Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC

449 posts, 150718 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 33
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC shoppy

RAR a vazut cu cat a crescuta sarcina pe osia din fata si a scazut asta din sarcina utila(impartit la 70kg sau cat o fi considerata greutatea medie a unui pasager).
4% din sarcina utila nu este nici o tragedie ca se misca mai in fata sau mai in spate mai ales ca nu isi face nimeni iluzii ca sarcina utila s-ar organiza si s-ar distribui uniform iar cifrele sunt orientative ca doar nu numara nimeni pasagerii, in cel mai rau caz bucsele si amortizoarele de pe fata se consuma mai repede decat in teorie, dar la ce strazi are Bucurestiul sigur nu se vede vreo diferenta.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC andrei11

Am văzut reportajul de mai sus.  Acolo nu mai e voie să staționezi, NU să tranzitezi,  din motive de securitate, să nu spargi geamul despărțitor în caz de frânare  violentă.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Costin

Stefan28 wrote:
Culmea că în fișa de admitere a lui la RAR apar 107 locuri. Acu Dumnezeu cu mila...  :popa:

Aceasta fisa de admitere este ce a dat STB-ul RARului, sau invers?

 



Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Costin

Atunci vorbim barfe de garaj. Nu a scazut nici o capacitate, pozitia calatorilor nu afecteaza autobuzul, nu s-a schimbat nimic. Ca n-au voie sa stea in fata - sunt 100 de motive deja expuse de alti colegi - nu are nici o relevanta pentru transformarea in sine.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC subway guru

Asta cu sarcina pe osie am inteles-o toti, ce ne-am intrebat pe buna dreptate e cum se implementeaza treaba cu numarul maxim de calatori admis atata timp cat spatiul destinat pasagerilor e acelasi ca mai inainte, ca n-au coborat nicio butelie in habitaclu ci le-au cocotat pe acoperis.
Intrebarea cea mai grea e ce se intampla in caz de accident grav daca se constata ca s-a depasit numarul maxim de calatori admis, cine e de vina, mortul?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC shoppy

Singurul mod in care se poate implementa este diminuarea spatiului de stat in picioare prin montarea de scaune sau rafturi de bagaje.
Singura sansa sa numere pasagerii in caz de accident este daca ajung absolut toti la spital (internati sau la subsol).

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC orex

Domnilor!
Cati isi mai aduc aminte, de acum mai bine de 35 de ani, cum statea treaba cu cele trei ”rachete” de pe articulate Dac117 UD, si doua pe Ikarus (IK4)? Eu vorbesc despre 368 si 105 ca astea-mi sunt familiare! S-a intamplat vreodata ca-n ”N-am alta rima”?

. Niciodata, in afara ca reesapate ”caucioacele” nu prea aveau viata lunga!

 



Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC orex

Cine a/au fost anfitrionul /anfitrionii acestui proiect, adica ”creierul”? El/EI trebuie scos/scosi in lumina reflectoarelor! :bere:

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Stefan28

Intergas Romania.... Condusă de domnul Stan Cristian! ;)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC orex

Domnu!
Am urmarit ”de-a fir a cap” filmuletul postat pe youtube! Da-mi voie sa fiu mai circumspect.
S-o luam altfel. Cine a gandit ”solutia” asta salvatoare, in a nu ingropa Mercedes  Citaro 3 (casare ”sicria” pe ele), dar, deopotriva, in a-l ”oxigena”, ”ala/aia” merita toata condescendenta! :think:

 


Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Andrei Andraș

"Oxigenul" vi l-o adus precedenta doamnă, ei îi vin idei de astea. Ce a văzut pe internet că se face prin vest a încercat să facă și dânsa.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC cris_m

Pe bune acum, mai conteaza cine si de ce a facut un proiect?! S-a facut, sa fie primit, acum trebuie analizat daca merita cu adevarat sau nu din toate punctele de vedere.

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 33
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430524 posts in 5347 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use