Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Otokar Kent C - 12

1488 posts, 442666 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 107
 
 

📖 Pagination options
Re: Otokar Kent C - 12 andrei11

Aveți un stil ( unii dintre voi ) la o întrebare de genul
- Dacă ninge la Constanța.
Să răspundeți ceva de genul
- S-au scumpit biletele de tren.
__________________
Albert, n-am ce compara, deocamdată nu văd absolut nimic și nici n-am cunoștință de intervenții majore la Otokar.
Mai degrabă răspunde la întrebare, ninge sau nu la Constanța ? Nu știu dacă te-ai prins, o fi prea subtilă întrebarea  pentru  unii dintre voi.

 


Re: Otokar Kent C - 12 adrian buda

Au inceput sa circule Kent-uri de 12 m pe liniile autobazei Titan? Tocmai l-am vazut pe 6410 pe linia 780 la Basarab.

 


Re: Otokar Kent C - 12 andrei11

Și ca să închid off topicul, un Service de calitate costă. Habar n-am dacă Bucureștiul este dispus să susțină financiar acest lucru.  Eu sunt absolut convins că NU. Și să fiu în ton cu ultimele tendințe ale postărilor  mele, câți dintre voi schimbați racordurile flexibile din bucătărie / baie furtunul de cauciuc de la mașina de spălat înainte să se spargă ? Adică să faceți un pic dementenanță ?
Și eu sunt de acord să discutăm în continuare de Kenturile de 12 m.

 


Re: Otokar Kent C - 12 TibiV

Cred ca nimeni...
:lol:

 


Re: Otokar Kent C - 12 Calaretul

6410 a tinut loc unui Kent de 18m . Din cate am inteles acesta s-a defectat in traseu , fiind tractat la garaj , iar in locul lui a iesit 6410

 


Re: Otokar Kent C - 12 shoppy

Daca vrei sa faci lucrurile cu cap, atunci se poate.
Trecand cu vederea accidentele de circulatie(sau stabilind o rata medie de 1/luna), nu se pune problema ca peste 6 luni o sa avem 400 de autobuze toate scadente la revizie deci ce facem ca service-ul are o capacitate de revizie de 2 autobuze pe zi si vai uite ca nu avem unde sa le bagam.
In primul rand nu o sa ajunga toate 400 scadente peste 6 luni, unele se livreaza mai incolo iar altele o sa faca mai greu km din cauza ca traseului sau a imobilizarilor accidentale / asteptand dupa piese, deci se rasfira singure.
Si apoi problema se pune incepand de la capatul celalalt, adica avem un garaj cu o capacitate de 2 autobuze pe zi cu tot ce inseamna costuri(angajati, utilitati, mentenanta), asta nu poate sa stea gol asteptand autobuzele ca, costurile tot alea sunt, deci daca vezi ca luna viitoare ai 20 de autobuze la revizie iar luna dupa aceea ai 50 atunci nu stai asa, ci planifici 15 de peste 2 luni sa vina luna viitoare, astfel incat sa ai 35 si 35.
Si astfel, o exploatare corecta a serviceului o sa dea si o valoarea buna a CUP-ului.

Solutiile exista, trebuie doar ca STB ca impuna prin sanctiuni mentinerea unui CUP performant.

 


Re: Otokar Kent C - 12 1689

andrei11 wrote:
[...] Și să fiu în ton cu ultimele tendințe ale postărilor  mele, câți dintre voi schimbați racordurile flexibile din bucătărie / baie furtunul de cauciuc de la mașina de spălat înainte să se spargă ? Adică să faceți un pic dementenanță ?
[...][/b]

B0$$, cu tot respectul, de racorduri cu aquastop, eu am mai auzit, da' de mentenanta la racorduri - parol - e prima data. Ac'ma, la ce "calitate" e pe piata, sincer, cind dai de unu' care nu plesneste dup-o saptamina, iti mai vine sa-ti impingi norocul la nesfirsit ? :D  PSsst: nu uitati si un filtru pe intrare, altfel se duce naibii aquastopu' la ce minuni vin pe teava.PSsst PSsst: si nici un dedurizator al apei n-ar fi de lepadat - dar nu va prostiti cu PET-uri d-alea de 10 lei de la dedeman, ca nu s-a inventat aquastop pentru pahare ciuruite de inghetata :D .

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 12 Utilizator anonim

In momentul de fata se fac pregatiri la Militari pentru liniile 137, 138 si mai ales completarea liniei 336 unde in timpul saptamanii mai circula vreo 4 Citaro pentru ca nu sunt masini suficiente.

Pana acum la Militari sunt cel putin 30 de masini: 6407, 6408, 6409, 6411, 6413, 6414, 6415, 6416, 6417, 6418, 6420, 6422, 6423, 6424, 6426, 6428, 6429, 6430, 6431, 6433, 6435, 6436, 6437, 6439, 6440, 6441, 6442, 6443, 6446, 6450.

DSC_8340.JPG (170.42 KB; downloaded 3245 times)


DSC_8353.JPG (153.75 KB; downloaded 3223 times)

 


Re: Otokar Kent C - 12 Andrei98

Au mai trecut acum o ora doua Otokare de 12 metri pe sos. Giurgiului si au intrat pe centura.

 


Re: Otokar Kent C - 12 andrei11

Dacă mai scrii numele proprii cu literă mică n-o să mai intre pe nicio centură.
:shock:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 12 Utilizator anonim

Unul din Kenturile liniei 601, masini intrate in circulatie de 2 saptamani
Am vazut ca se plange lumea pe aici ca sunt finisajele ieftine etc. Exceptand faptul ca sunt foarte bune finisajele si materialele, oare meritam mai mult decat tabla si PFLul care era acum 10 ani in DACuri?  Cu siguranta nu, asa ca nu va mai vaitati atat.

LRM_EXPORT_48946638727565_20181212_212009023.jpeg (714.12 KB; downloaded 2848 times)

 


Re: Otokar Kent C - 12 TibiV

Arta moderna...
Noi astia mai ”batrani” nu stim sa o apreciem la justa ei (non-)valoare... ;)

 


Re: Otokar Kent C - 12 punmeister

Ăsta e 6403 daca-mi aduc eu aminte bine, e de sambata asa.

 


Re: Otokar Kent C - 12 Andrei4509

Deci nu pot să cred, mașină NOUĂ, și deja să apară așa ceva?! Pe camerele alea de supraveghere se uita cineva în garaj?

 


Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 107
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430448 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use