Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
449 posts, 150718 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
shoppy
RAR a vazut cu cat a crescuta sarcina pe osia din fata si a scazut asta din sarcina utila(impartit la 70kg sau cat o fi considerata greutatea medie a unui pasager).
4% din sarcina utila nu este nici o tragedie ca se misca mai in fata sau mai in spate mai ales ca nu isi face nimeni iluzii ca sarcina utila s-ar organiza si s-ar distribui uniform iar cifrele sunt orientative ca doar nu numara nimeni pasagerii, in cel mai rau caz bucsele si amortizoarele de pe fata se consuma mai repede decat in teorie, dar la ce strazi are Bucurestiul sigur nu se vede vreo diferenta.
RAR a vazut cu cat a crescuta sarcina pe osia din fata si a scazut asta din sarcina utila(impartit la 70kg sau cat o fi considerata greutatea medie a unui pasager).
4% din sarcina utila nu este nici o tragedie ca se misca mai in fata sau mai in spate mai ales ca nu isi face nimeni iluzii ca sarcina utila s-ar organiza si s-ar distribui uniform iar cifrele sunt orientative ca doar nu numara nimeni pasagerii, in cel mai rau caz bucsele si amortizoarele de pe fata se consuma mai repede decat in teorie, dar la ce strazi are Bucurestiul sigur nu se vede vreo diferenta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
andrei11
Am văzut reportajul de mai sus. Acolo nu mai e voie să staționezi, NU să tranzitezi, din motive de securitate, să nu spargi geamul despărțitor în caz de frânare violentă.
Am văzut reportajul de mai sus. Acolo nu mai e voie să staționezi, NU să tranzitezi, din motive de securitate, să nu spargi geamul despărțitor în caz de frânare violentă.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Costin
Aceasta fisa de admitere este ce a dat STB-ul RARului, sau invers?
Stefan28 wrote:
Culmea că în fișa de admitere a lui la RAR apar 107 locuri. Acu Dumnezeu cu mila...
Aceasta fisa de admitere este ce a dat STB-ul RARului, sau invers?
- Stefan28
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Costin
Atunci vorbim barfe de garaj. Nu a scazut nici o capacitate, pozitia calatorilor nu afecteaza autobuzul, nu s-a schimbat nimic. Ca n-au voie sa stea in fata - sunt 100 de motive deja expuse de alti colegi - nu are nici o relevanta pentru transformarea in sine.
Atunci vorbim barfe de garaj. Nu a scazut nici o capacitate, pozitia calatorilor nu afecteaza autobuzul, nu s-a schimbat nimic. Ca n-au voie sa stea in fata - sunt 100 de motive deja expuse de alti colegi - nu are nici o relevanta pentru transformarea in sine.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
subway guru
Asta cu sarcina pe osie am inteles-o toti, ce ne-am intrebat pe buna dreptate e cum se implementeaza treaba cu numarul maxim de calatori admis atata timp cat spatiul destinat pasagerilor e acelasi ca mai inainte, ca n-au coborat nicio butelie in habitaclu ci le-au cocotat pe acoperis.
Intrebarea cea mai grea e ce se intampla in caz de accident grav daca se constata ca s-a depasit numarul maxim de calatori admis, cine e de vina, mortul?
Asta cu sarcina pe osie am inteles-o toti, ce ne-am intrebat pe buna dreptate e cum se implementeaza treaba cu numarul maxim de calatori admis atata timp cat spatiul destinat pasagerilor e acelasi ca mai inainte, ca n-au coborat nicio butelie in habitaclu ci le-au cocotat pe acoperis.
Intrebarea cea mai grea e ce se intampla in caz de accident grav daca se constata ca s-a depasit numarul maxim de calatori admis, cine e de vina, mortul?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
shoppy
Singurul mod in care se poate implementa este diminuarea spatiului de stat in picioare prin montarea de scaune sau rafturi de bagaje.
Singura sansa sa numere pasagerii in caz de accident este daca ajung absolut toti la spital (internati sau la subsol).
Singurul mod in care se poate implementa este diminuarea spatiului de stat in picioare prin montarea de scaune sau rafturi de bagaje.
Singura sansa sa numere pasagerii in caz de accident este daca ajung absolut toti la spital (internati sau la subsol).
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
orex
Domnilor!
Cati isi mai aduc aminte, de acum mai bine de 35 de ani, cum statea treaba cu cele trei ”rachete” de pe articulate Dac117 UD, si doua pe Ikarus (IK4)? Eu vorbesc despre 368 si 105 ca astea-mi sunt familiare! S-a intamplat vreodata ca-n ”N-am alta rima”?
. Niciodata, in afara ca reesapate ”caucioacele” nu prea aveau viata lunga!
Domnilor!
Cati isi mai aduc aminte, de acum mai bine de 35 de ani, cum statea treaba cu cele trei ”rachete” de pe articulate Dac117 UD, si doua pe Ikarus (IK4)? Eu vorbesc despre 368 si 105 ca astea-mi sunt familiare! S-a intamplat vreodata ca-n ”N-am alta rima”?
. Niciodata, in afara ca reesapate ”caucioacele” nu prea aveau viata lunga!
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Stefan28
Si un videoclip de prezentare din partea STB:
https://www.facebook.com/109710224058521/posts/191608005868742/
Si un videoclip de prezentare din partea STB:
https://www.facebook.com/109710224058521/posts/191608005868742/
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
orex
Cine a/au fost anfitrionul /anfitrionii acestui proiect, adica ”creierul”? El/EI trebuie scos/scosi in lumina reflectoarelor!
Cine a/au fost anfitrionul /anfitrionii acestui proiect, adica ”creierul”? El/EI trebuie scos/scosi in lumina reflectoarelor!
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Stefan28
Intergas Romania.... Condusă de domnul Stan Cristian!
Intergas Romania.... Condusă de domnul Stan Cristian!
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
orex
Domnu!
Am urmarit ”de-a fir a cap” filmuletul postat pe youtube! Da-mi voie sa fiu mai circumspect.
S-o luam altfel. Cine a gandit ”solutia” asta salvatoare, in a nu ingropa Mercedes Citaro 3 (casare ”sicria” pe ele), dar, deopotriva, in a-l ”oxigena”, ”ala/aia” merita toata condescendenta!
Domnu!
Am urmarit ”de-a fir a cap” filmuletul postat pe youtube! Da-mi voie sa fiu mai circumspect.
S-o luam altfel. Cine a gandit ”solutia” asta salvatoare, in a nu ingropa Mercedes Citaro 3 (casare ”sicria” pe ele), dar, deopotriva, in a-l ”oxigena”, ”ala/aia” merita toata condescendenta!
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Andrei Andraș
"Oxigenul" vi l-o adus precedenta doamnă, ei îi vin idei de astea. Ce a văzut pe internet că se face prin vest a încercat să facă și dânsa.
"Oxigenul" vi l-o adus precedenta doamnă, ei îi vin idei de astea. Ce a văzut pe internet că se face prin vest a încercat să facă și dânsa.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
cris_m
Pe bune acum, mai conteaza cine si de ce a facut un proiect?! S-a facut, sa fie primit, acum trebuie analizat daca merita cu adevarat sau nu din toate punctele de vedere.
Pe bune acum, mai conteaza cine si de ce a facut un proiect?! S-a facut, sa fie primit, acum trebuie analizat daca merita cu adevarat sau nu din toate punctele de vedere.
📖 Pagination options