Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Otokar Kent C - 10

454 posts, 185953 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 33
 
 

📖 Pagination options
  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 10 Tom

Din punctul meu de vedere, ca fost călător cu expresul, nu fundul de sac mă deranjează, în condițiile unei aglomerări normale, nu varianta ITB/RATB/STBsa cu 8 călători/m². Când se atinge pragul de sardele la conservă, contează. De asta autobuze de acest tip de pe vremuri ca Ikarus 266 sau 222 aveau și 3 uși, chiar dacă prima și ultima mai mici. Și de asta autobuzele din țări cu grad mare de aglomerare a transportului public, chiar și autobuzele de 12+ metri, dacă au două uși, ultima e în spate, nu la mijloc, inclusiv în unele țări "civilizate". Nu trebuie neapărat să ne luăm după SUA sau Germania în privința aranjamentului ușilor. La urma urmei, decizia trebuie să țină cont de preferințele călătorilor, care sunt cei care sunt beneficiarii și care plătesc pentru acest serviciu, nu producătorul și nu "trendurile" importate.
Nu sûnt de acord cu "modelarea" psihologică și nu vreau ca unii "de afară" să decidă prin teleghidații (administratorii de colonie) din țară ce este normal și ce trebuie eliminat din creierul nostru. În acest ritm, cea mai mare închipuire a minții noastre, care "trebuie eliminată din creierul nostru", este individualitatea. Ca să nu spun chiar libertatea.

 


Re: Otokar Kent C - 10 survola

Am o mică alergie la ideea asta vânturată de dl. Șerbănescu cu colonia. Adică România ar fi:
"Țară lipsită de independență politică și economică, dependentă politic-administrativ și exploatată de un stat-metropolă."
Se aplică oare asta la "țara mea"?
Sau facem puțină confuzie cu statutul de membru UE, pe de-o parte, și fugim de răspunderea alegerii unor lideri politici jenanți, pe de altă parte?

 


Re: Otokar Kent C - 10 andrei11

Dacă nu mă înșel eu, 10 m au fost alese pentru liniile de noapte și pentru unele linii slab solicitate.
Aceeași idee a fost și în cazul fostelor tramvaie V2A.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 10 Tom

Bingo! Dau un exemplu de linie slab solicitată: R430. Într'o oarecare măsura și R434 ar merge cu Șîkîdîm de 10m, dacă s'ar mai adăuga o tură. 106 deja are.
La fel și autobuzele din Chitila-Mogoșoaia sunt tot Șîkîdîmuri de 9-10m (de altă marcă), dar ușa 2 e în spate. Nu acum că sunt noi, dar peste vreo 4-5 ani, nu neapărat Duamna, ci oricine iese primar, ar trebui să se gândească să ia din cele de acum și să pună și pe linii regionale. Sau de ce nu, dacă Chitila-Mogoșoaia și-a permis autobuze care arată bine, de ce să nu-și permită și capitala măcar pe niște linii regionale mai răsărite cu autobuze noi, chiar turcești? Dar probabil că vor merge tot pe ideea că Mercedesurile vor fi și ele cu încă 5 ani mai vechi și le vor trimite pe ele să care un număr de călători care încap lejer într'unul de 10m.

 


Re: Otokar Kent C - 10 Andrei Andraș

Șîkîdîmurile BMC ale STCM sunt de 8,5m.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 10 anndrei

De astazi avem 2 autobuze Otokar 10m in linia 106.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 10 Utilizator anonim

De azi linia 185 ar trebui sa fie la Alexandria. Kent 10 din 185 sa migreze in 268 iar Kent 12 din 268 sa migreze in 137/336.

 


Re: Otokar Kent C - 10 punmeister

De ce in 268?

 


Re: Otokar Kent C - 10 Dragos31

Asta voiam si eu sa intreb. Se pot suplimenta 106/221 cu cate unul - doua ture...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 10 Utilizator anonim

Ca inca nu are Militari suficiente Kent 12 pentru 336/137, ambele suplimentate.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 10 anndrei

Daca ar mai adauga o tura in linia 106 sa fie 3 autobuze in timpul saptamanii si 2 in weekend, ar fi perfect.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 10 Tom

Eu în locul Duamnei aș mai lua 50 de Șîkîdîmuri de 10 metri și măcar 20 de 18 metri. Părerea mea este că autobuzul de 10 metri e primul pas spre încurajarea transportului public în zone în care fie fluxul de călători nu e (încă) mare, fie alte mașini mai mari se descurcă / s'ar descurca mai greu pe străzile de pe traseu. Plus că dacă sunt folosite și pe liniile de noapte, cam au program aproape veșnic ("non-stop"), ceea ce le-ar reduce durata de viață. Cu mai multe, unele odată mai lucrează noaptea, altele ziua și pe urmă le mai inversează.

 


Re: Otokar Kent C - 10 Volvo 65

Pe linia 361 era astăzi prezent 6332

 


Re: Otokar Kent C - 10 adrian buda

Si 6333.

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 33
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2461 forum members have written 437727 posts in 5475 topics and 522 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use