Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Hărți istorice din București în format .KMZ (Google Earth)

21 posts, 10628 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Hărți istorice din București în format .KMZ (Google Eart rosetti61

Pana in anii celui de-al doilea razboi mondial accesul la linia de centura se face pe strada Aeroportului din ambele directii peste sos. Banatului (Sos Chitilei se oprea cu putin dupa capatul actual de tramvai de la Mezes - in 1943 capatul tramvaiului 10 se afla fix intre racordurile liniei de centura la linia de Buc - Pl.). Dupa razboi are loc o modificare in sensul ca racordul dinspre Chitila se muta imediat dupa gara, traversand sos. Banatului si apoi linia spre Mogosooaia, trece peste fosta orgnizare a Regimentului 2 CFR (ceea ce este azi cunoscut ca "Bere-Bauturi") si reintra in traseul liniei de centura. Acest racord la linia de centura este desfiintat undeva la inceputul anilor 60 datorita constructiilor de case din zona (strada oblica ce se observa pe planul din 1966 si pe vederile actuale din satelit este vechiul traseu al racordului de centura ce pornea din statia Chitila; din supratraversarea M700 au ramas doar pilele vechiului pod.

Dinspre Chitila  pe centura spre sud circulatia se facea pe langa fortul Chitila; in anii 70 pentru evitarea rebrusarii in Chitila, se realizeaza racordul direct Post Rudeni - Post Colentina, cu desfiintarea ramificatiei prin "Bere=Bauturi" pe str. Aeroportului xi includerea unei portiuni din linia M700 cu crearea unei noi linii de legatura la linia de centura ce porneste dupa statia Mogooaia si iese in sos. Odai in dreptul Academiei Nationale de Informatii.

Cu rosu este linia de care vorbeam la inceput, cu albastru inchis/deschis racordurile initiale ale liniei de centura.

Nu sunt sigur de evolutia exacta a acestor linii, dar in mare asa reiese de aici,
http://www.forumtrenuri.com/t439-linia- ... urestiului (nu mai stiu pe care pagina).

(Erau doua 2 forumuri feroviare ce aveau reportaje interesante despre complexul feroviar Bucuresti, dar vad ca au disparut - forumul vehiculelor-pisti91 si railfan.net - nu le mai gasesc, victime colaterale ale gdpr-ului?. Pe railfan era un reportaj despre garile Bucurestiului. inclusiv cele de pe centura  Bucurestiului, facute iarna, in anii 2010-2011. Ahhh... Acum mi-am adus aminte de ele, daca as fi salvat inainte paginile respective... )
traseu centura chitila.jpg (707.45 KB; downloaded 2528 times)

 


Re: Hărți istorice din București în format .KMZ (Google Eart TibiV

Nu mai pot fi gasite nici in cashe ?...

 


Re: Hărți istorice din București în format .KMZ (Google Eart rosetti61

Unul din forumurile pe care nu le gaseam e railnet nu railfan (cu gandul la celebrul railwayfan.ro)
http://www.railnet.ro/

 


Re: Hărți istorice din București în format .KMZ (Google Eart ClaudiuBadita

Am modificat fisierul *.kmz prin faptul ca am reactualizat liniile disparute cu ajutorul planului cadastral 1:2000 de la inceputul anilor '90. Practic planul contine planse ce corespund perioadei 1975-1994 in functie de cum au fost reactualizate.

Acum i-am creat o pagina dedicata in care am cuprins si principalele evenimente legate de transportul feroviar din Bucuresti.

https://romania594.blogspot.com/2018/09 ... de-la.html

 



Re: Hărți istorice din București în format .KMZ (Google Eart walther65

salut, asta este cazarma regimentului 2 cai ferate chitila?
Pana in anii celui de-al doilea razboi mondial accesul la linia de centura se face pe strada Aeroportului din ambele directii peste sos. Banatului (Sos Chitilei se oprea cu putin dupa capatul actual de tramvai de la Mezes - in 1943 capatul tramvaiului 10 se afla fix intre racordurile liniei de centura la linia de Buc - Pl.). Dupa razboi are loc o modificare in sensul ca racordul dinspre Chitila se muta imediat dupa gara, traversand sos. Banatului si apoi linia spre Mogosooaia, trece peste fosta orgnizare a Regimentului 2 CFR (ceea ce este azi cunoscut ca "Bere-Bauturi") si reintra in traseul liniei de centura. Acest racord la linia de centura este desfiintat undeva la inceputul anilor 60 datorita constructiilor de case din zona (strada oblica ce se observa pe planul din 1966 si pe vederile actuale din satelit este vechiul traseu al racordului de centura ce pornea din statia Chitila; din supratraversarea M700 au ramas doar pilele vechiului pod.

Dinspre Chitila  pe centura spre sud circulatia se facea pe langa fortul Chitila; in anii 70 pentru evitarea rebrusarii in Chitila, se realizeaza racordul direct Post Rudeni - Post Colentina, cu desfiintarea ramificatiei prin "Bere=Bauturi" pe str. Aeroportului xi includerea unei portiuni din linia M700 cu crearea unei noi linii de legatura la linia de centura ce porneste dupa statia Mogooaia si iese in sos. Odai in dreptul Academiei Nationale de Informatii.

Cu rosu este linia de care vorbeam la inceput, cu albastru inchis/deschis racordurile initiale ale liniei de centura.

Nu sunt sigur de evolutia exacta a acestor linii, dar in mare asa reiese de aici,
http://www.forumtrenuri.com/t439-linia-d ... estiului (nu mai stiu pe care pagina).

(Erau doua 2 forumuri feroviare ce aveau reportaje interesante despre complexul feroviar Bucuresti, dar vad ca au disparut - forumul vehiculelor-pisti91 si railfan.net - nu le mai gasesc, victime colaterale ale gdpr-ului?. Pe railfan era un reportaj despre garile Bucurestiului. inclusiv cele de pe centura  Bucurestiului, facute iarna, in anii 2010-2011. Ahhh... Acum mi-am adus aminte de ele, daca as fi salvat inainte paginile respective... )
[/quote]
Reg 2x.png (1.97 MB; downloaded 1235 times)

 



Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use