Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC

449 posts, 154101 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 33
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G shoppy

Da, am gresit eu, norma euro nu este trecuta in talon ci in CIV, iar la ITP obligatoriu te prezinti si cu CIV.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G AlexTennis2005

Se mai aude ceva de 4116?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G Stefan28

A trecut de RAR, urmează să intre la traseu, fie pe 336 fie pe 137...
 ;)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC punmeister

Are si CIV nou. Cam micut motorul, si cu fix aceeasi capacitate cilindrica cu vechiul motor OM906LA  :roll:
Screenshot 2020-09-23 104630.png (129.24 KB; downloaded 4237 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G CiprianTRB

Se mai aude ceva de acest autobuz și de cel electric?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Valentin

cam asta se mai intampla cu autobuzul...



 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G Stefan28

Observații:
-bordul a rămas identic
- cutia de viteza a ramas Voith
-scaunele nu sunt din piele, tot un plastic

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC PTMZ

"Singurul/primul autobuz pe gaz din România"... Pe bune? Și Crossway-ul de la Rm. Vâlcea ce mai e? Nu mai zic de Stratos-uri, tot de la Vâlcea.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC punmeister

Poate primul autobuz urban, Crosswayul este clasat ca autobuz Interurban.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC cris_m

Materialul clar nu e facut de cineva care are minime cunostinte in domeniu masinilor mari. Daca nici o capota nu stii sa deschizi, ce pretentii sa avem la fineturi tehnice?

 


Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Andrei Andraș

Zice clar pe la mijloc când se pun să vorbească cu directorul de acolo "Mulțumim pentru invitație". Normal că e video făcut la comandă numa' bun pentru a se lăuda Intergas cu ce minuni face și, eventual, numa' bun de distribuit de STB/Primărie.
Din titlu îți dai seama de ceea ce va urma.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC reiny2000

Filmuletul a fost realizat pe strada Ghidiceni. Ador ca a cotit la dreapta pe strada Margelelor cand conducea autobuzul, asta ca sa nu se vada drumul de pamant care arata ca dupa bombardament.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G anndrei

Oare de ce nu vor mai avea voie calatorii sa stea langa usa 1? Nu mai face fata caroseria la greutate? Asa spune prezentatorul, ca s-a micsorant numarul de locuri.
Se observa ca-i lipseste si un maner pe partea stanga in fata motorului.
Iar la relanti sta mai turat decat atunci cand era Diesel.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC cris_m

Nu e normal sa stai motz la prima usa, mai ales ca in cazul unui impact cu un copac/stalp, garantat acei calatori vor fi raniti/morti. Indiferent ca avem sau nu cabina separata. In strainatate zona aceea din fata este toata marcata cu galben pentru a nu stationa acolo. Cand nu o respecti risti sa te trezesti abtibild pe parbrizul autobuzului, testat de mine personal in Praga!

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 33
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433678 posts in 5400 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use