Topic: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2023
989 posts, 294109 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
punmeister
Almost. Cea mai mare comanda este de 92 de unitati pentru STAR in Rennes.
Almost. Cea mai mare comanda este de 92 de unitati pentru STAR in Rennes.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
PTMZ
Conform portalului CNSC, se pare ca PMB vine cu masuri de remediere. Inca nu au fost incarcate pe SEAP.
Conform portalului CNSC, se pare ca PMB vine cu masuri de remediere. Inca nu au fost incarcate pe SEAP.
- Solaris
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Solaris
PMB a modificat graficul de livrare. Primul autobuz se va livra in luna a 11-a dupa semnare. Apoi 33 unitati in luna a 12-a .......etc.
PMB a modificat graficul de livrare. Primul autobuz se va livra in luna a 11-a dupa semnare. Apoi 33 unitati in luna a 12-a .......etc.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
punmeister
Pai da, ca sa se incadreze in termenul limita de 30 Decembrie 2023 pentru accesarea banilor din POR 2014-2020.
Oricum, o decizie buna. Acum cred ca... renuntati la contestatie
Pai da, ca sa se incadreze in termenul limita de 30 Decembrie 2023 pentru accesarea banilor din POR 2014-2020.
Oricum, o decizie buna. Acum cred ca... renuntati la contestatie
- V2A
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
V2A
Documentul cu măsurile de remediere din partea PMB, încărcat în SEAP:
Documentul cu măsurile de remediere din partea PMB, încărcat în SEAP:
Masuri de Remediere cf. Contestatie.pdf
Masuri de Remediere cf. Contestatie.pdf (444.48 KB; downloaded 108 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
Alta gulguta! Cine-i in stare sa livreze 33 autobuze electrice intr-o luna, daca nu sunt pe stoc, mai cu seama ca ”capul de serie” trebuie sa fie si omologat?
Alta gulguta! Cine-i in stare sa livreze 33 autobuze electrice intr-o luna, daca nu sunt pe stoc, mai cu seama ca ”capul de serie” trebuie sa fie si omologat?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
PTMZ
La autobuze electrice nu știu. E drept că la diesel e altă mâncare de pește, dar Otokar a livrat, tot la București, mai mult de 33 de autobuze pe lună.
Pentru referință, Karsan a livrat toate cele 10 Atak Electric la Mangalia în doar 3 luni de la semnarea contractului.
La autobuze electrice nu știu. E drept că la diesel e altă mâncare de pește, dar Otokar a livrat, tot la București, mai mult de 33 de autobuze pe lună.
CiprianTRB wrote here:
Totuși, cine ar putea începe livrările la doar 4 luni de la semnarea contractului? E un termen foarte scurt.
Pentru referință, Karsan a livrat toate cele 10 Atak Electric la Mangalia în doar 3 luni de la semnarea contractului.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
punmeister
Aici nu se pune problema de omologare a capului de serie la fel ca la tramvaie unde trebuie sa dea AFER unda verde.
Chiar 50-60 pe luna la ordinul PMB. Si Mercedes-Benz s-a miscat super repede cu Citaro Hybrid, livrand undeva la 20-30 de busuri pe luna.
Aici nu se pune problema de omologare a capului de serie la fel ca la tramvaie unde trebuie sa dea AFER unda verde.
dar Otokar a livrat, tot la București, mai mult de 33 de autobuze pe lună.
Chiar 50-60 pe luna la ordinul PMB. Si Mercedes-Benz s-a miscat super repede cu Citaro Hybrid, livrand undeva la 20-30 de busuri pe luna.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Albert
eCitaro și Solaris Urbino deja au omologare europeană. Omologarea la RAR e doar o procedură prin care trebuie trecut, fără alte complicații.
eCitaro și Solaris Urbino deja au omologare europeană. Omologarea la RAR e doar o procedură prin care trebuie trecut, fără alte complicații.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
PTMZ
Gata, azi CNSC a dat soluția "renunțări", deci Solaris a renunțat la contestație.
Gata, azi CNSC a dat soluția "renunțări", deci Solaris a renunțat la contestație.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
Pai PMB nu le-a facut pe plac prin publicarea documentului nr. 4200 din 29.12.2021? Ce voiau mai mult?
Pai PMB nu le-a facut pe plac prin publicarea documentului nr. 4200 din 29.12.2021? Ce voiau mai mult?
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
FabiM
Oricum la 11 luni distanță e cam parfum pentru Solaris. Nu ii condamn, au multe livrări de făcut și nici Mercedes nu sunt sa aibă capacitate mare de fabricație.
Oricum la 11 luni distanță e cam parfum pentru Solaris. Nu ii condamn, au multe livrări de făcut și nici Mercedes nu sunt sa aibă capacitate mare de fabricație.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
V2A
Termenul pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 2.02.2022.
Astăzi a fost publicată și decizia CNSC referitoare la renunțarea la contestație din partea Solaris.
Termenul pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 2.02.2022.
Astăzi a fost publicată și decizia CNSC referitoare la renunțarea la contestație din partea Solaris.
Decizie CNSC din data de 05.01.2022.pdf
Decizie CNSC din data de 05.01.2022.pdf (165.89 KB; downloaded 126 times)
- TPB
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
TPB
1. In primul rand, daca vrem autobuze electrice, trebuie sa aiba minim 18m lungime, deci avem nevoie de unele articulate;
2. Daca mai vrem autobuze, ce facem cu cele vechi?? Scapam de Citaro E3 si E4?? Nu cred ca mai sunt necesare electricele;
3. Rezista la fel de mult ca troleibuzele?? Nu! Atunci sa investim in troleibuze, sa extindem reteaua actuala;
4. De unde facem rost de bani tinand cont ca Primaria Capitalei are datorii in continuare, mai putine, dar inca mai sunt.
1. In primul rand, daca vrem autobuze electrice, trebuie sa aiba minim 18m lungime, deci avem nevoie de unele articulate;
2. Daca mai vrem autobuze, ce facem cu cele vechi?? Scapam de Citaro E3 si E4?? Nu cred ca mai sunt necesare electricele;
3. Rezista la fel de mult ca troleibuzele?? Nu! Atunci sa investim in troleibuze, sa extindem reteaua actuala;
4. De unde facem rost de bani tinand cont ca Primaria Capitalei are datorii in continuare, mai putine, dar inca mai sunt.
📖 Pagination options