Topic: Discuții diverse
1674 posts, 465647 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Costin
Dar deja se produc tramvaie in regie proprie si deja vedem cate probleme are abordarea, inclusiv cu mentenanta si garantia, fara sa amintesc de calitate... deci nu, cu siguranta nu ar fi o idee buna.
Dar deja se produc tramvaie in regie proprie si deja vedem cate probleme are abordarea, inclusiv cu mentenanta si garantia, fara sa amintesc de calitate... deci nu, cu siguranta nu ar fi o idee buna.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
Reiny, UE asigura pana la 98% din finantare exclusiv pentru vehicule electrice achizitionate prin LICITATII (legale). De ce sa mai producem niste pseudo-tramvaie la Bucuresti, in vreme ce exista producatori specializati care isi perfectioneaza constant produsul?
Reiny, UE asigura pana la 98% din finantare exclusiv pentru vehicule electrice achizitionate prin LICITATII (legale). De ce sa mai producem niste pseudo-tramvaie la Bucuresti, in vreme ce exista producatori specializati care isi perfectioneaza constant produsul?
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Nenea_titi
1)Teoretic da. Practic nu. Teoria ca teoria, practica ne omoară. E drept, există URAC, care momentan se ocupă doar de transformat V3A 93 în CA -PPC. Momentan asta ține tramvaiul bucureștean în funcțiune. Cu tehnologia URAC, demnă de 1930, nu se poate produce nimic modern și calitativ. BUCUR LF e exemplu pur de a încerca" să construiești nave spațiale din tablă de pus pe casă". Și rezultatul se vede, jumate din ele, la propriu, pe dreapta.
2) De principiu, da. Dar de unde? URAC are capacitate mică, iar produsele lor au o calitate îndoielnică (cu mare indulgență). Poate doar sa se facă un CA-PPC V4A. Dar nu știu cât de posibil și fezabil este, și dacă structura sa permite, în plus nu știu ce rezervă de putere are.
2.1) Vise taică, vise. Dacă ar fi fost cap după 90, tot URAC era istorie și se aducea un investitor serios, tăia tot ce era acolo (acum acolo se taie frunză la căței) , și retehnologiza. Altă mare idioțenie, a fost faptul că V3A 93 nu a fost de la bun început PPC. Asemeni 181, 206, 008, 164. Din start ar fi fost un câștig. Măcar era modern pentru epoca aia, când nu erau multe tramvaie PC și PPC. Acum i-a trecut vremea și i se văd foarte clar neajunsurile.
Pe scurt, eu sper că s-au lecuit de experimente din astea eșuate, tentative de tramvaie, și alte ciurucuri, și sper că se vor lua niște tramvaie tehnologice, cu un contract de service corespunzător. Evident, că V3A 93 prea curând nu va dispărea din peisaj, și vor trebui, vrem nu vrem, să mai existe măcar sub forma ca/ch-ppc, pentru ca sistemul să supraviețuiască și să meargă cât de cât.
reiny2000 wrote:
1)Pun și eu o întrebare în necunoștință de cauză. S-ar putea crea produce la Bucuresti tramvaie noi si moderne, astfel incat sa se economiseasca bani pe termen lung in comparatie cu cumparea prin licitatie?
2) Ar putea fi mai rentabil un ipotetic V4A 100% LF de 33-36 metri decat ce se ofera la licitație?
2.1) In conditiile in care Bucurestiul ar fi administrat de oameni competenti, ma gandesc ca o industrie proprie capabila ar fi de mare ajutor.
1)Teoretic da. Practic nu. Teoria ca teoria, practica ne omoară. E drept, există URAC, care momentan se ocupă doar de transformat V3A 93 în CA -PPC. Momentan asta ține tramvaiul bucureștean în funcțiune. Cu tehnologia URAC, demnă de 1930, nu se poate produce nimic modern și calitativ. BUCUR LF e exemplu pur de a încerca" să construiești nave spațiale din tablă de pus pe casă". Și rezultatul se vede, jumate din ele, la propriu, pe dreapta.
2) De principiu, da. Dar de unde? URAC are capacitate mică, iar produsele lor au o calitate îndoielnică (cu mare indulgență). Poate doar sa se facă un CA-PPC V4A. Dar nu știu cât de posibil și fezabil este, și dacă structura sa permite, în plus nu știu ce rezervă de putere are.
2.1) Vise taică, vise. Dacă ar fi fost cap după 90, tot URAC era istorie și se aducea un investitor serios, tăia tot ce era acolo (acum acolo se taie frunză la căței) , și retehnologiza. Altă mare idioțenie, a fost faptul că V3A 93 nu a fost de la bun început PPC. Asemeni 181, 206, 008, 164. Din start ar fi fost un câștig. Măcar era modern pentru epoca aia, când nu erau multe tramvaie PC și PPC. Acum i-a trecut vremea și i se văd foarte clar neajunsurile.
Pe scurt, eu sper că s-au lecuit de experimente din astea eșuate, tentative de tramvaie, și alte ciurucuri, și sper că se vor lua niște tramvaie tehnologice, cu un contract de service corespunzător. Evident, că V3A 93 prea curând nu va dispărea din peisaj, și vor trebui, vrem nu vrem, să mai existe măcar sub forma ca/ch-ppc, pentru ca sistemul să supraviețuiască și să meargă cât de cât.
- Andi_C
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Florinds
Daca tot nu sunt bani de lucruri serioase si intram in faliment, macar sa fie publicitate!
https://www.paginademedia.ro/2019/10/reclame-primaria-capitalei-televiziuni
Milioane de euro, nu te joci...
Daca tot nu sunt bani de lucruri serioase si intram in faliment, macar sa fie publicitate!
https://www.paginademedia.ro/2019/10/reclame-primaria-capitalei-televiziuni
Milioane de euro, nu te joci...
- Mihai01
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Mihai01
Tramvaiele școală 200 și 281 erau astăzi in zona Bucureștii Noi (Gloriei, Cartier Damăroaia) la datorie - examen
Tramvaiele școală 200 și 281 erau astăzi in zona Bucureștii Noi (Gloriei, Cartier Damăroaia) la datorie - examen
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
mindmasster
Poate sa facă cineva o recapitulare la licitațiile pe care le avem în curs?
Poate sa facă cineva o recapitulare la licitațiile pe care le avem în curs?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
PTMZ
Sigur. La tramvaie, sunt 2:
- 100 de tramvaie noi, cu lungimea de 36m, achiziționate în perioada 2017-2020. Autoritate contractantă: Municipiul București. Stadiu SICAP: Evaluare financiară. Termen limită pentru evaluări: 15 iunie 2020, ora 18:00. Buget aproximativ alocat: 845 687 394 RON, cu finanțare prin POR 2014-2020. Ofertanți:
• ASTRA VAGOANE CĂLĂTORI
• DURMAZLAR
...câștigător: DURMAZLAR. Contestații depuse: 14 noiembrie 2019, la CNSC, cu numărul dosarului 2442, din partea ASTRA VAGOANE CĂLĂTORI, cu Durmazlar în calitate de intervenient în numele altei persoane. Stadiu contestație: finalizată în 11 decembrie 2019. Soluția pe scurt: admisă parțial și se dispune remedierea.
- 40+60 tramvaie noi, cu lungimea de 18m. Autoritate contractantă: Regia Autonomă de Transport București (așa scrie pe SICAP, ceea ce e ciudat, din moment ce inițial erau trecuți cu Societatea de Transport București). Stadiu SICAP: depuneri oferte. Termen limită pentru depunerea ofertelor: 13 decembrie 2019, ora 15:00. Termen limită pentru evaluări: 2 iunie 2020, ora 18:00. Buget aproximativ alocat: între 307,6 milioane RON și 769 milioane RON, cu finanțare pe fonduri bugetare.
La autobuze nu e nimic în desfășurare: hibridele au fost atribuite, electricele au fost anulate.
La troleibuze:
- 100 de troleibuze noi de 12m cu autonomie, achiziționate în perioada 2017-2020. Autoritate contractantă: Municipiul București. Stadiu SICAP: deliberare. Câștigător selectat la data de 1 noiembrie 2019, la ora 10:28. Buget aproximativ alocat: 214 488 800 RON, cu finanțare prin POR 2014-2020. Ofertant unic: Asocierea BOZANKAYA A.Ș. - SILEO GmbH. Contestații depuse: 8 noiembrie 2019, la Tribunalul București, cu numărul 34020/3/2019, din partea SOLARIS BUS&COACH S.A., cu Skoda și Bozankaya-Sileo în calitate de intervenienți în numele altor persoane. Stadiu dosar: finalizat. Soluția pe scurt: respinsă în contextul lipsei de interes, admite cererea Bozankaya și o respinge pe cea a Skoda.
Sigur. La tramvaie, sunt 2:
- 100 de tramvaie noi, cu lungimea de 36m, achiziționate în perioada 2017-2020. Autoritate contractantă: Municipiul București. Stadiu SICAP: Evaluare financiară. Termen limită pentru evaluări: 15 iunie 2020, ora 18:00. Buget aproximativ alocat: 845 687 394 RON, cu finanțare prin POR 2014-2020. Ofertanți:
• ASTRA VAGOANE CĂLĂTORI
• DURMAZLAR
...câștigător: DURMAZLAR. Contestații depuse: 14 noiembrie 2019, la CNSC, cu numărul dosarului 2442, din partea ASTRA VAGOANE CĂLĂTORI, cu Durmazlar în calitate de intervenient în numele altei persoane. Stadiu contestație: finalizată în 11 decembrie 2019. Soluția pe scurt: admisă parțial și se dispune remedierea.
- 40+60 tramvaie noi, cu lungimea de 18m. Autoritate contractantă: Regia Autonomă de Transport București (așa scrie pe SICAP, ceea ce e ciudat, din moment ce inițial erau trecuți cu Societatea de Transport București). Stadiu SICAP: depuneri oferte. Termen limită pentru depunerea ofertelor: 13 decembrie 2019, ora 15:00. Termen limită pentru evaluări: 2 iunie 2020, ora 18:00. Buget aproximativ alocat: între 307,6 milioane RON și 769 milioane RON, cu finanțare pe fonduri bugetare.
La autobuze nu e nimic în desfășurare: hibridele au fost atribuite, electricele au fost anulate.
La troleibuze:
- 100 de troleibuze noi de 12m cu autonomie, achiziționate în perioada 2017-2020. Autoritate contractantă: Municipiul București. Stadiu SICAP: deliberare. Câștigător selectat la data de 1 noiembrie 2019, la ora 10:28. Buget aproximativ alocat: 214 488 800 RON, cu finanțare prin POR 2014-2020. Ofertant unic: Asocierea BOZANKAYA A.Ș. - SILEO GmbH. Contestații depuse: 8 noiembrie 2019, la Tribunalul București, cu numărul 34020/3/2019, din partea SOLARIS BUS&COACH S.A., cu Skoda și Bozankaya-Sileo în calitate de intervenienți în numele altor persoane. Stadiu dosar: finalizat. Soluția pe scurt: respinsă în contextul lipsei de interes, admite cererea Bozankaya și o respinge pe cea a Skoda.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Nenea_titi
A apărut un nou model de tramvai? Y3A? Întreb deoarece 193 scrie că ar fi Y3A. E cumva o variantă derivată?
A apărut un nou model de tramvai? Y3A? Întreb deoarece 193 scrie că ar fi Y3A. E cumva o variantă derivată?
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
CiprianTRB
Și în 339 scrie exact aceasi chestie, iar în 251 scrie ca este Bucur LF .
Și în 339 scrie exact aceasi chestie, iar în 251 scrie ca este Bucur LF .
- GPS
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
📖 Pagination options