Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2023

989 posts, 257838 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 71
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 punmeister

http://newsby.marianandrei.com/primaria-capitalei-autobuze-electrice-2/
Primăria Capitalei anunță depunerea cererilor de finanțare pentru achiziția a 100 de autobuze electrice
La data de 20.06.2018 au fost depuse 4 cereri de finanțare în vederea achiziționării a 100 de autobuze electrice, dupa cum urmeaza:
- Achiziționare 29 autobuze electrice necesare îmbunătățirii transportului public de călători pe traseele 312,313, 368 și 385, in valoare totală de 75.9 milioane lei;
– Achiziționare 13 autobuze electrice necesare îmbunătățirii transportului public de călători pe traseele 137,138, in valoare totală de 34.1 milioane lei;
– Achiziționare 33 autobuze electrice necesare îmbunătățirii transportului public de călători pe traseele 173,311,336,381,601 in valoare totala de 86.3 milioane lei;
– Achiziționare 25 autobuze electrice necesare îmbunătățirii transportului public de călători pe traseele 300, 330 și 335 – valoare totală – 65.4 milioane lei.[/b]


Valoarea investiției celor 4 proiecte este de aproximativ 57 milioane euro, din care s-a solicitat asistență financiară nerambursabilă de aproximativ 56 milioane euro. Cererile de finanțare au fost admise în etapa de evaluare administrativă și a eligibilității și se află în etapa de evaluare tehnică și financiară.

De la data deschiderii perioadei pentru depunerea de proiecte, respectiv 20 septembrie 2017 și până la depunerea acestora s-au desfășurat activități de pregătire a cererilor de finanțare împreună cu toate documentele aferente (studiu de oportunitate, studiu de trafic, etc.)

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 Mihaitza07

La autobuze electrice au depus cererea de finantare cu o luna dupa cea de la tramvaie. Inseamna ca la tramvaie ar trebui sa primeasca raspuns intai si dupa sa lanseze licitatia. Deci electricele ar mai astepta lansarea licitatiei. Poate este un lucru bun pentru noi ca Mercedes sa deschida lansarea comenzilor pentru noul eCitaro proaspat prezentat si astfel sa participe si ei la licitatie.

 



  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 Utilizator anonim

Se asteapta raspunsul de la CE.

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 ticker

Sa vedem cand vor urca ceva si pe SICAP...

Pana una alta

Consiliul General al Municipiului Bucureşti a aprobat, miercuri, achiziţionarea de 100 de autobuze electrice pentru 14 trasee din Capitală. Investiţia se ridică la aproape 290 de milioane de lei (63 de milioane de euro) şi va avea finanţare europeană în proporţie de 98%. Proiectele au fost aprobate suplimentar pe ordinea de zi a şedinţei CGMB.

Conform proiectelor de hotărâri publicate pe site-ul Primăriei Capitalei, urmează a fi cumpărate 29 de autobuze electrice noi pentru traseele 312, 313, 368 si 385, 13 autobuze noi pentru traseele 137 și 138, 25 de autobuze electrice noi pentru traseele 300, 330, 335, şi 33 autobuze electrice noi pentru traseele 173, 311, 336, 381, 601.

Sursa: https://www.g4media.ro/primaria-capital ... trice.html

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 1689

De ce ne aruncam sa distribuim autobuze electrice pe trasee aglomerate, in conditiile in care se stie ca au o autonomie relativ limitata ? Doar ca sa bifam banii si sa aratam ca uite, tot cu Diesel ne facem treaba ?!?

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 WT_fan06

Stai liniştit că până vedem noi electricele la Bucureşti vor fi baterii mult mai bune ca cele de azi. Cât despre autobuzele diesel, reiterez că altă licitație nu cred că mai vedem. E apusul erei diesel în transportul public.

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 punmeister

Otokar sunt ultimele autobuze diesel care vor mai fi cumparate. PMB se va axa pe ce este GNC, Hibrid si Electric iar pana cum avem pe teava 100 de autobuze electrice de 12m si 130 de autobuze hibrid de 12m si la nivel de barfa 200 de autobuze GNC si inca 260 de autobuze hibrid.

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 cris_m

Sa lasam discutiile teoretice de genul "se va face, se va drege". Pana nu se vede ceva concret (o licitatie castigata fara contestatii etc) nu are rost sa ne agitam.

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 ticker

Un articol interesant care ar trebui sa ne dea de gandit.

https://www.citylab.com/transportation/ ... eb/577954/

Sunt fan electrificare, dar ce ne facem cu temperaturile? De ce nu se iau in exploatare vreo 10 buc si sa se vada daca se potrivesc sau nu.

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 WT_fan06

Partea îngrijorătoare mi se pare că e alta - se face același exces de zel care s-a făcut și cu troleibuze și cu autobuze la vremea introducerii lor. Un exemplu ilustru e Marea Britanie - au desființat tramvaiul, care era privit ca vechi și scump și nemodern cu troleibuzul, ca apoi să schimbe trl cu bus. Iar acum se sufocă în noxe. Acum în pericol nu este autobuzul, după părerea mea, ci troleibuzul. E o diferență fundamentală între un troleibuz și un autobuz electric. Autorități responsabile precum cele din Elveția, care au niște sisteme absolut impecabile, nu cred că se gândesc nici măcar o clipă să îl schimbe. Mai ales acum, cu tehnologia IMC, troleibuzul a devenit extraordinar de versatil, aș putea argumenta că e chiar mai bun decât un autobuz electric pentru orașe care au deja rețea de troleibuz. Ar fi o greșeală enormă să demonteze rețeaua.

Autobuzul electric clar nu e pregătit pentru viitor. Toți au spus-o. Tehnologia bateriilor încă nu e suficient de avansată, astfel că autobuzul electric poate suplini autobuzul convențional în doar 30% din aplicații. Cel puțin asta spune Mercedes. Mai sunt și alte probleme mult mai mari - ce facem cu bateriile? Se caută soluții pentru o a doua viață a bateriilor. Volvo le testează ca să rețină surplusul de energie produsă de panourile solare, ca un apartament să folosească energia verde și pe timpul nopții. Apoi, reciclarea bateriilor e o altră treabă nefericită. Vor fi sute și sute de baterii uzate, care pot polua. Rău. Ce facem? Apoi avem experți din toată industria care spun că fuel-cell-ul e viitorul. Eu unul sunt de acord cu ei. Doar că această tehnologie deocamdată e mult mai scumpă.

Totuși, această mișcare de electrificare mi se pare una extraordinară și denotă faptul că autoritățile în sfârșit realizează că nu mai putem contiuna așa.

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 ticker

^ Cu toate astea fix Elvetia da fonduri nerambursabile pt autobuze electrice. (a se vedea Cluj).

Mie nu mi se pare fuel cell-ul viitorul. Mai degraba IMC-ul e ceva care ar merge de minune, dar cine sa isi bata capul cu asa ceva de la PMB...

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 survola

Cred că există și hibrizi troleibuz-autobuz electric.
De exemplu, merge 76 (sau cum se mai cheamă) de la Piața Reșița până la Piața Unirii ca troleibuz, acolo în stație dă jos captatorii și merge pe linia lui 381 până la Romană. Acolo în stație pune iar captatorii pe rețea și îi dă înainte până la Piața Victoriei.

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 TibiV

La Piata Victorie nu exista retea.
De la Romana poate sa mearga la Gara de Nord/Grivitei

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 71
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use