Topic: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2023
989 posts, 282065 views
📖 Pagination options
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Stefan28
De asta există autonomie la troleibuze...
Pentru a fi folosită pe porțiuni unde nu pot sau vor să pună rețea...
Pe 381 de exemplu nu prea cred că poți pune rețea în rond la Victoriei...
De asta există autonomie la troleibuze...
Pentru a fi folosită pe porțiuni unde nu pot sau vor să pună rețea...
Pe 381 de exemplu nu prea cred că poți pune rețea în rond la Victoriei...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
ByOnu
Topic: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
Document: https://forum.metrouusor.com/File?id=174927
Sugestiile noastre din noiembrie '20 se raportau la realitatea de atunci, mai precis am incercat prin solicitarea noastra sa cerem cat mai putine modificari ale proiectului, dar cu un impact cat mai semnificativ. Mai precis, noi la momentul respectiv acceptam compromisul enorm de a avea autobuzele electrice in depourile de troleibuze. Speram ca asta s-a modificat intre timp iar acestea sa fie alocate in autobaze.
Autobazele Titan, Floreasca, Nordului, Alexandria sunt usor electrificabile.
- Titan si Alexandria sunt gard in gard cu depouri de tramvaie, de unde se poate trage alimentarea cu electricitate.
- Floreasca este in proximitatea substatiei de tractiune din Piata Dorobantilor (care alimenteaza <in prezent> linia 5).
- Nordului a fost depou de troleibuze si este dotat cu substatie electrica de tractiune (nu mai stiu daca si asta alimenteaza <in prezent> linia 5).
Scopul autobuzelor electrice este sa inlocuiasca dieselul. Spre asta trebuie sa tragem. Nu au ce sa caute pe 381, 313 sau abominatia de 336 care nu are voie sa fie nimic altceva decat troleibuz atat timp cat reteaua dintre Rosetti si A1 va mai exista pe stalpi.
orex wrote:
Ce argumente ai matale pentru aceasta asertiune?!
Asociația Metrou Ușor wrote:
Asociația Metrou Ușor a emis astăzi (03.11.2020) un document prin care propune o serie de măsuri de eficientizare a utilizării viitoarelor 100 de troleibuze cu autonomie și 100 de autobuze electrice. Așteptăm răspunsul instituțiilor abilitate.
Punctele principale atinse de Asociație sunt, pe scurt:
- schimbarea listei traseelor pe care vor circula cele 100 de troleibuze: troleibuzele cu autonomie extinsă trebuie utilizate cu precadere pentru a înlocui liniile diesel care circulă pe distanțe însemnate pe sub rețeaua de troleibuz.
- schimbarea listei traseelor pe care vor circula cele 100 de autobuze: autobuzele electrice nu trebuie utilizate pe distante însemnate pe sub rețeaua de troleibuz, așa cum prevede studiul de oportunitate pentru trasee precum 312, 313, 381, 336, ci trebuie utilizate pe linii diesel care nu pot fi ușor "troleibuzificabile" cu ajutorul autonomiei extinse. Odată eliberate de pe trasee precum 312, 313, 381, 336, autobuzele electrice vor putea contribui cu adevărat la reducerea poluării acolo unde nu există rețea de troleibuz.
...
Topic: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
Document: https://forum.metrouusor.com/File?id=174927
Sugestiile noastre din noiembrie '20 se raportau la realitatea de atunci, mai precis am incercat prin solicitarea noastra sa cerem cat mai putine modificari ale proiectului, dar cu un impact cat mai semnificativ. Mai precis, noi la momentul respectiv acceptam compromisul enorm de a avea autobuzele electrice in depourile de troleibuze. Speram ca asta s-a modificat intre timp iar acestea sa fie alocate in autobaze.
Autobazele Titan, Floreasca, Nordului, Alexandria sunt usor electrificabile.
- Titan si Alexandria sunt gard in gard cu depouri de tramvaie, de unde se poate trage alimentarea cu electricitate.
- Floreasca este in proximitatea substatiei de tractiune din Piata Dorobantilor (care alimenteaza <in prezent> linia 5).
- Nordului a fost depou de troleibuze si este dotat cu substatie electrica de tractiune (nu mai stiu daca si asta alimenteaza <in prezent> linia 5).
Scopul autobuzelor electrice este sa inlocuiasca dieselul. Spre asta trebuie sa tragem. Nu au ce sa caute pe 381, 313 sau abominatia de 336 care nu are voie sa fie nimic altceva decat troleibuz atat timp cat reteaua dintre Rosetti si A1 va mai exista pe stalpi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
andrei11
De ce ? Nu mai știm să "plantăm" stâlpi ?
Stefan28 wrote:
Pe 381 de exemplu nu prea cred că poți pune rețea în rond la Victoriei...
De ce ? Nu mai știm să "plantăm" stâlpi ?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
ByOnu
Il mai vrem pe 381 musai musai in Piata Victoriei? Daca da, de ce? 300 si 361 au statii comune cu 381 si pana la Victoriei. De ce nu la Gara, via Gh. Manu? 100% troleibuz cu retea. Il denumim si 81.
Oricum, si fara stalpi in Piata Victoriei, cu troleibuze cu 500m autonomie, deci foarte redusa, iti faci treaba.
Stefan28 wrote:
Pe 381 de exemplu nu prea cred că poți pune rețea în rond la Victoriei...
Il mai vrem pe 381 musai musai in Piata Victoriei? Daca da, de ce? 300 si 361 au statii comune cu 381 si pana la Victoriei. De ce nu la Gara, via Gh. Manu? 100% troleibuz cu retea. Il denumim si 81.
Oricum, si fara stalpi in Piata Victoriei, cu troleibuze cu 500m autonomie, deci foarte redusa, iti faci treaba.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
@ByOnu
Cam mult 2 ani si jumatate pentru aceasta analiza!
Asociația Metrou Ușor wrote:
Asociația Metrou Ușor a emis astăzi (03.11.2020) un document prin care propune o serie de măsuri de eficientizare a utilizării viitoarelor 100 de troleibuze cu autonomie și 100 de autobuze electrice. Așteptăm răspunsul instituțiilor abilitate.
@ByOnu
Cam mult 2 ani si jumatate pentru aceasta analiza!
- ByOnu
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
De la H.C.G.M.B nr. 376 / 20.06.2018!
De la H.C.G.M.B nr. 376 / 20.06.2018!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Utilizator anonim
Fara banda dedicata pe Iuliu Maniu 336 cu fir pana la Apusului este o mare aberatie. Si nu voi inceta sa spun asta.
Fara banda dedicata pe Iuliu Maniu 336 cu fir pana la Apusului este o mare aberatie. Si nu voi inceta sa spun asta.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
De acord, daca ar fi troleibuze cu ”burduf” (min. 18 m) nici n-ar avea de ce sa mai circule vreun autobuz intre fostul Grup Scolar Auto (liceul industrial nr. 8) si sos. Cotroceni!
De acord, daca ar fi troleibuze cu ”burduf” (min. 18 m) nici n-ar avea de ce sa mai circule vreun autobuz intre fostul Grup Scolar Auto (liceul industrial nr. 8) si sos. Cotroceni!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
andrei11
ByOnu wrote:
Scopul autobuzelor electrice este sa inlocuiasca dieselul. Spre asta trebuie sa tragem.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
ByOnu
Orex, noi am incercat sa le trimitem si in ianuarie 2019 ceva* (deci cand inca era fierbiente), dar a fost evident ca PMB nu era interesata de opinia societatii civile si a asociatiilor de profil. S-a vazut mai ales la Pasajul Dna. Ghica cand nu ne-a invitat nimeni sa discutam despre tramvai desi am fost prezenti in spatiul public pe tema asta.
Documentul din toamna lui 2020 a venit din speranta ca vom avea cu cine discuta. Asociatia a fost invitata ulterior sa-si sustina pe viu argumentatia intr-o sedinta de 3-4h. O premiera pentru PMB si institutiile subordonate.
Nu poti ignora contextul politico-social si realitatea in care era Romania si Bucurestiul in 2018-2019.
*Documentul din ianuarie 2019: https://forum.metrouusor.com/File?id=148125
Indiferent de 336, lipsa benzii dedicate pe Maniu este o crima. Trebuie urgent instaurata. Nu inteleg ce a fost in capul lor sau pe cine au vrut sa pacaleasca cu gluma aia de banda pe un singur sens. S-a filmat Mutu cu ea, dar in 4 ani doar atat s-a putut: 500m de banda bus, plina de gropi, si doar pe un singur sens.
Dupa ce avem banda, ceea ce - din nou - sustinem si noi, esti de acord cu troleibuzificarea?
Orex, noi am incercat sa le trimitem si in ianuarie 2019 ceva* (deci cand inca era fierbiente), dar a fost evident ca PMB nu era interesata de opinia societatii civile si a asociatiilor de profil. S-a vazut mai ales la Pasajul Dna. Ghica cand nu ne-a invitat nimeni sa discutam despre tramvai desi am fost prezenti in spatiul public pe tema asta.
Documentul din toamna lui 2020 a venit din speranta ca vom avea cu cine discuta. Asociatia a fost invitata ulterior sa-si sustina pe viu argumentatia intr-o sedinta de 3-4h. O premiera pentru PMB si institutiile subordonate.
Nu poti ignora contextul politico-social si realitatea in care era Romania si Bucurestiul in 2018-2019.
*Documentul din ianuarie 2019: https://forum.metrouusor.com/File?id=148125
Utilizator anonim wrote:
Fara banda dedicata pe Iuliu Maniu 336 cu fir pana la Apusului este o mare aberatie. Si nu voi inceta sa spun asta.
Indiferent de 336, lipsa benzii dedicate pe Maniu este o crima. Trebuie urgent instaurata. Nu inteleg ce a fost in capul lor sau pe cine au vrut sa pacaleasca cu gluma aia de banda pe un singur sens. S-a filmat Mutu cu ea, dar in 4 ani doar atat s-a putut: 500m de banda bus, plina de gropi, si doar pe un singur sens.
Dupa ce avem banda, ceea ce - din nou - sustinem si noi, esti de acord cu troleibuzificarea?
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
Am lecturat documentul si, inca, din preambul era vorba, exclusiv despre epopeea troleibuzelor,...niciun cuvintel despre autobuze electrice!
Am lecturat documentul si, inca, din preambul era vorba, exclusiv despre epopeea troleibuzelor,...niciun cuvintel despre autobuze electrice!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Utilizator anonim
Banda pe Iuliu Maniu era prevazuta intre Cotroceni si Pacii. A ramas doar atat ca au protestat locuitorii ca nu au unde sa parcheze iar pe banda 1 au ramas parcari. Asta dupa ce a fost eliminata parcarea pe trotuare pentru a se face piste pentru biciclete. Astfel nu s-au facut nici pistele nici banda
Banda pe Iuliu Maniu era prevazuta intre Cotroceni si Pacii. A ramas doar atat ca au protestat locuitorii ca nu au unde sa parcheze iar pe banda 1 au ramas parcari. Asta dupa ce a fost eliminata parcarea pe trotuare pentru a se face piste pentru biciclete. Astfel nu s-au facut nici pistele nici banda
- aztec
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
aztec
Militari este un cartier greșit din punct de vedere urbanistic.
Poarta de intrare și ieșire spre tara, cu blocuri superinghesuite și în general "la strada"....
Militari este un cartier greșit din punct de vedere urbanistic.
Poarta de intrare și ieșire spre tara, cu blocuri superinghesuite și în general "la strada"....
📖 Pagination options