci doar o "poza" pentru incadrarea pe ecran. Tot atat de bine, poate fi versiunea finala cu o eroare in sistemul de fisiere (nu le "executa").
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
ByOnu
De remarcat faptul ca 311 nu este trecut ca legatura deoarece nu opreste la acelasi peron, in vreme ce M3 este (ceea ce este si normal). Sa vedeti la 605 cum NU vor fi trecute 16 si 21 la Hristo Botev...
Btw, bine punctat, Cristi.
De remarcat faptul ca 311 nu este trecut ca legatura deoarece nu opreste la acelasi peron, in vreme ce M3 este (ceea ce este si normal). Sa vedeti la 605 cum NU vor fi trecute 16 si 21 la Hristo Botev...
Btw, bine punctat, Cristi.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Cateva din masinile intrate zilele astea pe traseu, o parte din cele din 336 vor ajunge pe 137 când vine urmatoarea serie de numere de inmatriculare, fiind deja suficiente masini la Militari pentru tot 336 si puteau scoate si cateva pe 137 dar inteleg ca nu se mai scot fractionat linii.
Cateva din masinile intrate zilele astea pe traseu, o parte din cele din 336 vor ajunge pe 137 când vine urmatoarea serie de numere de inmatriculare, fiind deja suficiente masini la Militari pentru tot 336 si puteau scoate si cateva pe 137 dar inteleg ca nu se mai scot fractionat linii.
DSC_8581.JPG (167.61 KB; downloaded 3810 times)
DSC_8621.JPG (168.66 KB; downloaded 3810 times)
DSC_8636.JPG (190.29 KB; downloaded 3806 times)
DSC_8640.JPG (183.7 KB; downloaded 3806 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
cris_m
Aseara din cate am observat, numai Otokar pe liniile expres. Ce mi se pare aiurea, pe 780 circula articulate aproape goale, in timp ce in 783 circula autobuze normale... Si se stie ca 783 este mult mai aglomerat ca 780...
Aseara din cate am observat, numai Otokar pe liniile expres. Ce mi se pare aiurea, pe 780 circula articulate aproape goale, in timp ce in 783 circula autobuze normale... Si se stie ca 783 este mult mai aglomerat ca 780...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Momentan nu sunt suficiente articulate. Scurtele pe care le vedeti trebuiau sa intre in 781, care din fericire cat timp nu este solicitata, nu primeste 18 metri, doar daca se va aglomera printr-o minune vor merge si acolo 18 metri. E bine oricum, avem mai multe pentru 335.
Momentan nu sunt suficiente articulate. Scurtele pe care le vedeti trebuiau sa intre in 781, care din fericire cat timp nu este solicitata, nu primeste 18 metri, doar daca se va aglomera printr-o minune vor merge si acolo 18 metri. E bine oricum, avem mai multe pentru 335.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Valentin
Am calatorit astazi cu un 336 (nu-mi mai aduc aminte numarul) si sistemul de informare functiona bine. Sincer imi place mai mult cum arata acum fata de cel precedent. E mult mai intuitiv, clar si imi place ca apar si magistralele de metrou. Ca marime a fontului.. de la jumatate usor spre spate se vedea clar (pentru mine).
Am calatorit astazi cu un 336 (nu-mi mai aduc aminte numarul) si sistemul de informare functiona bine. Sincer imi place mai mult cum arata acum fata de cel precedent. E mult mai intuitiv, clar si imi place ca apar si magistralele de metrou. Ca marime a fontului.. de la jumatate usor spre spate se vedea clar (pentru mine).
- subway guru
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Costin
Aici vor fi exclusiv discutii aplicate despre varianta de 12m a acestor autobuze. Pentru discutii generale privind autobuzele Otokar, folositi topicul dedicat achizitiei lor!
Aici vor fi exclusiv discutii aplicate despre varianta de 12m a acestor autobuze. Pentru discutii generale privind autobuzele Otokar, folositi topicul dedicat achizitiei lor!
📖 Pagination options