Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
449 posts, 151023 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Gabi23
Păi #4116 acolo stă parcat la poartă în general. Pe vremuri, când erau Rocar De Simon la începutul anilor 2000, acea zonă era rezervată autobuzelor ”stocate” sau cu statut special. S-a menținut regula cam până prin 2008 la sosirea autobuzelor Mercedes Euro 4. Apoi s-au parcat autobuzele fără o ”regulă” în acea zonă, doar că seara de multe ori acolo primele locuri sunt autobuzele care ies pe liniile de noapte.
Păi #4116 acolo stă parcat la poartă în general. Pe vremuri, când erau Rocar De Simon la începutul anilor 2000, acea zonă era rezervată autobuzelor ”stocate” sau cu statut special. S-a menținut regula cam până prin 2008 la sosirea autobuzelor Mercedes Euro 4. Apoi s-au parcat autobuzele fără o ”regulă” în acea zonă, doar că seara de multe ori acolo primele locuri sunt autobuzele care ies pe liniile de noapte.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Stefan28
Autobuzul continuă și astăzi probele de traseu.
Autobuzul continuă și astăzi probele de traseu.
20210511-DSC_0243_compress15.jpg (1.68 MB; downloaded 3517 times)
- orex
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Stefan28
Alte două cadre cu 4116 astăzi, tot în probe, pe Bulevardul Eroilor respectiv Bulevardul Națiunilor Unite.
Alte două cadre cu 4116 astăzi, tot în probe, pe Bulevardul Eroilor respectiv Bulevardul Națiunilor Unite.
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
orex
Cati km il mai plimba?
E, sau nu, valid un astfel de mijloc de transport pana la urma?
Cati km il mai plimba?
E, sau nu, valid un astfel de mijloc de transport pana la urma?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Costin
Pai... depinde ce intrebare punem
In Oslo inca exista cateva Volvo 7700 GNC din 2007 (in stare... meh, inca merg). Deci mijlocul de transport, precum si combustibilul, in sine, sunt viabile.
O conversie STBista, insa, ar depinde si de starea vehiculului de dinainte de conversie, precum si de conversia in sine. Eu personal estimez ca proiectul va fi un esec. Plus ca proiectul este complet opac - unde ne aflam acum? In ce etapa? Ce urmeaza si cat mai dureaza? Toate sunt intrebari valide si ar fi trebuit sa fie informatii publice daca STB chiar isi dorea proiectul si chiar mergea bine.
Punand toate astea cap la cap eu nu pot fi prea optimist...
Pai... depinde ce intrebare punem
In Oslo inca exista cateva Volvo 7700 GNC din 2007 (in stare... meh, inca merg). Deci mijlocul de transport, precum si combustibilul, in sine, sunt viabile.
O conversie STBista, insa, ar depinde si de starea vehiculului de dinainte de conversie, precum si de conversia in sine. Eu personal estimez ca proiectul va fi un esec. Plus ca proiectul este complet opac - unde ne aflam acum? In ce etapa? Ce urmeaza si cat mai dureaza? Toate sunt intrebari valide si ar fi trebuit sa fie informatii publice daca STB chiar isi dorea proiectul si chiar mergea bine.
Punand toate astea cap la cap eu nu pot fi prea optimist...
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Stefan28
Este valid. Este și omologat, nu mai sunt probleme. Cel mai probabil în contractul dintre Intergas și STB este menționat un anumit număr de kilometri (mai mare) pe care prototipul trebuie să îi parcurgă până la intrarea sa cu călători.
orex wrote:
E, sau nu, valid un astfel de mijloc de transport pana la urma?
Este valid. Este și omologat, nu mai sunt probleme. Cel mai probabil în contractul dintre Intergas și STB este menționat un anumit număr de kilometri (mai mare) pe care prototipul trebuie să îi parcurgă până la intrarea sa cu călători.
- 1689
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Utilizator anonim
Exista doar proiectul de realizare a prototipului pentru a se face un calcul de fiabilitate a proiectului. Sunt aproape nule sansele sa fie continuat din multe motive logice.
Exista doar proiectul de realizare a prototipului pentru a se face un calcul de fiabilitate a proiectului. Sunt aproape nule sansele sa fie continuat din multe motive logice.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Stefan28
Pardon, protocol de colaborare...
În altă ordine de idei, zilele acestea autobuzul merge încărcat cu saci de nisip, ca să simuleze încărcarea maximă cu pasageri.
1689 wrote:
... care contract ?
In baza unui protocol de colaborare intre STB SA si compania SC INTERG-GAS SRL, a fost realizata, fara costuri pentru STB, transformarea unui autobuz Mercedes Benz Citaro Euro 3 prin conversia motorului de la alimentarea cu combustibil Diesel la alimentarea cu GNC.
Autobuzul a fost reomologat de RAR si a obtinut un nou certificat de inmatriculare si carte de identitate a vehiculului, cu noile date tehnice.
In momentul de fata, autobuzul se afla in continuare la SC INTERG-GAS SR, care, conform protocolului, trebuie sa realizeze toate actiunile necesare predarii autobuzului catre STB, pentru receptionare: elaborarea documentatiei tehnice, in vederea autorizarii de catre RAR a locatiei de intretinere si exploatare, elaborarea instructiunilor pentru conducatorii auto etc.
Proiectul este in curs de derulare.
Pardon, protocol de colaborare...
În altă ordine de idei, zilele acestea autobuzul merge încărcat cu saci de nisip, ca să simuleze încărcarea maximă cu pasageri.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
1689
Pai asta n-ar fi trebuit sa fie parte din omologarea de tip, pe care ar fi trebuit s-o faca RAR ?
Vorbim de un vehicul modificat (distributia maselor etc.).
Ori Intergas il avea deja omologat (nu mai stiu daca acum e valabila si o omologare intr-o alta tara EU) si atunci RAR l-a incadrat asa, ori e primul de genul asta si atunci trebuia sa treaca inclusiv prin teste de genul asta.
Dar, cum spunea si Costin, totul se desfasoara intr-un secret de parca ar fi vorba de proiectul Manhattan.
Ah, si daca tot sint atitea motive si e evident ca nu va urma nimic dupa , de ce se mai continua ? Fezabilitatea nu se mai poate studia pe hirtie, sau Intergas are nevoie de o referinta ?
Atunci sa cumpere autobuzul, sa dea jos sigla STB, sa plateasca impozitul, asigurarea, licenta de transport local etc. si sa se joace cu el cit vor...
Pai asta n-ar fi trebuit sa fie parte din omologarea de tip, pe care ar fi trebuit s-o faca RAR ?
Vorbim de un vehicul modificat (distributia maselor etc.).
Ori Intergas il avea deja omologat (nu mai stiu daca acum e valabila si o omologare intr-o alta tara EU) si atunci RAR l-a incadrat asa, ori e primul de genul asta si atunci trebuia sa treaca inclusiv prin teste de genul asta.
Dar, cum spunea si Costin, totul se desfasoara intr-un secret de parca ar fi vorba de proiectul Manhattan.
Ah, si daca tot sint atitea motive si e evident ca nu va urma nimic dupa , de ce se mai continua ? Fezabilitatea nu se mai poate studia pe hirtie, sau Intergas are nevoie de o referinta ?
Atunci sa cumpere autobuzul, sa dea jos sigla STB, sa plateasca impozitul, asigurarea, licenta de transport local etc. si sa se joace cu el cit vor...
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
orex
Zice STB ca iese mai ieftin asa ceva, decat sa achizitioneze, de nou, un Citaro NGT (sau echivalent)?
Tertipuri sugubete ale fostului carmaci ”doamna sarma”!
Zice STB ca iese mai ieftin asa ceva, decat sa achizitioneze, de nou, un Citaro NGT (sau echivalent)?
Tertipuri sugubete ale fostului carmaci ”doamna sarma”!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Utilizator anonim
Directorul Crit tocmai a spus ca balata inclina spre achizitia de noi vehicule, proiectul de modificare a vechilor autobuze fiind unul nerentabil, mai ales din cauza duratei de viata extinsa cu doar 5 ani la costuri mai mari din toate punctele de vedere.
Directorul Crit tocmai a spus ca balata inclina spre achizitia de noi vehicule, proiectul de modificare a vechilor autobuze fiind unul nerentabil, mai ales din cauza duratei de viata extinsa cu doar 5 ani la costuri mai mari din toate punctele de vedere.
📖 Pagination options