Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2023

989 posts, 257096 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 47 48 49 50 51 52 53  ... 71
 
 

📖 Pagination options
  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 TPB

Cred că singurul lucru bun pe care l-a făcut Firea a fost să cumpere autobuzele hibride...

Sper că Mercedes-Benz și Solaris se vor băga la licitație.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 ADK

Nu le-a cumpărat nici-o Firea, au fost aproape pomană de la UE. Ea cei drept doar s-a implicat în achiziția lor iar o mică diferență a plătit-o PMB.

 



Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 PTMZ

Solaris a depus o a doua contestatie la CNSC.

Se cere:
- suspendarea licitatiei
- eliminarea obligativitatii supercapacitorilor
Contestatie 2.pdf
Contestatie 2.pdf (1.44 MB; downloaded 103 times)

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 orex

”Smecherasi” polonezii. Au luat act de cerintele A.C . inca din 14.12.2021, cu adnotare in 20.01.2022, si o dau cu ”dotore” la inaintare dupa 7 zile?! Rusinika!
Ii inteleg, ca nici in 2020 n-au fost LEADER de piata, luandu-le ”fata” BYD, la mustata!
Vanzari Ebus 2020.png (353.58 KB; downloaded 2415 times)

N-au castig de cauza, in speta curenta, pentru simplu fapt ca vazand anuntul de atribuire si documentatia conexa, ar fi trebuit sa faca ”interventie” de indata, daca constatau ca ceva e nelalocul lui!

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 Andrei98

Problema cu cerinta supercapacitorilor este una reala si daca nu faceau ei contestatia o faceau altii, iar daca nu se scapa de cerinta asta cel mai probabil licitatia se va bloca. Au mai pus o data problema asta dupa cum se vede si in clarificari, adica au incercat cu vorba buna, chiar si altii, si nu au reusit.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 orex

Una peste alta, in etapa de consultare a pieței s-a prevazut, din start, aceasta ipoteza (cerinta)! Daca erau urechisti solicitantii, si bateau campii fara gratie, nu s-a gasit niciun repondent sa-i edifice ca ceea ce vor e ”contra naturii”, si atunci n-o mai tineau ca surda pe mormant cu asta?! :think:  
Supercapacitori.png (232.44 KB; downloaded 2330 times)

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 punmeister

Supercondensatorii, in speta pusa de PMB, merita la tramvaie, cata vreme n-au nicio unitate de stocare a energiei. Dar la e-Bus este cat se poate de redundant, iar energia recuperata nu va afecta major ciclul de viata al bateriilor.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 orex

Poate esti mai in tema eCitaro dispune de asa ceva?

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 punmeister

Nu. eCitaro nu dispune de supercondensatori, si chiar daca MB si-ar dori sa implementeze asa ceva, nu este loc suficient pe acoperis.

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 PTMZ

Hai că am dat de un model cu baterii și supercapacitori, de la Irizar: i2e. Și după autonomia de 200-250 km, am o bănuială că acesta a fost reperul pentru CS-ul PMB:
Irizar, the Basque manufacturer of buses and coaches with a history of over 125 years, today presents the bus of the future, its fully electric model i2e, a 12 meters long city bus able to travel 200 to 250 kilometers without recharging, completely free of emissions.

It is anticipated that this bus will recharge at the end of each working day, with five hours connected to a cable that passes 125 amps to the high temperature nickel-sodium batteries. The Siemens motors guarantee an output of 230 kW, while the batteries hold a capacity of 376 kW/h, which gives this high range autonomy despite being a large urban vehicle.

This model also has supercapacitors, working as batteries acumulating/delivering electricity in the numerous stop-and-go, a system that allows the main battery of the system to rest. Irizar emphasizes that the bus can also be prepared for an induction recharge or the recharging with a pantograph like a trolleybus.

The system contributes to the reduction of 88 tons of C02 emission and enables an annual savings of 33,000 liters of fuel. The bus is also completely recyclable, including the batteries that are recycled by 99%. Thereby enhancing durability and operational cost performance.

Two units are already travelling in Barcelona, owned by the Catalan company TMB, framed in the European ZeEUS project to promote zero-emission urban transport.

Sursa: Prestige Electric Car
imagen1334.jpg (167.71 KB; downloaded 2112 times)

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 punmeister

Irizar nu se incadreaza pe partea de tractiune, avand un motor sincron de 180kW, fata de min 200kW cat se cere.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 PTMZ

Cred că vorbim de modele diferite. În articolul de mai sus scrie 230 kW, deci i2e se încadrează:
It is anticipated that this bus will recharge at the end of each working day, with five hours connected to a cable that passes 125 amps to the high temperature nickel-sodium batteries. The Siemens motors guarantee an output of 230 kW, while the batteries hold a capacity of 376 kW/h, which gives this high range autonomy despite being a large urban vehicle.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 orex

Pe site-ul oficial al producatorului scrie clar ceea ce a indicat @punmeister.
Irizar.png (153.83 KB; downloaded 2005 times)

PS
Alea de 15 m si 18 m au 240 KW!

 


Go to page:  1  ... 47 48 49 50 51 52 53  ... 71
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use